abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185968085
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 11:32 schreef Hdero het volgende:

[..]

Het enge ervan is,is dat het zekfs een beetje intiem aanvoelde :') doordat de lampjes dan uit gaan, het wordt donker, en je zit zo dichtbij iem in een voor jullie beide onbekende situatie. :r

Ik vlieg voortaan alleen maar intercontinentaal én in de zakenklasse :W
Stiekeme homogevoelens? Dat verklaart wel waarom je het zo "erg" vindt :)
pi_185968284
Waarschuwen ook echt🤣
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_185968403
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 12:07 schreef Questular het volgende:
Niet zelf de grote brede kerel zijn die extra ruimte nodig heeft, TS is een vies dun ventje met spaghetti armpjes.
Ja want het is daar een gladiatorenwedstrijd en je moet vooral met geweld en lichamelijke kracht je recht op zitruimte laten gelden. :|W Dwaas.
pi_185968409
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 12:38 schreef Aiciu het volgende:
Waarschuwen ook echt🤣
Hoe anders? Wat had jij gedaan?
pi_185968461
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 12:44 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ja want het is daar een gladiatorenwedstrijd en je moet vooral met geweld en lichamelijke kracht je recht op zitruimte laten gelden. :|W Dwaas.
Ja, vooral als ik zo een onzeker dun ventje naast me heb zitten. Die extra ruimte eis ik dan gewoon op.
pi_185968482
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 11:23 schreef Hdero het volgende:
Laat ik raden, je ging naar Afrika?
Nee joh....
  maandag 1 april 2019 @ 12:52:28 #32
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_185968509
Geen eigen privéjet hebben :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_185968591
niet gewoon business met klm vliegen :')
pi_185968618
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 12:45 schreef Hdero het volgende:

[..]

Hoe anders? Wat had jij gedaan?
Het is maar net hoe de situatie is en wat ik van diegene vind.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_185968725
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 11:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Je merkt het verschil toch wel tussen er is idd weinig ruimte en de eventuele aanraking is niet expres en iemand die onnodig steeds aan je zit?

Mannen zijn idd vaak groter, die stelten ergens kwijt raken is soms niet zo makkelijk. Beetje lief zijn voor die mannen, ze zitten al zo ongemakkelijk.
Ook als mijn benen net zo lang zijn als die van de man naast me, zit de manspersoon vaak asocialer. Had zelfs een keer dat zo'n vent letterlijk met zijn been op mijn stoel (terwijl er een strookje lucht van 3 cm tussen de stoelen zat, een duidelijke grens die je voelt) zat, alleen maar omdat hij zo nodig wijdbeens moest zitten. :')

Dat was godzijdank niet in een vliegtuig, maar in een NS bus voor een relatief korte rit.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2019 13:06:49 ]
pi_185968772
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 11:36 schreef Hdero het volgende:

[..]

Tegenwoordig zouden ze die gast verplichten tot het kopen van een tweede vliegtuigstoel. :'(
Niks mis mee toch? Denk dat diegene daar ook veel blijer mee is.
quote:
13s.gif Op maandag 1 april 2019 13:05 schreef Chia het volgende:

[..]

Ook als mijn benen net zo lang zijn als die van de man naast me, zit de manspersoon vaak asocialer. Had zelfs een keer dat zo'n vent letterlijk met zijn been op mijn stoel (terwijl er een strookje lucht van 3 cm tussen de stoelen zat, een duidelijke grens die je voelt) zat, alleen maar omdat hij zo nodig wijdbeens moest zitten. :')

Dat was godzijdank niet in een vliegtuig, maar in een NS bus voor een relatief korte rit.
Ik moet ook wijdbeens gaan zitten omdat mijn benen anders te lang zijn ;( Met m'n knieën in die ruimte tussen de twee stoelen voor me.
pi_185968814
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 13:08 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik moet ook wijdbeens gaan zitten omdat mijn benen anders te lang zijn ;( Met m'n knieën in die ruimte tussen de twee stoelen voor me.
Maar mijn benen waren net zo lang als die van die kerel. :') En het was een ruime bus, dus mijn benen pastten wel gewoon recht voor me. Als hij had gewild was hem dat ook gelukt.

In een stadsbus zit ik trouwens gewoon met beide benen naar één kant, omdat wijdbeens niet geaccepteerd is voor een vrouw. ;( En dan gewoon in de richting van de ander af, dus alsnog geen beencontact, maar kom dan wel op de rand van mijn eigen stoel te zitten.
pi_185968863
quote:
13s.gif Op maandag 1 april 2019 13:12 schreef Chia het volgende:

[..]

Maar mijn benen waren net zo lang als die van die kerel. :') En het was een ruime bus, dus mijn benen pastten wel gewoon recht voor me. Als hij had gewild was hem dat ook gelukt.

In een stadsbus zit ik trouwens gewoon met beide benen naar één kant, omdat wijdbeens niet geaccepteerd is voor een vrouw. ;( En dan gewoon in de richting van de ander af, dus alsnog geen beencontact, maar kom dan wel op de rand van mijn eigen stoel te zitten.
Ja in de bus kan je meestal nog wel iets gaan verzitten als het nodig is, maar in een vliegtuig niet echt. Gelukkig zijn het vooral die korte vluchtjes waar ze zo'n 'haringen in een ton' gevoel willen creëren.

Ook al vind ik het geen ramp als het been van een ander tegen de mijne aankomt, zolang diegene maar verzorgd overkomt. Het is maar stof op stof.
pi_185968864
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 12:48 schreef Questular het volgende:

[..]

Ja, vooral als ik zo een onzeker dun ventje naast me heb zitten. Die extra ruimte eis ik dan gewoon op.
Ik ben zeker niet dun en daarnaast moet het niet uitmaken want we betalen allemaal ongeveer hetzelfde.
pi_185968888
TS zat naast een dikkertje. :')

Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_185968913
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 12:58 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Het is maar net hoe de situatie is en wat ik van diegene vind.
Dus je zegt ook gewoon niets, reageer anders ook niet.
pi_185968918
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 13:14 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ja in de bus kan je meestal nog wel iets gaan verzitten als het nodig is, maar in een vliegtuig niet echt. Gelukkig zijn het vooral die korte vluchtjes waar ze zo'n 'haringen in een ton' gevoel willen creëren.

Ook al vind ik het geen ramp als het been van een ander tegen de mijne aankomt, zolang diegene maar verzorgd overkomt. Het is maar stof op stof.
Ja maar iemands stoel inpikken omdat je per se een bepaalde houding comfortabel vindt (die geen noodzaak is ivm ruimte), is wel gewoon aso.
pi_185968942
quote:
13s.gif Op maandag 1 april 2019 13:05 schreef Chia het volgende:

[..]

Deze man weet, gelukkig kun je in de bus ook zomaar weg. Smoesje verzinnen en van stoel veranderen of uitstappen. ^O^
pi_185968944
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 11:25 schreef Hdero het volgende:

[..]

Stelten? Waarom moet ik lief zijn? Ik wil niet aangeraakt worden door wildvreemden in zo'n situatie. Punt. Daar betaal ik niet voor.
Autist
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_185968956
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 13:19 schreef Hdero het volgende:

[..]

Deze man weet, gelukkig kun je in de bus ook zomaar weg. Smoesje verzinnen en van stoel veranderen of uitstappen. ^O^
Maar ik ben geen man. :T En er waren geen tussenstops en ook geen andere vrije stoelen.
pi_185968968
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 13:16 schreef HSG het volgende:
TS zat naast een dikkertje. :')

[ afbeelding ]
Dan hoeven ze die kussentjes ook niet meer uit te delen
  maandag 1 april 2019 @ 13:24:21 #47
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185969014
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 11:19 schreef Hdero het volgende:

[..]

Mijn buik is niet zo dik en bovendien neemt een pens de ruimte onderaan en voorin in beslag, niet de ruimte aan de zijkanten, wat hier relevant is. Oftewel we hebben het over grote armen en benen en romp (van die anderen).
Jaja, waarschijnlijk zit jij net zo ruim en kan je het niet hebben dat anderen ook gewoon hun ruimte opeisen.
  maandag 1 april 2019 @ 13:28:38 #48
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_185969085
Ik zat laatst in vliegtuig helemaal achterin met zon grietje naast me, best te pruimen. Begon dus ook tegen me aan te schuren en ik schuur beetje terug. Op gegeven moment doet ze dr truitje wat omlaag voor wat extra cleavage dus ik helemaal hard. Ziet ze ook, dus begon lekker over mn pik te wrijven en nam vervolgens die 22cm tot aan dr keeltje in de mond. Ben echt heel hard al zuigend gekomen in dr. Heeft helemaal schoongezogen ook.

Na afloop gezellig wat wezen eten bij zon goed restaurantje op loopafstand van vliegveld. Ze was wel al getrouwd met kinderen, maar dat maakt het er niet minder om.

Was zeker eens een wat andere vlucht als normaal.
pi_185969105
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 13:24 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Jaja, waarschijnlijk zit jij net zo ruim en kan je het niet hebben dat anderen ook gewoon hun ruimte opeisen.
Ik ben wel van gemiddelde lengte (heb nooit voldoende beenruimte) en een beetje dik - maar zoals gezegd, die pens steekt naar onderen uit en niet opzij, maar ik ga echt niet onnodig veel tegen de ander stoten of schuren en ook niet wijdbeens zitten. Ik pas me juist netjes aan.
  maandag 1 april 2019 @ 13:29:52 #50
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185969112
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 13:28 schreef pferdfahrer het volgende:
Ik zat laatst in vliegtuig helemaal achterin met zon grietje naast me, best te pruimen. Begon dus ook tegen me aan te schuren en ik schuur beetje terug. Op gegeven moment doet ze dr truitje wat omlaag voor wat extra cleavage dus ik helemaal hard. Ziet ze ook, dus begon lekker over mn pik te wrijven en nam vervolgens die 22cm tot aan dr keeltje in de mond. Ben echt heel hard al zuigend gekomen in dr. Heeft helemaal schoongezogen ook.

Na afloop gezellig wat wezen eten bij zon goed restaurantje op loopafstand van vliegveld. Ze was wel al getrouwd met kinderen, maar dat maakt het er niet minder om.

Was zeker eens een wat andere vlucht als normaal.
Ah gezellig! Altijd leuk om spontane mensen tegen te komen nietwaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')