Het zit je wel dwars hè?quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:40 schreef TillyB het volgende:
Als je otoo zegt, zeg je dan ook otoomatisch en otonoom?
Soms wel, soms niet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:40 schreef TillyB het volgende:
Als je otoo zegt, zeg je dan ook otoomatisch en otonoom?
Nee, dat zeg ik altijd met een au.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:42 schreef Voxs het volgende:
Ik zeg otomatischhet hangt een beetje tussen o en au in.
Ja dit ook wel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:42 schreef Voxs het volgende:
Ik zeg otomatischhet hangt een beetje tussen o en au in.
trutsel!quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:42 schreef TillyB het volgende:
[..]Gelukkig zie je niet dat ik heel hard naar je naam begon te wijzen en lachen toen ik dit las
Wijzen, wapperen en toen lachen zeker.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:42 schreef TillyB het volgende:
[..]Gelukkig zie je niet dat ik heel hard naar je naam begon te wijzen en lachen toen ik dit las
Blijven doen! Dan kom je vanzelf op de juiste wijze uit #otodidactquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:43 schreef Lyza666 het volgende:
Zit ik hier hardop al die woorden uit te spreken. Ik lijk wel nie wijs ook.
Nee, dat is aangeboren. Ik ga wel een workshop telekinese doen binnenkort.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zit je in hetzelfde telepathiewerkgroepje als Scrut?
Voor jouw 'soort' klinkt dat waarschijnlijk normaal ja.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is fout maar het klinkt toch gewoon normaal? Ik snap niet hoe dat raar is
*goegolt*quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat is aangeboren. Ik ga wel een workshop telekinese doen binnenkort.
Normale mensen bedoel je. Ohnee dat kan niet want Scrut is normaal.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Voor jouw 'soort' klinkt dat waarschijnlijk normaal ja.
Fijn dat er een dag voor is hè?quote:
Bij Uri Geller of Rasta Rostelli?quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat wil je laten bewegen?quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaat Prisha dan ezeltjes verplaatsen? Dat lijkt me niet ongevaarlijk!quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
*goegolt*
serieus? Dat lijkt me ook wel wat voor @:Prisha telekinese met ezeltjes
De ene ouwe tang op de andere, terwijl ze evenveel te besteden hebben, maar de één wel weet te genieten van het leven, waar de ander alleen nog zuur kan doen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:41 schreef Petzi het volgende:
Snap je reactie effe niet Lucky. Wie is dan volgens jou jaloers?
Is blauw de kleur van autisme? Ik zag wel veel insta mensen die er iets mee deden, daar kun je iig nog een verhaal vertellen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Fijn dat er een dag voor is hè?Allerlei gebouwen zijn blauwgekleurd. Ik vraag me echt af wat mensen hiermee denken te bereiken. Veel autisten zal het helemaal niets boeien.
*Rastiquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij Uri Geller of Rasta Rostelli?
Omdat bezittelihj uz, dan moet het gewoon mijn zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is fout maar het klinkt toch gewoon normaal? Ik snap niet hoe dat raar is
Zouden zomaar op een oto kunnen vallenquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaat Prisha dan ezeltjes verplaatsen? Dat lijkt me niet ongevaarlijk!
Was Uri Geller die van de lepel? Ik vond het altijd leuk om naar James Randi te kijken. Die probeerde dat soort idioten te ontmaskeren.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij Uri Geller of Rasta Rostelli?
waaaaaaaaatquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
*Rasti
Ik heb eens op het podium gestaan bij die kerelmaar dat heb ik vast al eens gezegd.
Daar heb je geen telekinese voor nodig. Met telekinese laat je dingen bewegen, geen mensen tochquote:
O ja, je werd gehypnotiseerd en wilde daarna niets meer van mannen weten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
*Rasti
Ik heb eens op het podium gestaan bij die kerelmaar dat heb ik vast al eens gezegd.
Ja, Uri was van de lepels.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Was Uri Geller die van de lepel? Ik vond het altijd leuk om naar James Randi te kijken. Die probeerde dat soort idioten te ontmaskeren.
Mijn beweging gaat steeds beter.quote:
Ja ok officieel is het fout, maar omdat iedereen toch altijd ME zegt, dan ga je het ook typen. Maar jullie MULJEU zegt waarschijnlijk niet even ME vanijje uit de oto halen ik werd afgeleid door ME medajjesquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Omdat bezittelihj uz, dan moet het gewoon mijn zijn.
Vandááaáag is blauuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwww de kleur van otismusssssssssssss!quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is blauw de kleur van autisme? Ik zag wel veel insta mensen die er iets mee deden, daar kun je iig nog een verhaal vertellen.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, je werd gehypnotiseerd en wilde daarna niets meer van mannen weten.
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vandááaáag is blauuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwww de kleur van otismusssssssssssss!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |