SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Je hebt gelijk, maar dat gelooft Tilly niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, U bent niet te aardig voor deze wereld, mevrouw.
oja :d Ls kind niet zo vergelijkingquote:Op woensdag 3 april 2019 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, die had wel een behoorlijk zwarte geest hoor
Je laten meeslepen naar Rostelli is wel hardcore lief hoorquote:Op woensdag 3 april 2019 00:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar dat gelooft Tilly niet.
"The Facts in the Case of M. Valdemar", een kort verhaal van hem, is mijn favoriet.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ken alleen The Raven omdat ik die mooi vind
dat mag op 4 oktoberquote:Op woensdag 3 april 2019 00:14 schreef Petzi het volgende:
Wilde trouwens voorzichtig hier een vraag stellen... Gaat over dieren
Wat wil je weten?quote:Op woensdag 3 april 2019 00:14 schreef Petzi het volgende:
Wilde trouwens voorzichtig hier een vraag stellen... Gaat over dieren
quote:Op woensdag 3 april 2019 00:11 schreef TillyB het volgende:
allemaal fancy black tie poes hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh zal ik eens een keer lezen.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"The Facts in the Case of M. Valdemar", een kort verhaal van hem, is mijn favoriet.
Heeft ook met hypnose te maken.
Wat een saai kutbeest is dat geworden in eventjes tijd zeg.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Alf heeft al 48 uur geen aanval gehad trouwensik klop dit snel af
Dacht laat hem eens meelezen hierquote:Op woensdag 3 april 2019 00:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat een saai kutbeest is dat geworden in eventjes tijd zeg.
quote:Op woensdag 3 april 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Je hebt 'm genezenquote:Op woensdag 3 april 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja was wel ironischquote:
Uhh Petz heeft meer dieren doodgemaakt dan ik hoorquote:Op woensdag 3 april 2019 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja was wel ironischof het moet over doodmaken gaan of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |