Je wordt gezocht door @Flippieequote:Op maandag 1 april 2019 09:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
met dikke pikken kun je goed prikken.
Verder geen ervaring mee natuurlijk
Gejank over te veel blauw dan toch ja tochquote:Op maandag 1 april 2019 09:53 schreef Driepink het volgende:
Dit is natuurlijk ook gewoon een mogelijkheid.
@:flippiee gewoon hierheen
Dat bepalen we zelf welquote:Op maandag 1 april 2019 09:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is ALTIJD een feest als Kiid is geweest
Maar jij bent een vrouw, dat vinden ze weer leukquote:Op maandag 1 april 2019 09:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gejank over te veel blauw dan toch ja toch
[..]
Dat bepalen we zelf wel
Heb liever jou hier dan die andere droeftoeters maar jij trekt de rest weer aan natuurlijkquote:Op maandag 1 april 2019 09:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dat bepalen we zelf wel
Dat vind ik aardig van je. En ja dat zit er dik inquote:Op maandag 1 april 2019 09:59 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Heb liever jou hier dan die andere droeftoeters maar jij trekt de rest weer aan natuurlijk
Samen staan we sterk vriendquote:Op maandag 1 april 2019 10:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zag het, maar ik laat me niet overhalen
Hoezoquote:Op maandag 1 april 2019 10:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 april 2019 09:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw, dat vinden ze weer leuk
Het is ook een beetje dat het lijkt alsof iedere nieuwe blauwe ineens de behoefte voelt om hier cool te komen doenquote:Op maandag 1 april 2019 09:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dat bepalen we zelf wel
Ik ben overal coolquote:Op maandag 1 april 2019 10:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is ook een beetje dat het lijkt alsof iedere nieuwe blauwe ineens de behoefte voelt om hier cool te komen doen
Ik nog lang nietquote:
Dat maakt KLB SC wel minder cool.quote:Op maandag 1 april 2019 10:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is ook een beetje dat het lijkt alsof iedere nieuwe blauwe ineens de behoefte voelt om hier cool te komen doen
Ik bijnaquote:Op maandag 1 april 2019 10:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik nog lang niet
[..]
Dat maakt KLB SC wel minder cool.
Kom in ONZ Hans vriendquote:Op maandag 1 april 2019 10:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet alleen de nieuwequote:Op maandag 1 april 2019 10:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom is ONZ ook beterquote:Op maandag 1 april 2019 10:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik nog lang niet
[..]
Dat maakt KLB SC wel minder cool.
Haha dat gaat je ook niet lukken.quote:Op maandag 1 april 2019 10:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
We moeten haags niet weg proberen te jagen.
Hier was ik al bang voor.quote:Op maandag 1 april 2019 10:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha dat gaat je ook niet lukken.
Hoe was de dierentuin?quote:Op maandag 1 april 2019 10:18 schreef Kiid het volgende:
Alleen 0 tijd voor Fifa
Dat voelt echt als een groot gemis
Was gelukkig prachtig weer dus dat maakte een hoop goed. Maar viel me tegen hoeveel ik mij nog kon herinneren, maar de laatste keer dat ik daar was moet denk ik 15+ jaar geleden zijn en er is een hoop veranderd. Alleen het oude gedeelte herkende ik nog wel wat dingen vanquote:
Was mijn tip per DM nog van pas gekomen?quote:Op maandag 1 april 2019 10:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was gelukkig prachtig weer dus dat maakte een hoop goed. Maar viel me tegen hoeveel ik mij nog kon herinneren, maar de laatste keer dat ik daar was moet denk ik 15+ jaar geleden zijn en er is een hoop veranderd. Alleen het oude gedeelte herkende ik nog wel wat dingen van
Ga je wat meer centraal in Nederland wonen mono? Zou mooi zijn dan kunnen we eens op de koffiequote:Op maandag 1 april 2019 10:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mono![]()
Hoe staat het met de verhuizing?
Nee, heb maar gewoon daar gezet vriend. Ik had geen zin om daar rond te dwalen voor een paar euro maar hartelijk bedanktquote:Op maandag 1 april 2019 10:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Was mijn tip per DM nog van pas gekomen?
Mooi. Hier ook aardig.quote:
Alles achter de rug. Gisteravond de sleutel ingeleverd en de katten zijn hier nu ook. 'T was een beste klus maar alles in 1 weekend gedaanquote:Op maandag 1 april 2019 10:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mono![]()
Hoe staat het met de verhuizing?
Ja woon in de grootste stad van de Flevopolder nuquote:Op maandag 1 april 2019 10:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ga je wat meer centraal in Nederland wonen mono? Zou mooi zijn dan kunnen we eens op de koffie
Zeker omdat Ajax verloren heeftquote:Op maandag 1 april 2019 10:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja woon in de grootste stad van de Flevopolder nu
Ik hoorde gisteren 3 mensen juichen bij de 3-1 van Ajax. Ik had al een vermoeden dat dit zo'n Joods bolwerk is. Tragisch, ze kennen de prachtige blauw-witte liefde niet van PEC.quote:
quote:Op maandag 1 april 2019 10:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren 3 mensen juichen bij de 3-1 van Ajax. Ik had al een vermoeden dat dit zo'n Joods bolwerk is. Tragisch, ze kennen de prachtige blauw-witte liefde niet van PEC.
Veel supporters wel. Van die zelfingenomen paupers.quote:Op maandag 1 april 2019 10:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ajax is een club van droeftoeters. Laten we hopen dat Psv niks meer gaat verspillen
Ik zal PEC ook aanmoedigen, want feyenoord is ook helemaal niets meer.quote:Op maandag 1 april 2019 10:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Veel supporters wel. Van die zelfingenomen paupers.
Ajax is verplicht om met deze selectie kampioen te worden. PSV zal het wel worden en daar hoop ik ook net iets meer op. Maar het belangrijkst is dat PEC zichzelf zo snel mogelijk veilig speelt. Het is onderin nog behoorlijk spannend.
Je had voice zeker nog aan staanquote:Op maandag 1 april 2019 10:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren 3 mensen juichen bij de 3-1 van Ajax. Ik had al een vermoeden dat dit zo'n Joods bolwerk is. Tragisch, ze kennen de prachtige blauw-witte liefde niet van PEC.
Ja Feyenoord gooit haar eigen glazen in. Waardeloos inkoopbeleid en geen visie. Het is een zegen voor Feyenoord dat van Geel weg gaat. Hopelijk iemand met meer ambitie en Rotterdamse bluf.quote:Op maandag 1 april 2019 10:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zal PEC ook aanmoedigen, want feyenoord is ook helemaal niets meer.
Ja, de club an sich is niet zoveel mis mee al zal ik nooit helemaal objectief daarover kunnen zijn natuurlijk. Maar de filosofie, het succes en wat ze betekenen en hebben betekend voor het Nederlands voetbal valt natuurlijk niks over te zeggen. Het is alleen dat die supporters van ze verschrikkelijk galbakken zijnquote:Op maandag 1 april 2019 10:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Veel supporters wel. Van die zelfingenomen paupers.
Ajax is verplicht om met deze selectie kampioen te worden. PSV zal het wel worden en daar hoop ik ook net iets meer op. Maar het belangrijkst is dat PEC zichzelf zo snel mogelijk veilig speelt. Het is onderin nog behoorlijk spannend.
Denk dat het bij Feyenoord zo diep geworteld zit dat het nooit echt gaat veranderen. Het is daar altijd een beetje de club van werkers en niet van voetballers. Incidenteel haal je daar eens een succesje mee maar daarmee ga je de middenmoot van de Eredvisie niet kapot voetballen.quote:Op maandag 1 april 2019 10:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja Feyenoord gooit haar eigen glazen in. Waardeloos inkoopbeleid en geen visie. Het is een zegen voor Feyenoord dat van Geel weg gaat. Hopelijk iemand met meer ambitie en Rotterdamse bluf.
Dit idd. Ik ken veel Ajax supporters. De meeste die zijn voor Ajax omdat Ajax de grootste/beste is. Moeten ze zelf weten maar ik vind dat mensen zonder ziel die de makkelijke weg kiezen.quote:Op maandag 1 april 2019 10:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, de club an sich is niet zoveel mis mee al zal ik nooit helemaal objectief daarover kunnen zijn natuurlijk. Maar de filosofie, het succes en wat ze betekenen en hebben betekend voor het Nederlands voetbal valt natuurlijk niks over te zeggen. Het is alleen dat die supporters van ze verschrikkelijk galbakken zijn
Reken daar maar op. Ook achterin. Als hij begint en een vinger in de pap krijgt met transfers komt hij ook wel met 1 of 2 verdedigers die bruut zijn.quote:Op maandag 1 april 2019 10:40 schreef Kiid het volgende:
Ik ben wel blij met Stam. Die weet spelers wel op hun plek te zetten en laat Pec ook leuk voetballen. Hopelijk lukt hem dat ook zodat Feyenoord weer leuk wordt om naar te kijken ongeacht de uitslag
Dat is misschien ook wel een beetje inherent aan het succes van een topclub. Weet zeker dat men ook zo denkt over Bayern bijvoorbeeldquote:Op maandag 1 april 2019 10:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit idd. Ik ken veel Ajax supporters. De meeste die zijn voor Ajax omdat Ajax de grootste/beste is. Moeten ze zelf weten maar ik vind dat mensen zonder ziel die de makkelijke weg kiezen.
wat een kansloze generalisatiequote:Op maandag 1 april 2019 10:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Psv'ers zijn wel vriendelijk en realistische mensen
Heyquote:Op maandag 1 april 2019 10:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Psv'ers zijn wel vriendelijk en realistische mensen
Het is niet voor niks pisvee hequote:Op maandag 1 april 2019 11:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is mijn ervaring met Psv'ers. Zullen ongetwijfeld ook raddraaiers tussen zitten
Elke keer verbaas ik me weer over wat voor simpel figuur jij bentquote:Op maandag 1 april 2019 11:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is niet voor niks pisvee he
Dit laat alleen maar zien dat je toch nog een soort hoop hebt dat hij ooit normaal gaat doen.quote:Op maandag 1 april 2019 11:08 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Elke keer verbaas ik me weer over wat voor simpel figuur jij bent
Ik heb net ook een hoop laten varen. Wat een bevalling netquote:Op maandag 1 april 2019 11:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit laat alleen maar zien dat je toch nog een soort hoop hebt dat hij ooit normaal gaat doen.
Die hoop heb ik allang laten varen.
Ik zeg gewoon Psv altijdquote:Op maandag 1 april 2019 11:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is niet voor niks pisvee he
Soms is het inderdaad beter om met een schone lei te beginnen dan blijven vechten tegen iets wat nooit gaat veranderen. Daar is Kiid een sprekend praktijkvoorbeeld vanquote:Op maandag 1 april 2019 11:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit laat alleen maar zien dat je toch nog een soort hoop hebt dat hij ooit normaal gaat doen.
Die hoop heb ik allang laten varen.
Pics?!quote:Op maandag 1 april 2019 11:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb net ook een hoop laten varen. Wat een bevalling net
Ik ook. Alleen met 020 heb ik wat moeite. Dan moet ik altijd kotsen.quote:
Wij allemaal vriendquote:Op maandag 1 april 2019 11:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen met 020 heb ik wat moeite. Dan moet ik altijd kotsen.
Dit keer denk ik brood, maar beleg moet ik nog kiezen. Denk kip grillworst, yoghurt + cruesli of suikervrije siroop en een banaan.quote:Op maandag 1 april 2019 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat schaft bij jou de lunch?
G E N O Tquote:Op maandag 1 april 2019 11:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit keer denk ik brood, maar beleg moet ik nog kiezen. Denk kip grillworst, yoghurt + cruesli of suikervrije siroop en een banaan.
En jij?
Ja, ik vind dat altijd wel lekker. Wel met afbakbrood, dat wel. Gewone sneetjes hoef je bij mij niet mee aan te komen als lunchGENOT.quote:Op maandag 1 april 2019 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
G E N O T
Ik weet nog niet man.
Jij weet jezelf wel te verwennen heh.quote:Op maandag 1 april 2019 11:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat altijd wel lekker. Wel met afbakbrood, dat wel. Gewone sneetjes hoef je bij mij niet mee aan te komen als lunchGENOT.
Verwendquote:Op maandag 1 april 2019 11:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat altijd wel lekker. Wel met afbakbrood, dat wel. Gewone sneetjes hoef je bij mij niet mee aan te komen als lunchGENOT.
100%quote:Op maandag 1 april 2019 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij weet jezelf wel te verwennen heh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |