Mijn buik is niet zo dik en bovendien neemt een pens de ruimte onderaan en voorin in beslag, niet de ruimte aan de zijkanten, wat hier relevant is. Oftewel we hebben het over grote armen en benen en romp (van die anderen).quote:
Ja, soms vraag ik me af hoe het komt dat uitgerekend ik naast ze kom tezitteb, ik bedoel, er is vaak direct achter mij of een paar rijen verderop een heke vrije zitbank en dan is de gast die naast mij stond in de rij degene die het mag claimen.quote:
Laat ik raden, je ging naar Afrika? Voordeel is, die lui zijn mager.quote:Op maandag 1 april 2019 11:20 schreef DerekB het volgende:
Ik had op mijn vlucht laatst een meur neger naast mij zitten met jank kind op schoot.![]()
Stelten? Waarom moet ik lief zijn? Ik wil niet aangeraakt worden door wildvreemden in zo'n situatie. Punt. Daar betaal ik niet voor.quote:Op maandag 1 april 2019 11:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Je merkt het verschil toch wel tussen er is idd weinig ruimte en de eventuele aanraking is niet expres en iemand die onnodig steeds aan je zit?
Mannen zijn idd vaak groter, die stelten ergens kwijt raken is soms niet zo makkelijk. Beetje lief zijn voor die mannen, ze zitten al zo ongemakkelijk.
Benen.quote:Op maandag 1 april 2019 11:25 schreef Hdero het volgende:
[..]
Stelten? Waarom moet ik lief zijn? Ik wil niet aangeraakt worden door wildvreemden in zo'n situatie. Punt. Daar betaal ik niet voor.
Het enge ervan is,is dat het zekfs een beetje intiem aanvoeldequote:Op maandag 1 april 2019 11:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Benen.
Omdat die grotere mannen er niets aan kunnen doen. Het niet persoonlijk is. Neem het dan ook niet persoonlijk op.
Haha die foto is zo oud, ik herinner mij die van meer dan een decennium geleden.quote:Op maandag 1 april 2019 11:31 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
![]()
![]()
Terechte klacht!
Vooral ook leuk als je tussen twee over de armleuning heen puilende vetkwabmensen zit![]()
[ afbeelding ]
Zoiets maar dan zowel links als recht zo eentje![]()
![]()
Ik vind het ook belachelijk dat iemand die 4x zoveel weegt als ik evenveel betaalt voor een vliegticket, maar als mijn bagage 1kg te zwaar is dan moet ik bijbetalenquote:Op maandag 1 april 2019 11:31 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
![]()
![]()
Terechte klacht!
Vooral ook leuk als je tussen twee over de armleuning heen puilende vetkwabmensen zit![]()
[ afbeelding ]
![]()
lijkt mij niet voldoen aan de veiligheidseisen d.w.z hij kan geen gordel om zich heen krijgen.quote:Op maandag 1 april 2019 11:31 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
![]()
![]()
Terechte klacht!
[ afbeelding ]
![]()
Tegenwoordig zouden ze die gast verplichten tot het kopen van een tweede vliegtuigstoel.quote:Op maandag 1 april 2019 11:31 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
![]()
![]()
Terechte klacht!
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 1 april 2019 11:31 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
![]()
![]()
Terechte klacht!
[ afbeelding ]
![]()
Circusdieren horen sowieso gewoon bij cargo.quote:Op maandag 1 april 2019 11:35 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik vind het ook belachelijk dat iemand die 4x zoveel weegt als ik evenveel betaalt voor een vliegticket, maar als mijn bagage 1kg te zwaar is dan moet ik bijbetalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |