Rustige avond.quote:Op maandag 1 april 2019 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prima maat, lekker werken hele dag en doen of je interessant bent. Met jou??
Was laat thuis dus jaquote:Op maandag 1 april 2019 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks miss mee toch. Ik heb VI (bewust) overgeslagen vanavond
Te bang? Mietjequote:Op maandag 1 april 2019 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks miss mee toch. Ik heb VI (bewust) overgeslagen vanavond
Ik bak een burger (2 eigenlijk) en drink een kornuitquote:Op maandag 1 april 2019 23:45 schreef KingRoland het volgende:
ik zet even thee(rooibos) om de avond af te sluiten met 3 koekjes.
Zullen we vanaf vandaag stoppen met onze acts en verder gaan als hoe we echt zijn?quote:Op maandag 1 april 2019 23:45 schreef KingRoland het volgende:
ik zet even thee(rooibos) om de avond af te sluiten met 3 koekjes.
graagquote:Op maandag 1 april 2019 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zullen we vanaf vandaag stoppen met onze acts en verder gaan als hoe we echt zijn?
Hèhè eindelijk!quote:Op maandag 1 april 2019 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zullen we vanaf vandaag stoppen met onze acts en verder gaan als hoe we echt zijn?
Wat een act zeg bahquote:Op maandag 1 april 2019 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1 APRIL
hahahahahahah trapt er toch iemand in vandaag
GENOT
oja gvd ik moet nog je linkje kijken naar kale en kokkiequote:Op maandag 1 april 2019 23:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat een act zeg bah
Laten we doorgaan zoals we echt zijn.
Gold is wel de shit maatquote:Op maandag 1 april 2019 23:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat een act zeg bah
Laten we doorgaan zoals we echt zijn.
Niet direct mijn appjes lezen in onze godenappquote:Op maandag 1 april 2019 23:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oja gvd ik moet nog je linkje kijken naar kale en kokkie
GA IK ZO GELIJK DOEN
had wel gelezen, had ik niet gereageerd?quote:Op maandag 1 april 2019 23:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet direct mijn appjes lezen in onze godenapp
Nee lulquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
had wel gelezen, had ik niet gereageerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |