Mijn vader ging elk jaar en dan maakte hij vooraf een kist die we vol deden met Westerse producten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:36 schreef Koen66 het volgende:
Dat vind ik nog steeds zo jammer, dat ik destijds nooit naar het echte Oostblok ben geweest
De helft aan mij geven?quote:
Ik ken het gevoel jaquote:
Beetje aan m'n zak krabben tot ik dood ben.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is een hulpmiddel, wat ga dan vervolgens doen behalve verbrassen?
quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje aan m'n zak krabben tot ik dood ben.
Hou je van Grieks?quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel ja
Vooral na Grieks of sushi.
?quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:50 schreef MissMSX het volgende:
Het topic van Zith blijft door mijn hoofd spelen. Veel te jong en veel te snel
Ook van het eten en drinken?quote:
Voorspelbaarquote:
Ja echt vreselijk.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:50 schreef MissMSX het volgende:
Zal de ouderdom wel zijn dat het me zo aangrijptquote:
Nope, ik vond het ook erg droevig op te lezen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zal de ouderdom wel zijn dat het me zo aangrijpt
Ja ik moest toch ook wel een fors aantal keren slikkenquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:50 schreef MissMSX het volgende:
De menselijkheid denk ik.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Het is gewoon een ontzettend droevig verhaal.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh bah, wat snel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
OUD / Brieven aan mijn zoon die opgroeit zonder vader
Dat. Empatisch vermogen hebbenquote:
Vond ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik zie steeds dat lachende zoontje voor me.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ouzo klappen van te voren. En tijdens het eten Mavrodaphnequote:
ga je grieken?quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ouzo klappen van te voren. En tijdens het eten Mavrodaphne
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zie steeds dat lachende zoontje voor me.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Ja een beetje drank maakt het nog lekkerder.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ouzo klappen van te voren. En tijdens het eten Mavrodaphne
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jawaarom niet irl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja, maar die wijn is zo ontzettend lekkerquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja een beetje drank maakt het nog lekkerder.
Ben alweer thuisquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze komt het spoor niet over.
Na verwachting gaat dit nog jaren duren.
Vleeschquote:
Ik heb al lang geaccepteerd dat ik geen vegetariër ga wordenquote:
Gewoon flexen, minder vlees eten, maar als je vlees eet dan veel en goed.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:31 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb al lang geaccepteerd dat ik geen vegetariër ga worden
Angusbeef is lekkerquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag een perfect stukkie vlees gehad, sinds lange tijd zo smaalvol![]()
Een bavette van angusbeef (Kende ik nieteens)
Black Angusquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag een perfect stukkie vlees gehad, sinds lange tijd zo smaalvol![]()
Een bavette van angusbeef (Kende ik nieteens)
Dan sowieso niet naar de Griek. dat is alleen maar veel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon flexen, minder vlees eten, maar als je vlees eet dan veel en goed.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:36 schreef MCH het volgende:
Ik heb nu 333 notes, een mooi getal om eindelijk eens normaal te gaan doen
Je moet wel ff op zoek voor een Griek met goed vlees ja. Maar ze bestaan, echt waar. Iets voor onze volgende date?quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:36 schreef gcjoel het volgende:
Dan sowieso niet naar de Griek. dat is alleen maar veel.
Irodion in Oosterhoutquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet wel ff op zoek voor een Griek met goed vlees ja. Maar ze bestaan, echt waar. Iets voor onze volgende date?
Krijg dit jaar wel genoeg Grieks. 2x Griekenland vakantie dit jaarquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet wel ff op zoek voor een Griek met goed vlees ja. Maar ze bestaan, echt waar. Iets voor onze volgende date?
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:36 schreef MCH het volgende:
Ik heb nu 333 notes, een mooi getal om eindelijk eens normaal te gaan doen
Misschien kan Air een healingstrio voorstellenquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:38 schreef MissMSX het volgende:
Pfffffffff, kennissen liggen in scheiding. Een gemiddelde soap is er niks bij
Dan gewoon weer bier drinken?quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:38 schreef gcjoel het volgende:
Krijg dit jaar wel genoeg Grieks. 2x Griekenland vakantie dit jaar
Ja? heeft hij d'r zus aangeduwd?quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:38 schreef MissMSX het volgende:
Pfffffffff, kennissen liggen in scheiding. Een gemiddelde soap is er niks bij
Als dit normaal is dan zit je in no time op de 666 notes.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:39 schreef MCH het volgende:
Misschien kan Air een healingstrio voorstellen
Met wie?quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien kan Air een healingstrio voorstellen
Nee, een borderliner en een flapdrol. Mooie combinatiequote:
Ja, maar wie is de derde.quote:
Beetje popcorn eten aan de zijlijn, zijn toch maar kennissen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, een borderliner en een flapdrol. Mooie combinatie
Het schijnt dat het binnenkort weer zomer wordt. Zal es kijken wanneer Sniester is dit jaar. Zag al wel dat Merol komt.quote:
Goede combi altijd.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh Jezus die wil ik niet zien hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het schijnt dat het binnenkort weer zomer wordt. Zal es kijken wanneer Sniester is dit jaar. Zag al wel dat Merol komt.
Zij zou prima gedijen als R&P regular.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:41 schreef MissMSX het volgende:
Hou je bek...quote:
Goede tettenpics?quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij zou prima gedijen als R&P regular.
Als dat zo was dan zou mijn inbox overstromen van tettenpics. Dus nee, dat niet.quote:
Ja, maar soms krijg je zo'n eindeloos Marvin-verhaalquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje popcorn eten aan de zijlijn, zijn toch maar kennissen.
Daar zit je dan met je luisterend oor...quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:45 schreef MissMSX het volgende:
Ja, maar soms krijg je zo'n eindeloos Marvin-verhaal
[ afbeelding ]
Strat van Godquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zit je dan met je luisterend oor...
Wist niet dat Frips en Toto getrouwd warenquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik dit post krijg ik dus een notequote:Op dinsdag 2 april 2019 19:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wist niet dat Frips en Toto getrouwd waren
Kan snel gaan met een borderliner. Zowel de start als het eind.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wist niet dat Frips en Toto getrouwd waren
Zo handig dat je op post niveau kunt reporten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |