Zeg ik ergens dat je dat niet van me mag doen?quote:
Gewoon negeren!quote:Op maandag 1 april 2019 19:58 schreef Mr.Ping het volgende:
Verzonnen verhaal om deze mensen zwart te maken.
Dat zijn we al.quote:Op maandag 1 april 2019 19:58 schreef Mr.Ping het volgende:
Gebeurde nog geen uur geleden in een restaurant, echt waar. Waarom zou ik liegen?quote:Op maandag 1 april 2019 19:58 schreef Mr.Ping het volgende:
Schiet dan een beetje op, die oudjes hebben nog meer te doen hoorquote:Op maandag 1 april 2019 19:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
Nog nooit meegemaakt. Wel met ouderen die geen concept van persoonlijk ruimte kennen en niet kunnen anticiperen op situaties. Ben ik mijn mandje nog aan het uitruimen en gaan ze vervolgens stoïcijns voor de stapel lege mandjes staan. En dan nog verbaasd kijken als ik erbij moet
KFC?quote:Op maandag 1 april 2019 20:00 schreef Hdero het volgende:
[..]
Gebeurde nog geen uur geleden in een restaurant, echt waar. Als bepaalde mensen zich op een bepaalde manier gedragen, dan zeg ik gewoon waar het op staat. Ik ben niet van het liegende of zwijgende type.
Tussen hun 70e en 80e vergeten mensen hoe een supermarkt werktquote:Op maandag 1 april 2019 20:01 schreef the-eye het volgende:
[..]
Schiet dan een beetje op, die oudjes hebben nog meer te doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |