Alles grijpen ze aan om overdreven te doen.quote:
Volgens mij de man van de marktkramenquote:Op maandag 1 april 2019 10:21 schreef Dotteke het volgende:
Wie is Jos dan daar hebben ze het steeds over
9300quote:Op maandag 1 april 2019 10:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gm. Cossers markt flinke winst zeker?
O oke, mmisschien wel \Amyquote:Op maandag 1 april 2019 10:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Volgens mij de man van de marktkramen
Amy, dat zou ik wel leuk vinden voor Gerritquote:Op maandag 1 april 2019 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, mmisschien wel \Amy
Franny wil een man.
Die kwam per auto binnen.quote:
Jaaaa Amyquote:Op maandag 1 april 2019 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, mmisschien wel \Amy
Franny wil een man.
Werd bezorgdquote:
quote:Op maandag 1 april 2019 10:26 schreef QuarterBack het volgende:
Ik vond dat idee wat hier eerder stond wel leuk een uto 1 grap, wie de brief leest uit de kist moet onmiddelijk het terrein verlaten
quote:Op maandag 1 april 2019 10:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
beschamen ..weer openmaken die kist
lkkr overal aan komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dat is ook de opdracht
Gerrit zei nog: We worden allemaal boos als iemand aan je kist zit en dan ga je hem nu gewoon openmaken?quote:Op maandag 1 april 2019 10:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
beschamen ..weer openmaken die kist
lkkr overal aan komen
quote:
Jammer welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 april 2019 10:27 schreef espri het volgende:
[..]
Jammer wel
tonjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 1 april 2019 10:27 schreef espri het volgende:
[..]
Jammer wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben t wel mee eensquote:Op maandag 1 april 2019 10:28 schreef yaello het volgende:
Gerrit doet weer heilig. Hij vindt het schandalig dat ze de kist hebben geopend. Zeikneus
quote:
quote:Op maandag 1 april 2019 10:28 schreef QuarterBack het volgende:
Een tuks vegan meisje , welja waarom geen donkere lesbische vegan chick met een mank poot en onzeker,met een gepeste achtergrond
quote:Op maandag 1 april 2019 10:29 schreef espri het volgende:
[..]Voor jou, voor mij niet hahaha.
Ja hoor, een veganmeisje dus zal meteen in bed duiken met Adje. simpele mensen.
Geen ideequote:
quote:
Cemal.quote:
Die is toch niet vegan, of zou ze ook bekeerd zijn.quote:Op maandag 1 april 2019 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Cemal.
En Romy heeft afgelopen vrijdag afscheid van haar collega's genomen.
Voor een nieuwe baan, zegt ze.
neeeeeeeeeee geen oudbewonersquote:Op maandag 1 april 2019 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Cemal.
Zijn ze toch allemaal?quote:Op maandag 1 april 2019 10:29 schreef Jemoederniet het volgende:
Chris.....heeft niets Nederlands in zich
Merel...maar je bent wel een tata.
Draait met alle winden mee, die doet niet moeilijk voor een weekje of zo.quote:Op maandag 1 april 2019 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is toch niet vegan, of zou ze ook bekeerd zijn.
Ff tv maken voor zijn DJ setquote:Op maandag 1 april 2019 10:28 schreef yaello het volgende:
Gerrit doet weer heilig. Hij vindt het schandalig dat ze de kist hebben geopend. Zeikneus
Madi echt niet, die vreet alles wat vast en los ligt.quote:Op maandag 1 april 2019 10:33 schreef b_engeltje het volgende:
Ik dacht aan Madi, maar die is toch ook niet vegan?
Die gaat in de ouderenzorg schreef ze, dus lijkt me niet (tenzij ze daar Eric mee bedoelt)quote:Op maandag 1 april 2019 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Cemal.
ik ookquote:Op maandag 1 april 2019 10:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
erger me kapoet an Merel
ze gaat vloggeh
Zou kunnen.quote:Op maandag 1 april 2019 10:33 schreef QuarterBack het volgende:
Nu nog die zwarte brief, voor diegene die als eerste de kist openschroefde
oja net wat voor haar, ouderenquote:Op maandag 1 april 2019 10:35 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Die gaat in de ouderenzorg schreef ze, dus lijkt me niet (tenzij ze daar Eric mee bedoelt)
Ik heb nooit meer iets van haar gezien of gehoord nadat ze er uit moestquote:Op maandag 1 april 2019 10:23 schreef espri het volgende:
[..]
Dat was best wel een dingetje ja... maar ze doet het nu zo leuk van wat ik lees.
Hij kwam wel hijgerig aanhollen met die mededelingquote:Op maandag 1 april 2019 10:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Herr Jessie zegt nu nadrukkelijk dat hij als eerste de kist opende.
pole ?quote:Op maandag 1 april 2019 10:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb nooit meer iets van haar gezien of gehoord nadat ze er uit moest![]()
Hoe dan ook:
Ik zie liever een filmpje (videos) van Jens in volle actie met zijn pole
Om het zo maar te verwoorden![]()
![]()
Dus bij deze: mag ook per dm
En ook een huisdieren programma, ze krijgt het druk.quote:Op maandag 1 april 2019 10:35 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Die gaat in de ouderenzorg schreef ze, dus lijkt me niet (tenzij ze daar Eric mee bedoelt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |