Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ga je weekend van 22/23 juni mee naar Amsterdam voor bier?
Carnivale Brettanomyces. Ze zijn net begonnen evenementen aankondigen, 5 gangen diner met Cantillon en 10 gangen diner met Antidoot.
Gewoon 2 kinderen verwekt maat.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:33 schreef napoleonfour het volgende:
Niet iedereen is zo a-seksueel als dat jij dat bent inso.
als jij 5 jaar vast zit beginnen je linker en rechterhand te vervelen maat.quote:
BZT maat?quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als jij 5 jaar vast zit beginnen je linker en rechterhand te vervelen maat.
Gaat goed hoor.quote:
Er was gelijk een zin die in mn hoofd schoot toen ik dacht aan hoe jij je kinderen verwerkt hebt en komt uit Jeugd van Tegenwoordig liedje.quote:
als je geen vrouwtje hebt.quote:
Dat lijkt me kats onmogelijk als gevangene.quote:
Misschien moeten wij nieuwen zo verwelkomen in deze SCquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:39 schreef Saind het volgende:
Ik ben op Facebook lid geworden van een groep voor het maken van Jam enzo om van al die oude vrouwtjes fruit te sourcen voor bier
check wat een lieve mensen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:39 schreef Saind het volgende:
Ik ben op Facebook lid geworden van een groep voor het maken van Jam enzo om van al die oude vrouwtjes fruit te sourcen voor bier
[ afbeelding ]
We hadden charlotte moeten verwelkomen met een kogel in haar brievenbusquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:40 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Misschien moeten wij nieuwen zo verwelkomen in deze SC
Riagodquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:39 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Vorig jaar wel rond die tijd ja.quote:
Ik droomde vannacht dat we bij jou kwamen chillen. Je kwam ons ophalen met een privéjet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |