Echt altijd?quote:Op maandag 1 april 2019 07:36 schreef Rosy-S het volgende:
zeker omdat ik dat wel altijd tegen hem ben geweest.
Als een relatie onzeker wordt op grond van seksualiteit, dan zal de relatie vast niet als een huis staan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat is er nou weer overtrokken aan? En TS doet helemaal niet of dit groot verraad is. :s Raar dat je dat ervan maakt. Dat 'afstraffen' zijn Lenny's woorden he.
Kun je eens concreet noemen wat er overtrokken is aan haar reactie? Ik vind het niet vreemd dat dit de vraag oproept of er dan door onzekerheid/gebluf andere dingen ook heel anders zijn geschetst dan de werkelijkheid. Dat is iets heel anders dan iemand gelijk als liegende lul bestempelen.
Ehm nou gelijk twijfels hebben of hij nog meer gelogen heeft? Op een openbaar forum vragen wat mensen er van vinden? En waar liegt hij over, over het feit dat hij nog maagd was. Logisch toch dat daar wat onzekerheid en schaamte gewoon bij zit. Sorry hoor, maar dan vind ik de reactie echt gewoon overtrokken en onnodig. Maar zal wel aan mij liggen dan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat is er nou weer overtrokken aan? En TS doet helemaal niet of dit groot verraad is. :s Raar dat je dat ervan maakt. Dat 'afstraffen' zijn Lenny's woorden he.
Kun je eens concreet noemen wat er overtrokken is aan haar reactie? Ik vind het niet vreemd dat dit de vraag oproept of er dan door onzekerheid/gebluf andere dingen ook heel anders zijn geschetst dan de werkelijkheid. Dat is iets heel anders dan iemand gelijk als liegende lul bestempelen.
Dit gaat niet over seksualiteit.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:22 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Als een relatie onzeker wordt op grond van seksualiteit, dan zal de relatie vast niet als een huis staan.
Want je dingen afvragen is gelijk over iets 'vallen'?quote:Laten we eerlijk zijn, dit is best wel een lullig detail om overheen te vallen, keer het om en geef een voorbeeld dat een guy een topic opent over het punt dat zijn vriendin meer mannen heeft gehad dan ze vertelde en de rapen zijn gaar.
Dan is het toch niet raar om je af te vragen of hij nog meer 'gebluft' heeft over dingen waar hij onzeker over is of zich voor schaamt. Logisch toch... Dat is niet gelijk een waardeoordeel...quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:38 schreef TomStall het volgende:
[..]
Ehm nou gelijk twijfels hebben of hij nog meer gelogen heeft? Op een openbaar forum vragen wat mensen er van vinden? En waar liegt hij over, over het feit dat hij nog maagd was. Logisch toch dat daar wat onzekerheid en schaamte gewoon bij zit..
Sommige mensen gebruiken dit forum nu eenmaal voor gedachten die door hun hoofd schieten en niet gelijk irl willen bespreken. Beetje flauw om daar gelijk zo'n stempel op te drukken terwijl je hier zelf ook reageert.quote:Op een openbaar forum vragen wat mensen er van vinden?
Alle mensen liegen. Als je dit ontkent is dat heel bizar.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Waarde hechten aan eerlijkheid is al teveel gevraagd? Bizar
Oh ja dan mag je er ook niet meer over praten met elkaar, want dan maak je het te groot. Goed punt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alle mensen liegen. Als je dit ontkent is dat heel bizar.
Wees je bewust van gradaties hierin.
Niet gelijk zo boos... je mag er best over praten hoor. Je overdrijft alleen heel erg.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh ja dan mag je er ook niet meer over praten met elkaar, want dan maak je het te groot. Goed punt.
Jij hebt het over ergens een probleem van maken en wegwerpen (quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet gelijk zo boos... je mag er best over praten hoor. Je overdrijft alleen heel erg.
Ik zou het nog eens lezen en dan even rustig adem halen en dan pas iets posten. Wegwerpen? watquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij hebt het over ergens een probleem van maken en wegwerpen () als iemand iets wil bespreken? Dat vind ik juist nogal overdreven.
Ja of jij formuleert dingen even iets concreter. Ik snap dat taal ingewikkeld is hoor, maar:quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou het nog eens lezen en dan even rustig adem halen en dan pas iets posten. Wegwerpen? wat![]()
Hier bedoel je dus geen wegwerpen mee?quote:Op maandag 1 april 2019 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit dus. Bizar hoe sommige mensen van ALLES een probleem kunnen maken.
Wegwerp maatschappij
Taal is blijkbaar inderdaad ingewikkeld als je die term niet kent.... de betekenis kan je daarvan op google wel vinden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja of jij formuleert dingen even iets concreter. Ik snap dat taal ingewikkeld is hoor, maar:
[..]
Hier bedoel je dus geen wegwerpen mee?Wat dan wel?
Wegwerpmaatschappij gaat gewoon over wegwerpen hoorquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Taal is blijkbaar inderdaad ingewikkeld als je die term niet kent.... de betekenis kan je daarvan op google wel vinden.
Want? TS gaat het gesprek aan. Poe poe. Nou nou. Ja dat is echt jezelf druk maken.quote:Maar goed ontopic:
Ik denk dat TS het erg moeilijk krijg met verdere relaties als ze zich zo druk maakt om dit soort leugentjes. Bijna zelfde als helemaal stuk gaan door een leugentje om bestwil.
Quote eens waar ze dat zegt? Ik lees erover heen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:37 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
TS zegt dat ze het erg vindt dat haar vriend maagd was voor haar.
Okéquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Wegwerpmaatschappij gaat gewoon over wegwerpen hoorWegwerpen in de figuurlijke zin van relaties valt daar ook onder. Dus als je daar niet op doelde heb je het wel erg ongelukkig geformuleerd.
Dus als je zelf nou ook eens even Googlet op 'concreet' lukt het je misschien om concreet onder woorden te brengen hoe jij dat wegwerpen nou precies bedoelde.![]()
Uit onderstaande vermoed ik op te maken dat je dit ziet als op alle slakken zout leggen en dat je het daarom over wegwerpen had. Klopt dat?
[..]
Want? TS gaat het gesprek aan. Poe poe. Nou nou. Ja dat is echt jezelf druk maken.
Doorgaans is niet communiceren destructiever dan in ieder geval een poging daartoe doen. En heeft ook niet per se iets te maken met je druk maken.
[..]
Quote eens waar ze dat zegt? Ik lees erover heen.
Dank je.quote:
Waarom post je dingen als je vervolgens niet wil toelichten wat je ermee bedoelt? Ik weet dat concreet zijn heel moeilijk voor je is, maar pls zeg dan in ieder geval dat het je niet lukt of zo.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oké
Succes in elk geval met dit zware dilemma, TS.
Daar staat dus niet dat ze het erg vindt dat hij maagd was hè.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:53 schreef Vollenhoven het volgende:
"Nu deed hij de laatste tijd al een beetje vreemd, in de zin van opmerkingen als "Er was nooit iemand voor jou", "Je bent de enige voor mij", altijd een beetje lacherig als ik uit nieuwsgierigheid vroeg of hij iets al eerder had gedaan voordat hij mij leerde kennen. Gisteravond vroeg ik door en kwam hij met de melding dat hij al die tijd tegen me heeft gelogen. Hij had nog niet gezoend en was maagd toen wij elkaar leerden kennen"
@:Chia
Ik kan mij niet voorstellen dat je in een jarenlange relatie zit en om dit soort leugentjes voor eigen bestwil, een onaangename gevoel krijgt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:00 schreef Chia het volgende:
Daar staat dus niet dat ze het erg vindt dat hij maagd was hè. Ook leugens, of gebluf over ogenschijnlijk onnozele dingen kan een onaangenaam gevoel geven.
Ze geeft aan dat het op meerdere vlakken gebeurt, dus dan vind ik het niet onbegrijpelijk dat ze vraagtekens zet bij hun communicatie. Niet omdat het onbegrijpelijk is dat hij onzeker is over zijn maagd zijn en daar niet eerlijk over was, maar omdat hij dus op meerdere vlakken het niet zo nauw neemt. Ook niet met ts. Tenminste, ik lees dat hij zou hebben aangegeven niet meer te willen liegen en daarmee gestopt te zijn, maar hij heeft het niet zelf opgebiecht.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:38 schreef TomStall het volgende:
[..]
Ehm nou gelijk twijfels hebben of hij nog meer gelogen heeft? Op een openbaar forum vragen wat mensen er van vinden? En waar liegt hij over, over het feit dat hij nog maagd was. Logisch toch dat daar wat onzekerheid en schaamte gewoon bij zit. Sorry hoor, maar dan vind ik de reactie echt gewoon overtrokken en onnodig. Maar zal wel aan mij liggen dan.
Ik weet niet over welke stempel je het hebt eigenlijk. En terwijl ik hier zelf ook reageer? Wat heeft dat met mijn mening te maken dat ik haar reactie overtrokken vind? Ik denk echt dat jij een andere taal spreekt, beetje "mijn vrouw begrijpt me niet" gevoel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:01 schreef Chia het volgende:
Sommige mensen gebruiken dit forum nu eenmaal voor gedachten die door hun hoofd schieten en niet gelijk irl willen bespreken. Beetje flauw om daar gelijk zo'n stempel op te drukken terwijl je hier zelf ook reageert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |