Vorig jaar op Mallorca hadden we eigenlijk al bedacht dat het in 2003 Rimini zou gaan worden... zijn er nog verhalen, tips, foto's van mensen die er afgelopen jaar geweest zijn?
Welke hotels/appartementen zijn er goed/slecht? (het wordt toch geen camping)
Zijn die discotheken nou echt zo tof als ze schijnen te zijn?
En andere ervaringen natuurlijk!
quote:Dat viel me inderdaad op, niet al te goedkoop!
Op maandag 6 januari 2003 13:00 schreef MSXUser het volgende:
Als je de loterij hebt gewonnen, kun je een hotelletje boeken in Rimini. Zo niet, dan zou ik toch eens in de omliggende plaatsen kijken. Vooral in het hoogseizoen is Rimini ranzig duur.
quote:Ik ben naar rimini geweest 2 jaar geleden. Appartementen TOP, zoek er eentje net buiten het centrum dus niet op de boulevard, maar een straat erachter, scheelt heel veel geld.
Op maandag 6 januari 2003 12:44 schreef Jape het volgende:
Ja, het is weer tijd om een vakantie te gaan boeken!Vorig jaar op Mallorca hadden we eigenlijk al bedacht dat het in 2003 Rimini zou gaan worden... zijn er nog verhalen, tips, foto's van mensen die er afgelopen jaar geweest zijn?
Heel veel plezier, maar dat gaat zeker lukken, neem in ieder geval een berg uitgaansgeld mee!!
quote:Kijk, dat klinkt inderdaad als iets waar ik geweest moet zijn... ik verwacht niet anders dan dat het duur is natuurlijk, maar ik was niet van plan om in discotheken veel te drinken ofzo dat kan op je balkon ook wel ... binnenkort eens overleggen met mijn mede-vakantiegangers
Op maandag 6 januari 2003 14:44 schreef OviivO het volgende:[..]
Heel veel plezier, maar dat gaat zeker lukken, neem in ieder geval een berg uitgaansgeld mee!!
En nog eens goed de Gogo-gids doorlezen over al die verschillende hotels en appartementen, staan soms rare omschrijvingen "dus daar ben je zo" als je 1500 meter naar het centrum moet, en dat soort dingen
quote:Rimini rulez. Ik ben er twee jaar geleden geweest en wij zaten toen in appartementen Verdemare via Gogo tours. Dat is een goed appartement, redelijk veel ruimte, veel jongeren en een goede ligging (wel een stukje van de boulevard vandaan, maar bij de receptie kunnen ze een busje voor je bellen van de discotheek waar je heen gaat, das gratis).
Op maandag 6 januari 2003 12:44 schreef Jape het volgende:
Ja, het is weer tijd om een vakantie te gaan boeken!Vorig jaar op Mallorca hadden we eigenlijk al bedacht dat het in 2003 Rimini zou gaan worden... zijn er nog verhalen, tips, foto's van mensen die er afgelopen jaar geweest zijn?
De discotheken zijn inderdaad erg tof. NIET de baia imperiale, maar wel l'altro mundo, the golden gate, the embassy en the carnaby.
quote:Hehe... ik was vorig jaar naar Mallorca, maar heb ook nog niks in het Mallorca topic gepost hoor
Op donderdag 9 januari 2003 10:46 schreef Marnickxs het volgende:
Hmmm......veel reacties.
Zijn er dan zo weinig mensen naar Rimini geweest, dat voorspelt weinig goeds voor komende zomer.
quote:Is dat niet meestal het geval op dergelijke bestemmingen?
Nou ik het daar toch over heb, klopt het dat de verhouding mannen/vrouwen in het voordeel van de mannen is? :p
quote:Hehe... zal bij mij ook wel, maar alle info is meegenomen natuurlijk!
Zo niet boeit ook niet. Ga toch wel.
quote:Ja, i know. Heb ik ook wel gedaan (een beetje) maar vind het tegenvallen en topics van 2 jaar geleden interesseren me ook niet echt, wie weet wat er ondertussen allemaal is veranderd. ook mbt te de prijzen.
Op donderdag 9 januari 2003 10:54 schreef YPPY het volgende:
Je kunt ook even in de oude Rimini topics kijken, daar staat ook nog veel informatie in.
quote:Vandaar mijn 2003 topic he
Op vrijdag 10 januari 2003 14:22 schreef Marnickxs het volgende:[..]
Ja, i know. Heb ik ook wel gedaan (een beetje) maar vind het tegenvallen en topics van 2 jaar geleden interesseren me ook niet echt, wie weet wat er ondertussen allemaal is veranderd. ook mbt te de prijzen.
quote:APPARTEMENTEN VERDEMARE!
Op woensdag 8 januari 2003 17:07 schreef Marnickxs het volgende:
Welk appartementen complex raden jullie aan?
Van plaatjes gokken vind ik toch altijd wat minder
quote:Toen ik er was, begin juli 2001, waren er veeel meer mannen.
Op donderdag 9 januari 2003 10:46 schreef Marnickxs het volgende:Nou ik het daar toch over heb, klopt het dat de verhouding mannen/vrouwen in het voordeel van de mannen is? :p
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 21:05 schreef TheGoldenGirl het volgende:[..]
Toen ik er was, begin juli 2001, waren er veeel meer mannen.
Vooral italiaanse mannen.
quote:Zodiacco's
Op woensdag 5 februari 2003 15:42 schreef markymark2003 het volgende:
Wat is nou echt het lekkerste restaurantje van Rimini???
Dat zit op de hoofdstraat, ik geloof in de buurt van de 'Roxy' (?) bar
quote:Ik zal kijken en het eten uit proberen
Op woensdag 5 februari 2003 19:27 schreef TheGoldenGirl het volgende:[..]
Zodiacco's
Dat zit op de hoofdstraat, ik geloof in de buurt van de 'Roxy' (?) bar
Zo te lezen hier, is Rimini the place om in Italie een keigave vakantie te houden!!!
Wij gaan 11 juli, 2 weken lang! maar dan wel naar camping Maximum. Is er iemand hier wel eens geweest?? of weet iemand er meer over te vertellen?? het ligt in Miramare. Klopt het dat altromondo daar vlakbij ligt?
wij gaan ook met bus, hebben via HolidayExpress geboekt. kan nie wachten!!
grtz Mar
Rimini is dus inderdaad niet echt de plaats om heen te gaan voor cultuur nee Maar als je wat anders wil doen dan op het strand liggen en uitgaan, dan is er natuurlijk altijd nog San Marino (weet niet hoe leuk dat is, ben daar nooit geweest,maar het schijnt wel okee te zijn) en als je genoeg hebt van de strandbeddenstranden, en je hebt een auto, dan moet je richting Ancona rijden (das een uur van Rimini naar het zuiden) en daar heb je allemaal hele paradijselijke baaitjes enzo...echt heel gaaf!! En Bologna is ook niet heel ver, en er gaan zelfs dagreisjes naar Florence vanuit Rimini..
TIP: Ga eten in een tentje waar voornamelijk italianen eten. Daar hebben ze meestal het beste eten voor weinig geld.
TIP 2: Als je van plan bent om even goed dronken te worden, ga dan naar een van de vele kleine supermarktjes en koop Italiaanse wijn of Italiaans champagne. Erg lekker en spotgoedkoop (4 euro per fles)
TIP 3: Doe de boottocht (kan vast en zeker via je reisorganisatie) Dan ga je met een paar grote zijlboten de Adriatische zee op. Tijdens de tocht krijg je lekkere wijn of andere drankjes. Ergens in een hele mooie baai leggen ze dan de boot stil en kan je van de boot af duiken en lekker zwemmen. (je kan de bodem zien) Daarna ga je barbequen op de boot. Eet niet te veel, want de weg terug is redelijk ruw. (maar wel cool) Echt een aanraderje dus.
TIP 4: Uitstapje naar San-Marino! Erg mooi daar! En je kan een hoop drank, sigaretten en andere belastingrijke waren voor een klein prijsje kopen, omdat ze in San Marino geen belastingen hebben!!
Ik in San Marino:
TIP 5: Aqua-park in Riccione. Erg stoer park met een hoop stijle glijbanen en mooie zwembaden. Dat is ook echt heel leuk om heen te gaan!!
Ik ga dit jaar weer naar Rimini met m'n vriendin. Dat word weer superrr!!!!
het strand tegenover het hotel was niet gratis
dus moesten wel elke dag 1 km lopennaar een gratis strand
het was er duur, de discoteken altromondo en die hele grote de baya imepaeriale zijn wel cool...
Riccione...
kan er niet echt info over vinden hier op fok.. want gaat allemaal over Rimini..
aangezien Rimini en Riccione vlak bij elkaar liggen..
iemand nog informatie/ervaringen over Riccione en over vervoer van Riccione naar Rimini en snachts terug..
let me know..
quote:ik en de mensjes waarmee ik ga zijn meer cafemensjes dan echt hele avonden in disco's te hangen
Op maandag 19 mei 2003 16:03 schreef YPPY het volgende:
Ook in Riccione kun je ook gewoon uitgaan. Meer dan in het oude centrum van Rimini.
zijn die in Riccione ook te vinden?
quote:Rimini is het Lloret van Italië, je kunt daar dus 'gewoon' uit gaan. Nederlandstalige kroegen heb ik niet gezien, maar ik ben ook niet veel uitgeweest. Wel een Duits skihutachtig geval wat erg
Op maandag 19 mei 2003 16:05 schreef Blueman het volgende:
ik en de mensjes waarmee ik ga zijn meer cafemensjes dan echt hele avonden in disco's te hangen
nu zijn we vorig jaar in Lloret geweest.. en ja.. nederlandstalige kroegies enzo.. voor ieder wat wils..zijn die in Riccione ook te vinden?
quote:danku
Op maandag 19 mei 2003 16:08 schreef YPPY het volgende:[..]
Rimini is het Lloret van Italië, je kunt daar dus 'gewoon' uit gaan. Nederlandstalige kroegen heb ik niet gezien, maar ik ben ook niet veel uitgeweest. Wel een Duits skihutachtig geval wat erg
was.
Rimini, Riccione, Cattolica......1 pot nat, het loopt in elkaar over zonder dat je het door hebt.
Goed eten, lekker weer, perfect strand......en wat cultuur betreft zit je er ook wel goed ( wel een stukje reizen )...Venetie, San Marino, Florence.
Voor degenen die in Riccione op een camping staan........veel discotheken laten bussen rijden die mensen ophalen en wegbrengen bij campings e.d.........lekker makkelijk.
In Riccione zelf is dacht ik ook genoeg te doen s,avonds, het is niet voor niets 1 van DE Italiaanse badplaatsen om te zijn.
En qua discotheken en kroegen heb je zeker niks te klagen ( niet van die Lloret boerenschuren ) echt mooie tenten.....leuke shows.........en een UFO die uit de grond komt ( Altro Mondo Studios )
Daarom ben ik weer van de partij dit jaar..........op camping Fontanelle in Riccione dit keer.......vertrek 25 juli en dan 2 weken volgas genieten...........effe aftellen....pfff
Laat maar weten als je daar rond die tijd bent en/of een tour nodig hebt.
Vergeet ik bijna te vertellen dat er s, ochtends vroeg op de stranden van die negers staan met alerlei spulletjes zoals nep rolexen e.d. , altijd grappig om even rond te neuzen.
Eettip!!!!!...........als je elke dag pasta eet.......gebruik flink wat olijfolie..............ik kon de 1 ste keer dat ik daar was 3 dagen lang niet naar het toilet.
[Dit bericht is gewijzigd door SleaZy-E op 09-06-2003 11:36]
quote:Hey xxsaksiaxx!
Op dinsdag 24 juni 2003 23:41 schreef xxsaskiaxx het volgende:
ikke van 5 tot 12 juli
quote:Hejj, ik ga met gogotours ernaartoe!! heb er echt heel veel zin in. Khoef denk ik nie tmeer zoveel te weten alles is hier bijna wel aanbod gekomen. Misschien nog tips wat je verder nog in rimini kan doen behalve uitgaan en aan het strand liggen
Op donderdag 26 juni 2003 19:02 schreef H.Y.L het volgende:[..]
Hey xxsaksiaxx!
Ik ga ook naar rimini, maar dan van 4 tot 14 juli. Met welke maatschappij ga jij? Ik zit in Hotel Villa del Bagnino (vorig jaar zat ik in Hotel Nanni) Rimini is echt superrelaxed!! Alleen dat wat je zei over dat meisjes gratis naar binnen mogen in discotheken is onzin hoor! Wat je wel moet doen is via een propper naar binnen gaan. Dat scheelt je vaak wel een paar gratis drankjes!! Als je nog wat info over rimini wil, moet je me anders maar even mailen. Ciao!
Dit jaar ga ik, met andere vrienden, weer. Eerst anderhalve week Rimini en daarna nog een paar dagen Rome. In Rome is Camping Tiber trouwens een aanrader! Dicht bij de stad en perfecte faciliteiten.
quote:Waarom niet..?
Op zaterdag 5 juli 2003 13:54 schreef Uncle_Sam het volgende:
Nog een weekje en volgens mij ben ik de enige vakantieganger die er geen zin in heeft,.
we kunne deze reis boeken via gogo tours.. voor een leuke prijs..
iemand ie in deze hotel heeft geslapen..
http://zomer.gogo.nl/subframe.asp?menu=orienteren&zoekargument=ACC_RIMIMARA
en is er nog meer teoen behalve zuipen en op het strand hangen?
duiken, parasailen, jetski, boottochtjes.. en wat zijn daar de prijzen van..
heeft er iemand ook nog wat foto van de omgeving van rimini
[Dit bericht is gewijzigd door DancePlaza op 07-07-2003 23:18]
quote:Omdat ik de verkeerde vakantiebestemming heb uitgekozen. D.w.z., ik zoek op een vakantie liever de rust, de natuur en de bezienswaardigheden op dan dat ik geconfronteerd word met duizenden pauperige, bierdrinkende simplisten, hutjemutje zonnebadend op een belabberd strand om vervolgens al kotsend naar het appartement te kruipen. Dit soort dingen kan je ook doen op camping 'De vergulde sjonnie' in Renesse. Als ik naar 't buitenland ga, wil ik daadwerkelijk dingen zien. Geef mij maar een mooi kasteel of een goede 'trip' in de vrije natuur,
Op maandag 7 juli 2003 16:38 schreef Tinkerbelletje het volgende:[..]
Waarom niet..?
ik ga vrijdag
quote:Ja eh, waarom heb je dan voor Rimini gekozen?
Op dinsdag 8 juli 2003 23:14 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Omdat ik de verkeerde vakantiebestemming heb uitgekozen. D.w.z., ik zoek op een vakantie liever de rust, de natuur en de bezienswaardigheden op dan dat ik geconfronteerd word met duizenden pauperige, bierdrinkende simplisten, hutjemutje zonnebadend op een belabberd strand om vervolgens al kotsend naar het appartement te kruipen. Dit soort dingen kan je ook doen op camping 'De vergulde sjonnie' in Renesse. Als ik naar 't buitenland ga, wil ik daadwerkelijk dingen zien. Geef mij maar een mooi kasteel of een goede 'trip' in de vrije natuur,
.
quote:Dan is ( als je toch daar in de buurt wil zijn ) Cattolica een betere bestemming ! ( Kasteel in de buurt.. San Marino .. 10 X mooier strand dan Rimini& Riccione ) Rustig stadje wat niet gevuld is met lallende GOGO jongeren die om 05:00 uur onder je balkon staan te blehren dat de breezers op zijn .....
Op dinsdag 8 juli 2003 23:14 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Omdat ik de verkeerde vakantiebestemming heb uitgekozen. D.w.z., ik zoek op een vakantie liever de rust, de natuur en de bezienswaardigheden op dan dat ik geconfronteerd word met duizenden pauperige, bierdrinkende simplisten, hutjemutje zonnebadend op een belabberd strand om vervolgens al kotsend naar het appartement te kruipen. Dit soort dingen kan je ook doen op camping 'De vergulde sjonnie' in Renesse. Als ik naar 't buitenland ga, wil ik daadwerkelijk dingen zien. Geef mij maar een mooi kasteel of een goede 'trip' in de vrije natuur,
.
[Dit bericht is gewijzigd door realbase op 09-07-2003 17:49]
Leuk feestje gehad he Jamie (Di-rect)!!! toch?
Welke nationaliteiten lopen daar eigenlijk veel rond? (behalve Italianen)
En: is het Italiaans bier een beetje te zuipen???
[Dit bericht is gewijzigd door Borduif op 16-07-2003 14:32]
quote:Waarom viel het daarom tegen?
Op dinsdag 15 juli 2003 10:49 schreef Bento18 het volgende:
alleen vond ik Carnaby tegenvallen (er waren niet zo veel Nederlanders die dag).
quote:Veel Nederlandse vakantiegangers willen alleen in aanraking komen met Nederlanders en als er in een club veel Italianen - en maar een handjevol boeren - aanwezig zijn, dan is het schijnbaar minder leuk. Mijn 'medereizigers' hadden dezelfde gedachte en vonden 'Een Bacardi Breezer-night' van GogoTours dan ook helemaal het einde.
Op woensdag 16 juli 2003 22:19 schreef Robino het volgende:[..]
Waarom viel het daarom tegen?
quote:Was het een kutvakantie omdat je medereizigers andere interesses hadden?
Op woensdag 16 juli 2003 23:15 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Veel Nederlandse vakantiegangers willen alleen in aanraking komen met Nederlanders en als er in een club veel Italianen - en maar een handjevol boeren - aanwezig zijn, dan is het schijnbaar minder leuk. Mijn 'medereizigers' hadden dezelfde gedachte en vonden 'Een Bacardi Breezer-night' van GogoTours dan ook helemaal het einde.
Alleen nog 1 vraag voor de mensen die zit jaar al zijn geweest. Is het water nog steeds groen? En waarom eigenlijk, je zou verwachten dat ze gaan onderzoeken waar het groene spul vandaan komt, en het gaan bestrijden zodat je de komende jaren er geen last meer van hebt oid?
Stel dat je een leuke meid ontmoed, en je zou
willen zwemmen snachts ofzo...
quote:En wat dacht je ervan om ff te zeggen hoe het zeewater is
Op vrijdag 18 juli 2003 07:58 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Ik ben al weer 2 weken terug!.
en ik moet zeggen dat het een zeer geslaagde vakantie was. De organisatie van Do it was nagenoeg perfect.
Hotel Guatamala was ook erg gezellig, een aardige eigenaar en goedkoop indrinken in het hotel.
Het strand was ook erg leuk en de zee was totaal niet ransig. Iedereen die hier negatief over is snap ik niet waar ze in zee zijn geweest.
Van de discotheken is vooral Altro mondo aan te raden, hier draait iedere dinsdag Gigi d'agostino (een zeer indrukwekkende show)
Mark
quote:Blauw, maar wel wat bruine algen
Op vrijdag 18 juli 2003 10:22 schreef Robbie007 het volgende:[..]
En wat dacht je ervan om ff te zeggen hoe het zeewater is
quote:Ik heb geen bruine alg gezien
Op maandag 21 juli 2003 09:34 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Blauw, maar wel wat bruine algen
.
quote:waar zat jij ergens in rimini ? (beach)
Op maandag 21 juli 2003 13:11 schreef markymark2003 het volgende:[..]
Ik heb geen bruine alg gezien
ik vond gigi trouwens maar kut
baia is echt supergaaf!!
Dus een checklist maken, wat moet je allemaal doen en zien ?
[Dit bericht is gewijzigd door Robbie007 op 22-07-2003 19:58]
altro mundo maar niet als gigi er is
peter pan (alleen vrijdag & zaterdag open) lijkt me erg gaaf alleen ben ik er helaas niet geweest
en de rez (of riz) schijnt ook supergaaf te zijn
life & embassy = kut
Er waren echt veel mensen die vonden Gigi D'Agostino niets, maar hij maakte er wel een heel leuk feest van..
Baia Imperiale was wel heel mooi enz. Maar ik vond het qua muziek wel een beetje tegenvallen.. Maar je moet er gewoon een keertje naartoe geweest zijn!
Verders waren Carnaby, Live en Blow Up ook hele gave tenten..
En het lekkerste hebben we gegeten bij Lido, tegenover The Rose & Crown..
Verder vond ik frankeys ook wel lekker. De holiday was een zaad restaurant.
Een groot zuipfestijn, we zijn niet naar van die grote tenten geweesten,
behalve dan ff in carnaby's maar daar was het zo tyfus druk marja k heb
Eten is er goedkoper als in nederland en het drinken meestal iets duurder, maar we zuipen toch veel bij de tent dus who gives a fuck...
Het probleem met rimini is dat alles zo ver uit elkaar zit en er weinig nederlandse kroegjes zijn, in salou zit alles op een gepropt da vond ik veel mooier.
In totaal heeft deze vakantie mij iets van 650 euro gekost dus dat valt wel mee en dat is wel elke avond zat, een 66 cl flesje kost mar 1,70 in de winkel dus da schiet wel op... burp
lamar trouwens k heb volgens mij nog steeds alcohol in m'n bloed zitten
quote:Jazekers, guatemala vond ik ook een heel goed hotel, ik was er in zomer 2002
Op maandag 21 juli 2003 09:30 schreef markymark2003 het volgende:Hotel Guatamala was ook erg gezellig, een aardige eigenaar en goedkoop indrinken in het hotel.
Fausto, wel een beetje donker.
Aardige verlegen dochter had ie ook, nog mee gelachen.
'S avonds altijd super italiaans eten, ontbijt kon je toen beter overslaan.
quote:dit jaar waren der weinig duitsers in guatamala. Het enige nadeel was dat ze het avondeten dit jaar niet meer deden bij guatamala.
Op maandag 4 augustus 2003 00:29 schreef CoReTeX het volgende:
Hadden jullie trouwens ook last, of lustvan al die duitsers daar?
quote:Ik ben 26 juli 2003 een 8 dagen naar Rimini geweest met Gogo tours en heb in hotel Maracaibo gezetten met 2 personen. Prima hotel. Bijna alleen maar gasten van Gogo tours. Eigenaar erg aardig. Er was 1 keer een Engels sprekende dame aanwezig zodat we wat makkelijker konden vragen naar het eten enzo maar voor de rest moet je het toch doen met handen en voeten en gebrekig engels. Je krijgt bij half pension ontbijt en avond eten. Alleen is het ontbijt tot 10:00uur en dat halen maar weinig van de gasten aangezien het erg vroeg is.
Op maandag 7 juli 2003 22:46 schreef DancePlaza het volgende:
hotel maracaibo iemand hier ervaringen..mee..we kunne deze reis boeken via gogo tours.. voor een leuke prijs..
iemand ie in deze hotel heeft geslapen..
Het hotel ligt een 100 meter van het strand en je kan tot 's nachts laat binnen komen
De kamer is erg relax. badkamer/douche en wc zitten in 1 kamer. Probeer wel een balkon erbij te krijgen anders kan je weinig op je kamer doen dan slapen.
Je moet met het avond eten niet lang wachten. Anders heb je een koud gerecht op je bord liggen. Vaak is het pasta met tonijn als vooraf en daarna nog een gerecht. Ontbijt is prima met een broodje met jam en koffie of thee en ju.
Hoop dat je er wat aan hebt.
ciao8-)
quote:leuke mooie camping ...
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:44 schreef westrtp het volgende:
8 augustus ga ik naar Ricionne...kan iemand me meer vertellen over camping riccione..vorig jaar naar camping internationale geweest.
Toilet bezet ? Dan voldoet de wasbak is motto numero uno
Tip 2 Fuk niet met de beveiliging .. kost je je toegangspas tot de camping en dan moet je weer moeilijk gaan doen met over hekken heen klimmen enzo.. kost je je kleren enzo.. ( hoeze ik spreek uit ervaring? )
Maare : verders heel gezellig ( als je van hutje mutje houd )
Have fun !
quote:Klopt ik ga met gogo..oke bedankt voor de tip
Op woensdag 6 augustus 2003 09:22 schreef realbase het volgende:[..]
leuke mooie camping ...
Dichtbij het strand echter het centrum is wat verder lopen ( of met de bus ) maar wel te doen.
Tip 1Ga je met GoGo tours ? loop een paar was/douche hokken verder om te douchen . Die worden vaker schoongemaakt en je staat niet in iemand anders z'n poep( klinkt wat overdreven , maar bezopen nederlandse GoGo vakantiegangers nemen het niet zo nauw met hygiene
)
Toilet bezet ? Dan voldoet de wasbak is motto numero uno
Tip 2 Fuk niet met de beveiliging.. kost je je toegangspas tot de camping en dan moet je weer moeilijk gaan doen met over hekken heen klimmen enzo.. kost je je kleren enzo.. ( hoeze ik spreek uit ervaring? )
Maare : verders heel gezellig ( als je van hutje mutje houd )
Have fun !
quote:En volg hem op
Op woensdag 6 augustus 2003 13:51 schreef westrtp het volgende:[..]
Klopt ik ga met gogo..oke bedankt voor de tip
Dat zal ik dus ook zeker gaan doen hehe
Ja vorig jr waren er k van die beveiligingsgasten..erg vermoeiende gasten
quote:Hoe zit dat nou met kookgerei, dat heb je helemaal niet las ik...klopt dat...wat zat er wel in je tent?
Op woensdag 6 augustus 2003 14:16 schreef realbase het volgende:[..]
En volg hem op
echt waar ! Die ruimtes zijn smerig niet normaal !!
quote:[Stimulerende " ik wil daarheen verhaal "]
Op woensdag 6 augustus 2003 14:25 schreef westrtp het volgende:[..]
Hoe zit dat nou met kookgerei, dat heb je helemaal niet las ik...klopt dat...wat zat er wel in je tent?
1. mooie ruime tent met plaats voor 2 slapende personen.
2. 2 lekker liggende schone luchtbedden ( reeds opgeblazen )
3. genoeg plek voor bagage en een mooie vlakke grond waar je op kan liggen
4. 1 heel mooi design tafeltje met 2 heerlijke relax stoelen
[/Stimulerende ik wil daarheen verhaal ]
[Waarheid]
1. Vieze naar zweet ruikende tent
2. onder sperma & zweet zittende LEGE luchtbedden
3. alles schots en scheef
4. klaptafeltje + 2 plastic stoelen ( als ut heel is heb je geluk )
Oh ja, je vraag ?! Nee geen bestek wat je hierboven leest is what u get !
Nu overdrijf ik een beetje en is de vakantiesfeer zodanig aanwezig dat het allemaal wel mee valt..
Maar sinds ik die vakanti ein appartementen en hotels verblijf zie je mijnooit meer in een gogotours tent
Ben ik denk wat te oud voor geworden ..
[Dit bericht is gewijzigd door realbase op 06-08-2003 14:41]
Febreze meenemen ( tegen vieze luchies )
eerst ff alles onderspuiten en je hebt ene lekker ruikende tent
Hadden ze dat maar uitgevonden toen ik ging
hehehe
quote:oke dank je...ik zal je advies opvolgen
Op woensdag 6 augustus 2003 14:49 schreef realbase het volgende:
Tip 3Febreze meenemen ( tegen vieze luchies )
eerst ff alles onderspuiten en je hebt ene lekker ruikende tentHadden ze dat maar uitgevonden toen ik ging
hehehe
Doei en alvast bedankt, xxxx ICe
[/quote]
Nu misschien zien we elkaar nog wel, * Herble gaat zaterdag naar rimini !..mega veel zin !!!!8-)
en dat met de prijs valt best mee, alleen die discotheken zijn wel duur, maar ach.. Je bent op vakantie toch ? En we hebben half pension !!
Ik laat wel weten hoe het was als we weer terug zijn !!
Ook de Italianen zijn mongolen. Onze Nederlandse bovenbuurvrouwen (in Verdemare) werden bijna constant lastig gevallen: toeteren, fluiten, schreeuwen, een wixende vent achter hun etc. Verder waren de clubs erg phat, maar de Altromundo (incl. Gigi D'Agostino) en de Carnaby kwamen er boven uit.
Ik heb er wel een perfecte vakantie gehad, alleen de terugreis was weer zeer zwaar (van italie naar Eindhoven met een kapotte airco.)
Entree van een disco vaak rond de 10 euro, soms kan dat via de reisleidsters goedkoper.
Wij hadden zelf maar wat gemixt in dehotelkamer bij gebrek aan koelkast. Er zijn ook wel wat èchte supermarkten in Rimini, daar kan je echt goedkoop boodschappen doen.
Mocht je nog willen gaan, dan moet je dat zeker doen! Weer eens wat anders dan spanje!!
Oja, hier wat fotos van de "cultuur":
http://www.schuil.net/rimini
quote:He, wat leuk, ik ook
Op woensdag 6 augustus 2003 00:48 schreef derkmdt het volgende:[..]
Ik ben 26 juli 2003 een 8 dagen naar Rimini geweest met Gogo tours en heb in hotel Maracaibo gezetten met 2 personen. Prima hotel. Bijna alleen maar gasten van Gogo tours. Eigenaar erg aardig. Er was 1 keer een Engels sprekende dame aanwezig zodat we wat makkelijker konden vragen naar het eten enzo maar voor de rest moet je het toch doen met handen en voeten en gebrekig engels.
Hotel Maracaibo was best wel goed hoor, heb nix te klagen gehad! Het was gewoon een super vakantie!!!
Nog meer mensen afgelopen week geweest?? Ik hoor het wel, ga nu effe naar me vriendjes en vriendinnetjes doei doei
quote:Ik heb het gevoel alsof ik je heb uitgezwaaid, bij de bus...
Op zondag 17 augustus 2003 14:49 schreef Ice_Angel het volgende:
Nou ik ben dus nu net ongeveer uhh.. 3uurtjes, gisteravond met de bus om 20.30 vertrokken en vanmiddag om 12.00 was ik alweer in Maastricht! Het ging echt super snel, maar goed ook!!
Heb het echt super gehad, vooral de carnaby was echt helemaal sjiek!! En de prijzen vielen me harstikke mee, ook zijn we naar de Baia geweest, nou nooit meer, ofja was wel mooi om te zien maar en veel te druk en veel te warm en veeeeelll te veel hitsige vieze italianen die de hele tijd aan je zitten!! Maar verder wel oke!!!Hotel Maracaibo was best wel goed hoor, heb nix te klagen gehad! Het was gewoon een super vakantie!!!
Nog meer mensen afgelopen week geweest??
quote:Jaahh (erg genoeg) THAT'S ME!! En weet je.. nu ik terug ben ben ik nog zieker, heb een infectie aan de luchtwegen, zit je dan na een weekje Rimini, maar desondanks heb ik een super week gehad!
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:11 schreef Herble het volgende:
Heey het lampje gaat branden..
Jup, vriend van mij heeft iets met Tamara gehad.
Ik weet nu alleen niet wie jij bent.. Ik zou moeten gokken
Was je ziek aan het begin van de vakantie ??
quote:Ja, I know who you are
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:00 schreef Ice_Angel het volgende:[..]
Jaahh (erg genoeg) THAT'S ME!! En weet je.. nu ik terug ben ben ik nog zieker, heb een infectie aan de luchtwegen, zit je dan na een weekje Rimini, maar desondanks heb ik een super week gehad!
Ciao
quote:Van werken komt hier niet zoveel terecht, mag nie van de dokter is wel jammer want ik was graag gaan werken, weer beetje centjes verdienen! Volgens mij zijn we allemaal beetje ziek.. ochja, we hebben wel een super week gehad! Nxt jaar weer, weet nog niet, denk's wat anders proberen! Maybe dan wel met hele vriendengroep op vakantie, who knowes! Tot het nxt berichie maar weer! doei x
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:43 schreef Herble het volgende:[..]
Ja, I know who you are
.. ok een idee wie ik ben ....
Ik ben trouwens ook een beetje ziek, maar deze die hard is alweer hard aan het werk.. nu ja hard ??
Groetjes aan je vriendin
Volgend jaar weer ?Ciao
quote:Nxt year heb ik waarschijnlijk geen geld.. heb ik dat wel... dan Ibiza...
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:36 schreef Ice_Angel het volgende:[..]
Van werken komt hier niet zoveel terecht, mag nie van de dokter is wel jammer want ik was graag gaan werken, weer beetje centjes verdienen! Volgens mij zijn we allemaal beetje ziek.. ochja, we hebben wel een super week gehad! Nxt jaar weer, weet nog niet, denk's wat anders proberen! Maybe dan wel met hele vriendengroep op vakantie, who knowes! Tot het nxt berichie maar weer! doei x
quote:JAAAA! Hij heeft me weggebracht naar het vliegveld!! kmoest namelijk. ziek naar huis
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:06 schreef Marcel_db het volgende:
Een vriend van me is daar reisleider voor 538....Menno heet die kerel....iemand hem gesproken of gezien???
We zaten in appartementen in porto verde van gogotours, die waren niet zo heel goed maar na een grondige cleaning was dat prima te doen in principe.
Het viel *ons* op dat alles in Italie heel goedkoop was, voor 60 euro kon je overal, ook midden in dorpjes of steden heerlijk met 6 man uit eten inclusief drankjes.
quote:Klopt inderdaad..het uit eten gaan is goedkoper dan in Nederland.De rest was volgens mij duurder dan hier.
Op donderdag 28 augustus 2003 09:38 schreef jep het volgende:
Ik kwam 10 augustus terug van een 8-daagse vliegreis. Hele leuke vakantie gehad, maar was blij dat we niet in Rimini zaten, dat vond ik echt helemaal niks. Druk, vol, vage mensen.
We zaten in appartementen in porto verde van gogotours, die waren niet zo heel goed maar na een grondige cleaning was dat prima te doen in principe.
Het viel *ons* op dat alles in Italie heel goedkoop was, voor 60 euro kon je overal, ook midden in dorpjes of steden heerlijk met 6 man uit eten inclusief drankjes.
quote:Inderdaad! Vet van die vrolijke muziek. Gigi draaide trouwens ook fantastisch in de Altromondo
Op donderdag 18 september 2003 12:50 schreef Bean het volgende:
Het valt me eigenlijk een beetje tegen dat er geen muziek vanuit italie naar de nederlandse top40 is verhuisd.. Vond de muziek aardig relaxed!
quote:Bij de live kan je haast altijd wel terecht, bij ons op de studie hing altijd zo'n flyer met mail adres zal ff gaan kijken voor je
Op zondag 5 oktober 2003 16:49 schreef xxsaskiaxx het volgende:
voglio vederti danzare!!! voor wie regelmatig in de carnaby of altro kwam het nr 1 nummer!!!!
Trouwens heeft er iemand toevallig dit jaar in rimini gewerkt? Zou misschien volgende zomer voor een maandje daar willen werken. Iemand ervaring of tips? alvast bedankt! xx
Trouwens, carnaby en altromundo hebben ook wel nederlanders daar werken. Weet de sites alleen zo niet.
Succes!
[Dit bericht is gewijzigd door xxsaskiaxx op 07-10-2003 15:20]
quote:Dat valt wel mee vond ik.ben er 2x geweest..dit jaar en vorig jaar.Hollandse tentjes zoals ik spanje heb ik er niet gevonden. Maar in italie is het wel the place to be ja. In italie heb je dat engelse volk niet wat ik best een voordeel vind, die gasten zijn irritant en altijd te dronken.
Op woensdag 8 oktober 2003 03:11 schreef NiMAGiNE het volgende:
Is Rimini 'the place to be' ??
Heb er zo'n camping-holland-holladijee-zuipuh-polonaise-idee van...
quote:Gogo ja die propt je 1st in een of andere kroeg, zodat je daar bezopen kan worden...dat was altijd het mindere aan de avond.
Op woensdag 8 oktober 2003 11:45 schreef xxsaskiaxx het volgende:
nou het is zeker niet zoiets al salou!!! Ik vond het absoluut niet zo. Natuurlijk zijn er wle van die nederlanders maar die heb je overal. En als je elke avond met gogo meegaat kan je ook wel een beetje zo'n idee krijgen. Die gaan namelijk altijd eerst naar zo'n bar van die spelletjes doen om lam te worden.
Alana waneer heb je daar gewerkt, dit jaar?
quote:haha ja de 1ste vakantie ben ik elke dag meegeweest..dat heb ik dit jaar gelukkig niet gedaan.
Op woensdag 8 oktober 2003 11:47 schreef xxsaskiaxx het volgende:
ja daarom zijn wij ook maar 1 keer meegeweestWas leuk voor 1 keer maar echt niet elke avond!!!
Laat ff weten of je nog wat gevonden hebt!
(Dat het niet als Salou is, scheelt al een hoop denk ik...)
quote:Nou daar kan ik wel even mee vooruit ja!! Misschien dat ik daar een keer ga shoppen dan
Op woensdag 8 oktober 2003 22:01 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Het zijn voornamelijk Italianen, duitsers en Nederlanders die er zijn. Wij zijn veel Italianen daar tegengekomen die ook op vakantie waren in Rimini. Ook wel wat Engelsen gezien maar niet zoveel.
Ik heb eigenlijk helemaal geen gezinnen op vakantie gezien in Rimini naja paar maar echt niet veel. In Riccone zijn het voornamelijk oudere die aant strand zitten. Erg leuk om een middag naar toe tegaan (vooral de winkelsDiesel, Replay, D&G etc..). Zo genoeg info..?
(HML-ers rule! )
quote:Ja daar zat ik in Riccione..erg leuk centrum.
Het zijn voornamelijk Italianen, duitsers en Nederlanders die er zijn. Wij zijn veel Italianen daar tegengekomen die ook op vakantie waren in Rimini. Ook wel wat Engelsen gezien maar niet zoveel.
Ik heb eigenlijk helemaal geen gezinnen op vakantie gezien in Rimini naja paar maar echt niet veel. In Riccone zijn het voornamelijk oudere die aant strand zitten. Erg leuk om een middag naar toe tegaan (vooral de winkelsDiesel, Replay, D&G etc..). Zo genoeg info..?
quote:Haha dan zat je zeker in hotel Bellariva? Ik zat daar en de spoorlijn was idd superdichtbij.. Niet echt aan te raden dus. Koken in Rimini kun je beter niet doen. De supermarkten in het centrum hebben niet erg veel variatie maar als je twee weken lang wil leven op knakworst en doperwtjes..
Op maandag 12 mei 2003 17:57 schreef amaranta het volgende:
wij dachten een goed hotel te hebben, wat overigens ook wel goed lag
alleen het lag op 30cm van het spoor,
onze kamer keek uit op het spoor en om de drie minuten reed er een treinhet strand tegenover het hotel was niet gratis
dus moesten wel elke dag 1 km lopennaar een gratis strandhet was er duur, de discoteken altromondo en die hele grote de baya imepaeriale zijn wel cool...
quote:Venetie heb ik vorig jaar ook gedaan net als Florence. Zou het niet snel weer doen. Je doet er al gauw 4 uur over heen. Kun je een paar uurtjes rond sjouwen en dan moet je weer 4 uur terug. De tijd is te kort om een echte indruk te krijgen.
Op dinsdag 4 november 2003 15:47 schreef Sissie het volgende:[..]
Haha dan zat je zeker in hotel Bellariva? Ik zat daar en de spoorlijn was idd superdichtbij.. Niet echt aan te raden dus. Koken in Rimini kun je beter niet doen. De supermarkten in het centrum hebben niet erg veel variatie maar als je twee weken lang wil leven op knakworst en doperwtjes..
De restaurantjes zijn niet echt duur voor Nederlandse maatstaven en t eten is er goed te doen (pizza, pasta, vlees
)
Rimini ligt in de duurste streek van Europa, dus zorg dat je flink wat zakgeld bij je hebt. Maar laat je niet in de maling nemen als je wat leuks wil kopen. Vaak kan je een flink stuk van de prijs afdingen waardoor het allemaal toch wat betaalbaarder is.
Verder is t erg leuk in Rimini, L'altro Mundo Studios moet je echt gezien hebben, vooral als Gigi draait of er schuimparty is.
Voor stelletjes is Venetië een aanrader. Gogo Tours biedt Venetië aan als dagtour.
quote:Die winkels zaten toch in San Marino waar je met een pasje van GoGo korting kreeg?
quote:klopt daar krijg je korting met je pas.
Op dinsdag 4 november 2003 15:51 schreef _Flea_ het volgende:[..]
Die winkels zaten toch in San Marino waar je met een pasje van GoGo korting kreeg?
quote:Ik dacht dat Replay en Diesel daar ook zaten.
Op dinsdag 4 november 2003 16:42 schreef xxsaskiaxx het volgende:
ja, daar waren ook winkels maar niet de leuke winkels. Naja als je graag drank en sigaretten(parfum etc) goedkoop wil inslaan dan is San Marino the place to be volgesnmij.
Had GoGo dit jaar weer het Country House (of hoe dat ook mag heten) gereserveerd. Eerst eten en daarna feesten? Weet nog wel dat ik compleet de weg kwijt was toen . Wij alle zes trouwens.
quote:groot gelijk ik ben wel geweest..veels te warm..de hele tijd buiten gezeten, zonder van je tijd.
Op woensdag 5 november 2003 12:00 schreef xxsaskiaxx het volgende:
jaa, dat was er volgensmij wel. Maar daar ben ik niet mee naartoe geweest. Leek mij toch niet niet echt leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |