SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Kopjechino op 02-04-2019 00:45:05 ]'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je speelt blokfluit? Air speelt piano. We moeten een Fok! band beginnnen!
Is ook primaquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]nee wel gespeeld. Maar kan wel goed fluiten (zonder blok).
Hebben wel nog een zanger of zangeres nodig..en in welke taal?
Ja rock in Nederlands gaat niet echt hequote:Op dinsdag 2 april 2019 00:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is ook prima
Kan wel zingen, maar niet handig met viool
En Engels, geen Nederlands
Neequote:Op dinsdag 2 april 2019 00:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja rock in Nederlands gaat niet echt he
En covers of zelf muziek schrijven?quote:
Laten we met covers beginnen, om onze sound te ontdekken. Daarna kunnen we ons wel wagen aan zelfgeschreven muziekquote:
Lijkt me een prima planquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Laten we met covers beginnen, om onze sound te ontdekken. Daarna kunnen we ons wel wagen aan zelfgeschreven muziek
Nachtdienst?quote:
Jaquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lijkt me een prima plan
[..]
Nachtdienst?
quote:
Ik zou wel een goede zijn voor nachtdienstenquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is bij mij wel altijd lekker rustig maar nog steeds liever niet.
Moeilijke slaper?quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zou wel een goede zijn voor nachtdiensten
Jointje rokenquote:
quote:
Van mij wel..quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:01 schreef Lyzio_NL het volgende:
Mag je hier ook even gewoon zeuren over dingen, relationele dingen dan?
Klaag maar raak.quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:01 schreef Lyzio_NL het volgende:
Mag je hier ook even gewoon zeuren over dingen, relationele dingen dan?
Okay, daar ga ik. Ik heb met een ex van mij altijd heel goed contact gehouden. Dit is al 6 jaar geleden ofzo dat we bij elkaar waren. En toch hebben we elkaar nooit helemaal los kunnen laten. Bij beide zijn er vriendinnen en vrienden doorheen gefietst. En nu zijn we allebei weer single sinds lange tijd en trekken we weer naar elkaar toe. Moet ik dat toelaten of moet ik beter weten?quote:
Ligt eraan wat je eigen gevoel zegt. Hoe zijn jullie uit elkaar gegaan, denk je dat er toekomst in zit, heb je nog gevoelens?quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:04 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Okay, daar ga ik. Ik heb met een ex van mij altijd heel goed contact gehouden. Dit is al 6 jaar geleden ofzo dat we bij elkaar waren. En toch hebben we elkaar nooit helemaal los kunnen laten. Bij beide zijn er vriendinnen en vrienden doorheen gefietst. En nu zijn we allebei weer single sinds lange tijd en trekken we weer naar elkaar toe. Moet ik dat toelaten of moet ik beter weten?
Ja is wel erg kort door de bocht om daar nu mijn mening over te geven. Waarom ging het de eerste keer fout?quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:04 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Okay, daar ga ik. Ik heb met een ex van mij altijd heel goed contact gehouden. Dit is al 6 jaar geleden ofzo dat we bij elkaar waren. En toch hebben we elkaar nooit helemaal los kunnen laten. Bij beide zijn er vriendinnen en vrienden doorheen gefietst. En nu zijn we allebei weer single sinds lange tijd en trekken we weer naar elkaar toe. Moet ik dat toelaten of moet ik beter weten?
We zijn uit elkaar gegaan omdat ik me verstikt voelde door haar. Maar, ik moet toegeven naderhand dat ik ook wel een rem nodig had. Nu zijn we zoveel jaren verder en door de jaren heen is ons gevoel voor humor, leven, opvattingen, normen en waarden eigenlijk altijd hetzelfde gebleven. We kunnen zo ontzettend met elkaar lachen. We maken elkaars zinnen af. We begrijpen elkaar. Wat ik van vrienden hoor (we zitten nog altijd in dezelfde vriendengroep) is dat we heel erg op elkaar lijken Dat zij de vrouwelijke vorm van mij is en ik de mannelijke vorm van haar. Constant een spiegel zeg maar.quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je eigen gevoel zegt. Hoe zijn jullie uit elkaar gegaan, denk je dat er toekomst in zit, heb je nog gevoelens?
Post boven jequote:Op dinsdag 2 april 2019 01:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja is wel erg kort door de bocht om daar nu mijn mening over te geven. Waarom ging het de eerste keer fout?
Het eerste wat je zegt is eigenlijk al een rode vlag. Hoe weet je dat je dit niet weer zo gaat ervaren?quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:09 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
We zijn uit elkaar gegaan omdat ik me verstikt voelde door haar. Maar, ik moet toegeven naderhand dat ik ook wel een rem nodig had. Nu zijn we zoveel jaren verder en door de jaren heen is ons gevoel voor humor, leven, opvattingen, normen en waarden eigenlijk altijd hetzelfde gebleven. We kunnen zo ontzettend met elkaar lachen. We maken elkaars zinnen af. We begrijpen elkaar. Wat ik van vrienden hoor (we zitten nog altijd in dezelfde vriendengroep) is dat we heel erg op elkaar lijken Dat zij de vrouwelijke vorm van mij is en ik de mannelijke vorm van haar. Constant een spiegel zeg maar.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:11 schreef Lyzio_NL het volgende:
Ohja, en het was keiharde rock hier dus ik ben de lelijkste niet en draag bij!
Dat is zeker een rode vlag, maar we zijn ondertussen 6 jaar verder. Allebei meer volwassen geworden. Ik ben nu 32 en zij is 28. Toen we bij elkaar waren, ja goed.. toen waren we nog kinderen. En als we weer een relatie aangaan dan weet ik uiteraard niet wat er komt. Maar het feit blijft staan dat we door de jaren heen altijd contact hebben gehouden en dat voelt gewoon goed. Vertrouwd. We weten wat we aan elkaar hebben. Misschien is onze echte relatie wel begonnen na onze relatie, if that makes any sense. We zitten zoals gezegd nog altijd bij dezelfde vriendengroep en als er iemand jarig is of er is een feestje dan hebben we aan een woord genoeg Kan het niet goed uitleggen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het eerste wat je zegt is eigenlijk al een rode vlag. Hoe weet je dat je dit niet weer zo gaat ervaren?
Als mensen uit elkaar gaan is er een reden voor, zelden komt het voor dat het dan alsnog gaat werken. Het is leuk als jullie bij elkaar zijn, maar als je weer een relatie aangaat, blijft dat dan zo?
Is het niet omdat je het idee van een relatie mist, en zij vertrouwd voelt?
Niemand kan dit voor jou bepalen, alleen jij.
Heb zelf weinig ervaring op relatie gebied, maar ik zou niet terug willen naar mijn ex. Maar, dat is een heel ander verhaal.
De reden dat jullie op elkaar lijken wil niet automatisch zeggen dat jullie daarom goed bij elkaar passen. Naar mijn mening werkt het juist vaak als de ander anders is. Maar dat is mijn mening, en ik ken jullie natuurlijk niet.
Heb je dit al voorgelegd aan haar, je gevoelens?
Zal allemaal wel, als er wederzijdse gevoelens zijn kan het bestquote:Op dinsdag 2 april 2019 01:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het eerste wat je zegt is eigenlijk al een rode vlag. Hoe weet je dat je dit niet weer zo gaat ervaren?
Als mensen uit elkaar gaan is er een reden voor, zelden komt het voor dat het dan alsnog gaat werken. Het is leuk als jullie bij elkaar zijn, maar als je weer een relatie aangaat, blijft dat dan zo?
Is het niet omdat je het idee van een relatie mist, en zij vertrouwd voelt?
Niemand kan dit voor jou bepalen, alleen jij.
Heb zelf weinig ervaring op relatie gebied, maar ik zou niet terug willen naar mijn ex. Maar, dat is een heel ander verhaal.
De reden dat jullie op elkaar lijken wil niet automatisch zeggen dat jullie daarom goed bij elkaar passen. Naar mijn mening werkt het juist vaak als de ander anders is. Maar dat is mijn mening, en ik ken jullie natuurlijk niet.
Heb je dit al voorgelegd aan haar, je gevoelens?
Kan, zoals ik al zei: heb bijna geen ervaring met relatiesquote:Op dinsdag 2 april 2019 01:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zal allemaal wel, als er wederzijdse gevoelens zijn kan het best
Ik klik ook beter met mensen die tot op zekere hoogte op mij lijken.
Ik snap je wel. Leg het aan haar voor. Als je het idee hebt dat zij the one is (al geloof ik daar niet in), blijf dan niet lopen met deze gevoelens.quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:21 schreef Lyzio_NL het volgende:
Het zit hem ook in vele kleine dingen door de jaren heen. Iedere keer als een van ons samen was met iemand anders vonden we dat niet echt leuk. We keurden het niet af, maar we hadden het liever niet. Het was nice om een backup te hebben. Dat klinkt heel fout natuurlijk, maar zo hebben we ons jaren gevoeld. Gedacht van, we zijn dan wel uit elkaar maar dat maakt niet uit want hij/zij blijft toch alleen. Het is zo moeilijk om uit te leggen.
Dat wederzijds gevoel is naar mijn idee nooit echt weggegaan. Het punt dat we op elkaar lijken klinkt misschien goed, maar in realiteit is dat niet altijd ideaal.quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zal allemaal wel, als er wederzijdse gevoelens zijn kan het best
Ik klik ook beter met mensen die tot op zekere hoogte op mij lijken.
Dat bedoel ik. Bepaalde raakvlakken hebben is heel belangrijk, maar het kan ook voor wrijving zorgen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:24 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Dat wederzijds gevoel is naar mijn idee nooit echt weggegaan. Het punt dat we op elkaar lijken klinkt misschien goed, maar in realiteit is dat niet altijd ideaal.
Daarom doet mijn mening er ook niet echt toequote:Op dinsdag 2 april 2019 01:24 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Dat wederzijds gevoel is naar mijn idee nooit echt weggegaan. Het punt dat we op elkaar lijken klinkt misschien goed, maar in realiteit is dat niet altijd ideaal.
Beetje wrijving hoort erbij toch? Of doe ik iets verkeerd?quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Bepaalde raakvlakken hebben is heel belangrijk, maar het kan ook voor wrijving zorgen.
Kàn.
Oh, believe me.. dat geeft veel wrijving. Want je kunt wel kwaad op iemand worden, maar je bent zo hetzelfde dat je eigenlijk boos op jezelf bent. Die spiegel is keihard.quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Bepaalde raakvlakken hebben is heel belangrijk, maar het kan ook voor wrijving zorgen.
Kàn.
Ik weet niet of zij 'the one' is, dat kan niemand zeggen. Only the lucky few. Ik weet wel zeker dat we op heel veel vlakken matchen, maar ben bang dat het.. ja, waar ben ik eigenlijk bang voor? Dat weet ik dus niet. Is ze door de jaren heen een vriendin geworden of is ze echt 'the one', moeilijk. Ze is wel een soulmate, dat weet ik zeker. Maar of we met elkaar kunnen leven.. dat is de vraag. En een gok.quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Leg het aan haar voor. Als je het idee hebt dat zij the one is (al geloof ik daar niet in), blijf dan niet lopen met deze gevoelens.
Je geeft aan beiden gegroeid te zijn, dat is een goed teken.
Ja, beetje wrijving is wel lekkerquote:Op dinsdag 2 april 2019 01:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daarom doet mijn mening er ook niet echt toeken jullie en de situatie niet
[..]
Beetje wrijving hoort erbij toch? Of doe ik iets verkeerd?
Probeer het eens uit te leggen waar je bang voor bent. Want er is dus wel iets, of bepaalde dingen waar je bang voor bent.quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:28 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Oh, believe me.. dat geeft veel wrijving. Want je kunt wel kwaad op iemand worden, maar je bent zo hetzelfde dat je eigenlijk boos op jezelf bent. Die spiegel is keihard.
[..]
Ik weet niet of zij 'the one' is, dat kan niemand zeggen. Only the lucky few. Ik weet wel zeker dat we op heel veel vlakken matchen, maar ben bang dat het.. ja, waar ben ik eigenlijk bang voor? Dat weet ik dus niet. Is ze door de jaren heen een vriendin geworden of is ze echt 'the one', moeilijk. Ze is wel een soulmate, dat weet ik zeker. Maar of we met elkaar kunnen leven.. dat is de vraag. En een gok.
Heel herkenbaar ditquote:Op dinsdag 2 april 2019 01:28 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Oh, believe me.. dat geeft veel wrijving. Want je kunt wel kwaad op iemand worden, maar je bent zo hetzelfde dat je eigenlijk boos op jezelf bent. Die spiegel is keihard.
Ja, ik denk dat we met elkaar kunnen leven. Maar dan moet ik heel eerlijk worden hier en ook goed naar mezelf kijken. Ik ben een man uit een dorp. Verenigingsleven, carnaval, voetbalclub, biertje hier en daar, maar ook keihard werken. Zij is totaal niet van de drank of het verenigingsleven. Dat kan en dat mag ook. Daarin verschillen we compleet. Maar ik bedenk me wel eens dat dat ook niet de dingen zijn die een leven volmaakt maken. Ik kan me daarin veranderen. De vraag is of ik dat wil. Of ik dan niet teveel van mezelf inlever. En waarom zou ik het inleveren. Van de andere kant is er nog nooit iemand geweest die buiten deze feiten zo ontzettend goed bij me gepast heeft. Moeilijk he?quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Probeer het eens uit te leggen waar je bang voor bent. Want er is dus wel iets, of bepaalde dingen waar je bang voor bent.
Denk je zelf dat je met elkaar kan leven? Als je er goed over nadenkt.
Hoe ga jij daar mee om dan? Klinkt alsof je ervaring hierin hebt.quote:
Maar zou je daarin moeten veranderen dan, als je weer een relatie met haar aangaat?quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:33 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat we met elkaar kunnen leven. Maar dan moet ik heel eerlijk worden hier en ook goed naar mezelf kijken. Ik ben een man uit een dorp. Verenigingsleven, carnaval, voetbalclub, biertje hier en daar, maar ook keihard werken. Zij is totaal niet van de drank of het verenigingsleven. Dat kan en dat mag ook. Daarin verschillen we compleet. Maar ik bedenk me wel eens dat dat ook niet de dingen zijn die een leven volmaakt maken. Ik kan me daarin veranderen. De vraag is of ik dat wil. Of ik dan niet teveel van mezelf inlever. En waarom zou ik het inleveren. Van de andere kant is er nog nooit iemand geweest die buiten deze feiten zo ontzettend goed bij me gepast heeft. Moeilijk he?
Weet ik niet. Het zou mee kunnen spelen. Misschien nu niet na al die jaren, dat we beide wat volwassener kijken op de wereld. In de tijd dat we bij elkaar waren wilde zij mij echt voor zichzelf hebben. Ik denk dat dat nu ook wel veranderd is.quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar zou je daarin moeten veranderen dan, als je weer een relatie met haar aangaat?
Je mag beide andere hobby's en interesses hebben toch?
Ja wel ervaring hiermeequote:Op dinsdag 2 april 2019 01:33 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Hoe ga jij daar mee om dan? Klinkt alsof je ervaring hierin hebt.
Aannames.quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:38 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het zou mee kunnen spelen. Misschien nu niet na al die jaren, dat we beide wat volwassener kijken op de wereld. In de tijd dat we bij elkaar waren wilde zij mij echt voor zichzelf hebben. Ik denk dat dat nu ook wel veranderd is.
Slaap lekker Thomasquote:Op dinsdag 2 april 2019 01:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja wel ervaring hiermeeeen beetje een middenweg zoeken.
Maar goed, heb ook geen vriendin meer dus is geen garantie voor succes
Nu echt slapen
Af en toe nog gekker dan met mij. Is ze ook gauw van teruggekomen natuurlijk. Om het makkelijk te maken, het punt is dat we altijd een beetje aan elkaar zijn blijven plakken. Dat het nooit echt weggegaan is. Dat we zoveel raakvlakken hebben op sommige na (as mentioned) dat we altijd 'wij' gebleven zijn. Op een punt in dat traject hebben we daar vrede mee gesloten. Maar ik denk dat er meer in zit. Ik denk dat zij dat ook vind. Heel debiel voorbeeld, maar laatst hadden we een feest waar iedereen bij was en 'ons liedje' kwam op. Dan ga je elkaar toch onbewust zoeken en dan dans je. En dan voelt het goed. Vertrouwd. Geliefd. En je ziet en merkt gewoon dat we daarna moeite moeten doen om dat los te laten. Alsof we allebei bang zijn voor.. iets.quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Aannames.
Lastig, ik ken jou en haar uiteraard niet. Is ze met volgende partners ook zo geweest dat jij weet?
Vind het heel lastig. Krijg het gevoel dat je dit niet zomaar los kan laten. Wat begrijpelijk is.quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:44 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Af en toe nog gekker dan met mij. Is ze ook gauw van teruggekomen natuurlijk. Om het makkelijk te maken, het punt is dat we altijd een beetje aan elkaar zijn blijven plakken. Dat het nooit echt weggegaan is. Dat we zoveel raakvlakken hebben op sommige na (as mentioned) dat we altijd 'wij' gebleven zijn. Op een punt in dat traject hebben we daar vrede mee gesloten. Maar ik denk dat er meer in zit. Ik denk dat zij dat ook vind. Heel debiel voorbeeld, maar laatst hadden we een feest waar iedereen bij was en 'ons liedje' kwam op. Dan ga je elkaar toch onbewust zoeken en dan dans je. En dan voelt het goed. Vertrouwd. Geliefd. En je ziet en merkt gewoon dat we daarna moeite moeten doen om dat los te laten. Alsof we allebei bang zijn voor.. iets.
That's the whole issue. Daar worstel ik dus mee.quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vind het heel lastig. Krijg het gevoel dat je dit niet zomaar los kan laten. Wat begrijpelijk is.
Maar stel, stel, jullie beginnen weer wat en het loopt weer mis? Kan je daarna nog vrienden blijven? Wordt dat dan niet moeilijker, is de teleurstelling dan niet groter?
Vraag jezelf af of dat het waard is. Soms is het beter er even een tijdje niets mee te doen. Laat alles even bezinken, denk er over na (maar niet overanalyseren!).quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:51 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
That's the whole issue. Daar worstel ik dus mee.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 01:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vraag jezelf af of dat het waard is. Soms is het beter er even een tijdje niets mee te doen. Laat alles even bezinken, denk er over na (maar niet overanalyseren!).
Soms is een goede vriendschap meer waard dan een relatie die misschien gaat mislukken.
Ben zelf niet zo van het opnieuw beginnen met je ex. Heb dat in mijn omgeving vaak mis zien gaan. Maargoed, spreek niet uit eigen ervaring. Dus ben daar niet de juiste persoon voor.
Vind het erg vervelend voor je. Maak anders een topic aan, dat trekt meer mensen. Wie weet komen anderen met een goede kijk hierop, of nuttige tips.
HIMYMquote:
NO TOMORROW TED!quote:
I request... the highest of fives!quote:
Think of me like Yoda, but instead of being little and green I wear suits and I'm awesome. I'm you're bro. I'm broda.quote:
Slaap lekkerquote:
I'm not sick. I'm just overflowing with awesome and I had to get some of it out.quote:Op dinsdag 2 april 2019 02:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Think of me like Yoda, but instead of being little and green I wear suits and I'm awesome. I'm you're bro. I'm broda.
Yep in Polen. Het uiteten en iets drinken met team liep een beetje uit de hand.quote:Op dinsdag 2 april 2019 02:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Slaap lekker
Was je nou in het buitenland?
Haha, klinkt als een gezellige avond! Heb je een goede heenreis gehad?quote:Op dinsdag 2 april 2019 02:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep in Polen. Het uiteten en iets drinken met team liep een beetje uit de hand.
Ik kan blijven doorgaan. Die serie is goudquote:Op dinsdag 2 april 2019 02:13 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
I'm not sick. I'm just overflowing with awesome and I had to get some of it out.
Ben sinds 6:00 gisteren op pad, dus beetje gesloopt. Na morgen nog door maar Praag en daarna pas weer maar huis. Kijk nu al uit naar mijn vakantie.quote:Op dinsdag 2 april 2019 02:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha, klinkt als een gezellige avond! Heb je een goede heenreis gehad?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 april 2019 02:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben sinds 6:00 gisteren op pad, dus beetje gesloopt. Na morgen nog door maar Praag en daarna pas weer maar huis. Kijk nu al uit naar mijn vakantie.
Nu wel echt slapen. Weltruste
Wat een broeierig kut einde wel he....quote:Op dinsdag 2 april 2019 02:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kan blijven doorgaan. Die serie is goud
Ja, dat stelde me wel teleurquote:Op dinsdag 2 april 2019 02:20 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Wat een broeierig kut einde wel he....
Jep, een van de betere sitcoms die ik gezien heb. Al gaat er natuurlijk nooit iets boven Friends. De grondlegger van het genre.quote:Op dinsdag 2 april 2019 02:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, dat stelde me wel teleur
Terwijl de serie zó steengoed was!
Friendsquote:Op dinsdag 2 april 2019 02:22 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Jep, een van de betere sitcoms die ik gezien heb. Al gaat er natuurlijk nooit iets boven Friends. De grondlegger van het genre.
I see you're a man of culture as wellquote:Op dinsdag 2 april 2019 02:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Friends
Laatst nog helemaal herkeken
Woman of culturequote:Op dinsdag 2 april 2019 02:25 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
I see you're a man of culture as wellFriends en HIMYM staan wel hoog. Alhoewel ik ook goed van Modern Family en That 70's Show kan genieten.
Did she get off the plane? Did she get off the plane?
.. I got off the plane.
Margarita Rossquote:Op dinsdag 2 april 2019 02:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
That 70's show ook zooo veel gekeken. LOVE IS JUST A LIE!!
Ja, dat is zo cute. Of Ross: I'm fine
Die manquote:Op dinsdag 2 april 2019 02:29 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Margarita RossIk ga daar nog altijd dood om! En je keek That 70's Show voor Red, man man man.. wat een figuur.
Eric: Dad, can I borrow the car?
Red: Why?
Eric: For.. you know, just driving. You know what it's like to be 18, right?
Red: When I was 18 I was driving a gunboat through Okinawa.
Whaha, zo herkenbaar dit. Bring back memories. You're about to read a book that my foot wrote, it's called 'in your ass'.quote:Op dinsdag 2 april 2019 02:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die man
How about a foot up in your ass?
Of Eric: mmm, bacooo
Voel me wel eens margarita RossRelatable..
Hij is zo geniaalquote:Op dinsdag 2 april 2019 02:34 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Whaha, zo herkenbaar dit. Bring back memories. You're about to read a book that my foot wrote, it's called 'in your ass'.
WITH YOU TEENAGERS IT'S ALL BOOZE AND PARTIES AND SEX.. EVERYWHERE IN BETWEEN!
I love Red.
Ook altijd stoned en dronken?quote:
Guilty. Man wat een tijden. Vaak genoeg met een maat zo gestaan. Heerlijke tijden.quote:
Ik ook wel eens. Toen ik nog een cabrio had, dat was lachenquote:Op dinsdag 2 april 2019 02:40 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Guilty. Man wat een tijden. Vaak genoeg met een maat zo gestaan. Heerlijke tijden.
Ah, hou volquote:
Vermaak jij me anders..quote:Op dinsdag 2 april 2019 02:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ook wel eens. Toen ik nog een cabrio had, dat was lachen
[..]
Ah, hou vol
Ik wel hoor!
quote:Op dinsdag 2 april 2019 02:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ook wel eens. Toen ik nog een cabrio had, dat was lachen
[..]
Ah, hou vol
Ik wel hoor!
Geen tijd hebben voor mijquote:
Geweldig dit jaquote:
Ik kan af en toe wel even spieken hier hoorquote:Op dinsdag 2 april 2019 02:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen tijd hebben voor mij
[..]
Geweldig dit ja
Dit is ook zo goed
quote:Op dinsdag 2 april 2019 02:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan af en toe wel even spieken hier hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |