SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Hallo!quote:Op maandag 1 april 2019 20:05 schreef livelink het volgende:
Luisteraar nummer 3 meldt zich (geen grap)
Iedereen is nog aan het bijkomen van de zomertijd.quote:Op maandag 1 april 2019 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo!
Ik had al het vermoeden dat er mensen zouden denken dat mijn aankondiging een grap zou zijn...
peaceman was vroeger verliefd op Debbie Gibson. Hij had een poster van haar.quote:
Ik niet, ik vond het een beetje een tutje...quote:Op maandag 1 april 2019 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
peaceman was vroeger verliefd op Debbie Gibson. Hij had een poster van haar.
Ik begrijp het wel een beetje.
Ik vond haar wel schattig. Ze ziet er nog steeds goed uit, zag ik net op google. Wel een beetje nep nu.quote:Op maandag 1 april 2019 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet, ik vond het een beetje een tutje...
[ afbeelding ]
Verliefde mensen kunnen dan ook heel stomme dingen doen.quote:Op maandag 1 april 2019 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Fools & Love gaan wel vaak samen in songs...
quote:Op maandag 1 april 2019 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Verliefde mensen kunnen dan ook heel stomme dingen doen.
Topquote:Op maandag 1 april 2019 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo Henk & DDM!
Ik heb gewacht met de Bee Gees...
Ja, je hebt er duidelijk herinneringen aan.quote:
Ja, ik ook.quote:Op maandag 1 april 2019 20:16 schreef livelink het volgende:
Even iets heel anders; ik vond het eigenlijk wel apart dat Bohemian Rhapsody ineens thuishoorde bij de nacht van de filmmuziek.
quote:Op maandag 1 april 2019 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Top![]()
50% van dit huishouden vindt dit een mooi nummer
Ja, en voor de jeugd later zal het ook altijd de muziek van de film zijn.quote:Op maandag 1 april 2019 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Met Roel van Velzen op z'n barkrukje.
Maar nu is het door die gelijknamige film ineens een filmtune geworden...
Dat Metropole Orkest is best wel te doen...quote:Op maandag 1 april 2019 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Top![]()
50% van dit huishouden vindt dit een mooi nummer
Is het ookquote:Op maandag 1 april 2019 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat Metropole Orkest is best wel te doen...
Mwoah, dat weet ik niet.quote:Op maandag 1 april 2019 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en voor de jeugd later zal het ook altijd de muziek van de film zijn.
Ik hapte kennelijk niet snel genoeg...quote:Op maandag 1 april 2019 20:19 schreef livelink het volgende:
Nou, Symph en DDM. Voor jullie is het allemaal nog vers. Kom maar op met de verhalen over de stomme dingen die jullie gedaan hebben in jullie verliefdheid.
Ik heb een serenade gezongen onder het verkeerde raamquote:Op maandag 1 april 2019 20:19 schreef livelink het volgende:
Nou, Symph en DDM. Voor jullie is het allemaal nog vers. Kom maar op met de verhalen over de stomme dingen die jullie gedaan hebben in jullie verliefdheid.
Jouw verhalen ben ik ook nog steeds in geïnteresseerdquote:Op maandag 1 april 2019 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hapte kennelijk niet snel genoeg...
Echte Romeo ben jijquote:Op maandag 1 april 2019 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een serenade gezongen onder het verkeerde raam
En het wat stevigere werk had ik ook bewaard.quote:
Doe maar niet hier...quote:Op maandag 1 april 2019 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Jouw verhalen ben ik ook nog steeds in geïnteresseerd
Allemaal in koor: Hoe dat zo?quote:Op maandag 1 april 2019 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij heeft de dag van onze eerste date op 1 koekje overleefd
Mmm, van de zenuwen niet kunnen eten. Herkenbaar.quote:Op maandag 1 april 2019 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij heeft de dag van onze eerste date op 1 koekje overleefd
Is dus niks veranderd in al die tijd samenquote:Op maandag 1 april 2019 20:29 schreef livelink het volgende:
Of weigerde je hem gewoon eten te geven?
quote:Op maandag 1 april 2019 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is dus niks veranderd in al die tijd samen
Symph moet tegenwoordig klaverjassen voor zijn eten.quote:Op maandag 1 april 2019 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is dus niks veranderd in al die tijd samen
Ik heb zojuist zijn gewonnen Mars opgegetenquote:Op maandag 1 april 2019 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Symph moet tegenwoordig klaverjassen voor zijn eten.
quote:Op maandag 1 april 2019 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb zojuist zijn gewonnen Mars opgegeten
FTFYquote:Op maandag 1 april 2019 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Symph moet tegenwoordig klaverjassen voor zijn eten haar snacks.
.. en zijn Nee genegeerd.quote:
quote:
quote:Op maandag 1 april 2019 20:38 schreef Symphonic het volgende:
Gelukkig hebben we de foto’s nog
[ afbeelding ]
Holy fuck!quote:Op maandag 1 april 2019 20:44 schreef livelink het volgende:
Moraal van het verhaal; ga nooit oppassen bij iemand die vreemd gaat
Damn!quote:Op maandag 1 april 2019 20:44 schreef livelink het volgende:
Volgens mij heb ik mijn meest stomme verliefdheidsactie hier wel eens verteld. Ik was heel erg verliefd op een getrouwde collega. Niet alleen was hij getrouwd, maar hij had ook nog een babietje.
En ik viel er echt helemaal voor; zijn verhalen over zijn vrouw die niet meer echt leuk was en zo. We hadden een buzzer gekocht en helemaal codetaal bedacht om elkaar berichtjes te sturen zonder dat zijn vrouw het doorhad.
[ afbeelding ]
We waren zelfs samen een dagje naar Brugge geweest (zo romantisch). Maar ja, eigenlijk wist ik wel dat het fout was natuurlijk. Op een dag belde hij me dat hij geen oppas kon krijgen en of ik kon komen oppassen. Ik deed dat natuurlijk en zag hem voor het eerst met zijn vrouw en kind samen. Ik bleef daar ook nog slapen omdat ze zo laat thuiskwamen dat ik niet meer naar huis kon en hoorde ze samen in de slaapkamer naast me lachen en praten.
De volgende dag heeft hij me naar huis gebracht; ik heb mijn baan opgezegd (was uitzendkracht), de buzzer weggegooid en hem nooit meer gezien.
Moraal van het verhaal; ga nooit oppassen bij iemand die vreemd gaat
Nee joh, wat schiet je daar nou mee op?quote:Op maandag 1 april 2019 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Moraal van het verhaal: altijd, nadat je de buzzer weggegooid hebt, de vrouw bellen en haar vertellen over het vreemdgaan.
Wraakgevoelens bevredigenquote:Op maandag 1 april 2019 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee joh, wat schiet je daar nou mee op?
Maar wat had je dan voor gedachten na dat dagje Brugge?quote:Op maandag 1 april 2019 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee joh, wat schiet je daar nou mee op?
Weet ik niet meer; ik was gewoon verschrikkelijk verliefd en dacht gewoon niet verder.quote:Op maandag 1 april 2019 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wat had je dan voor gedachten na dat dagje Brugge?
quote:Op maandag 1 april 2019 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Weet ik niet meer; ik was gewoon verschrikkelijk verliefd en dacht gewoon niet verder.
Ik heb er toch nog een kleine 60 met fool, laugh, smile en joke in mijn collectie kunnen vinden.quote:
quote:Op maandag 1 april 2019 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou Mo nog wel eens in stilte meeluisteren, eigenlijk?
Hij kan het vast niet raden.quote:Op maandag 1 april 2019 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er toch nog een kleine 60 met fool, laugh, smile en joke in mijn collectie kunnen vinden.
Heb er nog 1 met dezelfde titel. Weet je van wie?
Nee, zou dat zo snel niet weten.quote:Op maandag 1 april 2019 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er toch nog een kleine 60 met fool, laugh, smile en joke in mijn collectie kunnen vinden.
Heb er nog 1 met dezelfde titel. Weet je van wie?
Met je veters loslopen en je string op je knieën, dat is toch heel gewoon tegenwoordig?quote:Op maandag 1 april 2019 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik wil ooit nog eens op 1 april met mijn veters los over straat lopen. Dat iedereen dan zegt "hey, je veters zijn los" en dan lachend terug zeggen "hahaha 1 april zeker?"
Huh.. ik weet niet hoe jij er tegenwoordig bij loopt, maar ik draag geen string..quote:Op maandag 1 april 2019 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met je veters loslopen en je string op je knieën, dat is toch heel gewoon tegenwoordig?
Reageert niemand meer op...
Zwarte skinny met doorgesleten knieëen en daarbij blote enkels, al jaren een hardnekkige trendquote:Op maandag 1 april 2019 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met je veters loslopen en je string op je knieën, dat is toch heel gewoon tegenwoordig?
Reageert niemand meer op...
Oh ja, natuurlijk....quote:
Die korte rokjes met daaronder een vage panty en Dr. Martens is ook een soort van revival die ik meemaak. Alleen zijn de kapsels en make-up tegenwoordig iets degelijker...quote:Op maandag 1 april 2019 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zwarte skinny met doorgesleten knieëen en daarbij blote enkels, al jaren een hardnekkige trend
*speel mee*quote:
Daar heb je enkelsjaaltjes voor.quote:Op maandag 1 april 2019 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zwarte skinny met doorgesleten knieëen en daarbij blote enkels, al jaren een hardnekkige trend
Ah, de Speld.quote:Op maandag 1 april 2019 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar heb je enkelsjaaltjes voor.
[ afbeelding ]
Oh, de speld..quote:Op maandag 1 april 2019 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Speldquote:Op maandag 1 april 2019 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 april 2019 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 april 2019 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Klinkt als livelink die verliefd is op een getrouwde man.![]()
Ik heb nu toch wel spijt van mijn openhartigheidquote:Op maandag 1 april 2019 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan nu livelink aan het woord...
You Won't Get Fooled Again...quote:Op maandag 1 april 2019 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nu toch wel spijt van mijn openhartigheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op maandag 1 april 2019 21:32 schreef Symphonic het volgende:
Was de Noord-zuidlijn al voorbij geweest?Daar gaat mijn totaal onverwachte afsluiter...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 1 april 2019 21:32 schreef Symphonic het volgende:
Was de Noord-zuidlijn al voorbij geweest?Nee, we wachten nog tot ie open gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Badum psshAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Dat sowieso. Ik heb mijn les wel geleerd.quote:
Het blijft onder ons, hoor.quote:Op maandag 1 april 2019 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik heb mijn les wel geleerd.
Hoe heb je de huidige leren kennen, eigenlijk?quote:Op maandag 1 april 2019 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik heb mijn les wel geleerd.
In Brugge, denk ik.quote:Op maandag 1 april 2019 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hoe heb je de huidige leren kennen, eigenlijk?
Op de schaatsbaan. Ik viel de hele tijd en hij raapte me steeds op.quote:Op maandag 1 april 2019 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hoe heb je de huidige leren kennen, eigenlijk?
quote:Op maandag 1 april 2019 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Op de schaatsbaan. Ik viel de hele tijd en hij raapte me steeds op.
quote:Op maandag 1 april 2019 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Verliefde mensen kunnen dan ook heel stomme dingen doen.
Goed geacteerd dat je niet kon schaatsen, dan!quote:Op maandag 1 april 2019 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat drankorgel van just me staat er natuurlijk ook nog...quote:Op maandag 1 april 2019 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Henk heeft het druk vanavond. Steeds weer orgeltje wisselen.
Cute. En toen warme chocomel gaan drinken?quote:Op maandag 1 april 2019 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 april 2019 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat drankorgel van just me staat er natuurlijk ook nog...
quote:Op maandag 1 april 2019 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat drankorgel van just me staat er natuurlijk ook nog...
Daarna zijn we in de railroadbar van het Holiday Inn wat gaan drinken.quote:Op maandag 1 april 2019 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Cute. En toen warme chocomel gaan drinken?
Het is Johnny Cash, what did you expect?quote:
Voor Johny Cash is dit al heel wat, denk ikquote:
Nicequote:Op maandag 1 april 2019 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Daarna zijn we in de railroadbar van het Holiday Inn wat gaan drinken.
Ja, inderdaad heel mooi.quote:
Ik heb dit album in het verleden helemaal grijs gedraaid. Maar hij was van mijn broer, dus toen die uit huis ging, nam hij dit album mee.quote:Op maandag 1 april 2019 21:46 schreef MadMaster het volgende:
En dan nu de 'Live From Paris' versie.
Als ik ergens kippenvel van krijg, dan is het deze versie wel...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meteen onterven! Wat denkt ie wel niet?quote:Op maandag 1 april 2019 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb dit album in het verleden helemaal grijs gedraaid. Maar hij was van mijn broer, dus toen die uit huis ging, nam hij dit album mee.
Ik wilde na de LP later per se de CD hebben.quote:Op maandag 1 april 2019 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb dit album in het verleden helemaal grijs gedraaid. Maar hij was van mijn broer, dus toen die uit huis ging, nam hij dit album mee.
Ja, inderdaad. Moest ik ineens zelf dingen gaan kopenquote:Op maandag 1 april 2019 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Meteen onterven! Wat denkt ie wel niet?
Oh, dat was wel erg veel geld voor een cdquote:Op maandag 1 april 2019 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wilde na de LP later per se de CD hebben.
Die was nergens meer verkrijgbaar en ik heb 60 euro betaald om 'm te kunnen bestellen...
Ja, maar ik moest 'm hebben.quote:Op maandag 1 april 2019 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat was wel erg veel geld voor een cd
Prachtige uitvoeringquote:Op maandag 1 april 2019 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Vorig jaar bij het concert van Roger Hodgson in Carré was dit het absolute hoogtepunt.
De rest was ook top, maar dit...
Met Henk op het soms net even iets valse orgeltje, magnifiek!
Even opgezocht wat dat is, maar wat doen die fout?quote:Op maandag 1 april 2019 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Gisteren bij Yorick en Anne een leuk lesje muziek gehad en als bonus stak Yorick ook nog een tirade tegen Rataplan af
quote:Op maandag 1 april 2019 22:05 schreef livelink het volgende:
Ah, Rataplan. Toch maar weer eens een keer een Lucky Luke opzoeken.
Die zetten alleen bijna alleen nog maar troep in de winkel, de rest gaat naar handelaren, en vragen woekerprijzen. Hij was aan het vertellen dat hij bij de Schalm, die vroeger in Haarlem in dat pand zat, zoveel leuke boeken en muziek had gekocht. Die hadden het idee van kringloop wel begrepen.quote:Op maandag 1 april 2019 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even opgezocht wat dat is, maar wat doen die fout?
De meest achterlijke hoofdprijzen vragen voor heel veel spullen, en het hele sympathieke idee van de kringloop om zeep helpenquote:Op maandag 1 april 2019 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even opgezocht wat dat is, maar wat doen die fout?
Rataplan is daar helaas niet de enige in. Bij de vrij veel kringloopwinkels zijn de prijzen omhoog geschoten in de afgelopen paar jaar.quote:Op maandag 1 april 2019 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De meest achterlijke hoofdprijzen vragen voor heel veel spullen, en het hele sympathieke idee van de kringloop om zeep helpen
Vergeef me mijn rechtlijnigheid/naïviteit op dit gebied, maar dan worden die prijzen kennelijk toch ook betaald?quote:Op maandag 1 april 2019 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De meest achterlijke hoofdprijzen vragen voor heel veel spullen, en het hele sympathieke idee van de kringloop om zeep helpen
Wat een frustratie al op de vroege morgenquote:Op dinsdag 2 april 2019 05:47 schreef Melting het volgende:
Ergernis
Ik ga die postbode, hard aanpakken morgen,
zeggen dat ik niet op 4 woon, maar op nummer 6
Want als ze stelselmatig de post verkeerd bezorgen
Ja, dan zijn ze bij mij mooi aan het verkeerde adres.
Ja, wat wil je, als ze de post elke keer verkeerd bezorgen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat een frustratie al op de vroege morgen
Hoi Lucky. Wat ben je vroegquote:Op dinsdag 2 april 2019 06:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ff gedag zeggen hoor. Moggùh, dame en heer.
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ff gedag zeggen hoor. Moggùh, dame en heer.
Moet nog wel.....quote:
Voel met je mee, dat vroege opstaan hoeft hier normaal gesproken gelukkig niet meer.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
[..]
Moet nog wel.....
Goede reis dan.
Ik vind het wel lekker op zich.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voel met je mee, dat vroege opstaan hoeft hier normaal gesproken gelukkig niet meer.![]()
Thanks, Melt!
Ja, dat is waar, bij mij ging het ook om ploegendienst en da's zwaar ruk. Alleen met dagdienst heb je in ieder geval een goed ritme, maar wel iedere keer vroeg naar bed. Alleen deed ik dat niet zo vaak.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker op zich.
Hoe vroeger je op staat, hoe groter de kans op een lange dag.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, bij mij ging het ook om ploegendienst en da's zwaar ruk. Alleen met dagdienst heb je in ieder geval een goed ritme, maar wel iedere keer vroeg naar bed. Alleen deed ik dat niet zo vaak.
/livelink
Volledig niet schuldbewust zie ik.quote:
Veel plezier vandaag!quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:31 schreef just me het volgende:
* just me gaat met kabouter 3.0 op stap !
Het is heerlijk winkelen in Gouda en de zon schijntquote:
Vanmiddag gaat het regenen. Just saying.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:53 schreef just me het volgende:
[..]
Het is heerlijk winkelen in Gouda en de zon schijnt
Dan moet de kabouter toch slapen (en doet oma vast ook een middagdutje)quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vanmiddag gaat het regenen. Just saying.
Fixedquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan moet oma toch slapen (en doet de kabouter vast ook een middagdutje)
Ohquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:55 schreef livelink het volgende:
Mm, dat was een random quote die ik pakte. Voor de volledigheid: mijn goedemiddag gold voor iedereen, niet alleen spijkerbroek.
Dacht ik net met livelink naar Brugge te gaan...quote:
Je weet hoe dat afloopt he? Ze gaat op je baby passen en gooit daarna haar buzzer wegquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dacht ik net met livelink naar Brugge te gaan...
Shit.. moet ik eerst een baby zien te regelen!quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je weet hoe dat afloopt he? Ze gaat op je baby passen en gooit daarna haar buzzer weg
Ik weet nog wel een minder valide iemand met een kind van ongeveer een jaar.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Shit.. moet ik eerst een baby zien te regelen!
Ik geloof niet dat dat wettelijk helemaal kosher is. Ik "leen" mini-ToT welquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een minder valide iemand met een kind van ongeveer een jaar.
Zou dat helpen?
Kan wel leiden tot een relletje hier danquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat wettelijk helemaal kosher is. Ik "leen" mini-ToT wel
Nu nog een buzzer uit een museum jattenquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat wettelijk helemaal kosher is. Ik "leen" mini-ToT wel
Brugge is besmet nu. Doe maar Kortrijk of Leuven of zo.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dacht ik net met livelink naar Brugge te gaan...
Ben ook al in Brugge geweest. Doen we Leuven. Heb gehoord dat dat best leuk is.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Brugge is besmet nu. Doe maar Kortrijk of Leuven of zo.
Verveelde je je?quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:30 schreef Rafeiro het volgende:
Heb zelf vandaag how to train your dragon 1 en 2 gekekenBest leuk eigenlijk. Deel 3 van de week maar een keer.
Nee, hij vond ze best leuk, zei hij nog...quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, hij vond ze best leuk, zei hij nog...
Ja, dat lees ik ook!quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:55 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat lees ik spijkerbroek? Ga je op date, met livelink?
Heeft Vout nog ergens een baby voor hem?quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:55 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat lees ik spijkerbroek? Ga je op date, met livelink?
quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heeft Vout nog ergens een baby voor hem?
Maar wie moet zijn muziek later dan voortzettenquote:
Goed punt wel..... misschien moet ik dan toch maar eens aan baby's gaan denken.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar wie moet zijn muziek later dan voortzetten
Zou wel een gemis voor de mensheid zijn.
Je mist er niets aan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar wie moet zijn muziek later dan voortzetten
Zou wel een gemis voor de mensheid zijn.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Huh...
https://www.youtube.com/channel/UCjlpltcRHqZIcn20_3RLU_g
[ afbeelding ]
Daar hoef je niet blij mee te zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik leer kanten kennen van Vout die ik nog niet kende!
Ik ben net een uur thuis van het werk.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ga je weer draaien? Wij zijn net thuis van voetbal. Nu eerst eten...
Bon apetit.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ga je weer draaien? Wij zijn net thuis van voetbal. Nu eerst eten...
Je moet niets hè?quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Ook maar ingetuind.
Moet zometeen nog wel even weg. Koffie zetten. Prioriteiten.
Welles. Koffie moet.quote:
Waarom staat daar "yuun love"?quote:
Je gaat scheef kijken door al die koffie van je.quote:
Die ik nog niet gehad heb!quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Je gaat scheef kijken door al die koffie van je.
Je hebt heel de dag nog geen koffie gehad?quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt heel de dag nog geen koffie gehad?
quote:
Dan is het nog van de koffie van gisteren.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb vandaag idd nog geen koffie gehad.
Levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb vandaag idd nog geen koffie gehad.
ikr!quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Begint een beetje gênant te worden om te posten dat ik het nummer wel ken, maar de namen niet.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben net een uur thuis van het werk.
En ja.... hart voor de zaak hè?
Eet ze!quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]we zijn nu we ingetuned. Maar nu ook eten.
Smakelijk (denk ik).quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]we zijn nu we ingetuned. Maar nu ook eten.
You rang?quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat had Mad binnen een seconde geweten.
Komt hij naar Nederland?quote:
Yep, 2 keer zelfs, in Paradiso.quote:
Veel plezier alvast.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, 2 keer zelfs, in Paradiso.
Het tweede concert is alleen een maand eerder en ik heb kaarten voor het 1e concert in mei...
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Gokje: Natural Sinner. Artiest onbekend.
quote:
Dat "That's me" op die hond intrigeert wel...quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Patrick Swayze - She's like the wind
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Diaan gaat er spontaan van playbacken.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
1 x Charles Bronson snorretje, eenmaal een TAFKAP en 4 x pornosnor.
Bijna.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:34 schreef spijkerbroek het volgende:
(we all live in the) itsie bitsie teeniee weenie yellow submarine
polka dot bikini was teveel typwerkquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
polka dot bikini was teveel typwerk
yellow submarine was meer letters.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
polka dot bikini was teveel typwerk
mierensexueelgetintehandelingenquote:
Zal nog even wachten.... misschien schiet het iemand anders nog te binnen.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
De stem klinkt enigszins als die van Bowie, maar die zou dit niet maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |