Heerlijk.......ze zit gewoon in de kleding om haarzelf te verrijken......zelfde met de boodschappen.quote:
Echte Gooische Meisjes Genotquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:07 schreef freaky40 het volgende:
Beter verwend dan verwaarloosd....Aldus Merel...
Die quote heeft ze ook maar gestolen van Gooise meisjes..quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:07 schreef freaky40 het volgende:
Beter verwend dan verwaarloosd....Aldus Merel...
Niemand, gewoon de tong van Merel, als ze het moeilijk krijgt gaat hij nog harder door haar mond heen dan andersquote:
Laat dat mens gewoon naar huis gaan en daar haar zware oerzware depressie laten behandelen.....Hier wil je toch niet naar kijken...................En dan die stem van die vent erbij.........quote:
En daar heeft Jessie mee getongeltquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Niemand, gewoon de tong van Merel, als ze het moeilijk krijgt gaat hij nog harder door haar mond heen dan anders
Hahahahahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:09 schreef freaky40 het volgende:
Ondertussen in de yurt; Franny ligt opgebaard....
Goede post. Ik denk er hetzelfde overquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Laat dat mens gewoon naar huis gaan en daar haar zware oerzware depressie laten behandelen.....Hier wil je toch niet naar kijken...................En dan die stem van die vent erbij.........
Al die bijnamen wordt je toch ook strontziek van.............Tussen de bomen het bos niet meer kunnen zien zeg maar...quote:
Okay......quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Niemand, gewoon de tong van Merel, als ze het moeilijk krijgt gaat hij nog harder door haar mond heen dan anders
Hahahahahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:09 schreef freaky40 het volgende:
Gif mee uitgewisseld.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En daar heeft Jessie mee getongelt
dan denk ik dat hij die tong echt moest zoeken, want Merel is een zelftongertquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En daar heeft Jessie mee getongelt
We missen de rode roos zoals toen bij Ceesquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:09 schreef freaky40 het volgende:
was dus geen bijnaamquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Al die bijnamen wordt je toch ook strontziek van.............Tussen de bomen het bos niet meer kunnen zien zeg maar...
Was niet een bijnaam maar gewoon haar tong......quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Al die bijnamen wordt je toch ook strontziek van.............Tussen de bomen het bos niet meer kunnen zien zeg maar...
ze is absoluut fotogeniek, ik denk ook heel lief, maar het komt er zoooooo verrot uit allemaalquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Mylene is ook zo'n echte topper voor het programma....Ligt plat, probeert mooi te zijn en dat is het ook............Ook vakantie aan het vieren...
?quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:13 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Febo post bewust niet betipext om maar een beetje sensatie te krijgen
we gaan weer een niveautje lagerquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:13 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Febo post bewust niet betipext om maar een beetje sensatie te krijgen
Ow dat kan, maar ze maakt geen tv.............Billy maakte tv, Jessie maakt tv.......quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze is absoluut fotogeniek, ik denk ook heel lief, maar het komt er zoooooo verrot uit allemaal
TV maken boeit me sowieso nietquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow dat kan, maar ze maakt geen tv.............Billy maakte tv, Jessie maakt tv.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
betlpext????quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Whaaa.....ben dus niet de enige.......
Dan is er helemaal niets meer aan de streams en dus de TV uitzending uiteindelijk...quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
TT
ouwe Fokkert @:Tong80
ineens gespot in ut Cos getokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ken ik niet, maar kom maar weer
Make trouble not war
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |