bronquote:Influencer Jeffree Star en vriend Nathan Schwandt zijn uit elkaar
Jeffree Star, influencer en eigenaar van een succesvol make up-bedrijf, is weer vrijgezel. In een filmpje op YouTube laat hij zijn ruim 17 miljoen volgers op dat kanaal zaterdag weten dat zijn relatie met Nathan Schwandt - die vijf jaar duurde - sinds een paar weken voorbij is.
Star was de afgelopen weken niet actief op social media en liet op YouTube weten dat de beëindiging van de relatie daar de reden voor was.
De 34-jarige Star is in het filmpje te zien op een groot roze bed met zijn vier hondjes. "Nathan zijn al enkele weken niet meer samen. Ik heb de afgelopen weken geprobeerd om het allemaal te verwerken. We zijn allebei in shock. Ik ben verslagen en erg verdrietig dat ik niet iedere ochtend meer wakker word naast de liefde van mijn leven."
Wij zijn oud..quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:42 schreef Mylene het volgende:
Van deze 'sterren' zullen een hoop users wellicht niet gehoord hebben.
[..]
bron
De reden waarom hij niet naar A'dam kwam
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hier te koop bij geselecteerde filialen van ICI Paris XL en in Duitsland bij Douglas.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wel. Een kerel die aan het make-uppen is geslagen op YouTube. Soort van Nikki de Jager, maar dan nog succesvoller. Heeft ook een eigen make-up lijn.
quote:Op zondag 12 januari 2020 05:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Die Nathan is wel knap trouwens,. Maar jammer! En Star is al een bekende uit de MySpace-tijd; muziek maken enzo.
Zijn moeder ligt ook slecht en zijn oma.. dus ik snap heel prima dat het allemaal bij elkaar even teveel is. Tis toch ook een mens die ook grenzen heeft. Beter dat ze het dan doen als hij in betere gesteldheid is en de rust wat wedergekeerd is, dan last minute afzeggingen en een niet leuke ervaring voor dat geld..quote:Op zondag 12 januari 2020 11:52 schreef gelestipjes het volgende:
Wel erg onprofessioneel dan als je je werkverplichtingen afzegt omdat je relatie uit is.
gewoon een mietje dusquote:Op zondag 12 januari 2020 21:23 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Zijn moeder ligt ook slecht en zijn oma.. dus ik snap heel prima dat het allemaal bij elkaar even teveel is. Tis toch ook een mens die ook grenzen heeft. Beter dat ze het dan doen als hij in betere gesteldheid is en de rust wat wedergekeerd is, dan last minute afzeggingen en een niet leuke ervaring voor dat geld..
Dat kan allemaal in de joe es of eequote:Op maandag 3 februari 2020 22:03 schreef Lienekien het volgende:
Ze waren kennelijk ook nog niet officieel getrouwd. Wel een ceremonie gehad, nog niet het benodigde bijbehorende papierwerk geregeld. En dat laten ze dus nu maar achterwege.
quote:Marco (53) en Leontine (52) Borsato hebben een punt gezet achter hun relatie. Dat heeft het management van Marco laten weten aan RTL Boulevard.
De dag die je wist dat ging komen / Is eindelijk daaaaaaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:09 schreef Rene het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)e-borsato-uit-elkaar
Het is de waarheid: Marco en Leontine Borsato uit elkaar
[..]
Die had vast NIEMAND zien aankomen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:09 schreef Rene het volgende:
[..]
"Alle voorgaande interviews waren dus glashard gelogen!"quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:09 schreef Rene het volgende:
[..]
Ik schrik hier wel van, ik bedoel, wat is de waarheid nu? En, zijn de meeste dromen van echt bedrog? En als je wakker bent, dan droom je nog? Hij voelt straks niet meer haar adem en ziet hooguit nog in de gezichten van zijn kinderen haar gezicht. Straks, als ze niet meer naast hem ligt. Zo een keer in de zoveel tijd vallen dromen in duigen? Vandaag staat alles op rood. Dansen, alleen, op het water...quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De dag die je wist dat ging komen / Is eindelijk daaaaaaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |