abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185969130
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 13:29 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ik ben wel van gemiddelde lengte (heb nooit voldoende beenruimte) en een beetje dik - maar zoals gezegd, die pens steekt naar onderen uit en niet opzij, maar ik ga echt niet onnodig veel tegen de ander stoten of schuren en ook niet wijdbeens zitten. Ik pas me juist netjes aan.
Als jij een ballon vasthoudt, steekt die dan alleen naar voren uit? Of ook mooi rond in de zijkant?

Dikkerd.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_185969155
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 13:28 schreef pferdfahrer het volgende:
Ik zat laatst in vliegtuig helemaal achterin met zon grietje naast me, best te pruimen. Begon dus ook tegen me aan te schuren en ik schuur beetje terug. Op gegeven moment doet ze dr truitje wat omlaag voor wat extra cleavage dus ik helemaal hard. Ziet ze ook, dus begon lekker over mn pik te wrijven en nam vervolgens die 22cm tot aan dr keeltje in de mond. Ben echt heel hard al zuigend gekomen in dr. Heeft helemaal schoongezogen ook.

Na afloop gezellig wat wezen eten bij zon goed restaurantje op loopafstand van vliegveld. Ze was wel al getrouwd met kinderen, maar dat maakt het er niet minder om.

Was zeker eens een wat andere vlucht als normaal.
Kerel, donder toch op met die flauwekul, dit is serieus. _O-
pi_185969191
quote:
2s.gif Op maandag 1 april 2019 13:30 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Als jij een ballon vasthoudt, steekt die dan alleen naar voren uit? Of ook mooi rond in de zijkant?

Dikkerd.
Ik heb niet dat soort pens en bovendien ben ik maar lichtjes dik, niet tot aan het punt waar het hier verschil uitmaakt. En mijj armen en benen zijn juist gespierd.
  maandag 1 april 2019 @ 13:34:09 #54
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185969206
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 13:29 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ik ben wel van gemiddelde lengte (heb nooit voldoende beenruimte) en een beetje dik - maar zoals gezegd, die pens steekt naar onderen uit en niet opzij, maar ik ga echt niet onnodig veel tegen de ander stoten of schuren en ook niet wijdbeens zitten. Ik pas me juist netjes aan.
Was jij niet die agressieve huurder?
Volgens mij kan je helemaal niet met andere mannen in dezelfde ruimte zijn.
pi_185969250
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 13:34 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Was jij niet die agressieve huurder?
Volgens mij kan je helemaal niet met andere mannen in dezelfde ruimte zijn.
Atgressief. :') Ik kwam voor mijn rechten op.
  maandag 1 april 2019 @ 13:39:25 #56
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185969323
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 13:35 schreef Hdero het volgende:

[..]

Atgressief. :') Ik kwam voor mijn rechten op.
Hahaha nee.
pi_185969437
Met het OV reizen :')
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_185969523
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 13:45 schreef Sigaartje het volgende:
Met het OV reizen :')
Ga dan maar over de oceaan heen zwemmen of rijden of fietsen want ik ga weleens naar andere werelddelen. :{w
pi_185969630
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 13:33 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ik heb niet dat soort pens en bovendien ben ik maar lichtjes dik, niet tot aan het punt waar het hier verschil uitmaakt. En mijj armen en benen zijn juist gespierd.
Dan nog moet je je niet zo aanstellen, vliegtuigen zijn gewoon veevervoer als je niet business- of firstclass vliegt.
pi_185970013
quote:
2s.gif Op maandag 1 april 2019 13:56 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dan nog moet je je niet zo aanstellen, vliegtuigen zijn gewoon veevervoer als je niet business- of firstclass vliegt.
Ze hebben iig wel de zitstoelen kleiner gemaakt, beenruimte weggehaald, het gangpad nauwer gemaakt, en de achteroverdrukfunctie van de stoelen weggehaald, dus ik geloof het wel. Maar niet iedereen kan altijd business vliegen of je wilt het pas bij de belangrijke vluchten doen.
pi_185970033
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 14:19 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ze hebben iig wel de zitstoelen kleiner gemaakt, beenruimte weggehaald, het gangpad nauwer gemaakt, en de achteroverdrukfunctie van de stoelen weggehaald, dus ik geloof het wel. Maar niet iedereen kan altijd business vliegen of je wilt het pas bij de belangrijke vluchten doen.
Kortom, niet zo aanstellen.
  maandag 1 april 2019 @ 15:34:10 #62
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_185971253
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 11:12 schreef Hdero het volgende:
Ik heb zelden vrouwen erop kunnen betrappen dat ze, eenmaal naast jou gezeten in zo'n kleine, krappe zitruimte van een vliegtuig, steeds weer met hun ellebogen dan weer benen dan weer voeten tegen jou schuren, stoten, en aanraken.

Dit is de zoveelste keer dat het gebeurd is. Bij beide vluchten :r (een tussenstop) was ik naast zo'n man geplaatst, had op het laatst de klootzak zelfs gewaarschuwd om te stoppen met dat aanraken van zijn benen.

En dan gebruiken ze als uitvlucht dat er te weinig ruimte is en zij te groot.:') maar gelukkig stonken ze niet uit hun bek dit keer wat ooit wel het geval was.

Kkacht:moest naast mannen zitten en geen mooi, lekker chickie
Denken dat Fok!ers zich durven uit te spreken :')
pi_185971274
Trein, Tram, Bus, Boot, Vliegtuig wat het ook is.
Je betaald voor de zitplaats dat stukje is voor jou gedurende reis.
Of er nou een lange spriet of een vadsig varken naast je zit, kan me geen hol schelen zij horen aan te passen, zij kunnen bijv 2 stoelen reserveren dan kunnen ze hun dikke pens kwijt.

Of krijgen mensen die minder plek innemen korting?

Vliegreizen moet naar gewicht en lengte gaan, hoe zwaarder iemand is hoe meer je betaald en boven de 100kg een extra toeslag.
Interessant he ?
  maandag 1 april 2019 @ 16:31:04 #64
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_185972515
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 13:28 schreef pferdfahrer het volgende:
Ik zat laatst in vliegtuig helemaal achterin met zon grietje naast me, best te pruimen. Begon dus ook tegen me aan te schuren en ik schuur beetje terug. Op gegeven moment doet ze dr truitje wat omlaag voor wat extra cleavage dus ik helemaal hard. Ziet ze ook, dus begon lekker over mn pik te wrijven en nam vervolgens die 22cm tot aan dr keeltje in de mond. Ben echt heel hard al zuigend gekomen in dr. Heeft helemaal schoongezogen ook.

Na afloop gezellig wat wezen eten bij zon goed restaurantje op loopafstand van vliegveld. Ze was wel al getrouwd met kinderen, maar dat maakt het er niet minder om.

Was zeker eens een wat andere vlucht als normaal.
:P :D ach dat had een collega ook eens maar dan in een touringcar , lekker gezellig naar spanje ... maar dan bij het uitwisselen van namen omdat hij toch wel graag verder wilde en dan er achter komen dat het zijn achternicht was ....... ~O>
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_185972598
Wat minder manspreaden dan he! :T
  maandag 1 april 2019 @ 16:41:33 #66
286575 Roces18
Chef de party
pi_185972739
ik had de laatste keer nog ruzie met de douane :')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_185973470
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 13:16 schreef HSG het volgende:
TS zat naast een dikkertje. :')

[ afbeelding ]
Ik zou haar doen!
pi_185974018
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 11:20 schreef DerekB het volgende:
Ik had op mijn vlucht laatst een meur neger naast mij zitten met jank kind op schoot. :( :r
Ik betaal altijd een paar tientjes meer zodat ik niet naast een kleurling hoef te zitten.
pi_185974073
TS is en vuige luchtvervuiler met zijn vliegmijlen! :( Kun je nog beter in een Hummer naar je vakantiebestemming toe tuffen! :r Straks staan we hier door opwarming van de aarde tot onze oksels in het Noordzeewater omdat meneer zo hoognodig cultureel moet gaan doen! }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185985370
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:54 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Ik betaal altijd een paar tientjes meer zodat ik niet naast een kleurling hoef te zitten.
Wat een topservice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')