Ach een beetje leven in de brouwerij gooien. Zo raar ben ik niet.quote:
Hm wilde juist wat gaan rellen morgenquote:Op maandag 1 april 2019 19:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Laten we 'm maar rustig houden, anders hebben we morgen allemaal notes erbij.
Voxs is een kutwijfquote:Op maandag 1 april 2019 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah. Ik zal proberen in de geest van sacha te modereren. Misschien een klein beetje strenger, maar Voxs en jij kunnen wel een potje bij me breken.
Heb je veel potjes?quote:Op maandag 1 april 2019 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah. Ik zal proberen in de geest van sacha te modereren. Misschien een klein beetje strenger, maar Voxs en jij kunnen wel een potje bij me breken.
Jawel hoor.quote:Op maandag 1 april 2019 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach een beetje leven in de brouwerij gooien. Zo raar ben ik niet.
Doe eens even normaal.quote:
Enigszins correct!quote:
Alle mods zijn kutwijven.quote:
Hmm titaniumpotje.quote:Op maandag 1 april 2019 19:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet zoveel, daarom is het ook slechts een tijdelijke oplossing.
@Soulravenquote:
KRAKAKAAA.quote:
quote:
Nou ja, zo bedank je sacha toch niet voor haar werk?quote:Op maandag 1 april 2019 19:23 schreef TillyB het volgende:
RELLUUUUHH ACAB ACAB STEEK DIE BANK IN DE FIKKK![]()
Daar ging mn potjequote:
quote:Op maandag 1 april 2019 19:23 schreef TillyB het volgende:
RELLUUUUHH ACAB ACAB STEEK DIE BANK IN DE FIKKK![]()
Zelfs mijn killerparkiet is overstuur.quote:Op maandag 1 april 2019 19:28 schreef Voxs het volgende:
Volgens mij moeten jullie de aanstelling van Scrut als mod, heroverwegen. Hele sc is van de leg.
Dat stukje film is laatst misbruikt door de VVD. Die hadden nog even een neger nodig in hun filmpje over de onveiligheid van de studentenwoningen in Zuidoost.quote:
Ik ga gewoon posten waar ik zin in heb. Dat zou hij zelf ook graag willen.quote:Op maandag 1 april 2019 19:28 schreef Voxs het volgende:
Volgens mij moeten jullie de aanstelling van Scrut als mod, heroverwegen. Hele sc is van de leg.
Banquote:Op maandag 1 april 2019 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga gewoon posten waar ik zin in heb. Dat zou hij zelf ook graag willen.
Het is gewoon even wennen voor iedereen. Ook voor mij.quote:Op maandag 1 april 2019 19:28 schreef Voxs het volgende:
Beetje ons van de een op andere dag overleveren aan een normaloquote:Op maandag 1 april 2019 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, zo bedank je sacha toch niet voor haar werk?
quote:Op maandag 1 april 2019 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga gewoon posten waar ik zin in heb. Dat zou hij zelf ook graag willen.
quote:Op maandag 1 april 2019 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat stukje film is laatst misbruikt door de VVD. Die hadden nog even een neger nodig in hun filmpje over de onveiligheid van de studentenwoningen in Zuidoost.
Van jou had ik dit niet verwachtquote:Op maandag 1 april 2019 19:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Beetje ons van de een op andere dag overleveren aan een normalodan vraag je erom!
Dat soort dingen gebeurd de laatste wel vaker.Fragmenten in een verkeerde context gebruiken voor beeldvorming.quote:Op maandag 1 april 2019 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat stukje film is laatst misbruikt door de VVD. Die hadden nog even een neger nodig in hun filmpje over de onveiligheid van de studentenwoningen in Zuidoost.
Het grappige is ook dat die gast dat hele verhaal verzonen had. Hij was niet eens in de buurt destijdsquote:Op maandag 1 april 2019 19:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeurd de laatste wel vaker.Fragmenten in een verkeerde context gebruiken voor beeldvorming.
Wie had jij gewild dan? Als bijv. GB mod zou zijn.quote:
Behoorlijk veel zelfsquote:Op maandag 1 april 2019 19:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeurd de laatste wel vaker.Fragmenten in een verkeerde context gebruiken voor beeldvorming.
Wordt er eens niet moeilijk gedaan over utubjes wordt er weer wat anders gevonden.quote:
Ik doe niet mee.quote:Op maandag 1 april 2019 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wordt er eens niet moeilijk gedaan over utubjes wordt er weer wat anders gevonden.
Wow nee dat nooitquote:Op maandag 1 april 2019 19:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wie had jij gewild dan? Als bijv. GB mod zou zijn.
Ik heb er nooit aan meegedaan.quote:
Oh ze blijft niet fulltime kamperquote:Op maandag 1 april 2019 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En anders ben ik dat weer als sacha weer terugkomt.
MOD zijn is als de maffia.quote:Op maandag 1 april 2019 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, na het seizoen is ze weer terug.
3x nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |