Want een schooluniform is vreemd? Dat er kinderen gepest worden om kleding is vreemd?quote:Op maandag 1 april 2019 23:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Goeie 1 april grap.
En het ligt er zo dik bovenop, dat ik het hoogst uitzonderlijk vind dat iemand er daadwerkelijk intrapt.
Valt niks over te klagen, is Vlaams. Zie bron.quote:Op maandag 1 april 2019 23:31 schreef FunkY-FrankY het volgende:
Klaagt er nou niemand over de "aprilVIS" .. serieus
Van die vrouwen die zich aan je voorstellen met 'de mama van Roos'. Totaal geen eigen identiteit meer behalve dan Roos te zogen en te verschonen.quote:Op maandag 1 april 2019 09:29 schreef IriYe het volgende:
Mama.![]()
Vreselijk, die huppelkutjes die hun eigen naam bij het grofvuil zetten zodra ze een jong uitgepoept hebben.
Helemaal als men in de aanloop ernaar al grappen gaan maken die dan op 1 april ontmaskerd worden. Ha ha, hahaha!!!quote:Op maandag 1 april 2019 13:13 schreef Glazenmaker het volgende:
1 april is de meest vermoeiende dag van het jaar.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Van die vrouwen die zich aan je voorstellen met 'de mama van Roos'. Totaal geen eigen identiteit meer behalve dan Roos te zogen en te verschonen.
Dat zijn ook van die moeders die hun 'kindjes' om half negen naar school brengen (groep 1/2) en dan nog tot negen uur voor het raam gaan staan kijken hoe ze allemaal op hun stoeltje gaan zitten. Vervolgens naar huis lopen en daar betraand achter een kopje thee zitten wachten totdat het kwart voor elf is en ze weer naar school kunnen lopen om alvast op tijd daar klaar te staan.
Ben jij dan ook zo'n mama?
Dat is wel waar...quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Van die vrouwen die zich aan je voorstellen met 'de mama van Roos'. Totaal geen eigen identiteit meer behalve dan Roos te zogen en te verschonen.
Dat zijn ook van die moeders die hun 'kindjes' om half negen naar school brengen (groep 1/2) en dan nog tot negen uur voor het raam gaan staan kijken hoe ze allemaal op hun stoeltje gaan zitten. Vervolgens naar huis lopen en daar betraand achter een kopje thee zitten wachten totdat het kwart voor elf is en ze weer naar school kunnen lopen om alvast op tijd daar klaar te staan.
Nee. Gewoon een prima grap.quote:Op maandag 1 april 2019 11:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat het een slechte grap is
Dus je hebt niet al die vrouwen als "Moeder van Fenne, Moeder van Aukje, Moeder van Fleur" in je telefoonlijst staan?quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:15 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat is wel waar...
Maar niet iedereen gelukkig.
Ik framede ooit de eerste leeftijdsgenoot die moeder werd. Ik vroeg haar hoe het met haar ging, nu als moeder zijnde. Kreeg gelijk een reprimande met dat ze ook nog steeds gewoon Rianne was, en niet per se moeder van.
En daar had ze een punt. Heb het nooit meer gedaan
Ik prefereer tafelzuur en zure matten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:17 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een prima grap.
Die 150 euro mama kan gewoon naar de winkel en die shit ruilen. Zelfs als de kaartjes er vanaf geknipt zijn zullen ze na dit bericht toch vast een oogje toe knijpen.
Oh ja, hier, voor je ontbijt:
[ afbeelding ]
Niet alles zo serieus nemen, dat maakt het leven mooier![]()
Wooooh lang niet meer gehad die zure matten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik prefereer tafelzuur en zure matten.
Neequote:Op dinsdag 2 april 2019 10:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dus je hebt niet al die vrouwen als "Moeder van Fenne, Moeder van Aukje, Moeder van Fleur" in je telefoonlijst staan?
Ik had van de week blauwe, bosbessen smaak.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:22 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Wooooh lang niet meer gehad die zure matten.Liever regenboogkleuren of de rode?
Lekkerrrr!quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik had van de week blauwe, bosbessen smaak.
Niet gelijk domme aannames doen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:46 schreef Silven het volgende:
[..]
Want een schooluniform is vreemd? Dat er kinderen gepest worden om kleding is vreemd?
Euh, lang geleden zeker, de basisschooltijd...quote:Op woensdag 3 april 2019 00:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Niet gelijk domme aannames doen.
Maar als de school op vrijdag bekend maakt dat alle kinderen maandag een uniform moeten hebben, dan zouden er wel wat alarm bellen moeten gaan rinkelen.
Nee, zit er midden in, hoezo? Werkte jouw gezonde verstand niet toen jouw kids op de basisschool zaten?quote:Op woensdag 3 april 2019 00:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Euh, lang geleden zeker, de basisschooltijd...
Sommige wel. Dat komt omdat dat het enige is, dat interessant is aan ze.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dus je hebt niet al die vrouwen als "Moeder van Fenne, Moeder van Aukje, Moeder van Fleur" in je telefoonlijst staan?
que? Mijn twee oudsten zitten in de onderbouw, die vliegen van de kinderboerderij, kunstwerken naar lentefeest naar pannenkoekendag naar Koningsspelen...quote:Op woensdag 3 april 2019 00:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, zit er midden in, hoezo? Werkte jouw gezonde verstand niet toen jouw kids op de basisschool zaten?
En als jij op vrijdag een briefje krijgt dat ze maandag in schooluniform moeten aantreden, dan ren jij naar de winkel.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
que? Mijn twee oudsten zitten in de onderbouw, die vliegen van de kinderboerderij, kunstwerken naar lentefeest naar pannenkoekendag naar Koningsspelen...
O en paasplaybackshow en open podium..
ik snap dat moeders dat zouden kunnen doenquote:Op woensdag 3 april 2019 01:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En als jij op vrijdag een briefje krijgt dat ze maandag in schooluniform moeten aantreden, dan ren jij naar de winkel.
Ik niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ik snap dat moeders dat zouden kunnen doen
Laat ze toch lekker. Liever dit dan al die moslims die acht kinderen hebben er er nooit naar omkijken en tot elf uur 's avonds op straat hangen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |