quote:Zeilmeisje Laura Dekker onlangs bevallen van een zoontje
De 23-jarige Laura Dekker, die de jongste zeiler ooit was die solo de wereld rondzeilde, is sinds kort moeder van een zoontje.
Dat vertelt Dekker in het RTL-programma Iedereen had het erover van Art Rooijakkers. De uitzending komt donderdag op televisie, maar is nu al te zien op Videoland.
Dekker, die haar kind buiten de publiciteit wil houden, hoopt dat ze dezelfde insteek heeft als haar vader als haar zoontje ooit met het plan zou komen om alleen de wereld rond te zeilen. "Voor mij was die reis zo goed; dat zou ik ook aan mijn kind mee willen geven. Hoe moeilijk dat ook is."
Dekker woont tegenwoordig samen met haar vriend in Nieuw-Zeeland.
https://www.nu.nl/achterk(...)van-een-zoontje.html
quote:Op maandag 1 april 2019 17:24 schreef TheJanitor het volgende:
Niet eens getrouwd dus. Een bastaardkind.
Ik vond haar een arrogante trut.quote:Op maandag 1 april 2019 17:45 schreef Harvest89 het volgende:
Was best een lekker meisje toen ze nog 17/18 was.
Wist niet dat ze een kinderwens had, anders had ik haar wel willen bevruchten.
Meh, als men het over pluspunten heeft, zijn het normaal gesproken wel stevigere formaten.quote:Op maandag 1 april 2019 17:49 schreef Fer het volgende:
[..]
Je ziet die foto toch of val jij op kwarktassen?
Ze zijn getrouwd. Die "vriend" in de OP is gewoon haar man.quote:Op maandag 1 april 2019 17:24 schreef TheJanitor het volgende:
Dat vond ik wel schattig aan haar.quote:
En ze heeft de wereld rondgereisd toch?quote:Op maandag 1 april 2019 18:04 schreef luxerobots het volgende:
En nu bijna 10 jaar later is haar grootste prestatie dat ze een kind uitgepoept heeft.
Wellus: https://www.ad.nl/wonen/z(...)r~a2398627/61966817/quote:Op maandag 1 april 2019 17:24 schreef TheJanitor het volgende:
Dan zit je goed bij het vrouwelijk geslacht.quote:Op maandag 1 april 2019 18:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat vond ik wel schattig aan haar.
Ik val op arrogante egotrippers die mij misbruiken.
Denk dat ze hem eraf rijdt bij jequote:Op maandag 1 april 2019 18:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hmmm, maak me gek man.quote:Op maandag 1 april 2019 18:10 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Denk dat ze hem eraf rijdt bij je
En een paar jaar later:quote:Op maandag 1 april 2019 18:04 schreef luxerobots het volgende:
Dekker vond zichzelf op 14 jarige leeftijd helemaal fantastisch en vond dat ze geen school nodig had.
En nu bijna 10 jaar later is haar grootste prestatie dat ze een kind uitgepoept heeft.
Petje af!
En ze had nog een grote bek ook als 15-jarige.quote:Op maandag 1 april 2019 18:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is toch heerlijk manquote:Op maandag 1 april 2019 18:16 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
En ze had nog een grote bek ook als 15-jarige.
Huisje, bootje, beestje.quote:Op maandag 1 april 2019 18:04 schreef luxerobots het volgende:
Dekker vond zichzelf op 14 jarige leeftijd helemaal fantastisch en vond dat ze geen school nodig had.
En zal ik wat vertellen? Ze laat dat joch van haar heeeeelegaar niet over 14 jaar alleen laten zeilen.quote:
Als maar leuk en niet tot aan de navel uit de verpakking.quote:Op maandag 1 april 2019 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, als men het over pluspunten heeft, zijn het normaal gesproken wel stevigere formaten.
Nou ja, solo de wereld rondzeilen is ook niet niks he. Wat heb jij gepresteerd?quote:Op maandag 1 april 2019 18:04 schreef luxerobots het volgende:
Petje af!
Als het tegenzat deed ze de motor aan, en ze verbleef tussendoor meerdere dagen in Nederland.quote:Op maandag 1 april 2019 18:45 schreef Farenji het volgende:
[..]
Nou ja, solo de wereld rondzeilen is ook niet niks he. Wat heb jij gepresteerd?
De topicreeks hier ookquote:Op maandag 1 april 2019 18:52 schreef Mint_Clansell het volgende:
Die website van haar zat ook vol met pedofielen. Ik hoop dat de AIVD toen heeft meegekeken.
In staat van erectie of in rust?quote:Op maandag 1 april 2019 18:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar goed, dan over mij. Ik ben CEO van een groot bedrijf en heb een penis van 25 centimeter.
Dat subforum zat ook vol met zielepoten die zelf niks in hun leven hadden gepresteerd en hun falen projecteerden op Zeilmeisje Laura.quote:Op maandag 1 april 2019 18:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De topicreeks hier ook
Topicreeks: Laura Dekker
Die eet ik opquote:Op maandag 1 april 2019 18:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is niet veel waar jij niet zo op reageren doet, vliegen sla je wel af?
Jaja, ceo van zolderkamer bv zeker. Maar petje af hoor! Al is die penislengte wel ver onder het fok gemiddelde.quote:Op maandag 1 april 2019 18:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als het tegenzat deed ze de motor aan, en ze verbleef tussendoor meerdere dagen in Nederland.
Maar goed, dan over mij. Ik ben CEO van een groot bedrijf en heb een penis van 25 centimeter.
En terecht. Dat meisje was toen nog gewoon leerplichtig.quote:Op maandag 1 april 2019 18:59 schreef Harvest89 het volgende:
Kan nergens meer haar eerste optreden bij Pauw & W terugvinden.
Was best een vermakelijke uitzending. Meisje werd van alle kanten aangevallen volgens mij.
man toch?quote:Op maandag 1 april 2019 19:18 schreef Tegan het volgende:
Volgens Wikipedia is ze gescheiden en heeft nu dus een zoon van een nieuwe vriend.
''Hallo Hallo. Ik bin der Duitsche pedo.''quote:Op maandag 1 april 2019 19:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zij was destijds 17 en haar vriend 30.
https://www.metronieuws.n(...)et-30-jarige-duitser
Een Duitse pedo
zou jij haar doen?quote:Op maandag 1 april 2019 19:23 schreef de_boswachter het volgende:
die deinsde dus meer dan alleen op golven....
Gast,quote:Op maandag 1 april 2019 19:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
Een Duitse pedo
Pedo is niet het juiste woord maar er is wel sprake van een scheve machtsverhouding.quote:Op maandag 1 april 2019 19:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Gast,![]()
![]()
En ik maar denken dat Pedo's op kindjes vallen.
Voor de wet ben je op je 17e nog steeds een kind en geen volwassene.quote:Op maandag 1 april 2019 19:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Gast,![]()
![]()
En ik maar denken dat Pedo's op kindjes vallen.
De age of consent in Nieuw Zeeland, waar ze bonkten, is 16.quote:Op maandag 1 april 2019 21:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Voor de wet ben je op je 17e nog steeds een kind en geen volwassene.
Voor de Nederlandse wet ben je op je 17e nog steeds een kind en geen volwassene.quote:Op maandag 1 april 2019 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De age of consent in Nieuw Zeeland, waar ze bonkten, is 16.
Leuk, maar ze waren in Nieuw-Zeeland. Dan is Nederlandse wet niet van toepassing.quote:Op maandag 1 april 2019 21:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Voor de Nederlandse wet ben je op je 17e nog steeds een kind en geen volwassene.
Totaal irrelevant, want het was in Nieuw Zeeland.quote:Op maandag 1 april 2019 21:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Voor de Nederlandse wet ben je op je 17e nog steeds een kind en geen volwassene.
Wat heb ik nou met Nieuw Zeeland te maken? Ik spreek vanuit de Nederlandse wet.quote:Op maandag 1 april 2019 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk, maar ze waren in Nieuw-Zeeland. Dan is Nederlandse wet niet van toepassing.
Wat een baas!quote:Op maandag 1 april 2019 19:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
Een Duitse pedo
Ga je wel vaker offtopic?quote:Op maandag 1 april 2019 21:24 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Wat heb ik nou met Nieuw Zeeland te maken? Ik spreek vanuit de Nederlandse wet.
Stelletje pedo's.
Zegt iemand die Lazy Dave heet.quote:
Wat wil je precies weten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Vertel (schrijf) zo te zien weet jij het.
jawelquote:Op maandag 1 april 2019 18:21 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
En zal ik wat vertellen? Ze laat dat joch van haar heeeeelegaar niet over 14 jaar alleen laten zeilen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |