abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7735627
Wow, deel 10 alweer!

Allemaal veel succes met het voortzetten van je dieet of met de nieuwe voornemens nu dan echt wat kilo's kwijt te raken

Vervolg van
Fok! Dieetclub
Fok! Dieetclub II
Fok! Dieetclub III
Fok! Dieetclub IV
Fok! Dieetclub V
Fok! Dieetclub VI
Fok! Dieetclub VII
Fok! Dieetclub VIII
Fok! Dieetclub IX

Aanvulling op dit topic:
"dieet' recepten
Fok! Dieetclub Meeting

Overzichtje topics over lijnen en andere tips op Fok!:
Met succes gewicht verliezen
Mijn hongerdieet dagboek
TE DIK! Lijnen, maar hoe?
Bloedgroepen en verwante karaktertrekken/ dieten?
Afvallen
(On)gezonde levensstijl (qua eten), vņel jij dat?
Hoe de laatste kilotjes snel kwijt raken?
Hoe raak ik zo snel mogelijk mijn buikje kwijt!
Superhongerdieet! :)
Herbalife
Het grote dieet-topic!
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?
Vetvrij vet
ervaring met Appelslank?

Nou, als daar niet voldoende tips bij staan om af te vallen dan weet ik het niet meer

Atrimar(1m86) was 91 kg is nu 88 kg en wil graag zo'n 85 kg wegen -3
Bijou(1m76) was 77 kg, is nu 76 kg wil graag 70 kg wegen (en liefst 65)-1
Bolletje(1m80) is nu 83,5 kg en wil graag 75 kg wegen
Brad (1m78) was 92 kg, is nu 82 kg en wil graag 75 kg wegen -10
Brighteyes (1m72), was 82 kg, is nu 79,5 kg en wil graag 72 kg wegen -2,7
chrisie(1.72), woog 111 kilo nu 89, wil graag 75, is tevreden < 90 kg -22
Danny (1m77), was 92,5, is nu 82 kg en wil graag 75 kg wegen -10,5
delapoko, weegt nu 85, wil 75 kg worden
De_Schaduw (1m75)was 88/89 kilo en wil graag 72 wegen
doekels (1m76) was 77, is 76,2 kg en wil graag 68 wegen -0,8
eGo2k (1m83) was 100 kg, nu 84 kg
Esk (1m72), was 90 kg, is nu 86,5 en wil graag 80 en liefst 65 kg wegen -3,5
Exhale_02(1m98) was 108,6 en wil graag 90-95 wegen
Flying_Vee(1m73) woog 82.5 kilo, is nu 72kg en wil graag 73 kg wegen -10,5
Gaoxing(1m74) was 94.5 kg, is nu 87 en wil graag eerst maar eens 74 wegen -7,5
Gia (1m72), was 91 kg, is nu 88 kg wil graag 68 kg wegen, tevreden bij 74 kg -3
Glossy (1m68), was 115 kg, is nu 99,2 kg en wil graag 65 kg wegen -15,8
HiZ(1m80) was ooit 121 kg, is nu 114,2 en wil graag <80 kg wegen -6,8
Isabeau (1m67) was 93,6 kg, is nu 87,8 kg en wil graag 'onder de 70' kg wegen -5,8
Jessie, was 111 kg, is nu 95 en wil graag eerst 80 kg wegen en uiteindelijk 72 -16
Jojogirl (1m72), was 92 kg, is nu 80,1 kg en wil graag 75 kg wegen -11,9
killar_fairy(1m65) woog 70kg, is nu 62 kg en wil graag zo'n 60 kg wegen -8
Kleintje (1m63) was 71 kg, is nu 64,6kg en wil graag 60 kg wegen -6,4
Knorretje (1m74) was 67,5 kg, is nu 60 wil graag 60 kg wegen, tevreden met 60 kg -4,5
La_Chatte_Noir(1m71) was 80,5 kg, is nu 79,9 kg en wil graag 72 wegen -0,6
LadyS weegt tussen de 100 en 110 kilo en moet nodig afvallen
LEiPiE(1m85) was 95 kg, is 92 en wil graag zo'n 80 a 85 wegen-3
Lilithu (1m68) was 110,4 kg, is nu 97,3 en wil graag minder dan 80 kg wegen -13,1
Lurky (1m65), was 80 kg, nu 68,8 kg kg, wil graag 65 kg wegen -11,2
Luvstruck(1m98) was 108,2, is nu 106,4 en wil graag 96 kg wegen-1,8
Magic666(1m85) was 103, is nu 98 en wil graag tussen de 85-90 wegen-5
Mouse-13
m1tch (1m75), was 85 kg, is nu 84 en wil naar 75 kg -1
Nausicaa(1m75), was 79 kg, is nu 75,7 streefgewicht(en): (1) 72 kg (2) 67kg (3) 62 kg -3,3
Ngiri (1m60) was 94,3 kg, is nu 74,3 kg en wil graag 64 kg wegen -20
Nyame(1m62) was 77,8 kg is nu 73 en wil graag 70 en uiteindelijk ca. 62 kg wegen -4,8
Piro (1m87) was 95 kilo en wil van zijn buikje af
poep(1m69) was ooit 86, is nu 63,5 kg en wil graag 60-62 kg wegen -22,5
stinkie(1,86 m), was 94 kg, wil vetpercentage 10-12 (nu 16,8%)
Swatkat(1m76) was 92 kg, is 86 en wil graag 70 kg wegen-6
Tovaho(1m83) was 119,1 kilo, is nu 111,4 en wil gaag 90-95 wegen-7,7
TMoose (1m76), was 110 kg, is nu 104 kg en wil graag onder de 90 kg wegen -6
Vork (1m82) was 92 kg, is nu 82,5 kg en wil graag 75 kg wegen -9,5
whiskas (1m72) weegt 76 kg en wil ook afvallen (onder de 69 kg?)

Links:

www.overgewicht.nl - bereken of je te zwaar bent en je kan er je voeding online voor elke dag invoeren!
Voedingsmiddelentabel - wat heb je nou per dag eigenlijk nodig?
www.jojoclub-afslanken.com - erg leuke en volledige site!
www.opdieet.nl - zeer nuttige link over alles wat maar met lijnen te maken heeft
www.opdieet.nl/beweging.htm - alles over beweging/sport en lijnen
www.opdieet.nl/erfelijkheid.htm - gewicht en erfelijkheid
www.opdieet.nl/obesitas.htm - bereken hier of je te zwaar bent
www.sportjefit.nl/ - prima sporttips/sportplan voor wie wil afvallen en sporten
De voedingssite van gezondheidsplein.nl - uitgebreide site over alles wat met voeding te maken heeft
Site van het voedingscentrum - niet zo'n uitgebreide site over afvallen
Libelle Dieet ABC - Libelle Dieet ABC, best nuttig en uitgebreid
Diėtistensite - medisch advies van/over diėtisten
www.digitale-dietist.nl/ - met online caloriėntabel, hoeveel verbruik je met sporten knop en voedingswijzer!
www.gezondgewicht.be/nl/index.asp - redelijk informatieve site
www.smulweb.nl/afslanken.html - leuke site met veel recepten en dagmenu's voor 10 weken
Nederlandse Obesitas Vereniging - site van de Nederlandse Obesitas Vereniging
http://onlijnclub.com/ - online dieetclub, lijkt me gratis, maar zie het zo snel niet
Yahoo group over lijnen/ - uitwisselingsmogelijkheid voor info en recepten (net als dit, maar dan anders)
Recepten!! - heel veel slanke recepten! (kijk bij de subgroep slank)
Dieten informatie - uitstekende printbare uitleg (en hoe je het moet volgen) over veel verschillende bekende en onbekende diėten
Vochtafdrijvend voedsel - Site over voedingsmiddelen die vochtafdrijvend werken

Engelse sites:
www.fitday.com - houd hier je eigen dieetdagboek bij (gratis)
www.weight-loss-diet-i.com/ - heeeel erg veel dieet advies!
Oxygen Health - site van oxygen.com om in 52 stappen af te vallen
http://how-can-i-lose-weight.com/ - ook veel info en met allemaal online calorie rekenapparaatjes e.d.
www.realage.com - test hier hoe gezond je eigenlijk bezig bent en hoe je dat kan verbeteren!
http://www.ivillage.com/diet/ - zeeeer overzichtelijke en volledige site
Recipefinder - heel veel recepten die je op een overzichtelijke manier kunt zoeken
http://www.3fatchicks.com/ - geweldig leuke site met een enorme hoeveelheid links naar (slanke) receptensites (en een enorm groot dieet-forum)
Dieetrecepten!!! - site met de meeste dieetrecepten wat ik tot nu toe heb gezien
caloriefreak.com - veel produkten met voedingswaarde

Commercieel:
www.thermocare.nl/ - over Herbalife
www.slank-klup.nl/index.html - de site van Slankklub Nederland
www.weightwatchers.com/international/netherlands/ - weight watchers
www.afslanken.com/afslankenonline/index - afslankclub online (duur!) en ik zag niets wat wij je ook niet kunnen bieden (gratis!)
www.weightcare.nl/index.htm - site van weightcare, met wat tips om af te vallen
www.eganederland.nl/- site van E.G.A (afslankclubs die een stuk goedkoper zijn dan bijv. weight watchers)
www.slimfast.nl - met veel light recepten
www.bodysolution.nl - enkele Fok!kers doen aan bodysolution. Wat is dat nou precies?

En nogmaals: dit is een topic voor mensen die gewicht willen kwijtraken! Als je te licht bent en wat wilt aankomen zijn dit misschien topics voor je:

ik wil aankomen help me!
Hoe snel aankomen?
Niet afvallen, maar aankomen
Ik ben te licht....
Welke guys wegen te weinig?
Ik ben te licht....
Snel dikker worden?
Tips om aan te komen
Ik wil gewicht winnen!

Heb je ook nog een link die je regelmatig gebruikt? Laat het even weten!

Mensen die tegen afvallen zijn, of van dik houden of gewoon flauw, denigrerend of vervelend zijn mogen wegblijven. Je berichten kunnen worden verwijderd en bij herhaling volgt een waarschuwing.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 6 januari 2003 @ 13:04:55 #2
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7735764
ik heb net bij iemand van marktplaats voor 5 euro de ww cd besteld,ik wil het op die manier is gaan proberen,ik heb een tijdje het ww boekje gebruikt en het via overgewicht.nl gedaan ,dus ik ben benieuwd met die cd hoe me dat gaat bevallen.
nieuwe jaar dus weer op nieuw van start
pi_7735821
Ik vroeg me af wie er van die lijst hierboven nog steeds aan het lijnen is. Van sommigen heb ik het idee dat ze zich ooit 1x ergens gemeld hebben, maar daar hoor/lees je niets meer over. Ik wilde deze maand die lijst een keer 'verschonen', dus roep even als je nog meelijnt

En ik ben ook benieuwd of die cd wat is, glossy. Heb je mooi goedkoop op de kop getikt!

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_7735875
* lilithu lijnt nog mee

Ik doe ww niet via de cd, maar het principe is hetzelfde en ik kan het iedereen alleen maar aanraden. Ik bedoel: bij welk ander dieet kan je uitgaan en elke week je lievelingsmaaltijd eten (spaghetti ) en je sociaal leven behouden en nog eens afvallen ook?
Ik vraag me af hoe mensen al die andere diėten volhouden. Waarom moeilijk doen als het zo simpel kan? Ik raad iedereen aan om het eens te proberen en me dan binnen een maand te vertellen dat ze dat al veel eerder hadden moeten doen.

pi_7735941
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik vroeg me af wie er van die lijst hierboven nog steeds aan het lijnen is. Van sommigen heb ik het idee dat ze zich ooit 1x ergens gemeld hebben, maar daar hoor/lees je niets meer over. Ik wilde deze maand die lijst een keer 'verschonen', dus roep even als je nog meelijnt

En ik ben ook benieuwd of die cd wat is, glossy. Heb je mooi goedkoop op de kop getikt!

Pst, lees eens terug!
De maillijst laat ik met ingang van vandaag weer van start gaan.
In het vorige topic heb ik iedereen zich opnieuw laten aanmelden.

-edit- (foei! )

[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 06-01-2003 13:21]

pi_7735994
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:14 schreef Kleintje het volgende:

-edit- (reeds verwijderd bij Kleintje, dus ook hier)

[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 06-01-2003 13:22]

...
pi_7736057
Oude lijst zeker? Ik ben inmiddels 87 kilo (en dat inclusief feestdagen)
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_7736062
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:14 schreef Kleintje het volgende:

Pst, lees eens terug!
De maillijst laat ik met ingang van vandaag weer van start gaan.
In het vorige topic heb ik iedereen zich opnieuw laten aanmelden.

(ik was nog niet klaar met mijn after-holiday-catching-up, het is allemaal zoveel *zucht* )

Enne, ik wil ook wel op de mailinglist (isabeau@fok.nl) en dat andere heb ik ook wel belangstelling voor

maandag 6 januari 2003 @ 13:22:53 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_7736098
Isabeau, voor de zekerheid nog maar een keertje:
quote:
Op maandag 6 januari 2003 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe ook nog steeds mee!
Ben alleen wel aangekomen de afgelopen maand.
Zal me morgenochtend even wegen.
Lengte: 172
Gewicht: 80.4 kilo (zal het morgen checken)
Enneh...:
quote:
Op maandag 6 januari 2003 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Kleintje: ik heb geen mail thuis, vandaar nu pas een reactie: bedankt
Heb hem nog niet gebruikt. We (mijn lief en ik) proberen het voorlopig met 'normaal' eten, wat aardig lijkt te werken. Met normaal bedoel ik groente-aardappels-vlees etc. Wij aten echt ontiegelijk slecht. Vaak hetzelfde, en vaak geen groenten. Zijn vorige week begonnen en lijken op de goede weg te zijn.
  maandag 6 januari 2003 @ 13:25:16 #10
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7736160
ikke doe ook nog steeds mee met lijnen
pi_7736192
Ik wil ook in het lijstje!

Startgewicht (vandaag): 95 kg
Lengte: 1.75 m.
Streefgewicht: 75 kg

En ik dieet via de cd van de Weight Watchers, inmiddels de derde poging (1e keer 5 kg, 2e keer 7 kg mee afgevallen, maar daarna geen motivatie meer, dus zat het er zo weer bij).

pi_7736212
Dank je wel, Brighteyes

Ik ben momenteel trouwens 87,8 kg (nog steeds) en wil (nog steeds) een getal beginnend met een 7 wegen.

pi_7736219
Na de feestdagen en halverwege de nieuwjaarsrecepties toch nog 1 ons afgevallen 68,7 KG Dit is best wel een zware maand: heel veel recepties, drinkgelagen, festiviteiten en verjaardagen. De dagen tussendoor zijn echt hongerlijden om een beetje in balans te blijven. Dat is ook zo ongeveer de methode waarmee ik het ga proberen vol te houden eenmaal op ideaal gewicht gekomen.

Het stoppen met (ketting)roken vond ik oneindig veel moeilijker dan niet meer snoepen of tussendoortjes of extra boterham of tweede bord.
Wat mij heel zwaar valt is het geheelonthouder worden. Ik heb er gewoon geen zin in. Ik kan best wel dagen, weken zonder drank maar droogstaan op een feest is niks. Wel let ik op wat ik drink: breezers zijn uitgesloten, bier en mijn favo jenever ook. Dus een paar glazen wijn afgewisseld met water worden het dan maar dat tikt toch aan op de caloriėnmeter. Als dat 1 x in de week gebeurt en nog met mate is het prima. Dus dat is dan voortaan mijn 'uit de band springen' .
Het heeft ook wel wat: lekker vrolijk en los zijn en toch geen kater. Had nooit van mezelf verwacht dat ik zou gaan tellen hoeveel ik drink. Het gunstige effect laat zich wel in mijn gezicht zien: het paffige gaat weg.
Dat paffige gelaat was, afgezien van de comorbiditeit, eigenlijk het ergste van de dikte. Overigens heb ik dat comorbiditeitsrisico nog steeds niet achter mij gelaten. Doorzetten maar!

Allemaal heel veel sterkte met het laten staan van wat je lekker vindt!

maandag 6 januari 2003 @ 13:27:40 #14
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7736234
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:26 schreef Fannetje het volgende:
Ik wil ook in het lijstje!

Startgewicht (vandaag): 95 kg
Lengte: 1.75 m.
Streefgewicht: 75 kg

En ik dieet via de cd van de Weight Watchers, inmiddels de derde poging (1e keer 5 kg, 2e keer 7 kg mee afgevallen, maar daarna geen motivatie meer, dus zat het er zo weer bij).

nu wel vol houden hoor fannetje tis zo zonde dat als je steeds ff lijnt en de kilo's er later weer d'r aan laat komen
pi_7736284
Ik heb Herbalife gebruikt en ben bijna 10 kilo afgevallen!! Was bang dat ik niet op gewicht zou blijven, maar het is me tot nu toe nog wel gelukt! Zelfs na de feestdagen geen grammetje aangekomen
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_7736408
* heaven7 meldt zich voorzichtig

Wat is dat dan voor cd? En hoe werkt het enzo?

pi_7736425
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:27 schreef glossy het volgende:

[..]

nu wel vol houden hoor fannetje tis zo zonde dat als je steeds ff lijnt en de kilo's er later weer d'r aan laat komen

Ik was zeer zeker van plan om het nu wel vol te houden
pi_7736449
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:38 schreef heaven7 het volgende:

Ken je het pointsplan van de WW?
Dat staat op die cd.
Als je het niet kent kan je er meer over lezen op hun site.

Of het werkt... voor mij goed, voor anderen hier ook zoals ik lees.
Maar het ligt echt aan je eigen motivatie, hoeveel je er zelf voor wil laten en wat je ervoor over hebt.
Ieder dieet heeft een portie doorzettingsvermogen nodig.
Er is geen toverproduct wat werkt en waardoor je kan blijven eten, niet bewegen en toch afvallen!

pi_7736502
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:38 schreef heaven7 het volgende:

De cd-rom van weight watchers is een programma waarbij je elke dag een aantal punten mag 'eten', afhankelijk van je gewicht. Met mijn gewicht mag ik elke dag 24 punten hebben, bijvoorbeeld.
Op de cd-rom kun je dus invullen wat je elke dag eet en voor elk product staan dus een aantal punten. Zo is een boterham bijvoorbeeld 1 punt, een kopje bouillon 0,5 punt, een stukje kaas 2 punten, fruit over het algemeen 0 punten enz. Je moet er dus voor zorgen dat je iedere dag onder het aantal punten wat je hebt blijft. Als er punten overblijven mag je er elke dag maximaal 4 meenemen naar de volgende dag. Zo kun je dus punten opsparen voor als je een keer uit eten gaat, of een verjaardag hebt. In principe mag je dus gewoon alles eten, zolang je maar onder die puntengrens blijft.
Ook staan er op de cd-rom tips voor 'slanke maaltijden' en krijg je bonuspunten als je iets aan sport hebt gedaan.

Bij mij werkt het iig goed, alleen moet ik wel de motivatie opbrengen om het ook echt elke dag in te vullen.

De cd-rom die ik heb was behoorlijk duur (180 gulden ofzo ). Inmiddels is er een nieuwere versie, die is ook zoiets (85 euro dacht ik). Maar veel verschil zal het niet maken.

pi_7736562
Overigens wel een gouden handeltje, zo'n cd-rom.
Ik zie op marktplaats verschillende advertenties van mensen die een kopie van de cd-rom verkopen voor 8 euro. En er zijn dan ook nog mensen die er zelfs 10 euro voor bieden
pi_7736583
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:48 schreef Fannetje het volgende:
Overigens wel een gouden handeltje, zo'n cd-rom.
Ik zie op marktplaats verschillende advertenties van mensen die een kopie van de cd-rom verkopen voor 8 euro. En er zijn dan ook nog mensen die er zelfs 10 euro voor bieden
Kan jij die verkopen voor 7,50
pi_7736607
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:44 schreef Fannetje het volgende:

[..]

De cd-rom van weight watchers is een programma waarbij je elke dag een aantal punten mag 'eten', afhankelijk van je gewicht. Met mijn gewicht mag ik elke dag 24 punten hebben, bijvoorbeeld.
Op de cd-rom kun je dus invullen wat je elke dag eet en voor elk product staan dus een aantal punten. Zo is een boterham bijvoorbeeld 1 punt, een kopje bouillon 0,5 punt, een stukje kaas 2 punten, fruit over het algemeen 0 punten enz. Je moet er dus voor zorgen dat je iedere dag onder het aantal punten wat je hebt blijft. Als er punten overblijven mag je er elke dag maximaal 4 meenemen naar de volgende dag. Zo kun je dus punten opsparen voor als je een keer uit eten gaat, of een verjaardag hebt. In principe mag je dus gewoon alles eten, zolang je maar onder die puntengrens blijft.
Ook staan er op de cd-rom tips voor 'slanke maaltijden' en krijg je bonuspunten als je iets aan sport hebt gedaan.

Bij mij werkt het iig goed, alleen moet ik wel de motivatie opbrengen om het ook echt elke dag in te vullen.

De cd-rom die ik heb was behoorlijk duur (180 gulden ofzo ). Inmiddels is er een nieuwere versie, die is ook zoiets (85 euro dacht ik). Maar veel verschil zal het niet maken.

Klinkt best goed.. ik moet zeggen dat ik er geen fan van ben om elke dag eerst op internet in een tabel te gaan bekijken hoeveel calorien waar inzitten voordat ik iets eet.

Maar 85 euro En hier heeft iemand em voor 5 euro bij marktplaats gehaald? Is dat hetzelfde systeem dan?

pi_7736621
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kan jij die verkopen voor 7,50

Neh, ik vind dat nou echt mensen afzetten

Als iemand een kopietje wil ben ik best bereid om vriendje lief aan te kijken.. ik heb geen brander

pi_7736626
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:51 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Neh, ik vind dat nou echt mensen afzetten

Als iemand een kopietje wil ben ik best bereid om vriendje lief aan te kijken.. ik heb geen brander

Nou, als je dat zou willen doen....
pi_7736639
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:52 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Nou, als je dat zou willen doen....

Ja hoor, mail me maar even Voor brand-en verzendkosten mag je 'm hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')