Leuk, maar ze waren in Nieuw-Zeeland. Dan is Nederlandse wet niet van toepassing.quote:Op maandag 1 april 2019 21:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Voor de Nederlandse wet ben je op je 17e nog steeds een kind en geen volwassene.
Totaal irrelevant, want het was in Nieuw Zeeland.quote:Op maandag 1 april 2019 21:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Voor de Nederlandse wet ben je op je 17e nog steeds een kind en geen volwassene.
Wat heb ik nou met Nieuw Zeeland te maken? Ik spreek vanuit de Nederlandse wet.quote:Op maandag 1 april 2019 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk, maar ze waren in Nieuw-Zeeland. Dan is Nederlandse wet niet van toepassing.
Wat een baas!quote:Op maandag 1 april 2019 19:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zij was destijds 17 en haar vriend 30.
https://www.metronieuws.n(...)et-30-jarige-duitser
Een Duitse pedo
Ga je wel vaker offtopic?quote:Op maandag 1 april 2019 21:24 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Wat heb ik nou met Nieuw Zeeland te maken? Ik spreek vanuit de Nederlandse wet.
Stelletje pedo's.
Zegt iemand die Lazy Dave heet.quote:
Wat wil je precies weten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Vertel (schrijf) zo te zien weet jij het.
jawelquote:Op maandag 1 april 2019 18:21 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
En zal ik wat vertellen? Ze laat dat joch van haar heeeeelegaar niet over 14 jaar alleen laten zeilen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |