Mijn vader ging elk jaar en dan maakte hij vooraf een kist die we vol deden met Westerse producten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:36 schreef Koen66 het volgende:
Dat vind ik nog steeds zo jammer, dat ik destijds nooit naar het echte Oostblok ben geweest
De helft aan mij geven?quote:
Ik ken het gevoel jaquote:
Beetje aan m'n zak krabben tot ik dood ben.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is een hulpmiddel, wat ga dan vervolgens doen behalve verbrassen?
quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje aan m'n zak krabben tot ik dood ben.
Hou je van Grieks?quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel ja
Vooral na Grieks of sushi.
?quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:50 schreef MissMSX het volgende:
Het topic van Zith blijft door mijn hoofd spelen. Veel te jong en veel te snel
Ook van het eten en drinken?quote:
Voorspelbaarquote:
Ja echt vreselijk.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:50 schreef MissMSX het volgende:
Zal de ouderdom wel zijn dat het me zo aangrijptquote:
Nope, ik vond het ook erg droevig op te lezen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zal de ouderdom wel zijn dat het me zo aangrijpt
Ja ik moest toch ook wel een fors aantal keren slikkenquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:50 schreef MissMSX het volgende:
De menselijkheid denk ik.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Het is gewoon een ontzettend droevig verhaal.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh bah, wat snel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
OUD / Brieven aan mijn zoon die opgroeit zonder vader
Dat. Empatisch vermogen hebbenquote:
Vond ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik zie steeds dat lachende zoontje voor me.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ouzo klappen van te voren. En tijdens het eten Mavrodaphnequote:
ga je grieken?quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ouzo klappen van te voren. En tijdens het eten Mavrodaphne
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zie steeds dat lachende zoontje voor me.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Ja een beetje drank maakt het nog lekkerder.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ouzo klappen van te voren. En tijdens het eten Mavrodaphne
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jawaarom niet irl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja, maar die wijn is zo ontzettend lekkerquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja een beetje drank maakt het nog lekkerder.
Ben alweer thuisquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze komt het spoor niet over.
Na verwachting gaat dit nog jaren duren.
Vleeschquote:
Ik heb al lang geaccepteerd dat ik geen vegetariër ga wordenquote:
Gewoon flexen, minder vlees eten, maar als je vlees eet dan veel en goed.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:31 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb al lang geaccepteerd dat ik geen vegetariër ga worden
Angusbeef is lekkerquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag een perfect stukkie vlees gehad, sinds lange tijd zo smaalvol![]()
Een bavette van angusbeef (Kende ik nieteens)
Black Angusquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag een perfect stukkie vlees gehad, sinds lange tijd zo smaalvol![]()
Een bavette van angusbeef (Kende ik nieteens)
Dan sowieso niet naar de Griek. dat is alleen maar veel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon flexen, minder vlees eten, maar als je vlees eet dan veel en goed.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:36 schreef MCH het volgende:
Ik heb nu 333 notes, een mooi getal om eindelijk eens normaal te gaan doen
Je moet wel ff op zoek voor een Griek met goed vlees ja. Maar ze bestaan, echt waar. Iets voor onze volgende date?quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:36 schreef gcjoel het volgende:
Dan sowieso niet naar de Griek. dat is alleen maar veel.
Irodion in Oosterhoutquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet wel ff op zoek voor een Griek met goed vlees ja. Maar ze bestaan, echt waar. Iets voor onze volgende date?
Krijg dit jaar wel genoeg Grieks. 2x Griekenland vakantie dit jaarquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet wel ff op zoek voor een Griek met goed vlees ja. Maar ze bestaan, echt waar. Iets voor onze volgende date?
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:36 schreef MCH het volgende:
Ik heb nu 333 notes, een mooi getal om eindelijk eens normaal te gaan doen
Misschien kan Air een healingstrio voorstellenquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:38 schreef MissMSX het volgende:
Pfffffffff, kennissen liggen in scheiding. Een gemiddelde soap is er niks bij
Dan gewoon weer bier drinken?quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:38 schreef gcjoel het volgende:
Krijg dit jaar wel genoeg Grieks. 2x Griekenland vakantie dit jaar
Ja? heeft hij d'r zus aangeduwd?quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:38 schreef MissMSX het volgende:
Pfffffffff, kennissen liggen in scheiding. Een gemiddelde soap is er niks bij
Als dit normaal is dan zit je in no time op de 666 notes.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:39 schreef MCH het volgende:
Misschien kan Air een healingstrio voorstellen
Met wie?quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien kan Air een healingstrio voorstellen
Nee, een borderliner en een flapdrol. Mooie combinatiequote:
Ja, maar wie is de derde.quote:
Beetje popcorn eten aan de zijlijn, zijn toch maar kennissen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, een borderliner en een flapdrol. Mooie combinatie
Het schijnt dat het binnenkort weer zomer wordt. Zal es kijken wanneer Sniester is dit jaar. Zag al wel dat Merol komt.quote:
Goede combi altijd.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh Jezus die wil ik niet zien hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het schijnt dat het binnenkort weer zomer wordt. Zal es kijken wanneer Sniester is dit jaar. Zag al wel dat Merol komt.
Zij zou prima gedijen als R&P regular.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:41 schreef MissMSX het volgende:
Hou je bek...quote:
Goede tettenpics?quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij zou prima gedijen als R&P regular.
Als dat zo was dan zou mijn inbox overstromen van tettenpics. Dus nee, dat niet.quote:
Ja, maar soms krijg je zo'n eindeloos Marvin-verhaalquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje popcorn eten aan de zijlijn, zijn toch maar kennissen.
Daar zit je dan met je luisterend oor...quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:45 schreef MissMSX het volgende:
Ja, maar soms krijg je zo'n eindeloos Marvin-verhaal
[ afbeelding ]
Strat van Godquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zit je dan met je luisterend oor...
Wist niet dat Frips en Toto getrouwd warenquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik dit post krijg ik dus een notequote:Op dinsdag 2 april 2019 19:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wist niet dat Frips en Toto getrouwd waren
Kan snel gaan met een borderliner. Zowel de start als het eind.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wist niet dat Frips en Toto getrouwd waren
Zo handig dat je op post niveau kunt reporten.quote:
Tactiek eerst opvangen dan afmaken.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:49 schreef MCH het volgende:
[..]
I am the special one![]()
Maar ik ben megagoed door jullie opgevangen.
Ja safe space, dat voel je.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:49 schreef MCH het volgende:
[..]
I am the special one![]()
Maar ik ben megagoed door jullie opgevangen.
Dit heb ik ookquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik raak overigens op vrijwel alles heel snel uitgekeken, maar relaties niet.
Goede relaties zeker nietquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok doeiquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik las net een stuk van.een professor en bedrijfsarts wat intressant was. We werken in NL helemaal niet teveel maar we kunnen niet goed ontspannen. Dingen doen die ons oprecht blij maakt en energie geeft.
Bv sporten is dat niet.
Iets wat je duidelijk voelt in zuidelijke landen. Meer flirt meer passie..
Gaat weer lekker daar bij jou.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik tegen n collega: goh, ik hoorde dat Pietje vertrouwenspersoon is. Daar zou ik niet heen gaan als ik ergens mee zat.
Zij schiet ontzettend in de lach en zegt dat ze dat al van minimaal 5 anderen ook heeft gehoord.
Ik denk dat t bedrijf de verkeerde vertrouwenspersoon heeft gekozen
Teveel mensen, te weinig natuur.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik las net een stuk van.een professor en bedrijfsarts wat intressant was. We werken in NL helemaal niet teveel maar we kunnen niet goed ontspannen. Dingen doen die ons oprecht blij maakt en energie geeft.
Bv sporten is dat niet.
Samen posten op FOK! terwijl je vrouw oogluikend toestaat dat je tettenpics hosselt bij andere vrouwen.quote:
Zou het niet wetenquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Samen posten op FOK! terwijl je vrouw oogluikend toestaat dat je tettenpics hosselt bij andere vrouwen.
Nou, ik begreep dat dat vaak wel samen gaat, dat je gewoon overál snel op uitgekeken raakt.quote:
Er zijn heel veel dingen echt leuk, niet alleen flirtenquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Bv sporten is dat niet.
Wat?quote:
Ik snap dat soort dingen gewoon niet goed, daar denk je toch over na voordat je iemand ene opleiding laat doen en benoemt?quote:
Je snapt wat ik.bedoel niet?quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er zijn heel veel dingen echt leuk, niet alleen flirten
Geloof wel dat na een tijdje de mega verliefdheid wel wegtrekt uit een relatie. Je kan je immers niet altijd hoteldebotel voelen. Sommige mensen nemen dan the easy way out, Maar dan juist bij elkaar blijven en om elkaar geven lijkt me zo mooi.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, ik begreep dat dat vaak wel samen gaat, dat je gewoon overál snel op uitgekeken raakt.
quote:
Je noemt specifiek flirten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je snapt wat ik.bedoel niet?
Wat doen mensen in NL nu nog wat ze echt oprecht leuk vinden?
Wat dus niet geldt is doelloos niksen: de kroeg, de pc, games, Netflix eten en shoppen.
Is er meer in het leven?quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat dus niet geldt is doelloos niksen: de kroeg, de pc, games, Netflix eten en shoppen.
Ik wil je sugardaddy wel zijnquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu al te veel geld uitgegeven. Dat wordt 26 dagen brood en water. En thee.
Soms gaat de verliefdheid niet over in houden van.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geloof wel dat na een tijdje de mega verliefdheid wel wegtrekt uit een relatie. Je kan je immers niet altijd hoteldebotel voelen. Sommige mensen nemen dan the easy way out, Maar dan juist bij elkaar blijven en om elkaar geven lijkt me zo mooi.
Maar goed, dat weet ik dus niet. Maar zo stel ik het me voor
Beetje het gevoel wat je krijgt in zuidelijke landen vind ik dat mensen echt nog flirten en zich veel relaxter lijken te voelen. Het kwam zo in me op.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je noemt specifiek flirten.
Ja, ik snap je punt, ik snap alleen dat flirten erbij halen niet.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet opquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij kitetetet al behoorlijk lang toch?
Uhhhhquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje het gevoel wat je krijgt in zuidelijke landen vind ik dat mensen echt nog flirten en zich veel relaxter lijken te voelen. Het kwam zo in me op.
En bv het Engelse stappen na werktijd.
Dat soort dingen.
Klopt!quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms gaat de verliefdheid niet over in houden van.
Ik zou Engelse zakenlui niet bepaald relaxed willen noemen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje het gevoel wat je krijgt in zuidelijke landen vind ik dat mensen echt nog flirten en zich veel relaxter lijken te voelen. Het kwam zo in me op.
Dat soort dingen.
Handig voor als je rug/knie klachten hebtquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:12 schreef CherryLips het volgende:
De fuck zag een reclame voor een vaatwasser waarvan je de lades omhoog kon trekken zodat je niet hoefde te bukken.
Ja ik wil het.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:13 schreef Halimede het volgende:
[..]
Handig voor als je rug/knie klachten hebt
Laten we niet weer dit pad opgaan. Dank u.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:13 schreef MissMSX het volgende:
Bij mij kriebelt het nog wel hoor
Dacht aan herpes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf proberen. De aanhouder wintquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we niet weer dit pad opgaan. Dank u.
Ik dacht aan de spinnenwebben.quote:
Dacht aan schimmelinfectie.quote:
Stappen met collegas op vrijdag om 1500 de kroeg in. Lijkt me dus echt gaaf, dat je al je vrouwelijke collega's na een paar jaar gepaald hebt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou Engelse zakenlui niet bepaald relaxed willen noemen.
Tijd om uit te stoffenquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Stofnesten begonnen zich te vormen
Jij bent het levende voorbeeld dat dat niet altijd op gaat.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Stappen met collegas op vrijdag om 1500 de kroeg in. Lijkt me dus echt gaaf, dat je al je vrouwelijke collega's na een paar jaar gepaald hebt.
Gvd de burn van de dagquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent het levende voorbeeld dat dat niet altijd op gaat.
Heb ik regelmatig last van direct na mijn menstruatiequote:
Echt waar ja?quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent het levende voorbeeld dat dat niet altijd op gaat.
Sperma slikken dat helpt echt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:16 schreef Halimede het volgende:
[..]
Heb ik regelmatig last van direct na mijn menstruatiemisschien toch maar eens aan de pil en doorslikken, want ik ben overgevoelig voor de zalf en dat is echt hel
Sowieso altijd doorslikkenquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:16 schreef Halimede het volgende:
[..]
Heb ik regelmatig last van direct na mijn menstruatiemisschien toch maar eens aan de pil en doorslikken, want ik ben overgevoelig voor de zalf en dat is echt hel
Lang leve niet ongesteld worden (zelden)quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:16 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik had 3 jaar lang een implanon, was hemel om zo lang niet ongesteld te worden! Alleen wel een lelijke litteken op mijn arm nu.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lang leve niet ongesteld worden (zelden)
Hoef er niets voor te doen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:19 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik had 3 jaar lang een implanon, was hemel om zo lang niet ongesteld te worden! Alleen wel een lelijke litteken op mijn arm nu.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:19 schreef Fascination het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tkenning-geri-horner
Ik wil geloven dat er wat is gebeurd tussen hen.
Echt who gives a fuck?quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:19 schreef Fascination het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tkenning-geri-horner
Ik wil geloven dat er wat is gebeurd tussen hen.
quote:
Fas lees ik net. En mogelijk de familie van Geri.quote:
Volgens Mel zij, maar volgens Geri niet.quote:
Jij denk ik wel.quote:
Ja oké ik vraag maar hé?quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fas lees ik net. En mogelijk de familie van Geri.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Stappen met collegas op vrijdag om 1500 de kroeg in. Lijkt me dus echt gaaf, dat je al je vrouwelijke collega's na een paar jaar gepaald hebt.
Ze hadden hem in mijn spier gezet, deed door de verdoving heen pijnquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoef er niets voor te doen.
Doet dat niet pijn trouwens?
Auuuuwquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:21 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ze hadden hem in mijn spier gezet, deed door de verdoving heen pijnmaar dat hoort dus niet en dan voel je er weinig van.
Dus stappen en kroeg noem je nu als ontspannend en als niet ontspannend?quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat soort dingen.
Compleet wereldvreemdquote:
Snap wel dat je om 15 uur de kroeg in moet als je dezelfde avond nog een Engelse vrouw wil palen. Gemiddeld genomen zien die er niet heel florissant uit.quote:
Dus flirten en seks zijn eigenlijk zon beetje de enige manieren om te ontspannen die je kan bedenken?quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja verwarrend hé.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus stappen en kroeg noem je nu als ontspannend en als niet ontspannend?
De mannen ook nietquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snap wel dat je om 15 uur de kroeg in moet als je dezelfde avond nog een Engelse vrouw wil palen. Gemiddeld genomen zien die er niet heel florissant uit.
Arme Lotusssquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snap wel dat je om 15 uur de kroeg in moet als je dezelfde avond nog een Engelse vrouw wil palen. Gemiddeld genomen zien die er niet heel florissant uit.
Goed punt.quote:
Duik liever met vrienden de kroeg in. Niks tegen m'n collega's verder..quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja verwarrend hé.![]()
Maar met collega's enthousiast stappen of zoals vroeger uitgaan waar je de hele week naar uit kan kijken. Of naar de kroeg uit tijdverdrijf.
Dat verschil bedoelde ik.
Ook ik ben een NL en niet opgevoed om flink te ontspannen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus flirten en seks zijn eigenlijk zon beetje de enige manieren om te ontspannen die je kan bedenken?
Noem je haar nou gemiddeld? Arme Lotusss.quote:
Beetje in je puberteit blijven hangenquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja verwarrend hé.![]()
Maar met collega's enthousiast stappen of zoals vroeger uitgaan waar je de hele week naar uit kan kijken. Of naar de kroeg uit tijdverdrijf.
Dat verschil bedoelde ik.
Gemiddeld genomen huehuequote:Op dinsdag 2 april 2019 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Noem je haar nou gemiddeld? Arme Lotusss.
Jij maakt NL ondraagbaarquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind uitgaan eigenlijk sowieso vaak niet zo leuk. Júist vanwege die mannen die denken dat je wel ergens voor in bent. Ik heb helemaal geen zin om te flirten vaak
Ja, dat zijn dingen die ik ook fijn vind.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook ik ben een NL en niet opgevoed om flink te ontspannen.
Ik heb daar echt wel moeite mee.
Ik bedenk misschien: een flinke wandeling door het bos met de fam. Vakanties. In de zon op een terras na een hele dag slenteren. Dat soort dingen.
En strand daar hou ik ook van.
Ik sta altijd met een biertje in mijn handen in de hoek, terwijl vrienden en vriendinnen aan het flirten/zoenen/dansen zijnquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind uitgaan eigenlijk sowieso vaak niet zo leuk. Júist vanwege die mannen die denken dat je wel ergens voor in bent. Ik heb helemaal geen zin om te flirten vaak
Lekker ontspannen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Kan zaterdag wel weer naar Den Haag gaan. Lekkere kibbeling eten enzo
Koelquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik sta altijd met een biertje in mijn handen in de hoek, terwijl vrienden en vriendinnen aan het flirten/zoenen/dansen zijn
Bwehehequote:
Neehee das vreten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Ren je ook snel naar buiten als ze Paradise by the dashboard light draaien?quote:
Beter draaien ze Bat out of hellquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ren je ook snel naar buiten als ze Paradise by the dashboard light draaien?
Beter helemaal geen Meatloaf maar als ik moet kiezen liever die ja.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met de kop in de zon en de pootjes in het zand en m'n bakkes in vet voer
Ik zou Kijkduin e.o. ontlopenquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:29 schreef CherryLips het volgende:
gcjoel kan er geen genoeg van krijgen?quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:34 schreef Trashcanman het volgende:
Meatloaf is toch wel de pindakaas van de rockmuziek
Dit is toch wel goed hoorquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:34 schreef Trashcanman het volgende:
Meatloaf is toch wel de pindakaas van de rockmuziek
Probeer strandslag 9 eens voor de afwisselingquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga wel weer naar Scheveningen dan.
De kwartelquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Probeer strandslag 9 eens voor de afwisseling
Sorry maar ik giet nog liever azijn in mijn linkerneusgat.quote:
Vroegâhquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:39 schreef ElDinosaur het volgende:
Ging ik altijd surfen toen ik nog in die buurt woonde.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sorry maar ik giet nog liever azijn in mijn linkerneusgat.
Zou hij het vriendje zijn geweest van onze surf buurvrouw?quote:
Wie zou wie gedumpt hebben?quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou hij het vriendje zijn geweest van onze surf buurvrouw?
Zij hem denk ik. Ze leek mij geen poepen-in-de-sneeuw type.quote:
M'n ex was een saaie kut die dat soort dingen niet deed, nee dusquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou hij het vriendje zijn geweest van onze surf buurvrouw?
Hoezo vragen stellen. Het is chocoladequote:Op dinsdag 2 april 2019 20:44 schreef Kopjechino het volgende:
Ik krijg een pakketje thuis met allemaal chocolade erin. Geen afzender. Heb het ook niet besteld.
Wat?
Dat moet voor mij zijnquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:44 schreef Kopjechino het volgende:
Ik krijg een pakketje thuis met allemaal chocolade erin. Geen afzender. Heb het ook niet besteld.
Wat?
Blijkbaar vindt één van de stalkers hier je leuk. Proficiat.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:44 schreef Kopjechino het volgende:
Wat?
Straks is het van mijn ex en zit er gif in ofzoquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoezo vragen stellen. Het is chocolade
Dan was zij het niet. Was altijd wel onder de indruk van de sporten die ze deed.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:45 schreef ElDinosaur het volgende:
M'n ex was een saaie kut die dat soort dingen niet deed, nee dus
Kan maar zo!quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Straks is het van mijn ex en zit er gif in ofzo
Ow shit, die moest naar CL. Sorry.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:44 schreef Kopjechino het volgende:
Wat?
Dood door chocolade, er zijn ergere manieren om te gaan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:46 schreef Kopjechino het volgende:
Geen chocolade durven eten. Wat is deze. Niet gedacht dat deze dag zou komenquote:
Yoloquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Voor een dooie ex mag je best je portemonnee trekken.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor een dooie ex mag je best je portemonnee trekken.
Wij hebben nog ruim 3 kilo aan chocolade eieren in huis. Kom je langs dit weekend?quote:
Waarom zo veel?quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij hebben nog ruim 3 kilo aan chocolade eieren in huis. Kom je langs dit weekend?
Lichte nasmaak van arsenicum. Prikkelt op de tong.quote:
Gevalletje GMTA, onafhankelijk van elkaar ingekocht op dezelfde dag.quote:
Jezusquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij hebben nog ruim 3 kilo aan chocolade eieren in huis. Kom je langs dit weekend?
Moet meteen aan dat verhaal denken over dat Japanse kogelvisrestaurantquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:04 schreef MissMSX het volgende:
Lichte nasmaak van arsenicum. Prikkelt op de tong.
Welke wikkel zit eromquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen idee, ik durf het niet te eten
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lichte nasmaak van arsenicum. Prikkelt op de tong.
Gezelligquote:
Lindt. Vind dit net iets té toevallig..quote:
Dan nog kopen jullie veelquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gevalletje GMTA, onafhankelijk van elkaar ingekocht op dezelfde dag.
Ik heb niet heel veel discipline als het om behoudend omgaan met snoep betreftquote:
Mensen die dit soort dingen zeggenquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:08 schreef Allures het volgende:
'Het mooie van het leven vind ik het worden en het zijn van jezelf'
Was een tinderprofielquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mensen die dit soort dingen zeggen
Had het kunnen wetenquote:
Ik probeerde het war mooier te formuleren.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:12 schreef MissMSX het volgende:
Zo'n kiloknaller paaseitjes gast er hier in een avondje doorheen
Ja, wel typisch. Zou de doos inmiddels al leeg hebben, tho.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lindt. Vind dit net iets té toevallig..
Wil nog niet doodquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wel typisch. Zou de doos inmiddels al leeg hebben, tho.
Ik zal een mooie strakke jurk aan doen, wat er hopelijk voor zorgt dat ik geen hele zak wegkaanquote:
Tinder is kut. Sowieso.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:15 schreef Allures het volgende:
'If you dated losers we will have nothing in common'
Wat een lijdensweg vanavond
Of ik was gewoon vergeten dat het kut was
Gelukkig ben je zelf de catch van het jaar.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:15 schreef Allures het volgende:
'If you dated losers we will have nothing in common'
Wat een lijdensweg vanavond
Of ik was gewoon vergeten dat het kut was
quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had het kunnen weten
'Ben een echte levensgenieter'
'Perfecte schoonzoon, namens voormalig schoonmoeder'
'Doe maar normaal, ben al gek genoeg van mezelf'
'Dansjes en drankjes doen'
Nee, maar geen idee waar de choco vandaan komt. Geen afzender, niets. Kreeg 'm net binnen. Straks komt het van m'n ex af en is het vergiftigd ofzoquote:
Nou we weten ook weer wat Dino op zijn profiel heeft staanquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gelukkig ben je zelf de catch van het jaar.
Waarom zou dat het geval zijn?quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, maar geen idee waar de choco vandaan komt. Geen afzender, niets. Kreeg 'm net binnen. Straks komt het van m'n ex af en is het vergiftigd ofzo
'carpe diem'quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had het kunnen weten
'Ben een echte levensgenieter'
'Perfecte schoonzoon, namens voormalig schoonmoeder'
'Doe maar normaal, ben al gek genoeg van mezelf'
'Dansjes en drankjes doen'
Ik heb geen profiel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:19 schreef MissMSX het volgende:
Nou, wat hebben jullie voor briljante dingen op je profiel staan dan?
Omdat het een verschrikkelijke lul is, en hij misschien wraak wil nemen. Geen idee.quote:
Geen kleine mannen aubquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:19 schreef MissMSX het volgende:
Wat zou je er op zetten?quote:
'Hardstyle 4 life'quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:19 schreef MissMSX het volgende:
Krijg je allemaal kleine mannen die willen weten waarom niet.quote:
Ja die verdedigen dan hun volk.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Krijg je allemaal kleine mannen die willen weten waarom niet.
Goeie comeback.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:18 schreef Allures het volgende:
[..]
Nou we weten ook weer wat Dino op zijn profiel heeft staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |