Als jij een ballon vasthoudt, steekt die dan alleen naar voren uit? Of ook mooi rond in de zijkant?quote:Op maandag 1 april 2019 13:29 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik ben wel van gemiddelde lengte (heb nooit voldoende beenruimte) en een beetje dik - maar zoals gezegd, die pens steekt naar onderen uit en niet opzij, maar ik ga echt niet onnodig veel tegen de ander stoten of schuren en ook niet wijdbeens zitten. Ik pas me juist netjes aan.
Kerel, donder toch op met die flauwekul, dit is serieus.quote:Op maandag 1 april 2019 13:28 schreef pferdfahrer het volgende:
Ik zat laatst in vliegtuig helemaal achterin met zon grietje naast me, best te pruimen. Begon dus ook tegen me aan te schuren en ik schuur beetje terug. Op gegeven moment doet ze dr truitje wat omlaag voor wat extra cleavage dus ik helemaal hard. Ziet ze ook, dus begon lekker over mn pik te wrijven en nam vervolgens die 22cm tot aan dr keeltje in de mond. Ben echt heel hard al zuigend gekomen in dr. Heeft helemaal schoongezogen ook.
Na afloop gezellig wat wezen eten bij zon goed restaurantje op loopafstand van vliegveld. Ze was wel al getrouwd met kinderen, maar dat maakt het er niet minder om.
Was zeker eens een wat andere vlucht als normaal.
Ik heb niet dat soort pens en bovendien ben ik maar lichtjes dik, niet tot aan het punt waar het hier verschil uitmaakt. En mijj armen en benen zijn juist gespierd.quote:Op maandag 1 april 2019 13:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij een ballon vasthoudt, steekt die dan alleen naar voren uit? Of ook mooi rond in de zijkant?
Dikkerd.
Was jij niet die agressieve huurder?quote:Op maandag 1 april 2019 13:29 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik ben wel van gemiddelde lengte (heb nooit voldoende beenruimte) en een beetje dik - maar zoals gezegd, die pens steekt naar onderen uit en niet opzij, maar ik ga echt niet onnodig veel tegen de ander stoten of schuren en ook niet wijdbeens zitten. Ik pas me juist netjes aan.
Atgressief.quote:Op maandag 1 april 2019 13:34 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Was jij niet die agressieve huurder?
Volgens mij kan je helemaal niet met andere mannen in dezelfde ruimte zijn.
Hahaha nee.quote:Op maandag 1 april 2019 13:35 schreef Hdero het volgende:
[..]
Atgressief.Ik kwam voor mijn rechten op.
Ga dan maar over de oceaan heen zwemmen of rijden of fietsen want ik ga weleens naar andere werelddelen.quote:
Dan nog moet je je niet zo aanstellen, vliegtuigen zijn gewoon veevervoer als je niet business- of firstclass vliegt.quote:Op maandag 1 april 2019 13:33 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik heb niet dat soort pens en bovendien ben ik maar lichtjes dik, niet tot aan het punt waar het hier verschil uitmaakt. En mijj armen en benen zijn juist gespierd.
Ze hebben iig wel de zitstoelen kleiner gemaakt, beenruimte weggehaald, het gangpad nauwer gemaakt, en de achteroverdrukfunctie van de stoelen weggehaald, dus ik geloof het wel. Maar niet iedereen kan altijd business vliegen of je wilt het pas bij de belangrijke vluchten doen.quote:Op maandag 1 april 2019 13:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan nog moet je je niet zo aanstellen, vliegtuigen zijn gewoon veevervoer als je niet business- of firstclass vliegt.
Kortom, niet zo aanstellen.quote:Op maandag 1 april 2019 14:19 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ze hebben iig wel de zitstoelen kleiner gemaakt, beenruimte weggehaald, het gangpad nauwer gemaakt, en de achteroverdrukfunctie van de stoelen weggehaald, dus ik geloof het wel. Maar niet iedereen kan altijd business vliegen of je wilt het pas bij de belangrijke vluchten doen.
Denken dat Fok!ers zich durven uit te sprekenquote:Op maandag 1 april 2019 11:12 schreef Hdero het volgende:
Ik heb zelden vrouwen erop kunnen betrappen dat ze, eenmaal naast jou gezeten in zo'n kleine, krappe zitruimte van een vliegtuig, steeds weer met hun ellebogen dan weer benen dan weer voeten tegen jou schuren, stoten, en aanraken.
Dit is de zoveelste keer dat het gebeurd is. Bij beide vluchten(een tussenstop) was ik naast zo'n man geplaatst, had op het laatst de klootzak zelfs gewaarschuwd om te stoppen met dat aanraken van zijn benen.
En dan gebruiken ze als uitvlucht dat er te weinig ruimte is en zij te groot.:') maar gelukkig stonken ze niet uit hun bek dit keer wat ooit wel het geval was.
Kkacht:moest naast mannen zitten en geen mooi, lekker chickie
quote:Op maandag 1 april 2019 13:28 schreef pferdfahrer het volgende:
Ik zat laatst in vliegtuig helemaal achterin met zon grietje naast me, best te pruimen. Begon dus ook tegen me aan te schuren en ik schuur beetje terug. Op gegeven moment doet ze dr truitje wat omlaag voor wat extra cleavage dus ik helemaal hard. Ziet ze ook, dus begon lekker over mn pik te wrijven en nam vervolgens die 22cm tot aan dr keeltje in de mond. Ben echt heel hard al zuigend gekomen in dr. Heeft helemaal schoongezogen ook.
Na afloop gezellig wat wezen eten bij zon goed restaurantje op loopafstand van vliegveld. Ze was wel al getrouwd met kinderen, maar dat maakt het er niet minder om.
Was zeker eens een wat andere vlucht als normaal.
Ik betaal altijd een paar tientjes meer zodat ik niet naast een kleurling hoef te zitten.quote:Op maandag 1 april 2019 11:20 schreef DerekB het volgende:
Ik had op mijn vlucht laatst een meur neger naast mij zitten met jank kind op schoot.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een topservice!quote:Op maandag 1 april 2019 17:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik betaal altijd een paar tientjes meer zodat ik niet naast een kleurling hoef te zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |