Kom in ONZ Hans vriendquote:Op maandag 1 april 2019 10:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zag het, maar ik laat me niet overhalen
Niet alleen de nieuwequote:Op maandag 1 april 2019 10:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is ook een beetje dat het lijkt alsof iedere nieuwe blauwe ineens de behoefte voelt om hier cool te komen doen
Daarom is ONZ ook beterquote:Op maandag 1 april 2019 10:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik nog lang niet
[..]
Dat maakt KLB SC wel minder cool.
Haha dat gaat je ook niet lukken.quote:Op maandag 1 april 2019 10:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
We moeten haags niet weg proberen te jagen.
Hier was ik al bang voor.quote:Op maandag 1 april 2019 10:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha dat gaat je ook niet lukken.
Hoe was de dierentuin?quote:Op maandag 1 april 2019 10:18 schreef Kiid het volgende:
Alleen 0 tijd voor Fifa
Dat voelt echt als een groot gemis
Was gelukkig prachtig weer dus dat maakte een hoop goed. Maar viel me tegen hoeveel ik mij nog kon herinneren, maar de laatste keer dat ik daar was moet denk ik 15+ jaar geleden zijn en er is een hoop veranderd. Alleen het oude gedeelte herkende ik nog wel wat dingen vanquote:
Was mijn tip per DM nog van pas gekomen?quote:Op maandag 1 april 2019 10:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was gelukkig prachtig weer dus dat maakte een hoop goed. Maar viel me tegen hoeveel ik mij nog kon herinneren, maar de laatste keer dat ik daar was moet denk ik 15+ jaar geleden zijn en er is een hoop veranderd. Alleen het oude gedeelte herkende ik nog wel wat dingen van
Ga je wat meer centraal in Nederland wonen mono? Zou mooi zijn dan kunnen we eens op de koffiequote:Op maandag 1 april 2019 10:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mono![]()
Hoe staat het met de verhuizing?
Nee, heb maar gewoon daar gezet vriend. Ik had geen zin om daar rond te dwalen voor een paar euro maar hartelijk bedanktquote:Op maandag 1 april 2019 10:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Was mijn tip per DM nog van pas gekomen?
Mooi. Hier ook aardig.quote:
Alles achter de rug. Gisteravond de sleutel ingeleverd en de katten zijn hier nu ook. 'T was een beste klus maar alles in 1 weekend gedaanquote:Op maandag 1 april 2019 10:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mono![]()
Hoe staat het met de verhuizing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |