Heerlijk.......ze zit gewoon in de kleding om haarzelf te verrijken......zelfde met de boodschappen.quote:
Echte Gooische Meisjes Genotquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:07 schreef freaky40 het volgende:
Beter verwend dan verwaarloosd....Aldus Merel...
Die quote heeft ze ook maar gestolen van Gooise meisjes..quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:07 schreef freaky40 het volgende:
Beter verwend dan verwaarloosd....Aldus Merel...
Niemand, gewoon de tong van Merel, als ze het moeilijk krijgt gaat hij nog harder door haar mond heen dan andersquote:
Laat dat mens gewoon naar huis gaan en daar haar zware oerzware depressie laten behandelen.....Hier wil je toch niet naar kijken...................En dan die stem van die vent erbij.........quote:
En daar heeft Jessie mee getongeltquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Niemand, gewoon de tong van Merel, als ze het moeilijk krijgt gaat hij nog harder door haar mond heen dan anders
Hahahahahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:09 schreef freaky40 het volgende:
Ondertussen in de yurt; Franny ligt opgebaard....
Goede post. Ik denk er hetzelfde overquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Laat dat mens gewoon naar huis gaan en daar haar zware oerzware depressie laten behandelen.....Hier wil je toch niet naar kijken...................En dan die stem van die vent erbij.........
Al die bijnamen wordt je toch ook strontziek van.............Tussen de bomen het bos niet meer kunnen zien zeg maar...quote:
Okay......quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Niemand, gewoon de tong van Merel, als ze het moeilijk krijgt gaat hij nog harder door haar mond heen dan anders
Hahahahahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:09 schreef freaky40 het volgende:
Gif mee uitgewisseld.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En daar heeft Jessie mee getongelt
dan denk ik dat hij die tong echt moest zoeken, want Merel is een zelftongertquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En daar heeft Jessie mee getongelt
We missen de rode roos zoals toen bij Ceesquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:09 schreef freaky40 het volgende:
was dus geen bijnaamquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Al die bijnamen wordt je toch ook strontziek van.............Tussen de bomen het bos niet meer kunnen zien zeg maar...
Was niet een bijnaam maar gewoon haar tong......quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Al die bijnamen wordt je toch ook strontziek van.............Tussen de bomen het bos niet meer kunnen zien zeg maar...
ze is absoluut fotogeniek, ik denk ook heel lief, maar het komt er zoooooo verrot uit allemaalquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Mylene is ook zo'n echte topper voor het programma....Ligt plat, probeert mooi te zijn en dat is het ook............Ook vakantie aan het vieren...
?quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:13 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Febo post bewust niet betipext om maar een beetje sensatie te krijgen
we gaan weer een niveautje lagerquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:13 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Febo post bewust niet betipext om maar een beetje sensatie te krijgen
Ow dat kan, maar ze maakt geen tv.............Billy maakte tv, Jessie maakt tv.......quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze is absoluut fotogeniek, ik denk ook heel lief, maar het komt er zoooooo verrot uit allemaal
TV maken boeit me sowieso nietquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow dat kan, maar ze maakt geen tv.............Billy maakte tv, Jessie maakt tv.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
betlpext????quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Whaaa.....ben dus niet de enige.......
Dan is er helemaal niets meer aan de streams en dus de TV uitzending uiteindelijk...quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
TT
ouwe Fokkert @:Tong80
ineens gespot in ut Cos getokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ken ik niet, maar kom maar weer
Make trouble not war
Jij kijkt liever naar mensen die op bed liggen............Okay...quote:
Ahah......zegt dat dan.......quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:15 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Niet zwartgelakt dan? Wat jij wilt
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
TT
ouwe Fokkert @:Tong80
ineens gespot in ut Cos getokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
En ;n grote bek, en op alles en iedereen wat aan te merkenquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Mylene is ook zo'n echte topper voor het programma....Ligt plat, probeert mooi te zijn en dat is het ook............Ook vakantie aan het vieren...
ik ben een streamer, geen tv kijker, en de interactie tussen bewoners boeit me, zelfs de saaie tijden, en hoe mensen handelen als ze weten als er een camera op hun staat, ik ben een gluurder, kijk ook altijd naar huizen naar binnenquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan is er helemaal niets meer aan de streams en dus de TV uitzending uiteindelijk...
Wie er verantwoordelijk is voor de casting moet zijn/haar ontslag krijgen.............Wat een drama......quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ;n grote bek, en op alles en iedereen wat aan te merken
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:18 schreef yaello het volgende:
Hiske heeft uitgesproken dat ze verliefd is op Adriaan?????
die Kimquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:18 schreef yaello het volgende:
Hiske heeft uitgesproken dat ze verliefd is op Adriaan?????
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik ben een streamer, geen tv kijker, en de interactie tussen bewoners boeit me, zelfs de saaie tijden, en hoe mensen handelen als ze weten als er een camera op hun staat, ik ben een gluurder, kijk ook altijd naar huizen naar binnen
ik heb een hond, doe dat heel casualquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:19 schreef zodeju het volgende:
[..]Maar nooit tegen de (lantaarn)lamp gelopen.
ja precies, met Adriaan in de boom, OMG je zal toch een Hiske zijn en je geiligheid nergens kwijt kunnen! Moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:20 schreef DKUp het volgende:
Hops heeft haar script vaan een half jaar geleden er maar weer eens bijgepakt
behalve de kogel om haar nek, denk ik dat ik haar wel leuk vindt, kleine donderquote:
Heb je een aansteker voor me?........quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
iedereen gewoon nu een eigen aansteker... wordt je toch gek van gezeik om een aansteker
Vind ik wel meevallen. Weet je wie agressief over kwam als hij boos was....Tim!quote:
eindelijkquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
spullen zonder afrekenen in Merel dr huisje
rookwaar en kleding
Jess verteld
week naar week
steeds weer dr achteraan
ze is niet tevertruouwen et geld
het boeid dr geen reet
wil zo graga nwe kleding
zondag zou ze een lijst aan leveren . mbt goede doel
niet voorelkaar
na een markt niet opruimen he
doet ze nooit
roken dr iegen huis,vloggen en dan verwacht ze anderen aan te sturen
Tim is weg inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Weet je wie agressief over kwam als hij boos was....Tim!
Er waren net woorden tussen Merel en Jessie...........Gemist zeker?quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:24 schreef Rhosyn het volgende:
Wow, Jessie is aan het mopperen. Eerst over Hiske en nu over Merel.
Die vlogs zijn sowieso lachwekkend. Plaatsvervangende schaamte gewoonquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:24 schreef Bramenstruik het volgende:
de vlogs van Merel staan op de webshop, heb vanmorgen ff gekeken, om je kapot te schamen! Alleen bedankjes voor spullen die ze afgetroggeld heeft
Over drie dagen is de uitvaart...........quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:25 schreef VitaSackville het volgende:
Leeft Fruts nog wel...of moet er iemand komen om haar in THE butt wakker te noicken?
dat wordt aanpakken voor Ericquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Over drie dagen is de uitvaart...........
Wat moet Eric doen dan om Franny naar haar laatste rustplaats te brengen?quote:
kist makenquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat moet Eric doen dan om Franny naar haar laatste rustplaats te brengen?
Hij heeft wel een punt.............Merel is ontmaskerd....quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jess verder
ze haalt alleen maar wat ze zelf lekker vnd
ze denkt niet aan een ander , ze lacht er bij
ik trap er niet in
.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Over drie dagen is de uitvaart...........
Niet nodig toch..........Gewoon graven en hup erin en vot ermee.......quote:
ik voel een scriptje, hij moest wel, moren tongeren ze weerquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt.............Merel is ontmaskerd....
eindelijk is het de wereld inquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt.............Merel is ontmaskerd....
Denk niet dat Jessie zijn tong nog in dat smoelwerk van Merel douwt..........quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik voel een scriptje, hij moest wel, moren tongeren ze weer
wat is er dan met die kogel om haar nekquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
behalve de kogel om haar nek, denk ik dat ik haar wel leuk vindt, kleine donder
Nu die rooie(Hiske) nog.............quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
eindelijk is het de wereld in
wrd hoog tijd
En nog steeds niet andersom dat Jessie eens aangesproken wordtquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:24 schreef Rhosyn het volgende:
Wow, Jessie is aan het mopperen. Eerst over Hiske en nu over Merel.
Endoscopie ,zal m leren...al die babipangNgquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jess; laat het duidelijk zijn
ik de de finac voor de groep
niet voor Merel
Merel is onderdeel vd groep
. ANdrea vraagt Erik wat ga je doen
Erik ,; naar het zhuis mag niet eten..onderzoek
Net of ze drek op haar bakkus heeft........quote:
Wees blij dat die lullo er is, anders was het wel heuuuuuuuulllllllll saai.............quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En nog steeds niet andersom dat Jessie eens aangesproken wordt
kan jij je de nachtelijke sessies met Billy hier nog herinneren, dat we hier met zn allen zaten te hororren, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet doen, en hij deed het,Jesie is niet zo consequentquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk niet dat Jessie zijn tong nog in dat smoelwerk van Merel douwt..........
Haha zat ik net te denken,gun ik hem welquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:29 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Endoscopie ,zal m leren...al die babipangNg
lkkr slang in je holquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:29 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Endoscopie ,zal m leren...al die babipangNg
Ja ma ja......quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kan jij je de nachtelijke sessies met Billy hier nog herinneren, dat we hier met zn allen zaten te hororren, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet doen, en hij deed het,Jesie is niet zo consequent
Kan je er iets op vervenquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:31 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Karton kan tegenwoordig ook..Nog goedkoper
[ afbeelding ]
in dit geval mag Jessie van Merel winnenquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wees blij dat die lullo er is, anders was het wel heuuuuuuuulllllllll saai.............
Hojohojoquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lkkr slang in je hol
diep zuchten maneer diep zuchten
kabouter prikkeprak
Dat gaat ook wel gebeuren.....quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
in dit geval mag Jessie van Merel winnen
Keesje?quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:33 schreef Bramenstruik het volgende:
o wow, Jessie zegt, ik heb echt een beetje een hekel aan haar gekregen............................zou het leuk vnden als ik mn mening mag bijstellen
Ja zo kwam dat wel op mij over....denk ook niet dat die twee echt goed zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:31 schreef freaky40 het volgende:
Jessie gaat geen tattoo zetten, maar doet geheimzinnig waarom niet....hij vertrouwd het Dylan niet toe denk ik....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
off topic
Eric gaat straks iets leuks doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat staat erin die brief?quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nou kom op Mylène geef die brief van je moeder aan Gerrit, ik wil die grijns van die baardaap zijn bakkes zien verdwijnen
Hij heeft geen geluk met schoonmoeders...quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:47 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Ik hoop dat Gerrit zegt: ''wat moet ik hiermee? het is jouw post'' en het briefje weg tyft
dubbel, hij schreef haar, vertelde Sjellie dat het zn beste vriendin was, dat ze op bezoek kwam, dusquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:47 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Ik hoop dat Gerrit zegt: ''wat moet ik hiermee? het is jouw post'' en het briefje weg tyft
aparte manier om dat te zeggen whahahahahahahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:47 schreef snetje het volgende:
[..]
Hij heeft geen geluk met schoonmoeders...
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:52 schreef kaatje50 het volgende:
Gerrit weet gewoon dat er een tv momentje komt. Zit al steeds te wachten. Nu batterijen wisselen.
Hij is volgens mij al geweest.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:52 schreef Angelique61 het volgende:
Hoelaat moet Eric naar het ziekenhuis best lang om nuchter te blijven
Om 14.00 uurquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:52 schreef Angelique61 het volgende:
Er valt nogalwat te bikken door kabouter Prikkeprak...eerst al die zooi eruit!quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:52 schreef Angelique61 het volgende:
Ger ging net de douche in, volgens mij. Ze heeft te lang gewachtquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:57 schreef DKUp het volgende:
Ze kan Ger niet vinden zoals de laatste maanden.
Nou, inderdaad. Zoiets liever zo vroeg mogelijk.......quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:52 schreef Angelique61 het volgende:
Haar gewassen en een strakke staart gemaaktquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tis dr met Mylene dr krulletjes gebeurd![]()
Dil & Kaylie klaar nu met die meuk in de sjop?
Oh oké, want hij was daarnet al de hele tijd aan het draaien. Toen ging zij nog even langs andere mensen met haar gezeik.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ger ging net de douche in, volgens mij. Ze heeft te lang gewacht
nee johquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wast hij zijn jas ook gelijk mee....?
Wat is er voorgevallen?quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh oké, want hij was daarnet al de hele tijd aan het draaien. Toen ging zij nog even langs andere mensen met haar gezeik.
Je kunt ook doorslaan met het 'niet meer in depressie zitten' natuurlijk...quote:
WTF! Why? Dat hij nu niet meer exclusief is?quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mama Myleentje boos op Gerrit. Gerrit had haar een brief gestuurd.
Zoals Myleentje altijd over anderen doet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
myl heeft post van mama, die is boos op gerr. praat lelijk over haar dochterT
Mylène had post en moeders heeft er een brief bij gedaan voor Gerrit.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mama Myleentje boos op Gerrit. Gerrit had haar een brief gestuurd.
Ze draagt alleen nog maar kleding van Jens.quote:
Volgens mij lag ze in die tijd nog bij hem in de tent.....quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
WTF! Why? Dat hij nu niet meer exclusief is?
Gisteravond ook weer, tegen Andrea. Zo raar om maar tegen iedereen leeg te lopen over je ex, met als doel er zelf beter op te staan/ uitgestraald worden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nee, dat ben je niet.quote:
Wat een geluk toch weer, ze hoeven nog niet. Wat een faalangst hazen zijn het...quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
hele tijd geouwehoer over dat ze vandaag moesten tatooeren en zijn ze nog bezig met verven
Hij heeft aantal mensen vertelt hoe het verhaal was waardoor het uit ging met Mylenequote:Op dinsdag 2 april 2019 13:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
In dit geval geen voorkeur. Antipathie voor beiden.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In dit geval geen voorkeur. Antipathie voor beiden.
TjA, de kinderen praten over exen en schoonmoeders alsof ze jaren getrouwd zijn geweest...Ger 23,Myl 20.... Jaja,heel wat levenservaringquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
begrijp ff niet wrom die Ma van Myl
iets over Greet schrijft.
..
Ga Cossen mens bemoei niet
Myl zat toch ook an de drugsquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij heeft aantal mensen vertelt hoe het verhaal was waardoor het uit ging met Mylene
Daar heb ik niks van mee gekregen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Myl zat toch ook an de drugs
welke heb ik niet opgevangen
. Lotus ventileerde dat toen
Is allemaa net zo waar als de spierziekte van Naomiquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Myl zat toch ook an de drugs
welke heb ik niet opgevangen
. Lotus ventileerde dat toen
En volgens mij is het ook al 2 jaar of zo geleden of ietsje korter misschien . 1 1/2 jaarquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:06 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
TjA, de kinderen praten over exen en schoonmoeders alsof ze jaren getrouwd zijn geweest...Ger 23,Myl 20.... Jaja,heel wat levenservaring
Kayle wil het gezellig makenquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En volgens mij is het ook al 2 jaar of zo geleden of ietsje korter misschien . 1 1/2 jaar
Twee manden verkering en dan noem je dat ex en je schoonmoederquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En volgens mij is het ook al 2 jaar of zo geleden of ietsje korter misschien . 1 1/2 jaar
Zou ik ook niet doen ga je weer zweten weer wassen bahhquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:10 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Erik: Ik mot zo naar het ziekenhuis. Dan ga ik niet werken voor die tijd
Straks gaat hij bezig met 'die kist' (denkt hij)
Jessie zei daarstraks ook letterlijk tegen Erik dat het een luie donder was, dat hij niks deed
Dat tot daar aan toe, maar Erik doet al weken amper iets. Meeste dagen zit hij alleen maar te zitten, te eten, te drinken, te kreunen en te hangen op bed.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:12 schreef Inca het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen ga je weer zweten weer wassen bahh
beetje gespannenquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:10 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Erik: Ik mot zo naar het ziekenhuis. Dan ga ik niet werken voor die tijd
Straks gaat hij bezig met 'die kist' (denkt hij)
Jessie zei daarstraks ook letterlijk tegen Erik dat het een luie donder was, dat hij niks deed
Net als de restquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat tot daar aan toe, maar Erik doet al weken amper iets. Meeste dagen zit hij alleen maar te zitten, te eten, te drinken, te kreunen en te hangen op bed.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
beetje gespannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
beetje gespannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gelukkig wel een beetje spuug op de puntmuts
Haha. Ja op advies van Jessie en Adriaan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:15 schreef VitaSackville het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:15 schreef VitaSackville het volgende:
[..]![]()
Hij loopt naar haar toe en geeft de brief terugquote:
pussy mylenequote:Op dinsdag 2 april 2019 13:20 schreef Zeyina het volgende:
Gerrit: Ik heb ook niet het idee dat ik verantwoording hoef af te leggen voor wat ik doe of zeg.
Het is zoals ik het heb gezien en dat je moeder dat anders ziet is aan haar
Mylène: Ok. Dat is goed en ze verdwijnt naar de bovenverdieping
Eerlijk, ik had dat verzonnen,zelf...die endoscopie....ik weet helemaal niet welk onderzoek hij krijgtquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
omg heb beeld nu
Erikje erikje
Ja, ze had Gerrit zoveel meer te kakken kunnen zetten nu. Want eerlijk is eerlijk, Gerrit is wel heel vals over Mylene sinds ze meer met Jens is. Ook al is het een gedrocht hahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:21 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
pussy mylene, beetje een bom droppen vervolgens verwachten dat Gerrit gaan flippen en wanneer dat niet het geval is snel vluchten om alle confrontatie na je faal te voorkomen
![]()
![]()
Dat begreep ik ook uit het gesprek tussen hem en Jessie en Adriaan, dat hij voor een echoscopie heen moetquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:22 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Eerlijk, ik had dat verzonnen,zelf...die endoscopie....ik weet helemaal niet welk onderzoek hij krijgt
Ow, gelukkig...quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook uit het gesprek tussen hem en Jessie en Adriaan, dat hij voor een echoscopie heen moet
Ze probeert wel.quote:
Solliciteert naar een toneelhaakje misschien...quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:25 schreef Mumbojumbo het volgende:
Gerrit de zelfbenoemde media kenner versteerd wel veel potentiële tv momentjes de laatste tijd.
Geen ruzie met bezopen Shell willen maken, kist niet openen en nu dit weer in de kiem gesmoord.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Solliciteert naar een toneelhaakje misschien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |