abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7735627
Wow, deel 10 alweer!

Allemaal veel succes met het voortzetten van je dieet of met de nieuwe voornemens nu dan echt wat kilo's kwijt te raken

Vervolg van
Fok! Dieetclub
Fok! Dieetclub II
Fok! Dieetclub III
Fok! Dieetclub IV
Fok! Dieetclub V
Fok! Dieetclub VI
Fok! Dieetclub VII
Fok! Dieetclub VIII
Fok! Dieetclub IX

Aanvulling op dit topic:
"dieet' recepten
Fok! Dieetclub Meeting

Overzichtje topics over lijnen en andere tips op Fok!:
Met succes gewicht verliezen
Mijn hongerdieet dagboek
TE DIK! Lijnen, maar hoe?
Bloedgroepen en verwante karaktertrekken/ dieten?
Afvallen
(On)gezonde levensstijl (qua eten), vņel jij dat?
Hoe de laatste kilotjes snel kwijt raken?
Hoe raak ik zo snel mogelijk mijn buikje kwijt!
Superhongerdieet! :)
Herbalife
Het grote dieet-topic!
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?
Vetvrij vet
ervaring met Appelslank?

Nou, als daar niet voldoende tips bij staan om af te vallen dan weet ik het niet meer

Atrimar(1m86) was 91 kg is nu 88 kg en wil graag zo'n 85 kg wegen -3
Bijou(1m76) was 77 kg, is nu 76 kg wil graag 70 kg wegen (en liefst 65)-1
Bolletje(1m80) is nu 83,5 kg en wil graag 75 kg wegen
Brad (1m78) was 92 kg, is nu 82 kg en wil graag 75 kg wegen -10
Brighteyes (1m72), was 82 kg, is nu 79,5 kg en wil graag 72 kg wegen -2,7
chrisie(1.72), woog 111 kilo nu 89, wil graag 75, is tevreden < 90 kg -22
Danny (1m77), was 92,5, is nu 82 kg en wil graag 75 kg wegen -10,5
delapoko, weegt nu 85, wil 75 kg worden
De_Schaduw (1m75)was 88/89 kilo en wil graag 72 wegen
doekels (1m76) was 77, is 76,2 kg en wil graag 68 wegen -0,8
eGo2k (1m83) was 100 kg, nu 84 kg
Esk (1m72), was 90 kg, is nu 86,5 en wil graag 80 en liefst 65 kg wegen -3,5
Exhale_02(1m98) was 108,6 en wil graag 90-95 wegen
Flying_Vee(1m73) woog 82.5 kilo, is nu 72kg en wil graag 73 kg wegen -10,5
Gaoxing(1m74) was 94.5 kg, is nu 87 en wil graag eerst maar eens 74 wegen -7,5
Gia (1m72), was 91 kg, is nu 88 kg wil graag 68 kg wegen, tevreden bij 74 kg -3
Glossy (1m68), was 115 kg, is nu 99,2 kg en wil graag 65 kg wegen -15,8
HiZ(1m80) was ooit 121 kg, is nu 114,2 en wil graag <80 kg wegen -6,8
Isabeau (1m67) was 93,6 kg, is nu 87,8 kg en wil graag 'onder de 70' kg wegen -5,8
Jessie, was 111 kg, is nu 95 en wil graag eerst 80 kg wegen en uiteindelijk 72 -16
Jojogirl (1m72), was 92 kg, is nu 80,1 kg en wil graag 75 kg wegen -11,9
killar_fairy(1m65) woog 70kg, is nu 62 kg en wil graag zo'n 60 kg wegen -8
Kleintje (1m63) was 71 kg, is nu 64,6kg en wil graag 60 kg wegen -6,4
Knorretje (1m74) was 67,5 kg, is nu 60 wil graag 60 kg wegen, tevreden met 60 kg -4,5
La_Chatte_Noir(1m71) was 80,5 kg, is nu 79,9 kg en wil graag 72 wegen -0,6
LadyS weegt tussen de 100 en 110 kilo en moet nodig afvallen
LEiPiE(1m85) was 95 kg, is 92 en wil graag zo'n 80 a 85 wegen-3
Lilithu (1m68) was 110,4 kg, is nu 97,3 en wil graag minder dan 80 kg wegen -13,1
Lurky (1m65), was 80 kg, nu 68,8 kg kg, wil graag 65 kg wegen -11,2
Luvstruck(1m98) was 108,2, is nu 106,4 en wil graag 96 kg wegen-1,8
Magic666(1m85) was 103, is nu 98 en wil graag tussen de 85-90 wegen-5
Mouse-13
m1tch (1m75), was 85 kg, is nu 84 en wil naar 75 kg -1
Nausicaa(1m75), was 79 kg, is nu 75,7 streefgewicht(en): (1) 72 kg (2) 67kg (3) 62 kg -3,3
Ngiri (1m60) was 94,3 kg, is nu 74,3 kg en wil graag 64 kg wegen -20
Nyame(1m62) was 77,8 kg is nu 73 en wil graag 70 en uiteindelijk ca. 62 kg wegen -4,8
Piro (1m87) was 95 kilo en wil van zijn buikje af
poep(1m69) was ooit 86, is nu 63,5 kg en wil graag 60-62 kg wegen -22,5
stinkie(1,86 m), was 94 kg, wil vetpercentage 10-12 (nu 16,8%)
Swatkat(1m76) was 92 kg, is 86 en wil graag 70 kg wegen-6
Tovaho(1m83) was 119,1 kilo, is nu 111,4 en wil gaag 90-95 wegen-7,7
TMoose (1m76), was 110 kg, is nu 104 kg en wil graag onder de 90 kg wegen -6
Vork (1m82) was 92 kg, is nu 82,5 kg en wil graag 75 kg wegen -9,5
whiskas (1m72) weegt 76 kg en wil ook afvallen (onder de 69 kg?)

Links:

www.overgewicht.nl - bereken of je te zwaar bent en je kan er je voeding online voor elke dag invoeren!
Voedingsmiddelentabel - wat heb je nou per dag eigenlijk nodig?
www.jojoclub-afslanken.com - erg leuke en volledige site!
www.opdieet.nl - zeer nuttige link over alles wat maar met lijnen te maken heeft
www.opdieet.nl/beweging.htm - alles over beweging/sport en lijnen
www.opdieet.nl/erfelijkheid.htm - gewicht en erfelijkheid
www.opdieet.nl/obesitas.htm - bereken hier of je te zwaar bent
www.sportjefit.nl/ - prima sporttips/sportplan voor wie wil afvallen en sporten
De voedingssite van gezondheidsplein.nl - uitgebreide site over alles wat met voeding te maken heeft
Site van het voedingscentrum - niet zo'n uitgebreide site over afvallen
Libelle Dieet ABC - Libelle Dieet ABC, best nuttig en uitgebreid
Diėtistensite - medisch advies van/over diėtisten
www.digitale-dietist.nl/ - met online caloriėntabel, hoeveel verbruik je met sporten knop en voedingswijzer!
www.gezondgewicht.be/nl/index.asp - redelijk informatieve site
www.smulweb.nl/afslanken.html - leuke site met veel recepten en dagmenu's voor 10 weken
Nederlandse Obesitas Vereniging - site van de Nederlandse Obesitas Vereniging
http://onlijnclub.com/ - online dieetclub, lijkt me gratis, maar zie het zo snel niet
Yahoo group over lijnen/ - uitwisselingsmogelijkheid voor info en recepten (net als dit, maar dan anders)
Recepten!! - heel veel slanke recepten! (kijk bij de subgroep slank)
Dieten informatie - uitstekende printbare uitleg (en hoe je het moet volgen) over veel verschillende bekende en onbekende diėten
Vochtafdrijvend voedsel - Site over voedingsmiddelen die vochtafdrijvend werken

Engelse sites:
www.fitday.com - houd hier je eigen dieetdagboek bij (gratis)
www.weight-loss-diet-i.com/ - heeeel erg veel dieet advies!
Oxygen Health - site van oxygen.com om in 52 stappen af te vallen
http://how-can-i-lose-weight.com/ - ook veel info en met allemaal online calorie rekenapparaatjes e.d.
www.realage.com - test hier hoe gezond je eigenlijk bezig bent en hoe je dat kan verbeteren!
http://www.ivillage.com/diet/ - zeeeer overzichtelijke en volledige site
Recipefinder - heel veel recepten die je op een overzichtelijke manier kunt zoeken
http://www.3fatchicks.com/ - geweldig leuke site met een enorme hoeveelheid links naar (slanke) receptensites (en een enorm groot dieet-forum)
Dieetrecepten!!! - site met de meeste dieetrecepten wat ik tot nu toe heb gezien
caloriefreak.com - veel produkten met voedingswaarde

Commercieel:
www.thermocare.nl/ - over Herbalife
www.slank-klup.nl/index.html - de site van Slankklub Nederland
www.weightwatchers.com/international/netherlands/ - weight watchers
www.afslanken.com/afslankenonline/index - afslankclub online (duur!) en ik zag niets wat wij je ook niet kunnen bieden (gratis!)
www.weightcare.nl/index.htm - site van weightcare, met wat tips om af te vallen
www.eganederland.nl/- site van E.G.A (afslankclubs die een stuk goedkoper zijn dan bijv. weight watchers)
www.slimfast.nl - met veel light recepten
www.bodysolution.nl - enkele Fok!kers doen aan bodysolution. Wat is dat nou precies?

En nogmaals: dit is een topic voor mensen die gewicht willen kwijtraken! Als je te licht bent en wat wilt aankomen zijn dit misschien topics voor je:

ik wil aankomen help me!
Hoe snel aankomen?
Niet afvallen, maar aankomen
Ik ben te licht....
Welke guys wegen te weinig?
Ik ben te licht....
Snel dikker worden?
Tips om aan te komen
Ik wil gewicht winnen!

Heb je ook nog een link die je regelmatig gebruikt? Laat het even weten!

Mensen die tegen afvallen zijn, of van dik houden of gewoon flauw, denigrerend of vervelend zijn mogen wegblijven. Je berichten kunnen worden verwijderd en bij herhaling volgt een waarschuwing.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 6 januari 2003 @ 13:04:55 #2
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7735764
ik heb net bij iemand van marktplaats voor 5 euro de ww cd besteld,ik wil het op die manier is gaan proberen,ik heb een tijdje het ww boekje gebruikt en het via overgewicht.nl gedaan ,dus ik ben benieuwd met die cd hoe me dat gaat bevallen.
nieuwe jaar dus weer op nieuw van start
pi_7735821
Ik vroeg me af wie er van die lijst hierboven nog steeds aan het lijnen is. Van sommigen heb ik het idee dat ze zich ooit 1x ergens gemeld hebben, maar daar hoor/lees je niets meer over. Ik wilde deze maand die lijst een keer 'verschonen', dus roep even als je nog meelijnt

En ik ben ook benieuwd of die cd wat is, glossy. Heb je mooi goedkoop op de kop getikt!

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_7735875
* lilithu lijnt nog mee

Ik doe ww niet via de cd, maar het principe is hetzelfde en ik kan het iedereen alleen maar aanraden. Ik bedoel: bij welk ander dieet kan je uitgaan en elke week je lievelingsmaaltijd eten (spaghetti ) en je sociaal leven behouden en nog eens afvallen ook?
Ik vraag me af hoe mensen al die andere diėten volhouden. Waarom moeilijk doen als het zo simpel kan? Ik raad iedereen aan om het eens te proberen en me dan binnen een maand te vertellen dat ze dat al veel eerder hadden moeten doen.

pi_7735941
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik vroeg me af wie er van die lijst hierboven nog steeds aan het lijnen is. Van sommigen heb ik het idee dat ze zich ooit 1x ergens gemeld hebben, maar daar hoor/lees je niets meer over. Ik wilde deze maand die lijst een keer 'verschonen', dus roep even als je nog meelijnt

En ik ben ook benieuwd of die cd wat is, glossy. Heb je mooi goedkoop op de kop getikt!

Pst, lees eens terug!
De maillijst laat ik met ingang van vandaag weer van start gaan.
In het vorige topic heb ik iedereen zich opnieuw laten aanmelden.

-edit- (foei! )

[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 06-01-2003 13:21]

pi_7735994
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:14 schreef Kleintje het volgende:

-edit- (reeds verwijderd bij Kleintje, dus ook hier)

[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 06-01-2003 13:22]

...
pi_7736057
Oude lijst zeker? Ik ben inmiddels 87 kilo (en dat inclusief feestdagen)
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_7736062
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:14 schreef Kleintje het volgende:

Pst, lees eens terug!
De maillijst laat ik met ingang van vandaag weer van start gaan.
In het vorige topic heb ik iedereen zich opnieuw laten aanmelden.

(ik was nog niet klaar met mijn after-holiday-catching-up, het is allemaal zoveel *zucht* )

Enne, ik wil ook wel op de mailinglist (isabeau@fok.nl) en dat andere heb ik ook wel belangstelling voor

maandag 6 januari 2003 @ 13:22:53 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_7736098
Isabeau, voor de zekerheid nog maar een keertje:
quote:
Op maandag 6 januari 2003 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe ook nog steeds mee!
Ben alleen wel aangekomen de afgelopen maand.
Zal me morgenochtend even wegen.
Lengte: 172
Gewicht: 80.4 kilo (zal het morgen checken)
Enneh...:
quote:
Op maandag 6 januari 2003 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Kleintje: ik heb geen mail thuis, vandaar nu pas een reactie: bedankt
Heb hem nog niet gebruikt. We (mijn lief en ik) proberen het voorlopig met 'normaal' eten, wat aardig lijkt te werken. Met normaal bedoel ik groente-aardappels-vlees etc. Wij aten echt ontiegelijk slecht. Vaak hetzelfde, en vaak geen groenten. Zijn vorige week begonnen en lijken op de goede weg te zijn.
  maandag 6 januari 2003 @ 13:25:16 #10
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7736160
ikke doe ook nog steeds mee met lijnen
pi_7736192
Ik wil ook in het lijstje!

Startgewicht (vandaag): 95 kg
Lengte: 1.75 m.
Streefgewicht: 75 kg

En ik dieet via de cd van de Weight Watchers, inmiddels de derde poging (1e keer 5 kg, 2e keer 7 kg mee afgevallen, maar daarna geen motivatie meer, dus zat het er zo weer bij).

pi_7736212
Dank je wel, Brighteyes

Ik ben momenteel trouwens 87,8 kg (nog steeds) en wil (nog steeds) een getal beginnend met een 7 wegen.

pi_7736219
Na de feestdagen en halverwege de nieuwjaarsrecepties toch nog 1 ons afgevallen 68,7 KG Dit is best wel een zware maand: heel veel recepties, drinkgelagen, festiviteiten en verjaardagen. De dagen tussendoor zijn echt hongerlijden om een beetje in balans te blijven. Dat is ook zo ongeveer de methode waarmee ik het ga proberen vol te houden eenmaal op ideaal gewicht gekomen.

Het stoppen met (ketting)roken vond ik oneindig veel moeilijker dan niet meer snoepen of tussendoortjes of extra boterham of tweede bord.
Wat mij heel zwaar valt is het geheelonthouder worden. Ik heb er gewoon geen zin in. Ik kan best wel dagen, weken zonder drank maar droogstaan op een feest is niks. Wel let ik op wat ik drink: breezers zijn uitgesloten, bier en mijn favo jenever ook. Dus een paar glazen wijn afgewisseld met water worden het dan maar dat tikt toch aan op de caloriėnmeter. Als dat 1 x in de week gebeurt en nog met mate is het prima. Dus dat is dan voortaan mijn 'uit de band springen' .
Het heeft ook wel wat: lekker vrolijk en los zijn en toch geen kater. Had nooit van mezelf verwacht dat ik zou gaan tellen hoeveel ik drink. Het gunstige effect laat zich wel in mijn gezicht zien: het paffige gaat weg.
Dat paffige gelaat was, afgezien van de comorbiditeit, eigenlijk het ergste van de dikte. Overigens heb ik dat comorbiditeitsrisico nog steeds niet achter mij gelaten. Doorzetten maar!

Allemaal heel veel sterkte met het laten staan van wat je lekker vindt!

maandag 6 januari 2003 @ 13:27:40 #14
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7736234
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:26 schreef Fannetje het volgende:

Startgewicht (vandaag): 95 kg
Lengte: 1.75 m.
Streefgewicht: 75 kg

En ik dieet via de cd van de Weight Watchers, inmiddels de derde poging (1e keer 5 kg, 2e keer 7 kg mee afgevallen, maar daarna geen motivatie meer, dus zat het er zo weer bij).

nu wel vol houden hoor fannetje tis zo zonde dat als je steeds ff lijnt en de kilo's er later weer d'r aan laat komen
pi_7736284
Ik heb Herbalife gebruikt en ben bijna 10 kilo afgevallen!! Was bang dat ik niet op gewicht zou blijven, maar het is me tot nu toe nog wel gelukt! Zelfs na de feestdagen geen grammetje aangekomen
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_7736408
* heaven7 meldt zich voorzichtig

Wat is dat dan voor cd? En hoe werkt het enzo?

pi_7736425
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:27 schreef glossy het volgende:

[..]

nu wel vol houden hoor fannetje tis zo zonde dat als je steeds ff lijnt en de kilo's er later weer d'r aan laat komen

Ik was zeer zeker van plan om het nu wel vol te houden
pi_7736449
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:38 schreef heaven7 het volgende:

Ken je het pointsplan van de WW?
Dat staat op die cd.
Als je het niet kent kan je er meer over lezen op hun site.

Of het werkt... voor mij goed, voor anderen hier ook zoals ik lees.
Maar het ligt echt aan je eigen motivatie, hoeveel je er zelf voor wil laten en wat je ervoor over hebt.
Ieder dieet heeft een portie doorzettingsvermogen nodig.
Er is geen toverproduct wat werkt en waardoor je kan blijven eten, niet bewegen en toch afvallen!

pi_7736502
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:38 schreef heaven7 het volgende:

De cd-rom van weight watchers is een programma waarbij je elke dag een aantal punten mag 'eten', afhankelijk van je gewicht. Met mijn gewicht mag ik elke dag 24 punten hebben, bijvoorbeeld.
Op de cd-rom kun je dus invullen wat je elke dag eet en voor elk product staan dus een aantal punten. Zo is een boterham bijvoorbeeld 1 punt, een kopje bouillon 0,5 punt, een stukje kaas 2 punten, fruit over het algemeen 0 punten enz. Je moet er dus voor zorgen dat je iedere dag onder het aantal punten wat je hebt blijft. Als er punten overblijven mag je er elke dag maximaal 4 meenemen naar de volgende dag. Zo kun je dus punten opsparen voor als je een keer uit eten gaat, of een verjaardag hebt. In principe mag je dus gewoon alles eten, zolang je maar onder die puntengrens blijft.
Ook staan er op de cd-rom tips voor 'slanke maaltijden' en krijg je bonuspunten als je iets aan sport hebt gedaan.

Bij mij werkt het iig goed, alleen moet ik wel de motivatie opbrengen om het ook echt elke dag in te vullen.

De cd-rom die ik heb was behoorlijk duur (180 gulden ofzo ). Inmiddels is er een nieuwere versie, die is ook zoiets (85 euro dacht ik). Maar veel verschil zal het niet maken.

pi_7736562
Overigens wel een gouden handeltje, zo'n cd-rom.
Ik zie op marktplaats verschillende advertenties van mensen die een kopie van de cd-rom verkopen voor 8 euro. En er zijn dan ook nog mensen die er zelfs 10 euro voor bieden
pi_7736583
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:48 schreef Fannetje het volgende:
Ik zie op marktplaats verschillende advertenties van mensen die een kopie van de cd-rom verkopen voor 8 euro. En er zijn dan ook nog mensen die er zelfs 10 euro voor bieden
Kan jij die verkopen voor 7,50
pi_7736607
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:44 schreef Fannetje het volgende:

[..]

De cd-rom van weight watchers is een programma waarbij je elke dag een aantal punten mag 'eten', afhankelijk van je gewicht. Met mijn gewicht mag ik elke dag 24 punten hebben, bijvoorbeeld.
Op de cd-rom kun je dus invullen wat je elke dag eet en voor elk product staan dus een aantal punten. Zo is een boterham bijvoorbeeld 1 punt, een kopje bouillon 0,5 punt, een stukje kaas 2 punten, fruit over het algemeen 0 punten enz. Je moet er dus voor zorgen dat je iedere dag onder het aantal punten wat je hebt blijft. Als er punten overblijven mag je er elke dag maximaal 4 meenemen naar de volgende dag. Zo kun je dus punten opsparen voor als je een keer uit eten gaat, of een verjaardag hebt. In principe mag je dus gewoon alles eten, zolang je maar onder die puntengrens blijft.
Ook staan er op de cd-rom tips voor 'slanke maaltijden' en krijg je bonuspunten als je iets aan sport hebt gedaan.

Bij mij werkt het iig goed, alleen moet ik wel de motivatie opbrengen om het ook echt elke dag in te vullen.

De cd-rom die ik heb was behoorlijk duur (180 gulden ofzo ). Inmiddels is er een nieuwere versie, die is ook zoiets (85 euro dacht ik). Maar veel verschil zal het niet maken.

Klinkt best goed.. ik moet zeggen dat ik er geen fan van ben om elke dag eerst op internet in een tabel te gaan bekijken hoeveel calorien waar inzitten voordat ik iets eet.

Maar 85 euro En hier heeft iemand em voor 5 euro bij marktplaats gehaald? Is dat hetzelfde systeem dan?

pi_7736621
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kan jij die verkopen voor 7,50

Neh, ik vind dat nou echt mensen afzetten

Als iemand een kopietje wil ben ik best bereid om vriendje lief aan te kijken.. ik heb geen brander

pi_7736626
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:51 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Neh, ik vind dat nou echt mensen afzetten

Als iemand een kopietje wil ben ik best bereid om vriendje lief aan te kijken.. ik heb geen brander

Nou, als je dat zou willen doen....
pi_7736639
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:52 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Nou, als je dat zou willen doen....

Ja hoor, mail me maar even Voor brand-en verzendkosten mag je 'm hebben
pi_7736657
Fannetje, het is een beetje illegaal om hier een cd-rom aan te bieden. Als moderator zijnde *kuch* moet ik je hier even op wijzen. Correspondentie met Fannetje via haar e-mail over haar dieetsuccessen is uiteraard altijd mogelijk.
pi_7736679
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:53 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Ja hoor, mail me maar even Voor brand-en verzendkosten mag je 'm hebben

Komt eraan
pi_7736684
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Fannetje, het is een beetje illegaal om hier een cd-rom aan te bieden. Als moderator zijnde *kuch* moet ik je hier even op wijzen. Correspondentie met Fannetje via haar e-mail over haar dieetsuccessen is uiteraard altijd mogelijk.
Snap ik Haal het maar wel hoor
pi_7736724
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Je mag alle berichten verwijderen hoor Het mailen is al gebeurd.
  maandag 6 januari 2003 @ 14:04:12 #30
28451 Exhale_02
Laffe borrelaar!
pi_7736848
Jeej...de eerste 0,6 kilo is eraf (incl. feestdaggen). Vandaag weer beginnen met sporten, dus er gaat nog wel wat meer af.
  maandag 6 januari 2003 @ 14:19:57 #31
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7737223
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:48 schreef Fannetje het volgende:
ik heb hem voor 5 euro vandaag besteld
pi_7737913
Grmbl...
Word er nu al debiel van.
Kan wel weer naast de wc gaan werken!
Ik blijf maar naar die plee toelopen!

Maar goed... het is voor een goed doel!!!!

pi_7738397
Ik wil ook graag meedoen. Het moet me gewoon lukken, Dit jaar ga ik weer op vakantie en dan wil ik zeker 65 kilo wegen!

Ik weeg nu 80 kilo en ik wil wegen 65 kilo (liefst mijn oude gewicht van 60 kilo terug, maar dat haal ik nooit denk ik)

pi_7738675
Zo.. ik ben thuis. Snel weggegaan van het werk. We zouden vanmiddag beschuit met muisjes hebben en vanmiddag ook nog nieuwjaarsreceptie!
Ik dacht.. wegwezen... teveel verleiding.

Ik ga de mailinglist met de startgrafiekjes zo doormailen.
Wie hebben zich aangemeld:
Glossy, Esk, Miss_Sly, Essebes, Fannetje, Lilithu, Swatkat, Lurky en Jojogirl.

Wie stonden op de vorige lijst waarvan ik nog niets heb gehoord:
Muus, Jessie, Gia, TMoose, Bolletje, Isabeau, Nausicaa, ET, Danny, Knorretje, Nyame en Babybuikje.

Iedere dinsdagavond/woensdagmorgen ga ik de lijst bijwerken. Van wie ik op maandagavond nog geen nieuw gewicht heb die mail ik dan, die krijgen nog de kans tot dinsdagavond. Daarna werk ik de lijst bij en verzend ik hem.

Mochten er nog mensen bij willen zodat ze precies zien hoeveel ze per week afvallen, mail me dan.
Eefje@het-kleintje.nl

pi_7738931
Net Kleintje gemaild en nu zie ik dat ik nog geeneens in de beginpost sta, ik heb heb dat ding zelf vaak aangepast.

Isa: als je de lijst gaat aanpassen mag je mij erbij zetten:

Mijn gegevens:
lengte: ongeveer 1m72 (het is erg moeilijk jezelf te meten)
begin gewicht: 95 kg
huidig gewicht: 88 kg
streefgewicht: 75 (om te beginnen)
Mijn uiteindelijke doel is de jurk die ik aanhad met het afdansen weer passen. En dat moet er zo'n 25 kilo af ben ik bang.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_7739472
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:19 schreef glossy het volgende:

[..]

ik heb hem voor 5 euro vandaag besteld

Waar?
  maandag 6 januari 2003 @ 16:14:38 #37
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7739744
quote:
Op maandag 6 januari 2003 16:05 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Waar?

bij iemand van markt plaats
ik had daar gevraagd wie die cd had en toen mailde hij mij dat hij die cd had
pi_7739966
Kleintje, ik wil ook weer graag op de mailinglijst!
En in de beginlijst wil ik ook graag blijven staan.

Ik ben dit nou eenmaal begonnen en ik ga dit positief afmaken ook, zelfs al duurt het jįįįren (hopelijk niet )

Een tijdje geleden meldde ik al dat ik weer begonnen was, WAS inderdaad. Met het begin van het nieuwe jaar wilde ik het weer iets fanatieker gaan doen, maar alleen al door dat voornemen ben ik toch wel een beetje in de stress geschoten met het resultaat dat ik meer heb gegeten dan het afgelopen half jaar bij elkaar! (jaja, da's overdreven, maar het voelt wel zo)
Nou moet ik dus echt weer die stap zetten, en dat valt erg tegen, iedere dag weer is het morgen, want iedere dag weer ben ik of niet zo lekker, of heb ik het zo koud dat ik echt warme chocomel met slagroom MOET hebben, nu ben ik weer ongesteld dus dat helpt ook al niet enz... enz....

Gisteren een wandeling gemaakt van 7,5 uur door de duinen en over het strand, met tussendoor nog lekker "back to de basisschool" waarbij we spelletjes hebben gedaan als tikkertje ect. (waarbij je in het mulle zand echt veel verbrand volgens mij) Iedere kilo teveel voelde ik op een gegeven moment echt zitten, het was niet zozeer het geval dat ik te weinig conditie heb voor zo'n wandeling ect, maar alle ballast die ik meesjouwde op mijn heupen en kont zat me gruwelijk in de weg.

WAT is het dan nog dat het zo moeilijk maakt om die stap te zetten naar weer beginnen? Herkent iemand dit, en wat zou ik eraan kunnen doen? Want ik wil echt reuzegraag, maar het lśkt maar gewoon niet

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_7740004
quote:
Op maandag 6 januari 2003 16:22 schreef Nyame het volgende:
Kleintje, ik wil ook weer graag op de mailinglijst!
En in de beginlijst wil ik ook graag blijven staan.
Wil je me dan even mailen?
Zonder je mailadres mailt het zo moeilijk
Eefje@het-kleintje.nl

En dan graag met je startgewicht (NU), wat je al afgevallen bent en wat je streefgewicht is!

Tnx!

maandag 6 januari 2003 @ 16:23:39 #40
12969 Magic666
Never forgive, Never forget!
pi_7740009
ja ja na 3 weken vakantie ben ik vanochtend weer eens op de weegschaal gaan staan. Wonder boven wonder stond ie weer, net als voor de vakantie, op 97! Dus het is weer -6 kilo! Nu weer strak aan het regime en op naar de +- 90!
Open the door Jehovah you whore, I am the servant of who rules this world!
pi_7740191
@ Nyame: Een wijs man zei ooit:

If we wait for the moment when everything
absolutely everything is ready
we shall never begin

Het probleem is dat je twee vooruitzichten hebt: het ene is een slankere jij en dat is natuurlijk heel leuk, maar het tweede vooruitzicht is dat je daar dingen voor moet opofferen.. En dat is minder. Maar probeer jezelf op te trekken: als je nu niet lijnt kunnen de kilo's er blijven bijkomen, wat wil zeggen dat er bij je volgende poging nog meer afmoeten... Als je nu opnieuw begint heb je al een voorsprong. Stel jezelf voor hoe dingen zouden zijn als je slanker was, denk na over de volgende zomer vol complimentjes, enz... Is diėten dan zo'n grote opoffering? We sleuren je er allemaal wel door, en je was zo goed bezig.
Als je het echt wilt dan moet het je lukken, eens je weer begonnen bent gaat alles als voor je dipje. Succes hoor!

maandag 6 januari 2003 @ 17:59:52 #42
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_7742654
Auw, ik heb spierpijn!

Gisteren voor het eerst weer softball-zaaltraining gehad. En ook al ben ik de afgelopen maanden redelijk sportief geweest, nu ben ik helemaal gebroken. Kennelijk gebruik ik al m'n spieren met softball toch heel anders dan tijdens het fitnessen, want deze spierpijn is echt niet leuk meer.

Maargoed, vanavond ga ik toch maar naar de sportschool. Heb vandaag al gemerkt dat als ik ga stilzitten, ik daarna helemaal niet meer overeind kom, en verder ben ik erg benieuwd naar de stand van de weegschaal (en als ik m'n gewicht niet doormail vandaag volgen er represailles van Kleintje ).

* Jojogirl voelt zich alleen wel een jaar of 95 als ze opstaat uit een stoel

Moderator maandag 6 januari 2003 @ 18:32:33 #43
5428 crew  miss_sly
pi_7743261
quote:

Ik wil ook graag op de lijst komen staan
ben sinds 2 januari begonnen, vanaf 3 januari met de WW-cd...geweldig hulpmiddel!!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_7746914
Tnx kleintje voor de mail. Ik hoop dat ik het langgenoeg volhoud om weer fatsoenlijk mijn kleding aan te kunnen. En dan te bedenken dat ik twee jaar geleden als eens 3 kledingmaten slanker ben geworden. Dat moet me nu weer lukken, toch?

Ik heb bij wijze van goede start zojuist de koelkast uitgeruimd. Rigoreus een aantal left-overs van Kerst en O&N weggedonderd. Opgeruimd staat netje, kan ik er ook niet meer aanzitten

De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_7746931
Vergeten..... je mag mij ook vermelden in het lijstje aan het begin van de topic.
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_7747439
Owwwww.... het gaat zo goed vandaag maar ik heb nu zo'n trek in wat lekkers.

Wat heb ik vandaag op:
125 ml. melk, 20 gram cornflakes en zoetstof.
3 bruine botterhammen met slankie 20+ smeerkaas.
1 opkikker pittige kip bouillon
3 mandarijnen, 1 appel
30 gram ongekookte rijst (is 100 gram gekookt), groene kool, gehakt wat gekookt is in bouillon (ingerold in de bladeren groene kool).
1 mueslireep van Muesli + met noten en chocolade (2 punten!!!!)

Ik mag van mezelf gewoon niet meer. Ik zit nu op 16,5 punt, ik mag er 18.
Heb een half uur gefietst dus dat zijn 2 bonuspunten!
Dus... 3,5 punten over die ik kan sparen voor het weekend... al die verjaardagen!
Maar ow... wat heb ik nu zin in iets lekkers!
Maar ik doe het niet.. ik weiger!!!

maandag 6 januari 2003 @ 23:08:44 #47
4177 Jojogirl
pi_7749744
Goed zo Kleintje

En kom op allemaal, we kunnen het. Velen zijn al zo ver gekomen, laat nu niet de moed zakken op het laatste stuk; dat zou zo zonde zijn. En voor de mensen die net beginnen; je kunt het echt, het begin is lastig, maar daarna gaat het steeds makkelijker al komen er altijd weer nieuwe verleidingen en moeilijke momenten. Maar uiteindelijk komen we er wel met z'n allen.

* Jojogirl baalt een beetje. Ik hoopte op een gewicht beginnend met een 7, maar het was 81,4. Ruim een kilo aangekomen sinds vorige week dus. Volgensmij heeft m'n lichaam nu pas door wat ik met de feestdagen allemaal gegeten heb, of weegt spierpijn heel veel.

Het sporten was wel lekker en de sauna erna nog veel lekkerder. Hopen dat m'n spierpijn morgen weg is en niet nog erger dan vandaag.

pi_7750789
quote:
Op maandag 6 januari 2003 15:29 schreef Kleintje het volgende:
Wie stonden op de vorige lijst waarvan ik nog niets heb gehoord:
Muus, Jessie, Gia, TMoose, Bolletje, Isabeau, Nausicaa, ET, Danny, Knorretje, Nyame en Babybuikje.

Iedere dinsdagavond/woensdagmorgen ga ik de lijst bijwerken. Van wie ik op maandagavond nog geen nieuw gewicht heb die mail ik dan, die krijgen nog de kans tot dinsdagavond. Daarna werk ik de lijst bij en verzend ik hem.

Mochten er nog mensen bij willen zodat ze precies zien hoeveel ze per week afvallen, mail me dan.
Eefje@het-kleintje.nl

quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:21 schreef Isabeau het volgende:

Enne, ik wil ook wel op de mailinglist (isabeau@fok.nl)

[

Kleintje!!! *kuch* *schreeuw om aandacht*

(Fijn dat je het per dinsdag doet, ik weeg me namelijk 1x per week op dinsdag ochtend. Ben vaak tot maandag in Den Haag en daar kan ik me dan 's ochtends niet wegen)

Ik weeg nu trouwens 87,8 kg en ben 1m67

pi_7754023
Begin gewicht (precies een jaar geleden) 89
Startgewicht ( vandaag 2 kilo aangekomen na oudjaar ) 61 kilo
Sreefgewicht 50
Lengte 1.56
Ik wil ook wel op de mailinglist mmoesta@hotmail.com
Try anything once, twice to be sure
  dinsdag 7 januari 2003 @ 07:45:55 #50
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_7754028
ik was een paar maanden terug begonnen met lijnen, ben toen weer gestopt, was in die tijd 6 ilo afgevallen in een paar weken

nu ben ik weer begonnen, nieuw jaar , frisse start

startgewicht 65 kilo

streefgewicht onder de 60 kilo

*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_7755744
Ok, ik ga het dan eens anders proberen.. montignac!

Vamorgen 2 kopjes thee met suiker gehad, een appel en 2 boterhammen met appelstroop.

Vrij montignacverantwoord dacht ik toch zo.

En lever nu aub geen commentaar meer op mijn dieetstijl, ik ben toch oud en wijs genoeg om dat zelf te bepalen. Bovendien is montignac compleet anders dieten dan wat ik heb gedaan tot nu toe.

Ik ga me nu eerst ff wegen

pi_7755965
Grmbl grmbl...

Gisteren geen punten gespaard!
Ja, die bonuspoints door het fietsen, maar meer niet!

Vriendje had nieuwjaarsreceptie van het werk. Toen hij naar huis kwam wilde hij lief zijn... had hij een heerlijke pita met kaas meegenomen!

Heerlijk, maar niet echt goed.
Gelukkig heb ik hem gedeeld, dus kost het me niet zoveel punten.

Vandaag gaat het tot nu toe nog erg goed!!!!

pi_7756176
Ik eet te weinig!

Gisteren had ik maar 16 punten bij de WW, en ik mag er 24... kan dus nog gewoon een bord friet erachteraan gooien als ik dat wil
Maar ik vind het zo zonde om 'slechte dingen' te gaan eten en ben ook bang dat als ik eenmaal begin, ik er mee door ga!

Wat heb ik gisteren gegeten?
Ontbijt: een glas Fruitontbijt
Lunch: 3 boterhammen, een met slankie & augurk, 1 met tomaat & peper en 1 met light jam, kopje thee met suiker
Diner: tartaartje, aardappelen met jus, bloemkool met sausje
Tussendoor: stukje ontbijtkoek, rijstwafel met light kaas, twee keer thee met suiker, ong. een liter water, 1 dextro energy citroen, een peer en een appel.

Niet slecht, toch?

pi_7756220
98,8 kg, het gaat weer naar beneden
Bij mij gaat ook alles perfect, ik heb al twee dagen na elkaar twee punten opgespaard, al is dat natuurlijk wat makkelijker als je 24 punten mag.. Bij 18 lijkt me dat heel erg moeilijk...
Klein probleempje: mijn hometrainer wil niet meer meewerken. Hij maakt een verschrikkelijk irritant geluid en ik trap me te pletter om dat ding rond te krijgen Toch maar even uit elkaar halen denk ik

Net trouwens een leuke motivatietip gelezen op een site: probeer je resultaat op de één of andere manier te visualiseren. Bijvoorbeeld door paperclips aan elkaar te rijgen (1 paperclip per (halve) kilo) en te zien dat je ketting steeds langer wordt. Of door middel van twee (doorzichtige) potjes en een hoop knikkers. Het ene potje is het aantal kilo's dat je kwijt moet (1 knikker per kilo) en het andere potje is het aantal kilo's dat eraf is. Op die manier kun je elke keer knikkers van het ene potje in het andere gooien, en zie je duidelijk hoe ver je al zit en hoe ver je nog moet.

Ik vond het wel een leuk idee Alles om gemotiveerd te blijven

pi_7756222
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 13:07 schreef Fannetje het volgende:
Ik eet te weinig!

Gisteren had ik maar 16 punten bij de WW, en ik mag er 24... kan dus nog gewoon een bord friet erachteraan gooien als ik dat wil
Maar ik vind het zo zonde om 'slechte dingen' te gaan eten en ben ook bang dat als ik eenmaal begin, ik er mee door ga!

Lunch: 3 boterhammen, een met slankie & augurk, 1 met tomaat & peper en 1 met light jam, kopje thee met suiker
Tussendoor: stukje ontbijtkoek, rijstwafel met light kaas, twee keer thee met suiker, ong. een liter water, 1 dextro energy citroen, een peer en een appel.

Niet slecht, toch?

Zeker niet slecht Als ik dit zo lees moet ik die cd ook hebben

you've got mail!

pi_7756268
Ging jij niet montignaccen?
pi_7756437
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 13:16 schreef lilithu het volgende:
Ging jij niet montignaccen?
Maar ik wil gewoon verschillende dingen proberen, dat kan geen kwaad toch? Deze cd kan niet bederven, als het nou appels waren....
pi_7756465
quote:
Ik eet te weinig!

Probeer echt op 20 punten te zitten. Je mag er 4 sparen om een keer compleet uit je bol te gaan.
Maar je hebt de punten gewoon nodig om niet te weinig te eten en om goed te kunnen verbranden. Eet dus echt om de zoveel tijd iets.
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 13:11 schreef lilithu het volgende:
Bij mij gaat ook alles perfect, ik heb al twee dagen na elkaar twee punten opgespaard, al is dat natuurlijk wat makkelijker als je 24 punten mag.. Bij 18 lijkt me dat heel erg moeilijk...
Het valt mij ook aardig tegen met 18 punten. Vanavond wilde ik eigenlijk andijvie eten met een gehaktbal. Maar kom op, een gehaktbal van rundergehakt mag maar 100 gram zijn (das dus een klein balletje) en dan kost het je 7 punten. En daar komt nog een punt bij voor de jus/vet, want een gehaktbal kan je gewoon niet zonder vet klaarmaken!
Dat zijn dan gelijk 8 punten!!!!
Dan nog aardappels, mijn brood van vandaag optellen, mijn banaantje die ik net naar binnen heb gewerkt...

18 punten is behoorlijk krap!

pi_7756476
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 14:02 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Maar ik wil gewoon verschillende dingen proberen, dat kan geen kwaad toch? Deze cd kan niet bederven, als het nou appels waren....

Toch denk ik dat het voor jezelf bevorderlijker is om 1 ding te kiezen, je daarin vast te bijten en als het echt niet meer gaat op een andere methode over te gaan.

Montignac schijnt zeker niet slecht te zijn, is alleen niet echt mijn methode!

pi_7756592
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 14:05 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Toch denk ik dat het voor jezelf bevorderlijker is om 1 ding te kiezen, je daarin vast te bijten en als het echt niet meer gaat op een andere methode over te gaan.

Montignac schijnt zeker niet slecht te zijn, is alleen niet echt mijn methode!

En daar gaan we weer

Wie zegt dat ik van de hak op de tak spring dan? Ik wil eerst montignac proberen, maar wie zegt dat dat goed aanslaat? Dan kan ik die cd wellicht gebruiken.

Kleintje, ik ben onderhand 18 hoor wil je me niet zo betuttelen asjeblieft. Ik wil gewoon, net zoals iedereen hier, wat afvallen, maar ik geloof niet dat jij mij graag ziet in dit topic.

pi_7756771
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 15:02 schreef heaven7 het volgende:

[..]

En daar gaan we weer

Wie zegt dat ik van de hak op de tak spring dan? Ik wil eerst montignac proberen, maar wie zegt dat dat goed aanslaat? Dan kan ik die cd wellicht gebruiken.

Kleintje, ik ben onderhand 18 hoor wil je me niet zo betuttelen asjeblieft. Ik wil gewoon, net zoals iedereen hier, wat afvallen, maar ik geloof niet dat jij mij graag ziet in dit topic.

God oh god... gaan we weer!
Jij ziet alles direct als kritiek.
Ik zeg nog... het lijkt mij beter om voor 1 ding te kiezen.

Diverse dieeten kan je gewoon niet combineren. Mijn vriendin probeert het via de ega, de ww, montignac en slimfast methode. En schommelt meer dan dat ze afvalt.

Ik bedoelde het als opbouwende kritiek.
Stort je ergens op, volledig. Ga ervoor, zoek er alles over op zodat je weet hoe je het dieet het beste kan gebruiken. Gaat het dan echt niet, is het niet wat jou aanspreekt probeer dan het volgende. De cd kan je altijd nog wel bij iemand krijgen. Ik wil hem desnoods ook naar je toesturen. Maar nu klinkt het alsof je van de hak op de tak springt. Ene moment roep je dat je Montignac wil proberen, volgende moment heb je de cd nodig.

Maak een keuze meid en ga ervoor. Zie niet alles direct als kritiek alsof iemand jou hier niet wil hebben!

pi_7756835
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 15:13 schreef Kleintje het volgende:

[..]

God oh god... gaan we weer!
Jij ziet alles direct als kritiek.
Ik zeg nog... het lijkt mij beter om voor 1 ding te kiezen.

Diverse dieeten kan je gewoon niet combineren. Mijn vriendin probeert het via de ega, de ww, montignac en slimfast methode. En schommelt meer dan dat ze afvalt.

Ik bedoelde het als opbouwende kritiek.
Stort je ergens op, volledig. Ga ervoor, zoek er alles over op zodat je weet hoe je het dieet het beste kan gebruiken. Gaat het dan echt niet, is het niet wat jou aanspreekt probeer dan het volgende. De cd kan je altijd nog wel bij iemand krijgen. Ik wil hem desnoods ook naar je toesturen. Maar nu klinkt het alsof je van de hak op de tak springt. Ene moment roep je dat je Montignac wil proberen, volgende moment heb je de cd nodig.

Maak een keuze meid en ga ervoor. Zie niet alles direct als kritiek alsof iemand jou hier niet wil hebben!

Zeg ik dat ik diverse dieten ga combineren dan? Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik iets anders ga proberen als dit niet aanslaat. Wat voor de 1 een perfect dieet is, is voor de ander totaal niets.

En je hebt wel degelijk kritiek, voortdurend. Maar goed, ik heb geen zin om daarover door te leuten.

Ik zeg het nog 1 keer dan.. ik weet heel goed wat ik doe.

En die cd.. waarom zou ik ermee wachten als ik hem nu al kan krijgen voor niks? Die cd veranderd echt niet hoor.

Of ik hem nu alvast in huis haal of in 2004, wanneer montignac geflopt is, dat maakt toch niks uit.

pi_7756969
Heaven, kom eens van die kast af en lees nou eens goed. En nu niet alsof iemand jou hier niet wil hebben.

Ik zeg nergens dat je het wil combineren. Ik geef het als advies dat je beter niet kan combineren. Gewoon raad geven. Of mag dat soms niet?

Probeer in ieder geval positief te denken! Want jij gaat afvallen! Als wij het kunnen... dan kan jij het ook! Iedereen heeft zijn/haar eigen manier en bij de een werkt dit, bij de ander dat.
De EGA werkte in het begin bij mij en nu ik me heb verdiept in de WW vind ik dat fijner en het gaat gelijk stukken beter. Dus ook ik ben geswitcht.
Maar ga er niet bij voorbaat vanuit dat je in 2004 nog aan het lijnen bent en dan met de cd!

Je merkt snel genoeg of het werkt of niet. Zo niet dan kan je inderdaad beter overstappen want niets is zo frustrerend als lijnen en je ziet maar geen verschil. Ik ken het, begon zelf als een gek te snoepen. Ja... gek he... dan valt er helemaal geen grammetje meer vanaf!

Probeer nou eens het positieve in me te zien. Ik mag dan wel een bitch zijn volgens onderschrift, ik mag dan wel bijten maar ik ben echt niet zo'n kreng! Ook ik probeer je alleen maar van dieetadvies te voorzien. Dingen die ik heb uitgeprobeerd, die ik heb gemerkt in de omgeving en wat feiten die ik heb gelezen. Je hoeft er niets mee te doen, het mag, het is vrijblijvend. Maar hou alsjeblieft op met deze slachtofferrol alsof we jou hier niet willen hebben!
Please
*lief kijkt *

pi_7757020
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 11:18 schreef heaven7 het volgende:

Vamorgen 2 kopjes thee met suiker gehad, een appel en 2 boterhammen met appelstroop.

Vrij montignacverantwoord dacht ik toch zo.

Echt montignacverantwoord lijkt me dit niet heaven7, als je aan het montignaccen slaat mag je geen suiker gebruiken, en zelfs geen producten waar suiker aan toegevoegd is!
Je kunt er overigens erg goede resultaten mee behalen, maar het is een ingewikkelde manier omdat je echt heel veel van de dingen die je eet zelf moet maken omdat in zo enorm veel dingen suiker zit.
Het niet samen gebruiken van vetten en koolhydraten gaat nog wel, maar de rest...

Veel succes in ieder geval!

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_7757105
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 15:25 schreef Kleintje het volgende:
Heaven7 , kom eens van die kast af en lees nou eens goed. En nu niet alsof iemand jou hier niet wil hebben.

Ik zeg nergens dat je het wil combineren. Ik geef het als advies dat je beter niet kan combineren. Gewoon raad geven. Of mag dat soms niet?

Jawel hoor, maar begrijp je dat het erg betuttelend overkomt? Alsof ik zelf niet kan inschatten wat goed voor me is?

Probeer in ieder geval positief te denken! Want jij gaat afvallen! Als wij het kunnen... dan kan jij het ook! Iedereen heeft zijn/haar eigen manier en bij de een werkt dit, bij de ander dat.
De EGA werkte in het begin bij mij en nu ik me heb verdiept in de WW vind ik dat fijner en het gaat gelijk stukken beter. Dus ook ik ben geswitcht.
Maar ga er niet bij voorbaat vanuit dat je in 2004 nog aan het lijnen bent en dan met de cd!

Ook dat heb ik niet gezegd, dat was meer bij wijze van natuurlijk

Je merkt snel genoeg of het werkt of niet. Zo niet dan kan je inderdaad beter overstappen want niets is zo frustrerend als lijnen en je ziet maar geen verschil. Ik ken het, begon zelf als een gek te snoepen. Ja... gek he... dan valt er helemaal geen grammetje meer vanaf!

Dan kun je het afvallen helemaal schudden iid

Probeer nou eens het positieve in me te zien. Ik mag dan wel een bitch zijn volgens onderschrift,

En niet alleen volgens onderschrift

ik mag dan wel bijten maar ik ben echt niet zo'n kreng! Ook ik probeer je alleen maar van dieetadvies te voorzien.

Prima hoor, ik voel me alleen zo aangevallen steeds, alsof ik totaal niet serieus genomen wordt.

Dingen die ik heb uitgeprobeerd, die ik heb gemerkt in de omgeving en wat feiten die ik heb gelezen. Je hoeft er niets mee te doen, het mag, het is vrijblijvend. Maar hou alsjeblieft op met deze slachtofferrol alsof we jou hier niet willen hebben!

Zo komt/kwam het echt over hoor

Please
*lief kijkt *

* heaven7 kijkt ookmaar lief terug dan

pi_7757141
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 15:28 schreef Nyame het volgende:

[..]

Echt montignacverantwoord lijkt me dit niet heaven7, als je aan het montignaccen slaat mag je geen suiker gebruiken, en zelfs geen producten waar suiker aan toegevoegd is!
Je kunt er overigens erg goede resultaten mee behalen, maar het is een ingewikkelde manier omdat je echt heel veel van de dingen die je eet zelf moet maken omdat in zo enorm veel dingen suiker zit.
Het niet samen gebruiken van vetten en koolhydraten gaat nog wel, maar de rest...

Veel succes in ieder geval!

Al de dingen die ik heb gegeten daar zitten koolhydraten in, geen vet.

Dat is montignac, al zal het vast wel ingewikkelder in elkaar zitten dan dit. Ik heb er al eerder resultaat mee geboekt. En toen deed ik het precies zo.

Het moet gewoon gewicht verliezen zijn, niet een hele dieetstudie ofzo

dinsdag 7 januari 2003 @ 16:01:08 #67
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_7757791
Korte update: 110,8 kgs naakt.......

1,6 kilo kwijt de afgelopen week, met de oudjaarsdag en een verjaardag ingesloten.......

pi_7757944
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 14:04 schreef Kleintje het volgende:

Probeer echt op 20 punten te zitten. Je mag er 4 sparen om een keer compleet uit je bol te gaan.
Maar je hebt de punten gewoon nodig om niet te weinig te eten en om goed te kunnen verbranden. Eet dus echt om de zoveel tijd iets.

Je hebt ook wel gelijk eigenlijk. Daarom heb ik net een cracker met ham naar binnen gewerkt, was best lekker eigenlijk!
En vanavond eten we al iets minder mager, dus dat tikt dan ook aan
pi_7758092
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 16:07 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Je hebt ook wel gelijk eigenlijk. Daarom heb ik net een cracker met ham naar binnen gewerkt, was best lekker eigenlijk!
En vanavond eten we al iets minder mager, dus dat tikt dan ook aan

Ik wou net zeggen... je hoeft niet meer te eten, maar gooi gewoon wat minder mager beleg op je boterham!
pi_7759166
quote:
Fantastisch! 2 stuks fruit, tussendoortjes, lunch! Wauw met WW mag je veel meer eten dan bij overgewicht.nl. Val je dan ook wel genoeg af?

ik at gisteren:
ontbijt (soort van brunch) 3 sneetjes volkorenbrood, 2 porties linera, 1 plak maaslander light, 1 portie slankie tuinkruiden, 3 koffie met zoetjes en magere melk.
tussendoor: water en suikervrije kauwgom
'savonds: 2 x rode Wijn (200 cl), 8x groentenlepel gekookte Andijvie (400 gram), 4x opscheplepels gekookte Rijst (200gram), 2 sauslepels magere Jus, 150 gram kipfilet,
Totaal 1196 CKal terwijl ik er maximaal 1245 mag
en 28 gram vet wat 41 mag zijn
die overgebleven 49 CKal zijn nog niet eens toereikend voor 1 koekje of een stuk fruit. Jaja ik weet het: die rode wijn had fruit moeten zijn.
Dat puntenstelsel maakt het fruit dus 'gratis' en dat trekt me wel.

Dat vet spaar ik op want zonder vet ga ik echt niet dood en mijn favoriete merguesworstjes van de Marokkaanse slager of pasta met pesto en geraspte kaas gaan het wel weer op een andere dag compenseren. Als ik lees dat mensen mayonaise eten om 'aan hun vet' te komen klinkt mij dat heel vreemd in de oren. Ben dus heel benieuwd naar de WW.

Het beeld wat ik bij Weight Watchers heb is de 'amazing'dikbil-Amerikaan die amper kan lopen en zich trottoirbreed al etend en coke-drinkend verplaatst door de binnenstad hier in Amsterdam. De Jerry Springer kandidaten. Al moet ik zeggen dat we zelf steeds meer op dat soort figuren beginnen te lijken kwa omvang dus misschien is de methode WW ook wel hier van toepassing op mensen onder de 80 a 100 kilo en meer.

pi_7759350
Deze weightwatcher at gisteren:

*3 crackers met magere smeerkaas als ontbijt
*100 gram brood met magere soep 's middags
*kipfilet met rijst, tomaat, courgetten en champignons 's avonds (en best veel ook...)

En tussendoor... Een leo, een chocolademouse en twee appels. En ik had nog twee punten over. Ow, en twee liter water

dinsdag 7 januari 2003 @ 17:27:25 #72
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7759423
volgens mij klopt het niet echt bij overgewicht want als ik alles wat ik eet daar in voer en dan ga vergelijken bij de voedingsmeter van becel dan komt er heel wat anders uit,ik let er nu gewoon op wat ik eet en ik wacht mijn cd rom van ww af die ik gister heb besteld
pi_7759472
Grrrr Ik ging vanmorgen op de weegschaal staan en weeg zomaar ineens 90,2 kg!! Hoe kan dat nou Je komt toch in 1 dag niet meer dan een kilo aan...toch?

Dus ik was vanmorgen zo gedemotiveerd dat ik sacherijnig maar cashewnoten met limonade heb gesnoept. Zo wordt het natuurlijk nooit meer wat. Ik baal zo ontzettend dat ik dat hele energieke gevoel van "we gaan ervoor en het is heel eenvoudig" helemaal kwijt ben en ik meende wat ik toen zei. Het was toen ook heel erg makkelijk! Dat kan toch weer terug komen, toch? Beetje teleurgesteld in mezelf

Ik moet maar weer wat strenger worden en weer alles noteren wat ik eet, dat hielp heel erg goed.

dinsdag 7 januari 2003 @ 17:35:15 #74
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7759548
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Grrrr Ik ging vanmorgen op de weegschaal staan en weeg zomaar ineens 90,2 kg!! Hoe kan dat nou Je komt toch in 1 dag niet meer dan een kilo aan...toch?
heb ik ook wel is dan ga ik smorgens na het plasse en nog nuchter wegen,maar als ik later weer heb geplast en nog niks heb gegeten weeg ik de ene keer meer dan de andere keer terwijl ik altijd op het zelfde plekje weeg,die weegschaal van mij (digitaal) spoort af en toe gewoon niet denk ik
pi_7759613
Ik geloof dat ik ook zo'n wispelturige weegschaal heb, soms moet ik er 5 keer op gaan staan om twee keer hetzelfde gewicht te zien... En soms kom ik op een dag ook meer dan een kilo bij, maar dan heb ik de dag ervoor meestal veel gedronken.. Een kilo vet kan er op een dag echt niet bij, hoor

Komaan Isabeau, we gaan er allemaal weer tegenaan, wat zou dit clubje zijn zonder jouw adviezen?

pi_7759660
He Isabeau! Laat het er niet bij zitten joh! Ik ken het gevoel helaas veel te goed... Vooral na een lange dag werken zakt mijn wil wel eens helemaal weg. En je een keer laten gaan is toch geen probleem? Zolang je daarna de motivatie weer kunt vinden! Kop op
pi_7759794
Okay dan, morgen weer de flesjes water mee naar school...noteren wat ik eet...en weer mijn persoonlijke dieetdagboekje lezen. En dan in de zomervakantie lekker in een nieuwe bikini en 's avonds uit in een strakke spijkerbroek

Gelukkig heb ik de komende weken geen verjaar...oh, m'n schoonpa aanstaande zaterdag, maar dan doe ik wel een blinddoek voor dat ik al het lekkers niet meer zie

pi_7759870
[Gelukkig heb ik de komende weken geen verjaar...oh, m'n schoonpa aanstaande zaterdag, maar dan doe ik wel een blinddoek voor dat ik al het lekkers niet meer zie]

Dat is makkelijk.. Ik ga het nog best moeilijk krijgen; zondag is m'n vriend jarig. De 20e studeer ik af. Dan m'n getuigschriftuitreiking en daarna wordt ik zlf ook nog eens 22... Zucht... Maar ik ga m'n best doen hoor!

pi_7759885
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 17:49 schreef Isabeau het volgende:
Okay dan, morgen weer de flesjes water mee naar school...noteren wat ik eet...en weer mijn persoonlijke dieetdagboekje lezen. En dan in de zomervakantie lekker in een nieuwe bikini en 's avonds uit in een strakke spijkerbroek
That's the spirit Niks zo lekker als een kilo minder op de weegschaal
pi_7759917
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 17:53 schreef Esk het volgende:
Dat is makkelijk.. Ik ga het nog best moeilijk krijgen; zondag is m'n vriend jarig. De 20e studeer ik af. Dan m'n getuigschriftuitreiking en daarna wordt ik zlf ook nog eens 22... Zucht... Maar ik ga m'n best doen hoor!
Ja, zulke periodes heb ik dus ook gehad...een verschrikking! In ieder geval heeeeel erg veel succes en het is niet zo heel erg als je die dagen wat soepeler bent met eten hoor, als je die andere dagen maar lijnt.
  dinsdag 7 januari 2003 @ 18:14:03 #81
4177 Jojogirl
pi_7760205
Heaven7, is het niet ontzettend lastig om te montignaccen als je niet zelf kan bepalen wat je kookt/eet? * Jojogirl had begrepen dat Heaven7 nog thuiswoont en Montignaccen houdt toch in dat je heel veel dingen niet mag combineren?

Lurky, dat je met WW "zoveel" mag eten lijkt denk ik zo. Fannetje zou bij www.overgewicht.nl ook meer calorien mogen dan jij, omdat ze nu meer weegt dan jij en dus een hogere energiebehoefte heeft.
* Jojogirl mag van www.overgewicht.nl 1582 kilocaloriėn eten.

En stukken fruit met maar 25 kilocalorien zijn ideale tussendoortjes (kiwi's, mandarijnen)

pi_7760762
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:14 schreef Jojogirl het volgende:Lurky, dat je met WW "zoveel" mag eten lijkt denk ik zo. Fannetje zou bij www.overgewicht.nl ook meer calorien mogen dan jij, omdat ze nu meer weegt dan jij en dus een hogere energiebehoefte heeft.
* Jojogirl mag van www.overgewicht.nl 1582 kilocaloriėn eten.
Huh? Ik leer hier nog steeds!
Ik maar denken: hoe minder je weegt deste meer je mag eten en hoe meer je weegt deste minder je mag. Ik had laatst voor de gein al bij overgewicht.nl mijn ideale gewicht ingevuld en gesteld dat ik in 30 maanden 1 ons wou afvallen. Mocht ik maar 150 CKal meer dan nu en 1 gram vet Dat is dus nog niet eens een zout koekje en een breezer wahahaaaaaaa boehoehoeeeeeeeee

Zou ik ooit weer bank**staaf, gevulde specul**s, wie de meeste oliebol**n op kan, pan**nkoeken, telo met pindas**s, patat**s oorlog, b*ka b*na, babi pan**ng, slagr**mwafels, puddingbr**djes, Ben en Jerry's **s, kaasta**eau's eh eh ik zal jullie niet gek maken maar is die tijd dan echt voorgoed voorbij??? Hmm dat is wel iets minder zeg

Tjee straks lijk ik dus de rest van mn leven net een fotomodel of balletdanseres: gezelli knabbel-feestjes geven met selderijstengels, wortelblokjes en bloemkoolroosjes.
Hoe kan dat nou toch, vroeger kon ik alles eten en achter elkaar door... Van de zomer is mijn schildklier al gechecked maar die was gelukkig ok.
Nou dan zal ik voor mn zwelgzucht mij maar bekeren tot sexmaniak.
Ik moet toch 'iets'

dinsdag 7 januari 2003 @ 19:04:46 #83
4177 Jojogirl
pi_7761267
Elke kilo lichaam heeft gewoon een bepaalde hoeveelheid energie nodig voor basale processen als opwarmen, signalen geven etc. Vandaar dat iemand die 80 kilo weegt meer mag eten dan iemand van 60 kilo, ook al hebben ze allebei als streefgewicht 55 kilo. Alleen doet de persoon van 80 kilo er natuurlijk veel langer over om dat streefgewicht te bereiken.

Dat is dus ook waarom Kleintje veel minder WWpunten mag eten dan bv. Fannetje en Lilithu.

pi_7761416
Blijft raar dat iemand die 50 kilo weegt alles kan eten achter elkaar en maar niet aankomt, zoals ik vroeger, en iemand die 80 kilo weegt, zoals ik onlangs nog, al dik wordt van 1 enkele boterham extra!!!

Dus dat zal dan wel aan de verbranding liggen: hoeveel je danst en rent en loopt enzo...
Dus dan maar sexmaniak voor nog wat extra beweging

dinsdag 7 januari 2003 @ 19:15:26 #85
4177 Jojogirl
pi_7761504
Dat hoeft niet eens aan verbranding door activiteit te liggen. Sommige mensen zijn gewoon "gezegend" met een lichaam dat nergens door aankomt en kan eten wat het wil, ondanks weinig lichamelijke activiteit.

Zal wel genetisch bepaald zijn.

pi_7762331
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 19:04 schreef Jojogirl het volgende:
Elke kilo lichaam heeft gewoon een bepaalde hoeveelheid energie nodig voor basale processen als opwarmen, signalen geven etc. Vandaar dat iemand die 80 kilo weegt meer mag eten dan iemand van 60 kilo, ook al hebben ze allebei als streefgewicht 55 kilo. Alleen doet de persoon van 80 kilo er natuurlijk veel langer over om dat streefgewicht te bereiken.

Dat is dus ook waarom Kleintje veel minder WWpunten mag eten dan bv. Fannetje en Lilithu.

Zodra ik onder de 90 kilo kom, ga ik van de 24 punten terug naar de 22. Onder de 80 ga je terug naar 20 en onder de 70 naar de 18. Die laatste twee stappen heb ik overigens nog nooit bereikt

Wat heb ik vandaag gegeten?
Ontbijt: Glas fruitontbijt
Lunch: Drie boterhammen, een met slankie&augurk, een met tomaat, een met ham.
Diner: 150 gram biefstuk met aardappelen en salade met ei en dressing, magere yoghurt met perzik na
Tussendoor: 1 liter water, twee keer thee met suiker, cracker met ham, een peer en een appel.

In totaal al 19,5 pt, beter dus dan gisteren Vanavond nog een kopje boullion of een cracker, dan is het wel weer genoeg.

pi_7762420
Oei dus ik mag maar 18 punten geloof ik

Ik weeg 67..

dinsdag 7 januari 2003 @ 20:01:28 #88
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7762598
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 19:55 schreef heaven7 het volgende:
Oei dus ik mag maar 18 punten geloof ik

Ik weeg 67..

idd je mag 18 punten
pi_7762647
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 20:01 schreef glossy het volgende:

[..]

idd je mag 18 punten

Wel ff afzien denk ik of niet?
pi_7762821
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 20:02 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Wel ff afzien denk ik of niet?

Valt mee, gewoon erg goed plannen. Ik eet gewoon mijn avondmaaltijd, maar op mijn brood doe ik echt heel erg mager vlees. Het liefst zelfs geen brood maar crackers, dan kan ik mijn avondeten gewoon echt goed eten en daar kijk ik ook echt naar uit!

En heeeeeel veel fruit eten!

pi_7763565
Net de boodschappen gehaald voor morgen. Braaf veel smaken thee ingeslagen, weightcare repen, fruitontbijt. Morgen ga ik groente en fruit halen (doe ik liever bij nettorama dan bij de albert heyn) en dan vul ik de rest van mijn zeer lege voorraadkasten aan met magere en verantwoorde dingen. Ik vond nog een leuke Tip Culinaire bij de tijdschriften, gaat helemaal over slank eten en daar staan misschien wat lekkere gerechten in voor als ik bezoek heb. Ook de Flair deed wat aan de lijn: gratis weight watchers boekje erbij met recepten, tabellen en bonnen. Die heb ik dan niet gekocht, maar dacht ik meld het even (misschien stond het al in het vorige topic hoor, maar daar heb ik dan overheen gelezen bij het bijlezen)
pi_7763602
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 20:09 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Valt mee, gewoon erg goed plannen. Ik eet gewoon mijn avondmaaltijd, maar op mijn brood doe ik echt heel erg mager vlees. Het liefst zelfs geen brood maar crackers, dan kan ik mijn avondeten gewoon echt goed eten en daar kijk ik ook echt naar uit!

En heeeeeel veel fruit eten!

Crackers zijn idd een goed idee. Maar ze meenemen naar je werk wordt een beetje lastig, omdat ze dan zacht worden.

Dat was ook mijn grootste probleem met Montignac, het brood in de middag. Eigenlijk kun je er alleen maar jam of iets zoets op doen, maar dat gaat nogal vervelen. Bovendien ben ik gek op kaas, maar toch smaakt het wel minder als je er geen crackertje onder kan eten...

Ik houd me dus de komende tijd gewoon aan gezond eten. Niet belachelijk calorieen tellen, want ik ben al zo'n stresskip (zo een die aankomt van stress ). Ook irritant is dat ik wat vegetarischer wil eten, maar kaas op brood is toch veel vetter dan mager vlees... Lastig!

dinsdag 7 januari 2003 @ 20:45:24 #93
17084 LEiPiE
Waarom makkelijk doen...
pi_7763797
* LEiPiE doet ook nog steeds mee in ieder geval
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 17:39 schreef lilithu het volgende:
Ik geloof dat ik ook zo'n wispelturige weegschaal heb, soms moet ik er 5 keer op gaan staan om twee keer hetzelfde gewicht te zien... En soms kom ik op een dag ook meer dan een kilo bij, maar dan heb ik de dag ervoor meestal veel gedronken.. Een kilo vet kan er op een dag echt niet bij, hoor
Ik heb nog een veel leukere weegschaal: afhankelijk van welke kant ik op leun kan ik er een kilo bij- of afhalen

Toen ik vanochtend trouwens er weer eens opstond kreeg ik 'm in normale houding op 91kg !!!!!
nog 2 kilo en dan zit ik eindelijk na een jaar of 2 onder de 90, woei!

Maar goed, zal ook wel door trainen van gisteren komen:
Werkt echt goed: ik zet een film of serie op en blijf tijdens het kijken rustig doorfietsen op m'n hometrainer (ding werkt wel aardig nu) en water drinken.... score gisteren:
- 2 series en een film gezien (Farscape, Alias en The Hot Chick (nieuwe comedy, niet echt legaal gezien ))
- 60km (volgens 't tellertje dan) in 3 uur gefietst
- liter of 4 water gedronken
- 5 keer naar de wc gegaan
- vanochtend lekker spierpijn in m'n bovenbenen en een pijnlijk achterwerk

quote:
Komaan Isabeau, we gaan er allemaal weer tegenaan, wat zou dit clubje zijn zonder jouw adviezen?
Af en toe moeten we de adviseur even adviseren
Je hoeft niet altijd hard te lijnen, als je 's wat "slechte" dingen neemt, geniet er dan van!
* LEiPiE kan nu tegenwoordig ook gewoon een stukje chocolade nemen in plaats van meteen de hele reep weg te werken... dat lukte vroeger nooit (ok, dit is dan ook wel een 200gr Extra Bitter reep )
Verder went het eindelijk om water te drinken: heb altijd 3 1.5 liter flessen water koud staan (kun je rouleren).

reclame: de WeightCare Maaltijd+ shakes zijn in de aanbieding bij de Etos: van 17.99 voor 13.49!!! (vandaag drie gehaald: banaan, chocolade en sinaas/perzik - plus 3 trays magere melk van de Aldi )

* LEiPiE heeft vandaag een goede dag, heel veel geld uitgegeven en dat aan bijna alleen maar "goede" dingen (peren, bananen, ananas, shakes, melk)... stuk fijner om je goed te voelen... ben normaal redelijk depressief namelijk (bijna 25, alleen, te zwaar, etc... vast wel bekend )

pi_7771231
voor iedereen die weleens een 12-uurtje reep of slimfastreep eet: ze zijn nu bij kruidvat erg in de aanbieding!
* Nyame heeft een voorradje ingeslagen, nu alleen nog zorgen dat ik ze niet als extra ga eten of allemaal achter elkaar :S
  woensdag 8 januari 2003 @ 08:06:55 #95
14790 EvilFaith
zie signature
pi_7771396
Jawel eindelijk gaat t hier ook weer goed, na de feestdagen was er weer 3kg bij, maar gelukkig zijn die er weer helemaal af en nog extra kilo eraf ook, geloof dat t eindelijk gaat lukken, nu vol blijven houden, maar heb voorlopig geen verjaardagen of feesten meer en ben verlifd dus moet lukken he
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
  woensdag 8 januari 2003 @ 09:49:56 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_7771989
Gisteren niet echt een goede dag gehad, geloof ik, maar vandaag ga ik er gewoon weer helemaal voor. Mijn motto: alles wat je niet snoept is toch maar mooi meegenomen.

Ik ging vanmorgen op de weegschaal staan en die was niet echt aardig voor me, maar ik was ook nog niet naar de wc geweest. Daar heb ik nu niet zo'n zin in, nu het zo koud is. Kleed me liever eerst aan voor ik naar beneden ga. Nou ja, ik probeer zo braaf mogelijk te zijn.

pi_7773147

Gisteren zwaar over mijn punten heen gegaan.
Heb griep voel me niet echt lekker.
Had echt geen puf om te koken dus mannetje zou koken.
Was ie net thuis, werd ie teruggeroepen naar het werk, problemen.
Toen was hij vrij laat thuis, had geen zin meer om te koken en hebben we ragout op in die ragoutbakjes.
Ragout is nog niet zo erg, maar die ragoutbakjes... bladerdeeg...

Maar goed, toch was ik vanmorgen lichter op de weegschaal. Vandaag maar veel fruit eten, vitamines zijn goed voor me en proberen om vandaag punten over te houden!
Het gaat lukken.. IK WIL HET!

woensdag 8 januari 2003 @ 11:11:59 #98
33376 TMoose
waiting for concert...
pi_7773290
quote:
Roep !!

Ik ben er een paar maanden tussenuit geweest, en ik vrees dat ik weer tereg bij af ben (qua gewicht dan) Maar gisterenavond weer lekker gesport, wat ik nu wel voel , komende maandag ga ik maar weer eens op de weegschaal staan.

There are 24 hours in a day, and 24 beers in a case. Coincidence?
pi_7777684
Voor Glossy neem ik mijn pet af hoor, ik vind het steengoed van der.

Van de rest natuurlijk ook, maar zij is al zolang bezig.. ga zo door en weer, de rest natuurlijk ook

Zelf heb ik vanmorgen 2 boterhammen gegeten, vanmiddag eentje en ik heb nu een banaan.

en ben nog altijd niet op de weegschaal geweest

pi_7779162
uhm, ik lees nu al een tijdje mee in de dieet topics en zou zelf eigenlijk stiekem ook wel mee willen doen. Maar vind het niet erg prettig als mn lengte/gewicht enzo hier zo openbaar staan
pi_7779846
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 16:19 schreef troT het volgende:
uhm, ik lees nu al een tijdje mee in de dieet topics en zou zelf eigenlijk stiekem ook wel mee willen doen. Maar vind het niet erg prettig als mn lengte/gewicht enzo hier zo openbaar staan
Dan is het ook wel moeilijk om mee te doen, al kun je natuurlijk wel elke keer doorgeven hoeveel je bent afgevallen enzo

Ik denk ook wel eens "oeps, nu leest iedereen dat ik zo zwaar ben", maar ach, wat maakt het ook uit.

woensdag 8 januari 2003 @ 17:07:45 #102
4177 Jojogirl
pi_7780425
troT, als je toch een stok achter de deur wil hebben en het niet erg vind dat een paar mensen wel je gewicht en lengte te weten komen kan je je ook opgeven voor de mailinglijst die Kleintje elke week verstuurd (eefje@het-kleintje.nl). Die gaat alleen naar het kleine groepje mensen dat zich daarvoor heeft opgegeven en is dus een stuk minder openbaar dan dit topic.
  woensdag 8 januari 2003 @ 17:19:48 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_7780710
Vanmorgen vreselijk slecht bezig geweest met chocoladekoekjes en toen ook nog es laten gaan tijdens de lunch, zo'n knapperig krokant gevalletj uit de frituur met mosterd, en 2 boterhammen met speculaas.
Ja het is echt erg, ik weet het.

En toen, net na de lunch een mailtje van mijn zusje. Ben jij ook al weer begonnen met lijnen? Ik wel, ben heel streng bezig etc. Lekker sporten enz.

Grrr, en ik was al niet trots op mezelf, maar toen ik haar mailtje las had ik echt de P in.
Heb mezelf vermanend toegesproken en heb na de lunch niets meer gegeten dan 1 kiwi en me helemaal volgegoten met water, zeker 1 1/2 liter vanmiddag alleen al.

En nu dan de avond. Vriendje heeft zin in 'slecht' eten omdat we al een week lang gezond doen. Ik blijf nog even proberen hem over te halen, maar ik denk dat ik wrsch. wel zal zwichten.
En dan vanaf morgen... God, hoe vaak heb ik dat al wel niet gezegd?

pi_7780764
Ik eet vanavond 'slecht vlees': Een grote schnitzel į 9 punten

Maar ja, het kan wel met m'n punten, en ik heb vandaag al twee keer een kwartier gefietst en ga vanavond een uurtje zwemmen, dus dan is het er wel weer af

woensdag 8 januari 2003 @ 17:23:23 #105
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7780795
ik heb mijn cd binnen die ik had besteld (ww)
tis een makkelijk cdtje ,beter dan dat geblader in dat boodschappengidsje,de cd rekend de punten voor je uit
pi_7781234
fannetje en jojogirl, bedankt voor jullie reactie. Ik denk dat ik me dan maar even opgeef voor de mailinglist en hier mijn resultaten blijf posten. Vandaag was voor mij dag twee. Ben bezig met ww. En heb gelukkig een aardige stok achter de deur omdat mijn moeder ook meedoet.
Ben eerder al eens in een maand 5 kilo afgevallen mbv ww, dus ik ben benieuwd of het deze keer ook lukt. Het is de bedoeling dat er minstens 12 kilo afgaat.
Ik hoop hier wat steun te vinden op dagen dat het even tegenzit, maar dat lijkt me niet moeilijk (lees al een tijdje mee).
Zo, straks nog even inschrijven op die mailinglist en ik ben er helemaal klaar voor!
  Moderator woensdag 8 januari 2003 @ 19:06:14 #107
5428 crew  miss_sly
pi_7782974
Vanmorgen gewogen: 82.5!!
ik ben helemaal blij en trots, hoewel ik niet echt het gevoel heb ik dat vreselijk hard aan het lijnen ben
het voordeel van die ww-cd is dat ik gewoon vooral bewuster bezig ben met eten en dus gezonder en verantwoorder eet. Tegelijkertijd val ik dus ook nog af, en dat voelt goed! ik houd eigenlijk iedere dag wat puntjes over, niet heel erg veel maar voldoende om te denken dat ik de volgende stap (20 punten per dag) ook nog redelijk zal kunnen volhouden.

* miss_sly beseft wel dat ze pas begonnen is en het in het begin natuurlijk nogal meevalt...als dat maar niet erg tegen gaat vallen....

ow ja, en troT, ik vond het ook niet zo fijn om alles zomaar neer te zetten, maar uiteindelijk zitten we allemaal in hetzelfde schuitje, toch? en de mailinglist leest niemand verder, dus dat komt goed! Succes!!

pi_7783126
De feestdagen zijn weer voorbij en alle afslanktopics komen weer tot leven Veel succes allemaal..
Het lezen van de dieetclub werkt stimulerend bij mij. Als anderen het kunnen dan kan ik het ook .
Het begin is altijd het moeilijkste hč. Daar denk ik dan altijd maar aan...en echt... na 3 dagen is het al een stuk minder lastig omdat je dan over die drempel bent.
Drink me nou al dagen vol met thee...
Ik word met het lijnen altijd veel sneller trillerig van koffie
pi_7787711
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 16:19 schreef troT het volgende:
Ik heb er ook heel lang over nagedacht. Maar uiteindelijk heb ik het toch maar gedaan!

Eigenlijk kan het me niet zoveel schelen, als ze het hier lezen......ze kennen me toch niet! Toch?

pi_7787911
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 22:23 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb er ook heel lang over nagedacht. Maar uiteindelijk heb ik het toch maar gedaan!

Eigenlijk kan het me niet zoveel schelen, als ze het hier lezen......ze kennen me toch niet! Toch?

[edit]

[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 09-01-2003 12:31]

pi_7793350
Mijn feestdagkilo's zijn er al weer bijna af 98,1 kg vanmorgen. This sure feels good.
Gisteren gaan winkelen en ik heb broek in maat 44 gekocht. Wel stretch, maar ik kom van maat 50, dus dat was een heel leuk gevoel. Alles leek me ook plots te passen in heel gewone winkels waar ze geen grote maten-labels hebben. Ik vrees heel erg voor mijn bankrekening eens ik mijn streefgewicht heb bereikt, maar dat neem ik er dan wel bij
  donderdag 9 januari 2003 @ 10:49:49 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_7793578
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 10:33 schreef lilithu het volgende:
Mijn feestdagkilo's zijn er al weer bijna af 98,1 kg vanmorgen. This sure feels good.
Gisteren gaan winkelen en ik heb broek in maat 44 gekocht. Wel stretch, maar ik kom van maat 50, dus dat was een heel leuk gevoel. Alles leek me ook plots te passen in heel gewone winkels waar ze geen grote maten-labels hebben. Ik vrees heel erg voor mijn bankrekening eens ik mijn streefgewicht heb bereikt, maar dat neem ik er dan wel bij
Leuk he! Gefeliciteerd. Keep up the good work. Goed hoor!
Dit soort dingen horen stimuleerd altijd enorm!
pi_7793988
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 17:22 schreef Fannetje het volgende:
Ik eet vanavond 'slecht vlees': Een grote schnitzel į 9 punten

Maar ja, het kan wel met m'n punten, en ik heb vandaag al twee keer een kwartier gefietst en ga vanavond een uurtje zwemmen, dus dan is het er wel weer af

Maar met groentjes is toch gezonder ?
Ps. Ik had je een mailtje gestuurd over dat ene schijfje, heb je die nog gehad? (had gestuurd naar mailadres van je profiel)

Met mij gaat het slecht,.. ik heb dit jaar nogsteeds niet gesport, kan de motivatie maar niet vinden in deze kou,
Gisteren zouden we gaan sporten, eenmaal broodjes gegeten(kan nooit normaal avondeten voor ik ga sporten,.. dan komt het allemaal naar boven tijdens het sporten) was het eindelijk lekker warm in huis,... en buiten zo extreem koud! en toen had ik geen zin meer,... en mijn vriend ook niet.
Vandaag heb ik alleen maar zoet broodbeleg (appelstroop, daz minder slecht dan hagelslag) en sanwichspread (daz het enige wat op mijn werk staat)

Ik ben vlees op brood wel zo zat aan het worden(ik at juist nauwelijks vleeswaren voor mijn dieet,..),.. wat eten jullie op brood?

Vinden jullie ook niet dat lieve vriendjes mee moeten doen met dieet? vriendlief is nml ook 13 kilo zwaarder dan toen ik hem ontmoette (ik was 76 toen ik hem ontmoette, dus ik verschil nog slechts 10 kilo! )
Hoe krijgen jullie je partners mee? (bij hem zie je het overigens niet hoor, ik vind het nog steeds een lekker ding, het enige waar je het bij hem ziet is dat ie een wat boller koppie heeft/onderkinnetje gekregen )

Ik hoop vanavond te gaan,. .maar als ik realistisch denk(het is vanavond weer -15 ofzo en ik heb gisteren al geen lekker avondeten gehad, vandaag wel zin in),... word het denk ik morgen pas (dan is vriend aan het werk,..) en dan zaterdagochtend RPM'n en nog wat fitnessen of zwemmen (zwemmen zit tegenwoordig inbegrepen bij mijn lidmaatschap..)

The captain of your brainship is drunk.
pi_7793994
Kan ik me hier ook aanmelden???

* Faithy gaat lijnen om haar buikje een beetje in toom te houden

Doei.
pi_7794116
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 11:20 schreef Swatkat het volgende:

Ik ben vlees op brood wel zo zat aan het worden(ik at juist nauwelijks vleeswaren voor mijn dieet,..),.. wat eten jullie op brood?

Vinden jullie ook niet dat lieve vriendjes mee moeten doen met dieet? vriendlief is nml ook 13 kilo zwaarder dan toen ik hem ontmoette (ik was 76 toen ik hem ontmoette, dus ik verschil nog slechts 10 kilo! )
Hoe krijgen jullie je partners mee? (bij hem zie je het overigens niet hoor, ik vind het nog steeds een lekker ding, het enige waar je het bij hem ziet is dat ie een wat boller koppie heeft/onderkinnetje gekregen )

Mijn vriendje wilde gelukkig ook wel wat kwijt. In het begin heeft hij heel fanatiek meegedaan. En we eten nog steeds gezonds 's avonds. Nu is hij genoeg afgevallen (gelukkig is z'n buik nog wel zacht ) en is hij niet meer zo fanatiek.

Ik eet ook lightkaas op brood. Je hebt ook slankie smeerkaas en nog een soort van smeerkaas. Die zit in rechthoekige bakjes. Verder heb je ook paté in de light variant. Dit eet ik ook, ter afwisseling. Verder doe ik soms komkommer op de kaas, dan smaakt het ook heel anders.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_7794138
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 11:21 schreef Faithy het volgende:
Kan ik me hier ook aanmelden???

* Faithy gaat lijnen om haar buikje een beetje in toom te houden

Tuurlijk kan dat! Iedereen kan meedoen.
Als je op de maillijst wilt, dan moet je even Kleintje mailen voor je gegevens.
Als je in de eerste post wilt, dan kun je dat gewoon posten.

Succes!

*OUD heilige*
pi_7794319
Ik eet eigenlijk bijna geen vlees op brood. Bijna alleen maar smeerkaas, 20%.
Zo'n bakkie is 100 gram, voor 30 gram betaal je 1 punt, maar ik smeer er echt veel minder op!
En... voordeel is dat ik er dan geen boter onder hoef te doen, wat me weer een punt scheelt.
Of light-jam.
Ben geen jam mens, maar het is wat anders, het is zoet en kost ook bijna geen punten.

Wat is eigenlijk echt light-vleesbeleg?

pi_7794385
Als ik lightvleeswaren haal dan neem ik al snel kipfilet (met of zonder kruiden) of lever (ben dol op lever) mee. Verder rosbief of achterham.

Ik heb net ontdekt dat verse uitgeperste citroen met heet water en zoetstof erg lekker is

donderdag 9 januari 2003 @ 11:49:55 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_7794410
Light-vleesbeleg: Kipfilet (met of zonder tuinkruiden), kalkoenfilet, runderrookvlees.
En verder volgens mij ook nog Rosbief volgens mij maar dat eet ik nooit.
pi_7794519
achterham??? Dacht dat dit helemaal niet light was.

Rosbief en lever vind ik heerlijk. Nadeel vind ik wel dat je het ook die dag moet eten omdat ik het anders minder lekker vind. Veel van de smaak verloren gegaan en een stuk droger.

Runderrookvlees... is dat lekker? Kende alleen paardenrookvlees maar dat eet ik uit principe gewoon niet.

Kipfilet komt gewoon al mijn strot uit... teveel gegeten!

pi_7794573
Wel godverrepielekes

Mensen, IK WEEG 65,8! en dat na de feestdagen Ik dacht dat ik minstens 70 was.. zometeen als ontbijt een kop thee en een appel, ik heb toch geen honger, daar moeten we gebruik van maken!

* heaven7 is weer extra gemotiveerd om minstens 5 kilo kwijt te raken!

donderdag 9 januari 2003 @ 12:01:07 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_7794585
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 11:56 schreef Kleintje het volgende:
achterham??? Dacht dat dit helemaal niet light was.

Rosbief en lever vind ik heerlijk. Nadeel vind ik wel dat je het ook die dag moet eten omdat ik het anders minder lekker vind. Veel van de smaak verloren gegaan en een stuk droger.

Runderrookvlees... is dat lekker? Kende alleen paardenrookvlees maar dat eet ik uit principe gewoon niet.

Kipfilet komt gewoon al mijn strot uit... teveel gegeten!

Ik neem altijd de lichtgezouten versie en dan vind ik het best lekker te eten hoor!

Ik vind lever helaas niet om weg te krijgen. Bij de EGA was je verplicht 1 (of 2) keer per week lever te eten. Blegh. Deed het dan wel altijd, maar lekker was anders.

donderdag 9 januari 2003 @ 12:02:04 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_7794602
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:00 schreef heaven7 het volgende:
Wel godverrepielekes

Mensen, IK WEEG 65,8! en dat na de feestdagen Ik dacht dat ik minstens 70 was.. zometeen als ontbijt een kop thee en een appel, ik heb toch geen honger, daar moeten we gebruik van maken!

Ik kan het niet laten, ik wil reageren, maar als ik dat doe, dan...
Dus dan maar
pi_7794649
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:02 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik kan het niet laten, ik wil reageren, maar als ik dat doe, dan...
Dus dan maar

? Je vindt 5 kilo zeker teveel
pi_7794661
Je begrijpt zeker wel dat als je dat zegt je me alleen maar nieuwschierig maakt, dus als je echt niks wilt zeggen moet je ook zoiets niet zeggen

En ik zal mijn best doen om beter met eventuele kritiek om te gaan ok?

pi_7794729

Ik kreeg net een complimentje!
Dat ik zo lekker strak in mijn velletje zit tegenwoordig!

Ze vinden me er goed uitzien!

Wow... voel me nu een echte babe!!!!

donderdag 9 januari 2003 @ 12:18:33 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_7794876
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:00 schreef heaven7 het volgende:
Wel godverrepielekes

Nee, niet die 5 kilo die je er nog af wil hebben, dat zoek je zelf maar uit.
Maar het feit dat je zelf niet eens 4 kilo weet in te schatten en jezelf dus (in mijn ogen) totaal belachelijk maakt. Kijk dat je er 1 of 2 kilo naast kan zitten, soit, maar dit is dus echt onzin. Oh, ik dacht dat ik minstens 120 kilo woog, maar het zijn er gelukkig maar 80, om het maar eens te overdrijven.

En het 2e puntje. Vooral slecht ontbijten, omdat je geen honger hebt, dan weet je zeker dat je die volgende 5 kilo nooit meer kwijt gaat raken.
Of hoef je niet te ontbijten van Mr. Montingac?
Zeg eens eerlijk. Lees je de rest van dit topic eigenlijk wel? Of kijk je alleen naar je eigen postings en de reacties daarop?
Iedereen die af wil vallen weet toch dat een goed onbijt zo ongeveer de meest noodzakelijke maaltijd is van de dag?

Sorry, voor dit lange verhaal, maar je vroeg erom.

pi_7795042
quote:
Vlees krijg ik 'sochtends nooit weg. Het idee de dag te beginnen met een kadaver op brood trekt mij niet. Zoetigheid lust ik niet. Blijft er over kaas en wel Leerdammer Lightlife en of Slankie Toscaanse kruiden smeerkaas. Ik doe altijd 1 plakje/portie tussen twee boterhammen die ik dan in de over enigszins rooster zodat het een lekkere tosti wordt.

Mocht ik meer brood willen eten, ik eet maar 2 boterhammen per dag, dan zou ik met de kaasschaaf plakjes appel ertussen doen met kaneel en dat ook weer opwarmen, of tomaat met peper en zout, of sla of komkommer... zoiets dus. De truuk in broodtrommels is de rauwkost apart te verpakken in een tupperwarebakje, peper en zout los mee anders trekt t vocht al uit de groenten, en dan ter plaatse met een mesje je (thuis al met linera gesmeerde brood beleggen. Het gerommel met dit 'luchpaketje' is ook nuttig want zo ben je even in de weer met je minuscule beetje eten en merk je er dus toch nog iets van.

quote:
Vinden jullie ook niet dat lieve vriendjes mee moeten doen met dieet?
JA Hij doet mee en hoe: hij is de kok in huis en kookt sinds in dieet voor ons beiden heel mager. Aangezien de liefde van de vrouw door de maag gaat plukt hij er de fysieke vruchten van op erotische momenten: ik kan weer bewegen volgens de kamasutra

Wel heb ik hem een tijd in de gaten gehouden door zijn voedsel ook op Overgewicht.nl in te vullen en dan te kijken hoe ik hem toch aan zijn CKal's en vet kan helpen. Hij zou anders met zijn 67 kilo en 187 cm ondergewicht krijgen. Ik vulde zijn gewicht in en stelde dat hij 1 ons wil afvallen in 80 maanden zodat ik een beeld kreeg van zijn behoefte. Dus voor hem 4 lagen kaas tussen de boterham, het vet van de jus, extra vlees en smorgens het overgebleven worstje of kliekje spaghetti of nassi. Ook heeft hij dus aparte 40+ kaas, volle melk, salami, mayonaise, chokolade, nootjes en zoveel alcohol als hij lekker vindt enzo. Geen probleem hier dus.

pi_7795077
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, niet die 5 kilo die je er nog af wil hebben, dat zoek je zelf maar uit.
Maar het feit dat je zelf niet eens 4 kilo weet in te schatten en jezelf dus (in mijn ogen) totaal belachelijk maakt. Kijk dat je er 1 of 2 kilo naast kan zitten, soit, maar dit is dus echt onzin. Oh, ik dacht dat ik minstens 120 kilo woog, maar het zijn er gelukkig maar 80, om het maar eens te overdrijven.

En het 2e puntje. Vooral slecht ontbijten, omdat je geen honger hebt, dan weet je zeker dat je die volgende 5 kilo nooit meer kwijt gaat raken.
Of hoef je niet te ontbijten van Mr. Montingac?
Zeg eens eerlijk. Lees je de rest van dit topic eigenlijk wel? Of kijk je alleen naar je eigen postings en de reacties daarop?
Iedereen die af wil vallen weet toch dat een goed onbijt zo ongeveer de meest noodzakelijke maaltijd is van de dag?

Sorry, voor dit lange verhaal, maar je vroeg erom.

Jezus zeg, ik ontbijt toch Een kop thee met 1 of 2 appels vind ik prima, ik heb niet zoveel nodig.

En wat maakt het jou nou uit dat ik 65 weeg ipv de gedachte 70?? Ik ben geen dietiste en dus kan ik moeilijk inschatten hoeveel ik werkelijk weeg. Bovendien maakt die 4 kilo echt geen donder uit vergeleken bij jouw nogal domme vergelijking "120---> 80". Je zou ook blij voor me kunnen zijn maar ipv daarvan haal je alles weer omlaag. Ja sorry als ik het weer doe maar voor mij ben je daar op dit moment heel erg je best voor aan het doen.
Ja, toevallig lees ik de rest van de posts wel, als jij nou even alles leest zie je dat ik gedaan heb, ik heb iedereen sterkte gewensd en gezegd dat ik bewondering heb voor Glossy. Denk je dat ik dat had kunnen zeggen als ik niet had geweten wat zij allemaal had gepost?

[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 09-01-2003 12:29]

pi_7795087
Kan die catfight niet over mail ofzo?
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_7795102
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:29 schreef Atrimar het volgende:
Kan die catfight niet over mail ofzo?
Ik begon niet

Ik was alleen maar erg blij dat ik minder woog dan dat ik gedacht had

pi_7795120
quote:

Ps. Ik had je een mailtje gestuurd over dat ene schijfje, heb je die nog gehad? (had gestuurd naar mailadres van je profiel)

Niks gehad

marjol1980@hotmail.com, maar dat staat volgens mij ook gewoon in m'n profiel.

Verder heb ik gisteren lekker gezwommen en ga dat dus elke week doen. Verder moet ik mezelf eens gaan aanleren om wat meer water te drinken, want ik heb gisteren maar één glas op en vandaag nog helemaal niks..

pi_7795249
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:18 schreef Brighteyes het volgende:...
[..]Mensen hou nou eens op steeds op Heaven7 te reageren. We weten dat ze een bodymass van 22 heeft en een gezond gewicht voor haar lengte van 172. Laat haar nou maar... Maak je niet dik zou ik zeggen!
pi_7795352
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:39 schreef Lurky het volgende:

[..]

[..]Mensen hou nou eens op steeds op Heaven7 te reageren. We weten dat ze een bodymass van 22 heeft en een gezond gewicht voor haar lengte van 172. Laat haar nou maar... Maak je niet dik zou ik zeggen!

We zouden hier eigenlijk een ignore mode moeten hebben

Maar goed, je hebt wel een beetje gelijk! Ik ga me gewoon dun maken om haar

donderdag 9 januari 2003 @ 12:57:15 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_7795527
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:45 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Sorry, mijn excuses. Helemaal gelijk, maar kon het niet laten. Het is gewoon niet verstandig wat ze doet. Maar goed. Mij hoor je niet meer.
pi_7796071
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:31 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Niks gehad

marjol1980@hotmail.com, maar dat staat volgens mij ook gewoon in m'n profiel.

Verder heb ik gisteren lekker gezwommen en ga dat dus elke week doen. Verder moet ik mezelf eens gaan aanleren om wat meer water te drinken, want ik heb gisteren maar één glas op en vandaag nog helemaal niks..

-poging 2 gestuurd- (je hebt je hotmailfilter toch niet op exclusive staan he? anders ontvang je alleen mailtjes van mensen die in je adresbook staan, en dus niet van mij )
pi_7796090
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:39 schreef Lurky het volgende:

[..]

*dankbaar
pi_7796110
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Sorry, mijn excuses. Helemaal gelijk, maar kon het niet laten. Het is gewoon niet verstandig wat ze doet. Maar goed. Mij hoor je niet meer.

Ik ontbijt dus wel, ik voel me zowieso niet helemaal optimaal vandaag en waarom zou ik tegen mij zin in gaan eten?

Ik zorg echt dat ik voldoende goeie dingen binnenkrijg hoor.

pi_7796118
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:45 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Je bedoeld dat je mij wilt negeren?
pi_7796149
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 13:23 schreef Swatkat het volgende:

[..]

-poging 2 gestuurd- (je hebt je hotmailfilter toch niet op exclusive staan he? anders ontvang je alleen mailtjes van mensen die in je adresbook staan, en dus niet van mij )

Nee hoor, hotmailfilter staat niet op exclusive Ik heb je net teruggemaild
pi_7796217
Ben met Herbalife van 98 naar 78 kilo gegaan.

da's dus 20 kilootjes minder, ben mijn complete lifestyle gaan veranderen.

Veel gaan sporten en ben nu wel iets zwaarder maar dan aan spieren.

Hij kwam, zag en dronk een pilsje
pi_7796239
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:10 schreef Kleintje het volgende:

Ik kreeg net een complimentje!
Dat ik zo lekker strak in mijn velletje zit tegenwoordig!

Ze vinden me er goed uitzien!

Wow... voel me nu een echte babe!!!!

Zo te zien ben je best wel een babe ! Goeie zaak !
pi_7796296
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 13:31 schreef CactusJack het volgende:

[..]

Zo te zien ben je best wel een babe ! Goeie zaak !

Tnx voor die woordjes.

Ik heb een vraagje aan jou.
Dat herballife... heb je echt het idee dat het alleen daardoor komt dat je afviel?
Heb je het daarvoor op andere manieren geprobeerd?

Het lijkt mij zo'n geldklopperij en ik heb het idee dat wanneer je ermee stopt dat je weer aankomt. Ik heb er het slimfast gevoel bij.
Of is dat compleet onterecht?

pi_7796434
Ik ben er in aanraking gekomen dankzij mijn tante, zij is via via verkoopster geworden van dat spul. En eerst dacht ik ook dat het geldklopperij zou zijn.

Tot op een gegeven moment ik van een paar familieleden van me hoordedat het toch wel goed spul was. Je moet natuurlijk wel discipline hebben maar dat is altijd zo met afvallen. Het gaat niet vanzelf.

Ik ben in 3 maand tijd 20 kilo kwijt geraakt, weeg nu 5 kilo zwaarder maar dat komt door de fitness, 3 keer per week. Ben nu meer sport verslaafde dan aan voedsel. Kan tegenwoordig weer alles eten en drinken wat ik wil.

Ging me ook anders voelen dankzij herbalife. Heeft mij dus echt wel geholpen!

ik lijk zo wel een reclame commercial ! haha

Hoop dat je er wat aan hebt.

pi_7796563
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 13:27 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Nee hoor, hotmailfilter staat niet op exclusive Ik heb je net teruggemaild

tnx a LOT!!
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:27 schreef Lurky het volgende:

-knipje-

Heej, dat van die groente enz. zijn erg handige tips,.. nu alleen nog kijken hoe ik zorg dat ik s'ochtends snel wakker ben zodat ik tijd heb voor mijn zorgvuldig samengesteld lunchpakketje

Vanavond vriendlief maar gaan pesten dat ie een beetje mee moet gaan doen..
Maar jouw lief kookt? poeh, zal die van mij nog flink moeten heropvoeden wil ik dat voor elkaar krijgen *grinnikt*

pi_7797050
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 13:40 schreef CactusJack het volgende:
Ik ben er in aanraking gekomen dankzij mijn tante, zij is via via verkoopster geworden van dat spul. En eerst dacht ik ook dat het geldklopperij zou zijn.

Tot op een gegeven moment ik van een paar familieleden van me hoordedat het toch wel goed spul was. Je moet natuurlijk wel discipline hebben maar dat is altijd zo met afvallen. Het gaat niet vanzelf.

Ik ben in 3 maand tijd 20 kilo kwijt geraakt, weeg nu 5 kilo zwaarder maar dat komt door de fitness, 3 keer per week. Ben nu meer sport verslaafde dan aan voedsel. Kan tegenwoordig weer alles eten en drinken wat ik wil.

Ging me ook anders voelen dankzij herbalife. Heeft mij dus echt wel geholpen!

ik lijk zo wel een reclame commercial ! haha

Hoop dat je er wat aan hebt.

Eet je nu weer 'normaal' of vervang je nogsteeds bepaalde maaltijden?
een 'kennis' van me deed er ook (erg kort) aan... Maar wat ruikt die poeder zoet zeg bwhuuuuuuuhhhh,.. en dat deed ze dan in wat yoghurt en nam er dan 1 hap van om het vervolgens toch niet te lusten en de rest weg te kieperen.

Maar voor jou zat er ook genoeg variatie in dat je het volhield? en lekker?
Ik zie dus altijd die enorme potten mierzoete poeder voor me als ik aan Herbalife denk.
Maar het is dus wel lekker, en na 3mnd stop je ermee ? of moet je je hele leven maaltijden BLIJVEN vervangen...

pi_7797107
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 13:46 schreef Swatkat het volgende:
Heej, dat van die groente enz. zijn erg handige tips,.. nu alleen nog kijken hoe ik zorg dat ik s'ochtends snel wakker ben zodat ik tijd heb voor mijn zorgvuldig samengesteld lunchpakketje
Dat moet je ook savonds al doen: tomaat wassen, stuk komkommer, paar bladen sla in zakje of bakje, desnoods pas wassen op je werk. klein vaatje peper/zout voortaan op je werk. kartelmestje voor de tomaat ook daar laten. Klaar. Dus alleen de hele stukken groenten en de boterhammen inpakken... Staat heel chique Amerikaans: net of je Madonna ofzo bent dat je je eigen groentenhapjes tussendoor maakt.
quote:
Maar jouw lief kookt? poeh, zal die van mij nog flink moeten heropvoeden wil ik dat voor elkaar krijgen *grinnikt*
Hiervoor heb ik jaren de carrierevrouw EN huisvrouw moeten zijn die ALLES deed ondanks de vele gesprekken het 'samen' te zullen gaan doen dus in heropvoeden geloof ik niet zo. Het belangrijkste is dat iemand zelf zin heeft in koken.
Wat dat betreft zou Fokker Bloodhound From Hell een begeerde vrijgezel moeten zijn en hij zoekt een vrouw, dames!

Ik moet zeggen dat ik nu erg 'bof' tegen een kok op te zijn gelopen. Maar ik liep er wel met maat 36 tegenop en nu had hij mij tot 44 opgekweekt. Dus dat ik hier zit is een beetje heel erg zijn schuld

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 09-01-2003 14:12]

pi_7797136
Ik ben er na die 3 maanden gewoon mee gestopt, je kunt er nog mee door gaan maar dat hoeft niet perse, wordt wel aangeraden. Ik vond sommige van de smaken niet echt lekekr, maar de meeste wel. maakte meestal eeen milkshake !

Ben niet meer aangekomen sinds gebruik ervan, ten minste niet zonder dat ik het zelf wilde. (fitness)

pi_7797436
Ik heb hier een gratis pasta van slimfast, is dat goed om bv als lunche te eten? Of zijn ze alsnog vet?
pi_7797542
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 14:24 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb hier een gratis pasta van slimfast, is dat goed om bv als lunche te eten? Of zijn ze alsnog vet?
Staat dat niet op de verpakking?
En vet zal het niet zijn, want het is van slimfast.

En nog even over het ontbijten: je ontbijt is eigenlijk je belangrijkste eetmoment van de dag. Door goed te ontbijten, voorkom je dat je later honger krijgt en gaan snacken. Als jij niet meer wilt eten dan één of twee appels is dat jou eigen keuze, maar in veel dieeten wordt het niet aangeraden. Het is dus niet fout wat jij doet, maar het wordt niet geadviseerd.

*OUD heilige*
pi_7797592
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 14:10 schreef CactusJack het volgende:
Ik ben er na die 3 maanden gewoon mee gestopt, je kunt er nog mee door gaan maar dat hoeft niet perse, wordt wel aangeraden. Ik vond sommige van de smaken niet echt lekekr, maar de meeste wel. maakte meestal eeen milkshake !

Ben niet meer aangekomen sinds gebruik ervan, ten minste niet zonder dat ik het zelf wilde. (fitness)

Krijg je niet een enorm hongergevoel? of viel dat mee (meestal als ik enkel vloeibare dingen naarbinnen giet gaat mijn maag rommelen)

Vervangde je 1 maaltijd of 2 maaltijden? ~(per dag)

* Swatkat is wel geinterreseerd maar om 3 mnd lang 2 x per dag te shaken houdt ze denk ik niet vol...

pi_7797665
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 14:29 schreef YPPY het volgende:

[..]

Staat dat niet op de verpakking?
En vet zal het niet zijn, want het is van slimfast.

En nog even over het ontbijten: je ontbijt is eigenlijk je belangrijkste eetmoment van de dag. Door goed te ontbijten, voorkom je dat je later honger krijgt en gaan snacken. Als jij niet meer wilt eten dan één of twee appels is dat jou eigen keuze, maar in veel dieeten wordt het niet aangeraden. Het is dus niet fout wat jij doet, maar het wordt niet geadviseerd.

Ik heb nu op zich geen honger maar mijn maag knort als een gek

Ik weet dat het niet verstandig is helemaal niet te ontbijten, daarom nam ik ook een appel, ik had gewoonweg geen zin in iets anders.. en omdat je toch wat binnen moet krijgen nam ik maar een appel.

En op de verpakking staat niks.. alleen maar hoe je het moet bereiden.

pi_7797670
Het principe van herbal staat mij tegen. Dat ze willen dat je zelf ook gaat verkopen. Beetje piramide achtig.

En ik vind het stervensduur. Als je echt genoeg motivatie hebt om af te vallen kan je het ook zonder, zolang je maar het juiste dieet voor jou volgt! En iedereen heeft een andere manier!

pi_7797872
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 14:35 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik heb nu op zich geen honger maar mijn maag knort als een gek

Ik weet dat het niet verstandig is helemaal niet te ontbijten, daarom nam ik ook een appel, ik had gewoonweg geen zin in iets anders.. en omdat je toch wat binnen moet krijgen nam ik maar een appel.

En op de verpakking staat niks.. alleen maar hoe je het moet bereiden.

Stomme verpakking. Is er niet een site over dat eten? Daar staat het dan vast op!

Wel goed dat je toch iets hebt gegeten. Zelf neem ik vaak drinkontbijt. Dat krijg ik makkelijker binnen als brood en er zit toch veel gezonds in. Het is ook niet ongezond.

*OUD heilige*
pi_7797938
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 14:44 schreef YPPY het volgende:

[..]

Stomme verpakking. Is er niet een site over dat eten? Daar staat het dan vast op!

Wel goed dat je toch iets hebt gegeten. Zelf neem ik vaak drinkontbijt. Dat krijg ik makkelijker binnen als brood en er zit toch veel gezonds in. Het is ook niet ongezond.

Van hero? Dat is wel lekker spul ja
pi_7798070
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 14:48 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Van hero? Dat is wel lekker spul ja

Je hebt een paar soorten. Fruitontbijt is er ook. Dat zit in een soort van melkpakken. En er zijn er vast nog wel meer.
Is zoiets voor jou niet een alternatief? Kun je toch ontbijten en het is een stuk makkelijker 's ochtends vroeg dan brood.
*OUD heilige*
pi_7798105
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 14:55 schreef YPPY het volgende:

[..]

Je hebt een paar soorten. Fruitontbijt is er ook. Dat zit in een soort van melkpakken. En er zijn er vast nog wel meer.
Is zoiets voor jou niet een alternatief? Kun je toch ontbijten en het is een stuk makkelijker 's ochtends vroeg dan brood.

Ik weet dat hero prijzig is, zijn er ook goedkopere alternatieven?

En dat slimfast is niet bepaald bevordelijk voor je eetlust zeg Of zou dat de bedoeling ook zijn

Het is absoluut niet iets wat ik zelf zou kopen, ik vind een kale geroosterde boterham nog lekkerder.

Maar goed dat het gratis was

pi_7798221
Ik heb nog een product wat goed werkt: Biolean.

"Biolean is een kruiden-/aminozuur-formulering.Alle botanische ingrediėnten in BioLean® zijn 100% zuivere, gestandaardiseerde concentraten van kruiden. BioLean® gedemonstreerd buitengewoon effectief te zijn bij het bevorderen van het gezonde verlies van overmatig lichaamsvet, terwijl het helpt een lichaamsmassa met weinig vet en krachtige energieniveaus te handhaven.Verkrijgbaar in 28 pakjes per doos."

Kost wel 88 euro voor zo'n doos, maar het werkt goed. Mijn zus is er 20 kilo mee afgevallen, ikzelf weet het niet, maar heb nu een broek een maat kleiner. Het haalt je eetlust zeker weg.

Jullie zouden het een keer kunnen proberen.
www.flexsample.com. Ik geloof dat de winkel het nog altijd niet zo goed doet, maar je zou ze eens kunnen mailen wat ze voor je kunnen betekenen op het gebied van gewichtsmanagement.

...
pi_7798491
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 15:02 schreef Kos het volgende:
Ik heb nog een product wat goed werkt: Biolean.

"Biolean is een kruiden-/aminozuur-formulering.Alle botanische ingrediėnten in BioLean® zijn 100% zuivere, gestandaardiseerde concentraten van kruiden. BioLean® gedemonstreerd buitengewoon effectief te zijn bij het bevorderen van het gezonde verlies van overmatig lichaamsvet, terwijl het helpt een lichaamsmassa met weinig vet en krachtige energieniveaus te handhaven.Verkrijgbaar in 28 pakjes per doos."

Kost wel 88 euro voor zo'n doos, maar het werkt goed. Mijn zus is er 20 kilo mee afgevallen, ikzelf weet het niet, maar heb nu een broek een maat kleiner. Het haalt je eetlust zeker weg.

Jullie zouden het een keer kunnen proberen.
www.flexsample.com. Ik geloof dat de winkel het nog altijd niet zo goed doet, maar je zou ze eens kunnen mailen wat ze voor je kunnen betekenen op het gebied van gewichtsmanagement.

Het is een erg duidelijke site maar niet heus,... ik heb echt GEEN idee wat waarvoor moet enzovoorts.

Ik begin te denken dat mannen eerder van die pillen/shaken doen dan vrouwen (waar het iig positief/blijvend resultaat heeft gegeven)

pi_7798565
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 15:16 schreef Swatkat het volgende:

[..]

Het is een erg duidelijke site maar niet heus,... ik heb echt GEEN idee wat waarvoor moet enzovoorts.

Ik begin te denken dat mannen eerder van die pillen/shaken doen dan vrouwen (waar het iig positief/blijvend resultaat heeft gegeven)

en bedankt (kos heeft het in elkaar gezet)

Maar je hebt gelijk. We zijn ook bezig met een nieuwe site.
Maar voor afvallen: Biolean, Accelerator en eventueel Lipotrim. Maar dat zeg ik, mail ze, want dan kunnen ze het beter uitleggen

...
pi_7798581
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 14:31 schreef Swatkat het volgende:

[..]

Krijg je niet een enorm hongergevoel? of viel dat mee (meestal als ik enkel vloeibare dingen naarbinnen giet gaat mijn maag rommelen)

Vervangde je 1 maaltijd of 2 maaltijden? ~(per dag)

* Swatkat is wel geinterreseerd maar om 3 mnd lang 2 x per dag te shaken houdt ze denk ik niet vol...

Ik heb altijd gewoon 's avonds gegeten, maar dan wel met mate, verders 's ochtends shaken. Vond het eigenlijk simpel vol te houden. Kreeg er ook een poeder bij voor thee of koude drank te maken, daar ga je ontzettend van plassen. Goed spul! I kzal voor de zekerheid ff na kijken hoe precies ging. Kom er nog op terug.
pi_7798606
Dus de gewichtsmanagement producten van Flexsample: http://www.flexsample.com/produkten_gewicht.html
...
pi_7798939
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 15:20 schreef CactusJack het volgende:

[..]

Ik heb altijd gewoon 's avonds gegeten, maar dan wel met mate, verders 's ochtends shaken. Vond het eigenlijk simpel vol te houden. Kreeg er ook een poeder bij voor thee of koude drank te maken, daar ga je ontzettend van plassen. Goed spul! I kzal voor de zekerheid ff na kijken hoe precies ging. Kom er nog op terug.

en je lunch dan? (je eet toch 3 maaltijden, en ging er idd al vanuit dat ik mijn avondeten mocht blijven eten ) Eten met mate doe ik al, en sporten doe ik ook goed
pi_7799000
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 15:19 schreef Kos het volgende:

[..]

Maar voor afvallen: Biolean, Accelerator en eventueel Lipotrim. Maar dat zeg ik, mail ze, want dan kunnen ze het beter uitleggen

Je komt nu natuurlijk in 1 klap een stuk minder geloofwaardig over nu ik weet dat je voor ze werkt!... (krijg je nu dus geld voor je extra hit? dat stond op de site, dat je geld kon verdienen voor het doorverwijzen van de site)
En tip voor de site is idd dat er staat WAT je ervan moet eten en wat je ernaast nog mag/moet eten en drinken... Nu is het enkel een opsomming van pillen met de ingredienten erbij .....
Wat voor bedrijf is het in godsnaam een soort van overkoepelende alles ofzo? als je op diensten klikt staat er Ben en provider van internet enz......
Beetje rare website,.. iig niet voor consumenten bedoeld dunkt mij
  donderdag 9 januari 2003 @ 15:43:17 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_7799021
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 15:19 schreef Kos het volgende:

[..]

Is dit dan niet gewoon ordinaire spam?
Vind het maar een vaag verhaal. Doet me een beetje denken aan al die advertenties in tijdschriften.
pi_7799262
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 15:38 schreef Swatkat het volgende:

[..]

en je lunch dan? (je eet toch 3 maaltijden, en ging er idd al vanuit dat ik mijn avondeten mocht blijven eten ) Eten met mate doe ik al, en sporten doe ik ook goed

Tuurlijk ja, ik nam voor het ontbijt een shake, lunch ook. Maar er zitten nog allerleij extra's bij die je mag hebben. zo mag je 's avonds een extratje Bijv, enkele zoute sticks, een stukje fruit. Als je het patroon volgt is het echt goed vol te houden.
pi_7799603
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 15:55 schreef CactusJack het volgende:

[..]

Tuurlijk ja, ik nam voor het ontbijt een shake, lunch ook. Maar er zitten nog allerleij extra's bij die je mag hebben. zo mag je 's avonds een extratje Bijv, enkele zoute sticks, een stukje fruit. Als je het patroon volgt is het echt goed vol te houden.

hmm,.. na 1 mnd kwam fruitontbijt al mijn neus uit, en dat was alleen als ontbijt.
Laat staan dat ik 3 mnd ontbijt en lunch moet vervangen door shakes (ZOOeeeet ,. bah) Hebben ze niet ook soepen dan ofzo ? of iets waar je je tanden in kan zetten..

Dan denk ik toch dat ik bij mijn huidige dieet blijf (en nu krijg ik voor niks zo'n gratis advies binnen van herbalife met de post,... ai )

pi_7799704
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 16:10 schreef Swatkat het volgende:

[..]

hmm,.. na 1 mnd kwam fruitontbijt al mijn neus uit, en dat was alleen als ontbijt.
Laat staan dat ik 3 mnd ontbijt en lunch moet vervangen door shakes (ZOOeeeet ,. bah) Hebben ze niet ook soepen dan ofzo ? of iets waar je je tanden in kan zetten..

Dan denk ik toch dat ik bij mijn huidige dieet blijf (en nu krijg ik voor niks zo'n gratis advies binnen van herbalife met de post,... ai )

Ik zal mijn info ff nachecken, Kun je daarna zien of het je wat lijkt.

M.v.g . Chefke

donderdag 9 januari 2003 @ 16:43:40 #169
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7800252
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 14:24 schreef heaven7 het volgende:
maakt volgens mij niet uit ik heb het ook 1x smiddags gegeten was gelijk de laatste keer want ik vond het niet echt lekker
  donderdag 9 januari 2003 @ 16:47:42 #170
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7800337
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 14:44 schreef YPPY het volgende:

[..]

ja www.slimfast.nl maar daar is ook weinig te vinden al zeg ik zelf
pi_7802072
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 16:43 schreef glossy het volgende:

[..]

maakt volgens mij niet uit ik heb het ook 1x smiddags gegeten was gelijk de laatste keer want ik vond het niet echt lekker

Ik vond het ook niet lekker.

Ik heb net hutspot gegeten (geen vlees) en een bakje appelmoes.

Ik vraag me af of hier kritiek op kan komen.

donderdag 9 januari 2003 @ 19:45:50 #172
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7803340
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 18:43 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik vond het ook niet lekker.

Ik heb net hutspot gegeten (geen vlees) en een bakje appelmoes.

Ik vraag me af of hier kritiek op kan komen.

ja hutspot is ok lekkerder dan die slimfast pasta

wat ook lekker is al zeg ik zelf is TREK dat is ook een pasta voor tussendoor zijn in verschillende smaken tis geloof ik van knor ofzo iets

pi_7804843
Herbalife vond ik niks!

Ik was permaand 300 euro kwijt aan die troep!

Ben in 3 maanden 5 kilo afgevallen, maar toen ik stopte kwam er 7 kilo bij!

pi_7806226
Ik ben 11,5 kilo kwijt geraakt in 100 dagen. Dat is iets meer dan een ons per dag. Ik was 80 kilo en ben dus 14,3% van mijn totaalgewicht kwijt geraakt.
Nog nooit een slankheidsmiddeltje of maaltijdvervangers ofzoiets gebruikt.

Hooguit magere melkproducten zoals Slankie en Linera ipv volle melk, boter en 40+ kaas. Verder gewoon ouderwets matigd met eten en opgehouden met tussendoortjes. Snacks, drank en snoep zijn verbannen naar feestdagen.
Het enige wat ik doe is het bijhouden op overgewicht.nl en hier melden.
En afentoe zwemmen, veel water drinken en als ik wat wil een suikervrije kauwgom nemen. De enige druk op het huishoudbudget zijn mijn zwemkaarten en een nieuw badpak (uit de uitverkoop) geweest. Ook zonder geld extra kan je dieet houden!

pi_7809588
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 15:42 schreef Swatkat het volgende:

[..]

Je komt nu natuurlijk in 1 klap een stuk minder geloofwaardig over nu ik weet dat je voor ze werkt!... (krijg je nu dus geld voor je extra hit? dat stond op de site, dat je geld kon verdienen voor het doorverwijzen van de site)
En tip voor de site is idd dat er staat WAT je ervan moet eten en wat je ernaast nog mag/moet eten en drinken... Nu is het enkel een opsomming van pillen met de ingredienten erbij .....
Wat voor bedrijf is het in godsnaam een soort van overkoepelende alles ofzo? als je op diensten klikt staat er Ben en provider van internet enz......
Beetje rare website,.. iig niet voor consumenten bedoeld dunkt mij

Nee ik krijg er absoluut geen geld voor.

Je kunt ervoor kiezen om ook dit soort producten te gaan verkopen. En daar schijn je dan vet rijk van te worden of zo. Verder bieden ze ook nog andere diensten aan. Maar je kunt dus ook alleen de producten bestellen.

Ach ik weet dat het werkt en dacht dat misschien sommige mensen hier het ook willen proberen. Vandaar. En dan verwijs ik natuurlijk naar deze site.

...
pi_7814545
Vandaag mijn eerste boterham met dat linera smeerkaas( die is veel lekkerder dan slankie) en komkommer, het was erg lekker!
Alleen had ik er 2 klaargemaakt (1 sandwich) alleen nu zit ik na het eerste halfje al vol!

Vult dus een stukje beter dan appelstroop (wat zowiezo niet een supergezond broodbeleg is,... )

Tnx for the tip

pi_7814567
Vrienden van mij zijn ook helemaal leip van Herbalife. Het is meer een voedingsregulatiesysteem dan een dieet, zo werd mij verteld.

Ja..je valt er wel vanaf maar het is in eerste instantie bedoeld om je lijf gezond te maken. Zij gebruiken het allebei en zijn echt onwijs afgevallen. Maar belangrijker.. ze hebben geen last meer van overgevoeligheid voor bepaald voedsel en darmproblemen.

Toch ben ik er niet helemaal enthousiast over omdat het inderdaad klauwen met geld kost. Niet meer normaal. Dat heb ik er niet voor over. En je moet als je weggaat ongeveer een hele tas aan pillen en poeders meenemen. Ook niks voor mij! (je kunt geloof ik wel zelf bepalen hoe rigoureus je dit aanpakt)
Maar goed, voor hen werkt het. Dat zal wellicht ook voor een ieder verschillend zijn.

kom me hier binnenkort ook maar eens aanmelden.. zucht

pi_7815225
Heaven7, je cd is inmiddels klaar, maar nog niet in mijn bezit Als het goed is, stuur ik 'm morgen op, dan heb je 'm maandag of dinsdag.

Geldt ook voor de andere twee dames

pi_7816442
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 10:06 schreef Fannetje het volgende:
Heaven7, je cd is inmiddels klaar, maar nog niet in mijn bezit Als het goed is, stuur ik 'm morgen op, dan heb je 'm maandag of dinsdag.

Geldt ook voor de andere twee dames

Ah! Ik begon me al een beetje zorgen te maken Dankjewel, doe maar rustig aan hoor, ik heb geen haast
  vrijdag 10 januari 2003 @ 11:47:29 #180
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_7816811
Ik zie allemaal mensen praten over allemaal van die vage produkten maar ik vraag me dan af: heeft dat nou allemaal zin?

Ik ben in 2.5 maanden ruim 7 kilo afgevallen met wat ik noem "het MV dieet", wat staat voor: het Minder Vreten dieet.
Het enige dat ik gedaan heb is:

- geen suiker
- geen vet eten waarvan het obvious is dat je daar dik van wordt
- heel weinig bier

Is het nu echt zo dat sommige mensen allerlei rommel moeten kopen en anders niet afvallen? Dit is niet lullig bedoeld trouwens hoor! Ik snap alleen niet waarom het nodig is om allerlei middelen te gaan nemen als het ook gewoon gaat met gezond en verantwoord eten!

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
pi_7816920
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 11:47 schreef TheMarco het volgende:
Ik zie allemaal mensen praten over allemaal van die vage produkten maar ik vraag me dan af: heeft dat nou allemaal zin?
We proberen dat zoveel mogelijk af te raden in deze topic-reeks en mensen zoveel mogelijk in te laten zien dat met name gezonder gaan eten en meer bewegen de beste methode is. Soms komt er iemand langs die over herbalife of stackers gaat praten, maar de meesten hier doen daar heus niet aan. Daarbij is de ene heel slecht voor je poryemonnaie en de ander slecht in het algemeen. Je hebt helemaal gelijk dat dat allemaal onzin is en jouw dieet is dan ook uitstekend
pi_7817328
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
Herbalife vond ik niks!

Ik was permaand 300 euro kwijt aan die troep!

Ben in 3 maanden 5 kilo afgevallen, maar toen ik stopte kwam er 7 kilo bij!

Ik ben in 3 maand 20 afgevallen, heb je je er niet goed aan gehouden dan ? Discipline is erg belangrijk ! Anders kun je beter niet beginnen.
pi_7818118
Ik doe niet mee aan al die voedselvervangers en shakes en pillen.. Dat verdient mijn lichaam niet. Gezonder eten en meer bewegen, daar maak ik het pas blij mee. Heel natuurlijk en simpel allemaal, en het kost me geen fortuinen.

Ik moet deze levensstijl toch voor de rest van mijn leven aanhouden. Als Herbalife binnen x aantal jaar uit de handel verdwijnt dan weet ik zeker dat groenten en fruit er nog altijd zullen zijn Ik zal in the end ook veel trotser zijn als ik als 75 kg wegende kan zeggen dat ik het allemaal op karakter heb gedaan.

En ja hoor, vanmorgen weer een paar honderd gram af, mijn eerste minidoel komt snel dichterbij.

pi_7818622
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 11:24 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ah! Ik begon me al een beetje zorgen te maken Dankjewel, doe maar rustig aan hoor, ik heb geen haast

Waarom begon je je dan zorgen te maken?

Verder gaat het nog steeds prima hier, vandaag is m'n zusje jarig maar ik ga mooi niet zwichten voor de taart

pi_7819773
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 11:47 schreef TheMarco het volgende:

Ik ben in 2.5 maanden ruim 7 kilo afgevallen met wat ik noem "het MV dieet", wat staat voor: het Minder Vreten dieet.

Ik ook dankzij MV en zelfs meer dan jij door MB erbij te doen ofwel wat meer te bewegen. Zoals ik gistenavond al schreef is dit het resultaat.
"Ik ben 11,5 kilo kwijt geraakt in 100 dagen. Dat is iets meer dan een ons per dag. Ik was 80 kilo en ben dus 14,3% van mijn totaalgewicht kwijt geraakt.
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 12:15 schreef CactusJack het volgende:
[herballifepraatje]

Ik ben in 3 maand 20 afgevallen, heb je je er niet goed aan gehouden dan ? Discipline is erg belangrijk ! Anders kun je beter niet beginnen.

Dicipline hebben we hier allemaal. Dat heb je bij alles nodig trouwens:

Die dure middeltjes lijken mij niks. Dan kan je voor je darmgestel beter een paar dagen gaan ontslakken door te vasten en alleen sap te drinken. Zo doet men dat al sinds de oudheid. Heel veel religies hebben vasten dan ook nog als jaarlijks ritueel ingebouwd.

De oorsprong van religies was een gebruiksaanwijzing voor beter leven. Vandaar dat er naast vasten ook voedingsadviezen in zitten en bewegingen en meditatiehoudingen. Het bertof dus niet alleen etische wetten. Zo gek is het allemaal niet bedacht door onze voorouders. Het is alleen verdwaasd tegenwoordig. Zoals zo veel.

Vele euro's te betalen aan afslanken dat zie ik als * zondigen Misschien een rare zijweg maar ik gebruik het geld, dat ik nu uit mijn mond spaar door te matigen, om anderen die niks te eten hebben te helpen. Met 300 Euro per maand kan je een heel Ethiopisch dorpje spijzigen! Of dichter bij huis je plaatselijke dakloos de winter door helpen...
Overweeg dat eens.

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 10-01-2003 14:34]

pi_7820640
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 13:26 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Waarom begon je je dan zorgen te maken?

Verder gaat het nog steeds prima hier, vandaag is m'n zusje jarig maar ik ga mooi niet zwichten voor de taart

Of hij wel was aangekomen

En goedzo dat je ervanaf blijft

Mijn zusje is volgende week jarig.. en mijn moeder staat oliebollen te bakken nu (Ze had 2 pakken mix gekocht en eentje is met oud en nieuw opgegaan, nu vroeg mijn zusje of dat andere pak nu op mocht..).

pi_7820646
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 13:25 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Je bedoeld dat je mij wilt negeren?

Blijkbaar wel
pi_7820726
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 15:18 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Blijkbaar wel

Je wordt echt niet door iedereen hier genegeerd. Maar je post soms een beetje anders dan de anderen. Om te voorkomen dat er ruzies ontstaan, is het soms verstandiger om niet op een persoon te reageren. Als jij nou gewoon meedoet, dan wordt het voor ons allemaal makkelijker om op jou te reageren.

Jij hebt een ander idee van 'te zwaar zijn' en 'dieeten' dan anderen hier. Ik heb het idee dat je het moeilijk vind als anderen het niet met je eens zijn. Om dan te voorkomen dat je boos wordt, reageren sommigen liever niet op je. Als je een tijdje gewoon meedoet, gaat dit zeker over.

*OUD heilige*
pi_7820991
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 15:17 schreef heaven7 het volgende:
Mijn zusje is volgende week jarig.. en mijn moeder staat oliebollen te bakken nu (Ze had 2 pakken mix gekocht en eentje is met oud en nieuw opgegaan, nu vroeg mijn zusje of dat andere pak nu op mocht..).
Kijk eens in het dieetrecepten topic!
Daar heb ik net een hele magere lekkere taart neergezet.
Misschien een idee om dit zelf te maken voor erbij!
Heel erg smullen en dan kan je verantwoord ook een stuk taart eten en meedelen met het feestgevoel!
pi_7821621
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 15:33 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Daar heb ik net een hele magere lekkere taart neergezet.
Misschien een idee om dit zelf te maken voor erbij!
Heel erg smullen en dan kan je verantwoord ook een stuk taart eten en meedelen met het feestgevoel!

Bedankt.. als ik tijd en zin heb zal ik eens wat dingetjes proberen te maken uit dat topic.
pi_7821966
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 15:33 schreef Kleintje het volgende:
Ja lekker!
Wat mij zo verbaast aan het WW-puntenstelsel is dat ze fruit, eiwit en gelatine geen punten toekennen. In vruchten, varierend in aantal per soort, in eiwit en in gelatine zitten toch echt caloriėn. Moet je voorstellen in een vrucht of een eiwit zit alle kracht die het jonkie, kuikentje of zaadje nodig heeft om te groeien. Een mens kan op fruit overleven. Gelatine wordt gemaakt van beenderen dus hoort gewoon in het vleesassoriment.
Niet dat het niet goed is hoor om die taarten te eten. Maar verkijk je er niet op.

Een appel is 60 CKal, banaan 80, aardbeien of bessen 25 per ons, druiven 80, dadels 20 per stuk, lychee 10 per stuk, sinasappel 55, grapefruit 40, kiwi 30, mandarijn 25, mango 150, meloen 30 per schijfje, peer 55, perzik 40, pruim 15 per stuk, rozijnen 250 per ons, 1 vijg 45

Een eiwit is 15 CKal, een eierkoek 100...

Niet dat het tot op de calorie klopt op de eetwijzer van www.overgewicht.nl maar het is een indicatie. Voor de aardigheid ook nog even dit:
een punt appeltaart is 260 en een punt slagroomtaart270 en een punt kwarktaart 160, en vruchtenvlaaipunt 170 en ter vergelijkinbg een Twix is 290

Je kan kortom fruit niet als nul punten beschouwen waneer het op de calorische waarde ervan gaat.
Ik ben dus enigzins bevreesd als ik straks met de WW puntentelling ga werken dat ik dan een heleboel zaken die in mijn vaste voeding zitten over het hoofd ga zien en zo ongemerkt ineens weer aankom.

Zomers op de volkstuin loop ik bvb de hele godsganse dag bessen te eten of wat er maar rijp is. en een pondje bessen is toch mooi weer even veel als 2 volkoren boterhammen of 1 boterham met Linera en Leerdammerlight!

Alleen in water en suikervrije kouwgom zit NIKS. Dat zijn de enige consumpties waarvan je door ze te nemen werkelijk afvalt.
suikervrije kauwgom, eerder topic, bracht speeksel in werking waardoor het lichaam dacht dat het at en anders verbrandde en dat leverde per jaar een ons gewichtsvermindering op ofzoiets grappigs

Zie dit niet als een aanval want ik ben het eens: bij jarige zussen hoort taart!

pi_7822839
In speeksel zitten ook nog eens enzymen en enzymen zorgen ook voor de verbranding!

Het is inderdaad raar dat je zoveel fruit mag en dat gelatine niets kost.
Geloof dat hier ook een maximum aan vast zit hoor, aan de gelatine.

Maar de punten worden gebasseerd op kcal en vet.

Geloof me, WW werkt echt.
Mijn zus was al een hele tijd verantwoord aan het eten/lijnen via overgewicht. Het werkte niet echt meer maar sinds ze de WW volgt vliegt het er weer af!

vrijdag 10 januari 2003 @ 19:10:42 #193
17084 LEiPiE
Waarom makkelijk doen...
pi_7825425
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 11:54 schreef Isabeau het volgende:
We proberen dat zoveel mogelijk af te raden in deze topic-reeks en mensen zoveel mogelijk in te laten zien dat met name gezonder gaan eten en meer bewegen de beste methode is. Soms komt er iemand langs die over herbalife of stackers gaat praten, maar de meesten hier doen daar heus niet aan. Daarbij is de ene heel slecht voor je poryemonnaie en de ander slecht in het algemeen. Je hebt helemaal gelijk dat dat allemaal onzin is en jouw dieet is dan ook uitstekend
Mee eens natuurlijk, maar misschien wat kort door de bocht?
Zelf heb ik gewoon weinig tijd (en geld) om meer te sporten (natuurlijk doe ik alles wat niet met de auto hoeft op de fiets en dergelijke).
Daarnaast merkte ik dat alleen gezond eten bij mij perfect was om op gewicht te blijven, maar ja ik wil er juist wat af hebben.
Kleinere porties zijn voor mij a) te weinig en b) als alleen-eter moet je dan dus wel heel knap inkopen om niet een week lang hetzelfde te moeten eten of veel weg te moeten gooien

Ook heb ik nooit zo'n zin in brood dus ontbijt en lunch waren voor mij nooit echt fijn en vanaf het moment dat ik op kamers woonde zijn ontbijt en lunch dan ook vrij snel verdwenen... dat heb ik gemerkt: icm met slechter eten en minder bewegen ben ik toen van een kilo of 80/85 naar max 107 gegaan.

Ik snap ook niet dat mensen maaltijdvervangers *duur* vinden eigenlijk... ongeveer een euro voor een volledige maaltijd... dat kan ik zelfs als student betalen (maar ja, ik ga dan ook niet uit en doe niet aan mode... een paar goede kledingstukken en een wasmachine zijn voldoende )
Wel maak ik meestal normaal avondeten, zowel voor de afwisseling als voor de lol (koken is leuk tenslotte).

Overigens ben ik persoonlijk dus helemaal voor WeightCare, die SlimFast shakes in blikjes zijn wel lekker maar te zoet en zeker te duur en de rest van hun assortiment vind ik niet lekker.
Ik heb altijd bussen WeightCare Maaltijd+ staan en een voorraadje 12uurtjes Citroen/Abrikoos
(zo'n 12uurtje kun je desnoods op de fiets eten)
Verder alleen maar magere melk van de Aldi (moet aan gewend zijn) en kraanwater (niet van die ontiegelijk dure flesjes buitenlands kraanwater )

Ik zag dat de grote AH's (en waarschijnlijk ook de grotere Etos en DA enzo) ook proefpakketjes hebben met van elke smaak Maaltijd+ 1 portie, hoef je niet meteen een hele bus te kopen (ik heb ze ondertussen geloof ik wel allemaal al eens gehad).

Nog even voor de duidelijkheid er is een wereld van verschil natuurlijk tussen maaltijdvervangers en de andere pilletjes en poedertjes.
Ik heb ook ooit nog eens in een opwelling een pot "Reduce Fat-Fast" gekocht... dat spul werkt dus echt niet. Wat zit er in? "250mg groene thee, 150mg java thee" en dat moet je dus innemen met twee *grote* glazen water *voor* de maaltijd... wat zou dan het vermeende werkende bestanddeel zijn? Ik ga voor het water
Van WeightCare weet ik in ieder geval uit eigen ervaring dat het werkt.
(nee, ik krijg geen geld van ze (was het maar zo! misschien es mailen hoe ze aan dat soort personen komen ))

(but then again: ik geloof dat ik ook een van weinige mannen (en ook nog eens vrijgezel) ben in dit topic en "wij" schijnen nu eenmaal wat anders te denken )

pi_7826668
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 12:15 schreef CactusJack het volgende:

[..]

|

Ik heb me er juist heel goed aan gehouden! Mijn distributeur zei dat het perfect ging! Je mag met Herbalife namelijk maar 1 a 1,5 kilo per maand kwijt raken!

Dus mij vraag is gebruik jij het wel goed???

Maar het werd gewoon te duur, dus moet ik er mee stoppen, tja en toen kwam het er weer aan + 2 kilo! Toen heb ik gezegd ik gebruik nooit meer poeders, pillen etc. Want je valt er super mee af, maar als je stopt komt het er dubbel weer bij!

Moderator zaterdag 11 januari 2003 @ 10:24:45 #195
5428 crew  miss_sly
pi_7835596
Ik denk dat gewoon bewust zijn van wat je eet en drinkt een betere manier van afvallen is dan al die maaltijdvervangers en wondermiddeltjes. In vroeger dagen hadden ze dat niet, en toch was overgewicht een zeldzaam voorkomend iets, omdat met veel beweging had en veel minder 'slecht' voedsel. Dus doe ik ook maar aan wat meer beweging en minder 'slecht' voedsel en het werkt!
Week 1 met de ww-cd en ik ben 3 kilo lichter!

Wat ik me wel afvroeg of anderen hier er ook last van hebben dat ze met de menstruatie zwaarder zijn (dat scheelt bij mij wel 1,5-2 kilo) en hoe ze daar rekening mee houden (met wegen bijvoorbeeld). Ik was eerst teleurgesteld dat ik na woensdag hetzelfde gebleven ben in gewicht, maar ik realiseerde me dat ik zondag/maandag ongesteld moet worden...dus dat scheelt weer!

Zo, nu even een uurtje tennissen!!

pi_7835699
Yeps, ik ben ook zwaarder als ik ongesteld moet worden.
Hoe ik er rekening mee hou? Gewoon dan NIET op de weegschaal gaan staan. Anders is het teleurstellend en heb ik zoiets van "mijn best gedaan, niet afgevallen, sja... dan kan dat zakkie chips er ook wel bij!"

Het gaat hier nog steeds goed! Vanavond weer een verjaardag, dus duim voor me zodat ik me in kan houden.

pi_7835987
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 10:24 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat gewoon bewust zijn van wat je eet en drinkt een betere manier van afvallen is dan al die maaltijdvervangers en wondermiddeltjes. In vroeger dagen hadden ze dat niet, en toch was overgewicht een zeldzaam voorkomend iets, omdat met veel beweging had en veel minder 'slecht' voedsel. Dus doe ik ook maar aan wat meer beweging en minder 'slecht' voedsel en het werkt!
Week 1 met de ww-cd en ik ben 3 kilo lichter!

Wat ik me wel afvroeg of anderen hier er ook last van hebben dat ze met de menstruatie zwaarder zijn (dat scheelt bij mij wel 1,5-2 kilo) en hoe ze daar rekening mee houden (met wegen bijvoorbeeld). Ik was eerst teleurgesteld dat ik na woensdag hetzelfde gebleven ben in gewicht, maar ik realiseerde me dat ik zondag/maandag ongesteld moet worden...dus dat scheelt weer!

Zo, nu even een uurtje tennissen!!

Wow, 3 kilo in 1 week???????

* heaven7 wacht met smart op haar ww-cd!

pi_7836416
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 16:56 schreef Kleintje het volgende:
Geloof me, WW werkt echt.
Mijn zus was al een hele tijd verantwoord aan het eten/lijnen via overgewicht. Het werkte niet echt meer maar sinds ze de WW volgt vliegt het er weer af!
Ik ben heel benieuwd!
Bij overgewicht.nl moet je wel regelmatig je profiel aanpassen aan je nieuwe gewicht. gewoon het oude laten staan en een nieuwe aanmaken zodat je vroegere gegevens ook mee blijven tellen in de statistieken. Als je dat niet doet mag je te veel eten. Dat was ook mijn teleurstelling dat ik steeds minder mag maar dat heeft dus te meaken met 'energiebehoefte en mee te torsen kilo's'.
Heel crashgevoelig is dat de ingevoerde informatie online staat waardoor alle ingevoerde werk verloren kan gaan. Niet dat dit is gebeurd maar een enkele keer kan ik niet in de database en moet wachten.
Mijn ingevoerde voedsel van de afgelopen 106 dagen heb ik gecopy-pasted in een worddocument. Nu kan ik offline met een printout zien wat een ongelooflijke hoeveelheid voedsel ik WEL tot me heb genomen. Al die liefdevolle maaltijdbestanddelen, de stukjes verjaardagstaart, het aantal glazen drank van een feestje... het is zo'n leuk gezicht om eens te zien wat ik zoal consumeer. Er is geen rede tot klagen want het is een voedselrijkdom waar ik dankbaar voor ben dat dit 'normaal' is.

Over computerbestanden even een opmerking Kleintje: ik kan die attachment van jou alleen lezen op de computer van mijn vriend of zou er een speciale sofware voor moeten installeren terwijl ik die van Isabeau wel in Word lezen kon. Kan je het niet in een algemener bestandsoort saven?

Ik ben heel benieuwd naar mn WW systeem trouwens. Moet nog even een handeling verrichten in het postkantoor en dan ben ook ik van de partij. Maar 3 kilo in 1 week lijkt mij bij mijn huidige gewicht (67.9 kg alweer) absurd. Als je net begint en voor het eerst allerlei 'slecht' voedsel laat staan, vliegt het eraf. Dat gaat zo niet eeuwig door in dat tempo anders zou je jezelf binnen een jaar 'onzichtbaar' kunnen dieeten

We hebben gewoon foute voedingspatronen waardoor we veel te dik zijn. Menig fabrikant en zwendelaar maakt graag gebruik van dit gat in de markt. Weet je wat: ik geef jullie

+*+Lurky's Virtuele Slank-Stof+*+
gebruiksaanwijzing: doe het Slankstof (registered trademark) in 2 liter water en drink dit gedurende de dag telkens als je trek krijgt in frisdranken, alcohol, zuivel of tussendoortjes. Neem smorgens een matig light ontbijt, een lunch van fruit en groenten met 2 volkoren boterhammen, eet savonds 1 bord vetarm voedsel wat voor de helft uit groenten bestaat. Dankzij de Slankstof zal u zien dat u kilo's afvalt. Om Slankstof nog beter te laten werken krijgt u er een handig bewegingsgidsje bij met simpele oeffeningen zoals zwemmen, fietsen en lopen. Slankstof werkt gegarandeerd!

Het doet mij gewoon zo erg aan het sprookje van de 'soepsteen' denken die een marskramer een boerin verkocht: ze hoefde alleen water op te ztten, de steen erin, dan wat zout erbij, beetje ui, prei, wortel, een bot, wat selderij.. en klaar was de soepsteen met zijn toverformule!

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 11-01-2003 12:07]

zaterdag 11 januari 2003 @ 12:07:29 #199
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7836452
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 10:45 schreef Kleintje het volgende:
Yeps, ik ben ook zwaarder als ik ongesteld moet worden.
Hoe ik er rekening mee hou? Gewoon dan NIET op de weegschaal gaan staan. Anders is het teleurstellend en heb ik zoiets van "mijn best gedaan, niet afgevallen, sja... dan kan dat zakkie chips er ook wel bij!"

Het gaat hier nog steeds goed! Vanavond weer een verjaardag, dus duim voor me zodat ik me in kan houden.

je kunt er dan ook zwaarder uitzien: je houdt vocht vast en meestal zie je dat in je gezicht (bollere wangen) en je vrouwelijke zones.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_7836493
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 12:04 schreef Lurky het volgende:
Over computerbestanden even een opmerking Kleintje: ik kan die attachment van jou alleen lezen op de computer van mijn vriend of zou er een speciale sofware voor moeten installeren terwijl ik die van Isabeau wel in Word lezen kon. Kan je het niet in een algemener bestandsoort saven?
Bedoel je de mailinglist???

Dat is gewoon in Excel.
Dat gebruikte ET ook met haar mailinglist.
Of bedoel je wat anders? Want dan vrees ik dat er iets mis is...

pi_7836505
Overigens Lurky, Miss_Sly begint net. Dus dan is 3 kilo erg veel, maar er zit natuurlijk enorm veel vocht bij. Vergeet niet dat het de eerste week altijd keihard gaat!
pi_7836864
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 12:11 schreef Kleintje het volgende:
Dat is gewoon in Excel. Dat gebruikte ET ook met haar mailinglist.
ET bedoelde ik ja. Sorrie, sorrie lieve ET! Haar lijst heb ik ook een keer gehad en kan ik ook niet lezen, ontdek ik nu. Exel is niet 'gewoon' hoor Ik had er nog nooit van gehoord. Ligt er aan waar je je computer voor nodig hebt Maar geeft niet, ik kan het dus bekijken bij een vriend.

Wou alleen even zien hoeveel Miss-Sly woog om bevestigd te zien dat ze zwaarder is dan Heaven7 en ik en dus met gemak 3 kilo kwijt kon. Maar daarop heb je het antwoord bevestigd. Dit voorkomt teleurstellingen bij 'slanke' mensen die met WW weer fotomodel gaan worden zoals ik

zag je mijn gewicht van vandaag wat ik tussen neus en lippen door had gepost? goed he?

Over vocht en ongesteldheid: ja dat klopt dat je zwaarder wordt. Met dat vastgehouden vocht wordt de boel maandelijks 'doorgespoeld' zeg maar. Je moet er toch niet aan denken dat dat menstruatievocht allemaal bloed iuit je bloedeigen aderen zou zijn! De tip is inderdaad gewoon niet wegen!

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 11-01-2003 13:34]

pi_7837145
Lurky... je bent echt een prachtgewicht aan het krijgen!

Excel hoort bij het standaard office pakket, dus bij Word.
Voor mij is dit dus een programma wat op de computer hoort.
Heb je wel Word op de pc?
Anders zet ik hem om in Word en dan kan je het toch gewoon op jouw pc bekijken.

Lurky, zoals je zelf ook wel weet. Weight Watchers is niet DE manier om slank te worden. Het is EEN manier! Jij hebt bewezen dat jouw eigen manier ook super werkt!

Ik denk dat je altijd moet geloven in de manier die je aan het volgen bent tot het tegendeel bewezen is na een aantal weken. Niet gelijk wonderen verwachten. En niet 1 dag wel dieeten en de volgende dag weer jezelf volstoppen. Dan werkt ook een dieet niet waarbij je jezelf de ene dag uithongert!

Moderator zaterdag 11 januari 2003 @ 13:20:18 #204
5428 crew  miss_sly
pi_7837252
zo, dat tennissen doet echt goed om die luie feestdagen weer van me af te sporten. Nu maar zogen dat ik weer de discipline heb om ook weer 2 keer per week minstens te gaan fitnessen, zoals ik vorig jaar ook deed. In december heb ik de hele maand tegen ziek worden aangezeten, en omdat ik werken toch belangrijker vond dan sporten, heb ik dat die hele maand niet gedaan. NU dus weer even in het ritme komen

Lurky, even voor de duidelijkheid: ik ben 86 kilo en 1.64 m en pas 1 week bezig! Alleen al het niet eten van een zak chips en appelflappen op mijn werk doet de kilo's er in het begin afvliegen natuurlijk! ik denk ook zeker dat het dadelijk minder wordt, maar ik ben wel erg blij dat mijn eerste week zo voorspoedig gaat, omdat dat me toch wat moed geeft.

* miss_sly hoeft niet per se fotomodelletje te worden (hoewel dat wel leuk zou zijn ) maar wil gewoon graag 1 a 2 kledingmaten afvallen en gemakkelijker leuker zittende kleding kunnen kopen!

Voor mij is de ww-cd en goed hulpmiddel om in kaart te brengen hoe goed en hoe slecht alles is wat ik eet en mijn eetgewoonten te veranderen, want dat is gewoonweg nodig! een hele zak chips op vrijdag- zaterdag- en zondagavond is niet zo heel gezond geloof ik

Moderator zaterdag 11 januari 2003 @ 13:25:44 #205
5428 crew  miss_sly
pi_7837305
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 11:20 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Wow, 3 kilo in 1 week???????

* heaven7 wacht met smart op haar ww-cd!

ik ben erg blij met de ww-cd en deze 3 kilo doet me natuurlijk erg goed

ik vrees echter dat het niet zozeer ligt aan de cd (het is geen ECHT wondertje, die CD ) als wel aan mijn huidige gewicht bij mijn lengte. Ik las ergens dat je 67 ofzo weegt? ik denk dat je dan, ook in het begin met de ww-cd, niet moet verwachten zoveel af te vallen, anders wordt het een teleurstelling hoor. Het ligt namelijk ook aan mijn startgewicht enzo, en dat is bij jou beduidend minder al!

pi_7837320
Miss-sly ook gefeliciteerd: die 3 kilo zijn een pracht-start en , chips, nee die tijd is voorlopig voorgoed voorbij maar troost je : je krijgt er een prachtige jij voor terug.

Fotomodel zal ik wel niet worden en anorexia slanke tiener wordt ik ook nooit hoop ik maar een ideale maat heb ik wel voor ogen nl die ik heel lang heb gehad en dat is 38.

quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 13:11 schreef Kleintje het volgende:
Lurky... je bent echt een prachtgewicht aan het krijgen!

Dankje!
quote:
Excel hoort bij het standaard office pakket, dus bij Word.
Anders zet ik hem om in Word en dan kan je het toch gewoon op jouw pc bekijken.
Graag. Hier nl geen Office, alleen een zelfstandige Word als aanvulling op WP.
Office is voor kantoorcomputers begrijp ik: als je moet boekhouden enzo. Ik schrijf alleen maar teksten, mail en surf en laat het resultaat daarvan door mijn boekhouder doen
quote:
Jij hebt bewezen dat jouw eigen manier ook super werkt!
Ja ik ben erg tevreden over Lurky's Slank-Stof (r) Zou alleen willen dat nu ik het op de markt ga brenger er een minder plompe naam als Lurky aan verbonden is. SEMTEX Slank-STOF klinkt veel meer als een booster! Dat verdiend vast beter. Zin in een deal Semtex?

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 11-01-2003 13:33]

pi_7837474
eeh, Kleintje?
Was je al begonnen met de mailinglist, ik heb nl. nog niets ontvangen met een excel lijst erbij terwijl ik meen te lezen dat anderen dat al wel hebben....
  zaterdag 11 januari 2003 @ 13:41:29 #208
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_7837504
Hoi Allemaal,

Als oud Fokker ( zwaait even naar alle bekenden ) die erg weinig tijd meer had om te posten is dit een van de leukste topics om toch nog even door te lezen. Het is grappig, ontroerend, erg stimulerend en motiverend en bovendien erg herkenbaar.

Ik heb over het algemeen nooit echt problemen gehad met mijn overgewicht.( maatje 44/46) Ik ben groot en breed en dat zal altijd blijven. Ik noemde mezelf niet dik, maar zacht en romig. Dat klinkt beter.
Ik ging samenwonen( met een lieve, altijdkokende veelvraat) , aan de pil en stopte met roken. Een vreselijke combinatie, want in no-time ging die wijzer van de weegschaal steeds hoger staan en moest ik elke keer een maatje meer kopen. Het stoppen met roken heeft vier maanden geduurd en toen ben ik weer begonnen. De meeste kilo's zaten er al aan en het werden er steeds meer, want het afgelopen jaar wisselde ik af met stoppen met roken, stoppen met eten, stoppen met roken en stoppen met eten, etc etc. Vanaf 1 januari zelfs een poging gedaan om beide te doen, ( tja wat doet een mens zichzelf aan) maar na een week gaf ik het op. Ik weet dat roken slecht is en zo ongezond, maar de gedachte dat ik nog dikker zou worden, vond ik verschrikkelijk. Tranen met tuiten gehuild, want ik voelde me zo slecht en zo zwak door weer te roken. Maar ik wist dat ik me nog slechter zou voelen als ik nog meer zou aankomen.
Ik heb besloten om eerst af te vallen ( dan is mijn staakt het niet roken-offensief in elk geval niet voor niets geweest.) Voorlopig blijf ik roken hetzij beperkt, want mjn vriend is nog steeds gestopt en ik wil hem nie lastig vallen. Dus na het eten sluip ik als een junk onder de afzuigkap, kruip bijna in het fornuis en geniet in alle stilte en eenzaamheid van mijn peuk.
Als extra stimulans heb ik besloten om met jullie mee te doen. Voor tips en adviezen en de nodige troost natuurlijk.

Even de feiten:
Ik ben 1.77 lang en weeg 101 kilo. Ik wil eerst 15 kilo afvallen. Daarna stel ik mezelf wel weer een nieuw doel. En Ik wil niet alleen afvallen, maar met name bewuster en gezonder gaan eten.

[Dit bericht is gewijzigd door Zusje op 11-01-2003 13:44]

zaterdag 11 januari 2003 @ 13:43:13 #209
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7837520
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 13:26 schreef Lurky het volgende:
Ja ik ben erg tevreden over Lurky's Slank-Stof (r) Zou alleen willen dat nu ik het op de markt ga brenger er een minder plompe naam als Lurky aan verbonden is. SEMTEX Slank-STOF klinkt veel meer als een booster! Dat verdiend vast beter. Zin in een deal Semtex?

Je doet maar, ik heb geen rechten op deze nickname
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_7838024
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 13:39 schreef Nyame het volgende:
eeh, Kleintje?
Was je al begonnen met de mailinglist, ik heb nl. nog niets ontvangen met een excel lijst erbij terwijl ik meen te lezen dat anderen dat al wel hebben....
Klopt, jij hebt je na maandag aangemeld toen de lijst al was verzonden!
Zodra alle nieuwe gewichten (voor dinsdagavond!!!!) hier zijn gepost ga ik hem weer versturen!
pi_7838411
Ben vandaag EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 weer begonnen met sporten.
(had dit jaar nog niet gesport,.. en het uitstellen werd steeds makkelijk maar vandaag ging ik dan eindelijk hoor na bijna 2 weken)
Ik wou graag gaan RPM'n, kom ik daar aan om kw v. 10 is het al vol! (samen met nog 10 anderen waren we teleurgesteld)
Maargoed,.. dan maar fitnessen,.. flink veel extra cardio gedaan, en aangezien ik mijn badpak al bij me had na zo'n anderhalf uur zweten in de sportschool een verdiepingtje lager gegaan en lekker nog een uurtje ERG relaxt gezwommen (ben dus niet superactief baantjes gaan trekken hoor) daarna boodschappen gedaan op de fiets,..
en na ruim 3 uur was ik eindelijk MOE thuis en heb ik maar een supervolkorenbroodje met appelstroop en volkoren ontbijtkoek naar binnengegooid (ontbijt was 2 happen cruesli (was op nml) dus ik luste wel wat...

* Swatkat heeft eindelijk de spirit er weer inzitten

Maandag dan wel RPM'n,... morgen wil ik eigenlijk ook gaan sporten maar dat gaat helaas niet lukken omdat we half 10 sóchtends al weggaan naar Den Haag (Bij vriend zijn oma op bezoek)

Mijn weegschaal is een raar ding,.. het ene moment sta ik erop en ben ik 86 sta ik er een uur later op (enkel een glas melk binnen) en ben ik 87,7 !?!!!! *zieligkijkje* maargoed,.. maandag denk ik dat ik niks leuks te melden heb voor de mailinglist ... maargoed dat komt omdat ik nu pas eindelijk weer ben gaan sporten..
Maar wel belangrijk is dat ik weer de 'ik heb zin in sporten' motivatie weer terug heb...

pi_7838809
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 15:05 schreef Swatkat het volgende:Mijn weegschaal is een raar ding,.. het ene moment sta ik erop en ben ik 86 sta ik er een uur later op (enkel een glas melk binnen) en ben ik 87,7 !?!!!! *zieligkijkje* maargoed,.. maandag denk ik dat ik niks leuks te melden heb voor de mailinglist ... maargoed dat komt omdat ik nu pas eindelijk weer ben gaan sporten..
Maar wel belangrijk is dat ik weer de 'ik heb zin in sporten' motivatie weer terug heb...
Wat zou je ervan zeggen om 1 x per week of desnoods 2 x per week op dat ding te stappen. Zelfde tijd, zelfde conditie. Dus gegeten, geplast, niet gegeten etc. etc.
Als je dat doet dan zie je verschil. Als je na ieder drankje/hapje erop gaat staan dan zie je echt geen verschil of extreem veel verschil.

Ik bedoel... ga je eens wegen, eet dan een kilo wortels en weeg je dan weer. Raar.. je bent meer dan een kilo aangekomen terwijl... die wortels... dat was toch maar een kilo

Je moet je dus niet teveel van die weegschaal aantrekken en koop in ieder geval een goede weegschaal.
Met de tefal die ik had kon ik er 20 keer achter elkaar op gaan staan en woog ik zeker 10 x anders!

pi_7839326
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 15:39 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Wat zou je ervan zeggen om 1 x per week of desnoods 2 x per week op dat ding te stappen. Zelfde tijd, zelfde conditie. Dus gegeten, geplast, niet gegeten etc. etc.
Als je dat doet dan zie je verschil. Als je na ieder drankje/hapje erop gaat staan dan zie je echt geen verschil of extreem veel verschil.

Ik bedoel... ga je eens wegen, eet dan een kilo wortels en weeg je dan weer. Raar.. je bent meer dan een kilo aangekomen terwijl... die wortels... dat was toch maar een kilo

Je moet je dus niet teveel van die weegschaal aantrekken en koop in ieder geval een goede weegschaal.
Met de tefal die ik had kon ik er 20 keer achter elkaar op gaan staan en woog ik zeker 10 x anders!

Mijn vriend die tilde me een keer op terwijl ik eropstond,.. dat ding was een hele tijd van slag,.. en elke keer als ik er dan weer opstapte woog ik zwaarderm,, net zoalng tot het een constant gewicht geeft
Nou doet ie het nu weer goed hoor
Er zit ook een vetpercentage ding op,.... nou dat schommelt net zo hard als de gewone weegschaal dus daar heb je ook niet veel aan..

Zowiezo weet ik doordat ik 2 weken niet heb gesport + feestdgn iets ben aangekomen dus,.. (hij begon voor kerst s;ochtends 85 en s'avonds 86.. en nu is dat dus een ruime 86 en sįvonds 87 ..

Maar 1 x per week noteren doe ik dus nu voortaan vanwege de mailing
(wat aankomende maandag dus niet al te positief zal aanslaan tenzij deze drukke zaterdag al wat zoden aan de dijk zette /eraf haalde )

Maargoed soms kan ik het niet weerstaan,.. denk dat ik hem eigenlijk moet opbergen tot de volgende maandag,... want soms voel je je er inderdaad een stukje minder door....

pi_7840349
Vandaag is patatdag! Ik heb mezelf voorgenomen dat ik dat wel mag eens per week, zo gaat het al mijn hele leven en ik ben er nooit heel dik van geworden (het zijn de andere tussendoortjes die het em doen) maar om de honger te stillen heb ik restjes van gister opgewarmd (een stuk minder vet!) dus wellicht hoef ik zometeen helemaal niks meer.
  zaterdag 11 januari 2003 @ 18:15:28 #215
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7841116
ik heb ook net lekker chinees gegeten lekker bami met annanas en kip blokjes

een patatje is ook erg lekker heaven,je mag je zelf gerust wel is verwennen met wat lekkers,anders word lijnen helemaal zo een straf

pi_7841297
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 18:15 schreef glossy het volgende:
ik heb ook net lekker chinees gegeten lekker bami met annanas en kip blokjes

een patatje is ook erg lekker heaven,je mag je zelf gerust wel is verwennen met wat lekkers,anders word lijnen helemaal zo een straf

Kip is mooi mager vlees

Ja, dat had ik me ook voorgenomen maar ik had erge honger dus om dat dan te botvieren op de patatjes.. het leek mij toch verstandig de echte honger te stillen met wat we gister hadden En ik moet zeggen dat dat prima beviel hoor

Mijn moeder had een soort ovenschotel gemaakt, met gehakt, prei, champignons en daaromheen aardappelpuree (ze had het speciaal voor mij zo vetarm mogelijk gemaakt ) en bovenop een paneerlaagje van beschuitkruim.

Erg lekker Niet echt montignacverantwoord misschien maar ach, op den duur val ik hier ookwel vanaf.

Als ik maar minstens 5 kilo kwijtben als we naar Spanje gaan (Eind juli 2003).

zaterdag 11 januari 2003 @ 19:15:57 #217
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7841996
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 15:05 schreef Swatkat het volgende:
Ben vandaag EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 weer begonnen met sporten.
(had dit jaar nog niet gesport,.. en het uitstellen werd steeds makkelijk maar vandaag ging ik dan eindelijk hoor na bijna 2 weken)
Ik wou graag gaan RPM'n, kom ik daar aan om kw v. 10 is het al vol! (samen met nog 10 anderen waren we teleurgesteld)
Maargoed,.. dan maar fitnessen,.. flink veel extra cardio gedaan, en aangezien ik mijn badpak al bij me had na zo'n anderhalf uur zweten in de sportschool een verdiepingtje lager gegaan en lekker nog een uurtje ERG relaxt gezwommen (ben dus niet superactief baantjes gaan trekken hoor) daarna boodschappen gedaan op de fiets,..
en na ruim 3 uur was ik eindelijk MOE thuis en heb ik maar een supervolkorenbroodje met appelstroop en volkoren ontbijtkoek naar binnengegooid (ontbijt was 2 happen cruesli (was op nml) dus ik luste wel wat...

* Swatkat heeft eindelijk de spirit er weer inzitten

Maandag dan wel RPM'n,... morgen wil ik eigenlijk ook gaan sporten maar dat gaat helaas niet lukken omdat we half 10 sóchtends al weggaan naar Den Haag (Bij vriend zijn oma op bezoek)

Mijn weegschaal is een raar ding,.. het ene moment sta ik erop en ben ik 86 sta ik er een uur later op (enkel een glas melk binnen) en ben ik 87,7 !?!!!! *zieligkijkje* maargoed,.. maandag denk ik dat ik niks leuks te melden heb voor de mailinglist ... maargoed dat komt omdat ik nu pas eindelijk weer ben gaan sporten..

Tip: niet de hele dag op de weegschaal gaan staan, alleen 's ochtends wegen als je nog niets gegeten hebt en net uit bed komt.

[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 12-01-2003 12:27]

pi_7851914
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 19:15 schreef SEMTEX het volgende:
Tip: niet de hele dag op de spiegel gaan staan, alleen 's ochtends wegen als je nog niets gegeten hebt en net uit bed komt.

Tip: niet de hele dag op de weegschaal gaan staan, alleen 's ochtends voor de spiegel jezelf bewonderen als je nog niets gegeten hebt en net uit bed komt!

Leuke verspreking Semtex

Maar... je hebt gelijk. Nog beter is het om het 1 keer per week te doen. Want als je de avond daarvoor iets hebt gegeten waarmee je vocht vasthoudt dan baal je 's ochtends al en als je net iets vochtafdrijvends heb gegeten dan juich je bij wijze van spreke!

Mijn vriend heeft, om mijn weegschaal verslaving te stoppen, de batterij er een tijd uitgehaald. Alleen op maandag mocht ie er 's morgens in.

zondag 12 januari 2003 @ 12:28:26 #219
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7852347
quote:
Op zondag 12 januari 2003 11:44 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Tip: niet de hele dag op de weegschaal gaan staan, alleen 's ochtends voor de spiegel jezelf bewonderen als je nog niets gegeten hebt en net uit bed komt!

Leuke verspreking Semtex

pi_7856574
Ik doe ook mee aan de dieet-vreugd...

Afgelopen maandag, dus tegelijk met m'n vriendinnetje, begonnen. De weegschaal gaf 94 aan... Mijn lengte bedraagt 1.83 m, dus hoop ik iig de 80 kilo te halen...

Zal proberen hier geregeld een update te geven.

.
  zondag 12 januari 2003 @ 16:45:10 #221
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7856818
quote:
Op zondag 12 januari 2003 16:31 schreef Tackleberry het volgende:
Ik doe ook mee aan de dieet-vreugd...

Afgelopen maandag, dus tegelijk met m'n vriendinnetje, begonnen. De weegschaal gaf 94 aan... Mijn lengte bedraagt 1.83 m, dus hoop ik iig de 80 kilo te halen...

Zal proberen hier geregeld een update te geven.

welkom, tuurlijk gaat het je lukken,we slepen je er wel door heen hoor
pi_7858687
Voor een eerste week afvallen, is het weer waardeloos gegaan. Het lijkt wel alsof ik sinds 1 januari buitenshuis gegeten heb dan dat we thuis zelf gekookt hebben

Qua gewicht is er wel iets vanaf (nu 92.9 i.p.v. 93.9 vorige week), maar voor mijn gevoel zit de spirit er nog niet goed in. Dus afgesproken met mijzelf...... door de weeks normaal thuis koken, bewust opscheppen (i.p.v. gedachteloos te veel op het bord kwakken) en weer naar de sportschool. Moet lukken!

Ik hoop dat ik volgende week iets meer afval'spirit' kan laten horen.

(Roos Vonk)
pi_7859817
Gefeliciteerd Essebes! Dat is een kilo in één week!!!
Elke dag zowat anderhalf ons! Dat is 4 pakjes boter ofwel 1 zak suiker. Zie dat voor je! Dat tempo volhouden is prima. Rustig aan dan breekt het lijntje niet zeiden de ouden
pi_7862937
quote:
Op zondag 12 januari 2003 19:35 schreef Lurky het volgende:
Gefeliciteerd Essebes! Dat is een kilo in één week!!!
Elke dag zowat anderhalf ons! Dat is 4 pakjes boter ofwel 1 zak suiker. Zie dat voor je! Dat tempo volhouden is prima. Rustig aan dan breekt het lijntje niet zeiden de ouden
Natuurlijk heb je gelijk, dank je. Ik heb alleen het afvalgevoel nog niet echt. Nadeel daarvan is (ervaring!) dat ik me heel makkelijk kan laten verleiden door van alles en nogwat. Vandaar de opmerking.
(Roos Vonk)
pi_7867715
Hier ook zo'n vage weegschaal. In 1 minuut kan ik ineens een kilo aankomen of afvallen. Ik kijk nu maar welk gewicht ik 2 keer krijg (van de 3 of 4) en dat houdt ik bij. Ik heb zelf ook een grafiekje, is leuk om te zien dat het toch wel iets omlaag gaat.
Vanochtend was het 87,5. Een halve kilo eraf dus. Dat is heeeeel fijn. Eigenlijk moet ik straks gaan zwemmen, maar mijn hamster is ziek en ik voel me beroerd. Ik heb nog een paar uur om genoeg energie te verzamelen.
*OUD heilige*
pi_7867785
Voor de maillist: 86,3 vanochtend (had al gezegt dat het niet al te positief zou uitpakken voor me) vetpercentage is wel een stuk aardiger voor me,. en dit staat al zo een week lang, dus ik ga ervanuit dat dit dan echt zo is: 29,3 % (dus ben wel wat vet kwijt )

Vanavond weer lekker knallen met RPM (spirit blijft erin!)

Heb alleen geen ontbijt vandaag *gromt* had gisteren al het brood opgegeten (dat waren nog maar 2 sneetjes maargoed)
*drinkt wat jus d'orange onder het mom, beter iets dan niets,.... * (hoort maagje rommelen)

maandag 13 januari 2003 @ 08:39:10 #227
24317 pizzaslut
of gewoon Eva B.
pi_7867837
quote:
Op maandag 13 januari 2003 08:28 schreef Swatkat het volgende:
Voor de maillist: 86,3 vanochtend (had al gezegt dat het niet al te positief zou uitpakken voor me) vetpercentage is wel een stuk aardiger voor me,. en dit staat al zo een week lang, dus ik ga ervanuit dat dit dan echt zo is: 29,3 % (dus ben wel wat vet kwijt )

Vanavond weer lekker knallen met RPM (spirit blijft erin!)

Heb alleen geen ontbijt vandaag *gromt* had gisteren al het brood opgegeten (dat waren nog maar 2 sneetjes maargoed)
*drinkt wat jus d'orange onder het mom, beter iets dan niets,.... * (hoort maagje rommelen)

Sterkte woman! Je kan het!!!
(en ja ik lurk af en toe mee )
kut
  maandag 13 januari 2003 @ 08:51:22 #228
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_7867915
Vandaag een nieuwe weging:

109,2 kgs!

* Ton is blij.......

pi_7868071
Zo, de eerste week zit erop en het is erg goed gegaan Ik heb alle liefkijkende snoepjes, chips en koekjes kunnen weerstaan

De weegschaal gaf 93 kilo aan, dus 2 kilo minder dan vorige week. Ik ben tevreden!

pi_7868112
Sja, met griep in je lichaam sport je niet echt fijn. En dan in het weekend 3 verjaardagen!!! Sja.. dan kan je niet lekker punten opsparen als je maar 18 punten mag! Ben dus van de week al 1 keer over de punten heen gegaan en zaterdag weer. Gisteren heel streng geweest, maar... toen kwam ik niet aan de 1,5 liter water!

Maar goed, 66,1!
Dat is dus toch 700 gram oftewel 7 ons eraf!!!!

maandag 13 januari 2003 @ 09:20:11 #231
14790 EvilFaith
zie signature
pi_7868126
beroerd...tging erg goed was van 66.8 naar 65 gegaan in week, maargoed vanochtend was t weer 67, ole...........waaarom lukt t nou niet...grrr
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_7868404
Gelukkig een kilo eraf weeg nu 90kilo, ik ga over 2 weken mn trouwkleding passen , was gisteren naar de trouwbeurs geweest in adam , en ik zag wat ,meteen verliefd, dus het lijnen gaat me weer goed af met zoiets moois in mn hoofd, vanavond moeten glossy en ik ook weer meten en wegen in de sportschool ben benieuwd wat er aan cm weer af is
DoNt WoRrY Be hApPy 25-07-2003 dan ga ik trouwe
pi_7868752
Soms ben ik zo blij met mijn weegschaal De kilo's van de feestdagen zijn heel vlug weer weggewerkt, net wat ik stiekem heel erg hard hoopte. 97,4kg vandaag= 2,5 kg kwijt op één week

Het bewijs dat het dus echt geen vet was Ik zit dus weer waar ik laatste gekomen was, en nu wil ik een zes op dat ding zien.

maandag 13 januari 2003 @ 11:24:39 #234
33376 TMoose
waiting for concert...
pi_7869683
Zo, 2.5 maanden niet gesport, en geen/weinig tijd gehad om op m'n eten te letten. Gecombineerd met regelmatig fastfood, en de feestdagen resulteerde dat vanmorgen in 107.0

Maar weer eens flink ertegenaan

There are 24 hours in a day, and 24 beers in a case. Coincidence?
pi_7870117
Vanochtend gaf de weegschaal 92 kilo aan, dus dat is 1,5 ą 2 kilo eraf. Toen ik op de schaal bij m'n vriendin ging staan (een uur eerder) gaf hij 91 kilo aan.

Maar alles gaat goed de eerste week. Hopen dat ik met hetzelfde gemak door kan gaan. De kilo's zullen er minder snel afgaan, maar dat maakt niet uit.

.
  maandag 13 januari 2003 @ 15:30:09 #236
33354 Triumph_The_Insult_Comic
Thank God I'm an atheist
pi_7874181
hmm, lijkt me wel iets voor mij, op dieet gaan. Ik wil namelijk ook wel wat kilootjes kwijt.

Hierbij hak ik de knoop door, geen ongezond eten, meer bewegen en veel water drinken.

Mijn streven is om deze zomer 15 kilo af te vallen, en dat zal me lukken ook!!!!

"Eminem is so street, I guess that's why I feel so comfortable pooping on him."
  maandag 13 januari 2003 @ 15:31:09 #237
Thank God I'm an atheist
pi_7874197
ik geef het op, ik kan het niet volhouden.

geen idee dat het zo moeilijk was...

pi_7874202
quote:
Op maandag 13 januari 2003 15:30 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:
hmm, lijkt me wel iets voor mij, op dieet gaan. Ik wil namelijk ook wel wat kilootjes kwijt.

Hierbij hak ik de knoop door, geen ongezond eten, meer bewegen en veel water drinken.

Mijn streven is om deze zomer 15 kilo af te vallen, en dat zal me lukken ook!!!!

Welkom bij de club en heeeeel veel succes en sterkte!
  maandag 13 januari 2003 @ 15:33:20 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_7874245
quote:
Op maandag 13 januari 2003 15:30 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:

quote:
Op maandag 13 januari 2003 15:31 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:
ik geef het op, ik kan het niet volhouden.

geen idee dat het zo moeilijk was...

Godgod, jij bent zeker de leukste thuis!
  maandag 13 januari 2003 @ 15:43:21 #240
Thank God I'm an atheist
pi_7874439

was maar een grapje hoor!!!

nee, ik denk er wel serieus aan om de nodige kilo's kwijt te raken, en ik denk eigenlijk een beetje aan joggen ofzo (sportschool zie ik niet zo zitten) maar het is me nu nog te koud daarvoor. (ik ben nogal een mietje wat kou betreft )

pi_7874567
quote:
Op maandag 13 januari 2003 09:11 schreef Fannetje het volgende:
Zo, de eerste week zit erop en het is erg goed gegaan Ik heb alle liefkijkende snoepjes, chips en koekjes kunnen weerstaan

De weegschaal gaf 93 kilo aan, dus 2 kilo minder dan vorige week. Ik ben tevreden!

Is dat met behulp van de cd?
pi_7874611
quote:
Op maandag 13 januari 2003 15:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

[..]

Godgod, jij bent zeker de leukste thuis!

Ik denk dat jij eens moet ophouden met dat kritiek op iedereen, ik vond het best grappig eigenlijk.. en iemand mag toch zelf weten dat hij post? Als je het niks vind lees je eroverheen oid..
pi_7874625
quote:
Op maandag 13 januari 2003 09:17 schreef Kleintje het volgende:
Sja, met griep in je lichaam sport je niet echt fijn. En dan in het weekend 3 verjaardagen!!! Sja.. dan kan je niet lekker punten opsparen als je maar 18 punten mag! Ben dus van de week al 1 keer over de punten heen gegaan en zaterdag weer. Gisteren heel streng geweest, maar... toen kwam ik niet aan de 1,5 liter water!

Maar goed, 66,1!
Dat is dus toch 700 gram oftewel 7 ons eraf!!!!

Wij gaan trouwens een beetje gelijk op

Hoelang was jij ookweer?

pi_7874658
quote:
Op maandag 13 januari 2003 15:49 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Is dat met behulp van de cd?

Dat lijkt me logisch ja

Ik heb jouw cd overigens nog steeds niet op de post gedaan, ik heb het erg druk gehad.
Misschien vandaag nog, anders morgen.

pi_7874700
quote:
Op maandag 13 januari 2003 15:53 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Dat lijkt me logisch ja

Zo logisch is dat toch niet, ik dacht het al, wilde alleen even bevestiging. Genoeg mensen vallen toch af zonder die cd.

Ik heb jouw cd overigens nog steeds niet op de post gedaan, ik heb het erg druk gehad.
Misschien vandaag nog, anders morgen.

Is niet erg.. als ik em voor de zomer maar heb, dan wil ik minstens 5 kilo kwijtzijn dus
pi_7874720
quote:
Op maandag 13 januari 2003 15:55 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Is niet erg.. als ik em voor de zomer maar heb, dan wil ik minstens 5 kilo kwijtzijn dus

Oh, dan heb je 'm zéker
pi_7874777
quote:
Op maandag 13 januari 2003 15:52 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Wij gaan trouwens een beetje gelijk op

Hoelang was jij ookweer?

Ik was het niet, ben het nog steeds
Ik ben ongeveer 1.63/1.64

Grote verschil tussen ons is de leeftijd!
En daar zitten meestal veel kilo's verschil in!

maandag 13 januari 2003 @ 15:59:43 #248
4177 Jojogirl
pi_7874795
quote:
Op maandag 13 januari 2003 15:55 schreef heaven7 het volgende:
Zo logisch is dat toch niet, ik dacht het al, wilde alleen even bevestiging. Genoeg mensen vallen toch af zonder die cd.
Psst Fannetje en Tackleberry horen bij elkaar en dus is het wel vrij logisch

* Jojogirl gaat vanavond weer wegen. Ben benieuwd wat het dit keer wordt. Ik vind het steeds moeilijker om in te schatten wat het gaat worden.

pi_7874857
quote:
Op maandag 13 januari 2003 15:59 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Psst Fannetje en Tackleberry horen bij elkaar en dus is het wel vrij logisch

* Jojogirl gaat vanavond weer wegen. Ben benieuwd wat het dit keer wordt. Ik vind het steeds moeilijker om in te schatten wat het gaat worden.

Wat heeft Tackleberry er nu weer mee te maken Ik vroeg het toch aan fannetje?
pi_7874893
quote:
Op maandag 13 januari 2003 15:58 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Ik was het niet, ben het nog steeds
Ik ben ongeveer 1.63/1.64

Grote verschil tussen ons is de leeftijd!
En daar zitten meestal veel kilo's verschil in!

Hoelang ben je dan

Hmm, ik ben bijna 10 cm groter.. maar wat bedoel je precies met dat er vele kilo's verschil in de leeftijd zitten? Dat ik te zwaar ben? Jij te licht?

Ik ben bij de weg 17 ja.. jij bent 28 ofzo?

maandag 13 januari 2003 @ 16:04:35 #251
4177 Jojogirl
pi_7874904
quote:
Op maandag 13 januari 2003 16:02 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Wat heeft Tackleberry er nu weer mee te maken Ik vroeg het toch aan fannetje?

* Jojogirl is weer eens leesdoof vandaag. Sorry. Tijd om eens achter de PC vandaan te gaan en iets actiefs te gaan doen, ook goed voor de lijn
pi_7874925
quote:
Op maandag 13 januari 2003 16:04 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

* Jojogirl is weer eens leesdoof vandaag. Sorry. Tijd om eens achter de PC vandaan te gaan en iets actiefs te gaan doen, ook goed voor de lijn

Ik schrok me alweer helemaal het apelazerus, "wat heb ik nu weer voor doms gezegd"

pi_7874978
quote:
Op maandag 13 januari 2003 16:05 schreef heaven7 het volgende:

Ik schrok me alweer helemaal het apelazerus, "wat heb ik nu weer voor doms gezegd"

Fannetje is dus die CD's aan het regelen... Nu is het zo dat ik haar vriend ben... Het is ook nog zo dat ik degene ben die voor de CD's zorgt... Snappez-vous?
.
pi_7875059
quote:
Op maandag 13 januari 2003 16:07 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Fannetje is dus die CD's aan het regelen... Nu is het zo dat ik haar vriend ben... Het is ook nog zo dat ik degene ben die voor de CD's zorgt... Snappez-vous?

En bovendien lijkt het me logisch dat als ik die CD promoot, ik zelf er ook mee werk. Maar ja, dat kan jij anders zien, natuurlijk Bovendien schreef ik al eerder in dit topic het volgende:
quote:
En ik dieet via de cd van de Weight Watchers
pi_7875082
quote:
Op maandag 13 januari 2003 16:11 schreef Fannetje het volgende:

Wat doe jij zo stiekem online!?

.
pi_7875100
quote:
Op maandag 13 januari 2003 16:12 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Wat doe jij zo stiekem online!?

Ik heb keihard gewerkt vanmiddag, dus het is al bijna af! Zet je MSN es aan ofzo
  maandag 13 januari 2003 @ 16:16:51 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_7875184
quote:
Op maandag 13 januari 2003 15:51 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik denk dat jij eens moet ophouden met dat die kritiek op iedereen, ik vond het best grappig eigenlijk.. en iemand mag toch zelf weten dat hij post? Als je het niks vind lees je eroverheen oid..

He, wij hadden toch afgesproken elkaar met rust te laten.

Ik dacht dat dit weer zo'n lolbroek was die hier de spot kwam drijven met de moeite die sommige mensen hebben zich aan een dieet te houden. Jij vind het grappig, ik niet. Het kost mij al genoeg moeite zonder dat er van die zgn. grappige mensen hier komen k*tten. Sorry, mijn mening.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')