SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vooral erg benieuwd waar we staan na deze maand, is echt erop of eronder voor zowel Ajax als psv.quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben toch wel hyped voor deze maand
Ik hoop dat het Marc lukt om nog een speler vast te houden zoals Tagliafico, Ziyech of Neres.quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vooral erg benieuwd waar we staan na deze maand, is echt erop of eronder voor zowel Ajax als psv.
Zal op Transfer gebied ook wel dingen gebeuren deze maand als Overmars de selectie voor volgend seizoen snel op orde wil hebben.
Ik denk dat Neres wel blijft, Tagli kan ik geen hoogte van krijgen wat er gaat gebeuren, is ook al wat ouder natuurlijk. Ziyech zie ik best blijven als er geen club komt die hem aan staat of hem de beoogde positie(speeltijd) belooft. Ziyech schat ik in als iemand die erg goed weet wat hij wil en die kiest echt niet voor een willekeurige club voor het geld. Het zal heel moeilijk worden voor Overmars, maar ik zie hem best de portomonee trekken om ze te behouden, het zal aan de speler liggen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Marc lukt om nog een speler vast te houden zoals Tagliafico, Ziyech of Neres.
Dan heb je met Onana, Mazraoui, Blind, Schone, Tadic, Van de Beek en Dolberg al een goede kern bij elkaar.
Neequote:Op dinsdag 2 april 2019 09:42 schreef mokkiemok het volgende:
ik weet het echt niet met Propper hoor. Is dat nou wel zo'n goed idee.
dat idee heb ik dus ook een beetje, vond hem ook nooit positief opvallen als ik hem zag spelen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Als dat geen Nederlander was had niemand interesse gehad in die gozer
Dat betwijfel ik ten zeerste, ik snap dat de Ajax-fans dat anders willen zien, maar deze drie gaan toch wel vertrekken lijkt me.quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Marc lukt om nog een speler vast te houden zoals Tagliafico, Ziyech of Neres.
Lamprou <-> Kotarskiquote:Op dinsdag 2 april 2019 09:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
Er moet eigenlijk ook wel iets gedaan worden aan de bank. Kristenen, Lamprou, Magallan, de Wit, Eiting, Cerny en Ekkelenkamp kunnen er allemaal geen reet van.
Leeft Sinkgraven eigenlijk nog?
Gravenberch is meuk?quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lamprou <-> Kotarski
Kristensen <-> Dest
De Wit <-> Gravenberch
Ekkelenkamp <-> Jensen
Liever wat talentvolle jeugd op de bank dan bovenstaande meuk.
Dat is het lijstje dat er wel in moet.quote:
@JR-Style-93twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 02-04-2019 om 11:31:53Work hard & get rewarded! 👏Dani de Wit ---> 2021 🤜🤛#Dani2021 reageer retweet
Feestquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
@:JR-Style-93twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 02-04-2019 om 11:31:53Work hard & get rewarded! 👏Dani de Wit ---> 2021 🤜🤛#Dani2021 reageer retweet
Is toch ook niet het niveau voor op de bank wat je moet nastreven lijkt me. Tuurlijk kan je niet allemaal toppers op de bank hebben maar je merkt nu al dat het heel gedurfd is om te rouleren aangezien je dan meteen een stuk minder bentquote:
De spelers in categorie daartussen gaan niet zomaar naar Ajax om daar op bank te zitten... Tuurlijk wil je wat beters maar als je een goede vervanger hebt per linie dan denk ik dat je het al heel goed doet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Is toch ook niet het niveau voor op de bank wat je moet nastreven lijkt me. Tuurlijk kan je niet allemaal toppers op de bank hebben maar je merkt nu al dat het heel gedurfd is om te rouleren aangezien je dan meteen een stuk minder bent
Vind jij dat we die goede vervangers nu hebben? Afgelopen zondag kan je zeggen dat je misschien Veltman hebt, Huntelaar en Dolberg. Verder heb je Lang, De Wit, Labyad, Sinkgraven, twee keepers, Magallan en Kristensenquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De spelers in categorie daartussen gaan niet zomaar naar Ajax om daar op bank te zitten... Tuurlijk wil je wat beters maar als je een goede vervanger hebt per linie dan denk ik dat je het al heel goed doet.
ik vind het ook allemaal maar erg smal en je hebt het nadeel dat de oudere spelers ook niet bij jong ritme op kunnen doenquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vind jij dat we die goede vervangers nu hebben? Afgelopen zondag kan je zeggen dat je misschien Veltman hebt, Huntelaar en Dolberg. Verder heb je Lang, De Wit, Labyad, Sinkgraven, twee keepers, Magallan en Kristensen
Voor het middenveld kan het wat beter, maar dat is heel moeilijk te vinden. Je hebt wel Gravenberch voor straks eventueel. Voor andere linies denk ik dat je wel goed zit. Het blijft lastig. Je wil een adequate vervanger maar degene moet niet klagen over gebrek aan speeltijd.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vind jij dat we die goede vervangers nu hebben? Afgelopen zondag kan je zeggen dat je misschien Veltman hebt, Huntelaar en Dolberg. Verder heb je Lang, De Wit, Labyad, Sinkgraven, twee keepers, Magallan en Kristensen
zullen we hem ooit nog gaan zien in de Arena vraag ik mij afquote:
Deed hij het ook niet vrij aardig in de laatste competitiewedstrijd vorig jaar?quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:05 schreef skysherrif het volgende:
Matusiwa volgend jaar op de bank zetten, qua cijfers 1 vd beste middenvelders de laatste weken in de eredivisie. Type speler die we ook niet hebben.
KANTED.
Je kan een Tagliafico natuurlijk ook gewoon aan zijn contract houdenquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:08 schreef mokkiemok het volgende:
Van der Sar: 'Gaan geen zeven of acht spelers de deur uit doen bij Ajax'
https://www.voetbalprimeu(...)-doen-bij-ajax-.html
ik denk echt dat Neres en misschien wel tagli gaan blijven.
Kan me die wedstrijd tegen Excelsior niet meer zo heugen. Maar bij jong ajax was hij ook een tijdje sterkhouder (met ook wat mindere fases, maar dat is vaak wel vaste prik bij jong)quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Deed hij het ook niet vrij aardig in de laatste competitiewedstrijd vorig jaar?
heeft het volgens mij prima naar zijn zin, heb ik bij neres ook het idee(zolang hij speelt)quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je kan een Tagliafico natuurlijk ook gewoon aan zijn contract houden
natuurlijk maar ik kan ook begrijpen dat ze gebruik willen maken van het momentumquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
heeft het volgens mij prima naar zijn zin, heb ik bij neres ook het idee(zolang hij speelt)
dus ik zie ze wel blijven
Frenkie, de Ligt en Ziyech dan weg.
Costa is juist net weer fit.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:17 schreef Liftdeur het volgende:
Ik zie op allerlei vage sites veel hoopgevende berichten dat Ronaldo en eventueel Dybala en Costa de wedstrijd in Amsterdam gaat missen.
Fingers crossed.
moet er wel een club komen waarbij ze kunnen spelen en die CL speelt. en dan is er nog Ajax die ze aan hun contract kan houden en ze het nodige salaris kan geven. Een extra jaar voor Neres zou juist goed zijn, Tagli is al wat ouder.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk maar ik kan ook begrijpen dat ze gebruik willen maken van het momentum
was Atletico niet in de markt voor Tagliafico? Dat is een mooie stap en ik neem aan dat er voor Neres ook wel clubs in de markt zijn die CL spelen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
moet er wel een club komen waarbij ze kunnen spelen en die CL speelt. en dan is er nog Ajax die ze aan hun contract kan houden en ze het nodige salaris kan geven. Een extra jaar voor Neres zou juist goed zijn, Tagli is al wat ouder.
Sierd de Vos vertelde onlangs tijdens z'n commentaar dat Barca hem wilde hebben maar dat Messi een negatief advies heeft gegeven. Auwquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
was Atletico niet in de markt voor Tagliafico? Dat is een mooie stap en ik neem aan dat er voor Neres ook wel clubs in de markt zijn die CL spelen.
dat eerste lijkt me stugquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Sierd de Vos vertelde onlangs tijdens z'n commentaar dat Barca hem wilde hebben maar dat Messi een negatief advies heeft gegeven. Auw. Maar Atletico wil hem nog wel hebben idd.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
@:JR-Style-93twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 02-04-2019 om 11:31:53Work hard & get rewarded! 👏Dani de Wit ---> 2021 🤜🤛#Dani2021 reageer retweet
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zullen we hem ooit nog gaan zien in de Arena vraag ik mij af
Prima bankzitter waar nog rek in zit. Ze kunnen niet allemaal altijd maar in de basis staan he.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Mi gado.
Dit slaat echt nergens op.
Waarom is hij een prima bankzitter? Als hij erin staat komt hij veel tekort en heb je er niks aan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Prima bankzitter waar nog rek in zit. Ze kunnen niet allemaal altijd maar in de basis staan he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |