Na de ggd, maar dan moet er nog geverfd worden en drogen en dan moet Dyllie wel zin hebben of moed of willen of kunnenquote:Op maandag 1 april 2019 09:41 schreef DKUp het volgende:
Hees Dees van Keesje en Dik gaat vandaag officieel open?
of mogen..... z'n meisje zal dat schilderen wel verbieden die wil meer aandacht anders gaat zequote:Op maandag 1 april 2019 09:43 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Na de ggd, maar dan moet er nog geverfd worden en drogen en dan moet Dyllie wel zin hebben of moed of willen of kunnen
Waarschijnlijk weer zonder overleg, hoop dat hij er deze keer mee blijft zitten en er geen eenquote:Op maandag 1 april 2019 09:44 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat nu weer, heeft Jessie al die teddyberen opgekocht?
Kosten ¤65, 00 zijn er gisteren 2 verkocht. Soms vraag ik me af wie gekker zijn de Utopianen of de gastenquote:Op maandag 1 april 2019 09:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer zonder overleg, hoop dat hij er deze keer mee blijft zitten en er geen een
van verkoopt.
De zelfde deal als de hobbelbeesten, in opslag tot ze verkocht zijn, deel vd winst naar de eigenaarquote:Op maandag 1 april 2019 09:44 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat nu weer, heeft Jessie al die teddyberen opgekocht?
de ggd moet ook niets aan Keelie vragen, dan gaat het zoiezo niet doorquote:Op maandag 1 april 2019 09:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of mogen..... z'n meisje zal dat schilderen wel verbieden die wil meer aandacht anders gaat ze
weer pruillippen en mieniemieniemienie doen
Ja, die mocht ook het terrein weer opkomen, zei Adriaan. Was het hem dan ook verboden?quote:Op maandag 1 april 2019 09:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jens; Ries was er ookk he
Helly; ja zo leuk met zn zoontje
Adrian ; hij was voor mij erengast..??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 april 2019 09:54 schreef chufi het volgende:
geen spellingchecker nodigaarebijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij de 14e, maar toevallig opgevangen niet echt duidelijk gehoordquote:Op maandag 1 april 2019 09:50 schreef puzziepie het volgende:
Wanneer komen Dick en Lolita eigenlijk?
Thnx!quote:Op maandag 1 april 2019 09:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Volgens mij de 14e, maar toevallig opgevangen niet echt duidelijk gehoord
Nou heeft Erik ineens weer pijn.quote:Op maandag 1 april 2019 09:56 schreef QuarterBack het volgende:
jessie, er kunnen nu toch wel een paar mense heen en weer lope?
Erik, ja dat ken, maar ik heb spierpijn
Mileen, ja dat ken, en doet ook niets
Ja, dat was gisteren, dat werkverhaal heeft 'ie al 4x afgedraaid vonmorgenquote:Op maandag 1 april 2019 09:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nou heeft Erik ineens weer pijn.
Gisteren 100x gehoord dat zijn pijn weg was en dat hij zijn linkerarm flink in het rond draaide om zijn woorden kracht bij te zetten
Het grote gevaar van pijnstillende middelen. Je gaat je grenzen dan echt voorbij en hebt er later extra last van. Nou is Erik sowieso niet één van de makkelijkste v.w.b. zijn gezondheid en hoe daar mee om te gaanquote:Op maandag 1 april 2019 09:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Gisteren 100x gehoord dat zijn pijn weg was en dat hij zijn linkerarm flink in het rond draaide om zijn woorden kracht bij te zetten
dr zat ook Bier inquote:Op maandag 1 april 2019 09:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Lekker fris allemaal, het mag allemaal. Fris is anders.quote:Op maandag 1 april 2019 10:05 schreef QuarterBack het volgende:
Iemand nog een ambachtelijk thuis in de keuken gemaakt broodje kopen?
[ afbeelding ]
Blenderbrood?quote:Op maandag 1 april 2019 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker fris allemaal, het mag allemaal. Fris is anders.
Brood is hard, zegt Myl niet normaalHet is keihard.
De telescopische afkortzaag komt er vast wel doorheen.quote:Op maandag 1 april 2019 10:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Brood is keihard.. Mylene kmt er niet door
met een broodmes
dan maar wat anders
op naar koek .en de sjocopaashaas
Kleutersquote:Op maandag 1 april 2019 10:15 schreef Zeyina het volgende:
Inwoners zeggen: Het is wel 1 april he
Inhoud van de kist. Door de spleetjes zien ze potloden en anderen dingen waar ze uit concluderen dat het een vrouw is
Ze gaan het terrein afzoeken of er misschien iemand ergens verstopt zit
[ afbeelding ]
Echt,quote:Op maandag 1 april 2019 10:15 schreef QuarterBack het volgende:
Lekker mallotig doen, op het terrein zoeken naar de 15e bewoner
dan komt die hennepman,ik weet zijn voornaam niet meer,die zo gek van auto's is.quote:Op maandag 1 april 2019 10:18 schreef Dotteke het volgende:
Hennep zaad, hennep kruiden thee zit er in de kist
Ik was al 'geactiveerd'quote:
Jens was adrem.quote:Op maandag 1 april 2019 10:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
denk je dat het Billy is
Jess; nie die heeft niks met Hennep
Jens ; wel met zaad![]()
![]()
![]()
Alles grijpen ze aan om overdreven te doen.quote:
Volgens mij de man van de marktkramenquote:Op maandag 1 april 2019 10:21 schreef Dotteke het volgende:
Wie is Jos dan daar hebben ze het steeds over
9300quote:Op maandag 1 april 2019 10:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gm. Cossers markt flinke winst zeker?
O oke, mmisschien wel \Amyquote:Op maandag 1 april 2019 10:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Volgens mij de man van de marktkramen
Amy, dat zou ik wel leuk vinden voor Gerritquote:Op maandag 1 april 2019 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, mmisschien wel \Amy
Franny wil een man.
Die kwam per auto binnen.quote:
Jaaaa Amyquote:Op maandag 1 april 2019 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, mmisschien wel \Amy
Franny wil een man.
Werd bezorgdquote:
quote:Op maandag 1 april 2019 10:26 schreef QuarterBack het volgende:
Ik vond dat idee wat hier eerder stond wel leuk een uto 1 grap, wie de brief leest uit de kist moet onmiddelijk het terrein verlaten
quote:Op maandag 1 april 2019 10:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
beschamen ..weer openmaken die kist
lkkr overal aan komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dat is ook de opdracht
Gerrit zei nog: We worden allemaal boos als iemand aan je kist zit en dan ga je hem nu gewoon openmaken?quote:Op maandag 1 april 2019 10:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
beschamen ..weer openmaken die kist
lkkr overal aan komen
quote:
Jammer welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 april 2019 10:27 schreef espri het volgende:
[..]
Jammer wel
tonjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 1 april 2019 10:27 schreef espri het volgende:
[..]
Jammer wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben t wel mee eensquote:Op maandag 1 april 2019 10:28 schreef yaello het volgende:
Gerrit doet weer heilig. Hij vindt het schandalig dat ze de kist hebben geopend. Zeikneus
quote:
quote:Op maandag 1 april 2019 10:28 schreef QuarterBack het volgende:
Een tuks vegan meisje , welja waarom geen donkere lesbische vegan chick met een mank poot en onzeker,met een gepeste achtergrond
quote:Op maandag 1 april 2019 10:29 schreef espri het volgende:
[..]Voor jou, voor mij niet hahaha.
Ja hoor, een veganmeisje dus zal meteen in bed duiken met Adje. simpele mensen.
Geen ideequote:
quote:
Cemal.quote:
Die is toch niet vegan, of zou ze ook bekeerd zijn.quote:Op maandag 1 april 2019 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Cemal.
En Romy heeft afgelopen vrijdag afscheid van haar collega's genomen.
Voor een nieuwe baan, zegt ze.
neeeeeeeeeee geen oudbewonersquote:Op maandag 1 april 2019 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Cemal.
Zijn ze toch allemaal?quote:Op maandag 1 april 2019 10:29 schreef Jemoederniet het volgende:
Chris.....heeft niets Nederlands in zich
Merel...maar je bent wel een tata.
Draait met alle winden mee, die doet niet moeilijk voor een weekje of zo.quote:Op maandag 1 april 2019 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is toch niet vegan, of zou ze ook bekeerd zijn.
Ff tv maken voor zijn DJ setquote:Op maandag 1 april 2019 10:28 schreef yaello het volgende:
Gerrit doet weer heilig. Hij vindt het schandalig dat ze de kist hebben geopend. Zeikneus
Madi echt niet, die vreet alles wat vast en los ligt.quote:Op maandag 1 april 2019 10:33 schreef b_engeltje het volgende:
Ik dacht aan Madi, maar die is toch ook niet vegan?
Die gaat in de ouderenzorg schreef ze, dus lijkt me niet (tenzij ze daar Eric mee bedoelt)quote:Op maandag 1 april 2019 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Cemal.
ik ookquote:Op maandag 1 april 2019 10:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
erger me kapoet an Merel
ze gaat vloggeh
Zou kunnen.quote:Op maandag 1 april 2019 10:33 schreef QuarterBack het volgende:
Nu nog die zwarte brief, voor diegene die als eerste de kist openschroefde
oja net wat voor haar, ouderenquote:Op maandag 1 april 2019 10:35 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Die gaat in de ouderenzorg schreef ze, dus lijkt me niet (tenzij ze daar Eric mee bedoelt)
Ik heb nooit meer iets van haar gezien of gehoord nadat ze er uit moestquote:Op maandag 1 april 2019 10:23 schreef espri het volgende:
[..]
Dat was best wel een dingetje ja... maar ze doet het nu zo leuk van wat ik lees.
Hij kwam wel hijgerig aanhollen met die mededelingquote:Op maandag 1 april 2019 10:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Herr Jessie zegt nu nadrukkelijk dat hij als eerste de kist opende.
pole ?quote:Op maandag 1 april 2019 10:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb nooit meer iets van haar gezien of gehoord nadat ze er uit moest![]()
Hoe dan ook:
Ik zie liever een filmpje (videos) van Jens in volle actie met zijn pole
Om het zo maar te verwoorden![]()
![]()
Dus bij deze: mag ook per dm
En ook een huisdieren programma, ze krijgt het druk.quote:Op maandag 1 april 2019 10:35 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Die gaat in de ouderenzorg schreef ze, dus lijkt me niet (tenzij ze daar Eric mee bedoelt)
De laatste prognoses zijn een lesbische Turkse vegan met een Avro bode kapselquote:Op maandag 1 april 2019 10:37 schreef BloesBloes het volgende:
Ze zijn opgewonden op de apenrots, ik zie een kist .... Nieuwe aap?
quote:Op maandag 1 april 2019 10:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
mag hopen dat er een flink belegen persoon in komt
zwaar zorg/hulp nodig heeft
lkkr kan vingerhaken met wol
en hennepzaad gebruikt . om te kakken
de hele dag door van a naar b moet worden gereden
extra stroompunten voor de rolstoel nodig heeft \een een eigen aangepast toilet en badkamer
dr is geld dus . nu kan het
quote:Op maandag 1 april 2019 10:38 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
De laatste prognoses zijn een lesbische Turkse vegan met een Avro bode kapsel
Nieuwe komt in plaats van Jessie omdat die het eerst opendequote:Op maandag 1 april 2019 10:36 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Hij kwam wel hijgerig aanhollen met die mededeling
Met hennep kan je vlechten en dergelijkequote:Op maandag 1 april 2019 10:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
extra stroompunten voor de rolstoel nodig heeft \een een eigen aangepast toilet en badkamer
Vergeet voetballende en creatief nietquote:Op maandag 1 april 2019 10:38 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Yaksaquote:Op maandag 1 april 2019 10:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Dat kan.quote:Op maandag 1 april 2019 10:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nieuwe komt in plaats van Jessie omdat die het eerst opende
Bas en z'n onderlegger?quote:Op maandag 1 april 2019 10:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat kan.
En dan komen er 2 nieuwe bewoners.(Uit Haarlem?)
Oh ze/hij is dus nog niet binnen en ze hebben al weer bedacht wat het zal zijn ("ik denk dat het ...") keigaaf hoorquote:Op maandag 1 april 2019 10:38 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
De kist werd bezorgd in inpakpapier dus een verrassing wat er in zou zitten, toen ze de kist, met slotje, zagen hebben ze het gewoon opengeschroefd om te kijken wat er in zit, geen bewoner dus nog.quote:Op maandag 1 april 2019 10:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Oh ze/hij is dus nog niet binnen en ze hebben al weer bedacht wat het zal zijn ("ik denk dat het ...") keigaaf hoor
quote:Op maandag 1 april 2019 10:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Wanneer was die hier voor het laatst...quote:
Vannachtquote:Op maandag 1 april 2019 10:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer was die hier voor het laatst...
Die vent zellluf zekursquote:Op maandag 1 april 2019 10:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In een van die kliko\s zit de nieuwe
Lelijke, dikke trolquote:Op maandag 1 april 2019 10:44 schreef spapaars het volgende:
Pleisterwerk is gestopt bij haar oren.
[ afbeelding ]
Was net op 2, ze speculeerde met Chris dat er voor iedereen wat in de kist zou zitten, vandaar dat ik net typte over het shirt voor haar.quote:
Ze is totaal niet aantrekkelijk...Zonder die poederkwast en kleding waar je haar fatsige reet niet kunt zien, blijft er alleen maar lelijkheid over...quote:Op maandag 1 april 2019 10:44 schreef spapaars het volgende:
Pleisterwerk is gestopt bij haar oren.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 april 2019 10:49 schreef espri het volgende:
[..]
Was net op 2, ze speculeerde met Chris dat er voor iedereen wat in de kist zou zitten, vandaar dat ik net typte over het shirt voor haar.
Jos?quote:Op maandag 1 april 2019 10:49 schreef Zeyina het volgende:
Jos: Shelley heeft zaterdag 1 plankje gesleept he. Ik ben nog steeds trots op haar![]()
of n kist met als inhoud 'n opblaaspopquote:Op maandag 1 april 2019 10:48 schreef DKUp het volgende:
Nieuwe bewoner, 1 april, straks staat er vast weer een kist met een nep-inwoner.
De man waar ze de kramen altijd bij huren en die ze nu op komt halenquote:
Die mag meteen binnenkomen van mij, krijg je tenminste weer leuke streams om naar te kijken...Het is nu wel heullll saai geworden ....quote:Op maandag 1 april 2019 10:50 schreef DKUp het volgende:
Vlinder komt straks, 1 april past gewoon goed bij haar want zij is geen grap.
Thxie....quote:Op maandag 1 april 2019 10:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
De man waar ze de kramen altijd bij huren en die ze nu op komt halen
Dubbele bodem hoorde ik ,maar of dat ook waar is ..quote:
Laatste drie zijn heel slecht gecast.quote:Op maandag 1 april 2019 10:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die mag meteen binnenkomen van mij, krijg je tenminste weer leuke streams om naar te kijken...Het is nu wel heullll saai geworden ....
Trannyquote:Op maandag 1 april 2019 10:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Laatste drie zijn heel slecht gecast.
Myleentje, Dil en Keesje......
Yeahhhhhhhh Jessie wegquote:Op maandag 1 april 2019 10:33 schreef QuarterBack het volgende:
Nu nog die zwarte brief, voor diegene die als eerste de kist openschroefde
Die gaat nergens heen zonder Cemalquote:Op maandag 1 april 2019 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Cemal.
En hoe....Tim was een eikel eerste klas, maar hij bracht wel reuring in die saaie bende....quote:Op maandag 1 april 2019 10:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alleen de kist is binnen gekomen, ze maken het spannend voor de Utopiaantjesquote:Op maandag 1 april 2019 10:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Oh ze/hij is dus nog niet binnen en ze hebben al weer bedacht wat het zal zijn ("ik denk dat het ...") keigaaf hoor
ik denk dat het een bekende is van 1,want jessie kwam ook op een gekke manier binnen.quote:Op maandag 1 april 2019 10:55 schreef freaky40 het volgende:
Kist naar binnen gebracht. Ben benieuwd...Vlinder it is!
Dat is ook naar mijn mening niet waar..ze is niet lelijkquote:Op maandag 1 april 2019 10:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze is totaal niet aantrekkelijk...Zonder die poederkwast en kleding waar je haar je haar fatsige reet niet kunt zien, blijft er alleen maar lelijkheid over...
Voor even wel, moet er niet aan denken zo een de hele dag op de streams te hebben eerlijk gezegd.quote:
Ja maar Kaylee ook en Mylene ook, dus tja.quote:Op maandag 1 april 2019 10:57 schreef krabje het volgende:
[..]
ik denk dat het een bekende is van 1,want jessie kwam ook op een gekke manier binnen.
Laatste drie, ze hebben iedereen slecht gecast in U 2quote:Op maandag 1 april 2019 10:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
die kwamen samen met de kist binnen.quote:Op maandag 1 april 2019 10:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja maar Kaylee ook en Mylene ook, dus tja.
Als dat waar is, denk ik toch aan iemand die in 1 ook geweest isquote:Op maandag 1 april 2019 10:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dubbele bodem hoorde ik ,maar of dat ook waar is ..
Geen wiet. Hennep zaadjesquote:Op maandag 1 april 2019 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Zat wiet in die kist? Misschien is het Rene wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
quote:Op maandag 1 april 2019 11:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Geen wiet. Hennep zaadjesSuperfood. Tja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
12 uur denkquote:Op maandag 1 april 2019 11:03 schreef freaky40 het volgende:
Maar dit gaan ze nog wel even rekken vrees ik.....Er moet veel gespeculeerd worden voor de TV momentjes en dan komt hij/zij binnen lopen.
Wat zit er nou in die kist ? of is het een 1 april grap ?quote:
'n opblaas-Billy/vlinderquote:Op maandag 1 april 2019 11:10 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wat zit er nou in die kist ? of is het een 1 april grap ?
Die heeft het (gelukkig) veel te druk met Mike Groenenveld.quote:
dat is toch ook de bedoeling van de kist?quote:Op maandag 1 april 2019 11:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Dat stomme gespeculeer, of het een man of vrouw zal zijn. Hoe oud, creatief of niet, vegan. Vooral Hops hou je snavel eens.
Hoop niet meer op een oud bewonerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |