Natuurlijk vriend, het was een platte en zat op een plek dat ik hem bijna niet gemist kan hebben dus gok dat die er net een uur zat.quote:
voeg me toe op kik, ben nerges vies vanquote:Op zondag 31 maart 2019 22:05 schreef Chloroform het volgende:
Heb liever iets anders vol ahahaha wink
De yoghurt zeker.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:05 schreef Chloroform het volgende:
Heb liever iets anders vol ahahaha wink
Doe normaal hommo :squote:Op zondag 31 maart 2019 22:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
voeg me toe op kik, ben nerges vies vandoe nix wat jij niet wil
Heel netjes gehandeld, hopelijk is het bij een enkele teek gebleven want dat kan natuurlijk ook he dat er gewoon meerdere op een kluitje zaten en jij denkt haha ik heb je mooi tuk maar intussen zuigen zijn broers zich helemaal vol op lastige bereikbare plekken en zit je morgen ineens met paar extra wratten daar.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Natuurlijk vriend, het was een platte en zat op een plek dat ik hem bijna niet gemist kan hebben dus gok dat die er net een uur zat.
Nu ben ik door twee verschillende wezens gezogen in mijn leven haha
Ga zo squatten boven het hoofd van mijn vriendin haha, hopelijk dat ze haar tong uitsteekt ookquote:Op zondag 31 maart 2019 22:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heel netjes gehandeld, hopelijk is het bij een enkele teek gebleven want dat kan natuurlijk ook he dat er gewoon meerdere op een kluitje zaten en jij denkt haha ik heb je mooi tuk maar intussen zuigen zijn broers zich helemaal vol op lastige bereikbare plekken en zit je morgen ineens met paar extra wratten daar.
baffefquote:
ik snap niet wat hier staat, maar ik zal het recht voor jou om het te zeggen tot de dood verdedigenquote:
Jij weet ook echt iedere situatie naar jouw hand te zetten hequote:Op zondag 31 maart 2019 22:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga zo squatten boven het hoofd van mijn vriendin haha, hopelijk dat ze haar tong uitsteekt ook
Wat is het verschil ;pquote:Op zondag 31 maart 2019 22:15 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hoop drug met een raar kloontje maar zal wel weer zo’n loser zijn
Zie het verschil nietquote:Op zondag 31 maart 2019 22:15 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hoop drug met een raar kloontje maar zal wel weer zo’n loser zijn
Wat een warm welkom in dit topic, besef me ineens weer waarom ik nooit aan die slowchats deelneem.quote:
Haha gelijk jankenquote:Op zondag 31 maart 2019 22:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat een warm welkom in dit topic, besef me ineens weer waarom ik nooit aan die slowchats deelneem.
Beseffen is geen wederkerend werkwoordquote:Op zondag 31 maart 2019 22:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat een warm welkom in dit topic, besef me ineens weer waarom ik nooit aan die slowchats deelneem.
Leuk verhaal, doen we niets mee.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beseffen is geen wederkerend werkwoord
Moet je zelf weten, retardquote:
quote:
quote:
Die chloroform heeft je hersenen goed aangetastquote:
dolle pret zegquote:Op zondag 31 maart 2019 22:21 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die chloroform heeft je hersenen goed aangetast
Hey ben jij niet die militairquote:Op zondag 31 maart 2019 22:21 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat een baas is datquote:
Denk het tweede want hij snauwde een vrouw afquote:Op zondag 31 maart 2019 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Panzerkampfwagen, dus of een bleke nerd of een gruwelijk stoere gast met titanium kaaklijn.
Vroeger waren alle militairen alcoholist of saaie sportmannen met losse handjes.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk het tweede want hij snauwde een vrouw af
Oh man raap me op, wat een giller ditquote:Op zondag 31 maart 2019 22:21 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nee gewoon een lekkere pikquote:Op zondag 31 maart 2019 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is hij klein?, ik bedoel Aziaten houden van kleine maatjes.
Heb je speed gesnovenquote:Op zondag 31 maart 2019 23:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
qua vermoeidheid voelt het als 10 over twaalf. Maar zal wel weer klaarwakker in bed liggen
Wist niet dat jij zo gevoelig wasquote:Op zondag 31 maart 2019 23:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
qua vermoeidheid voelt het als 10 over twaalf. Maar zal wel weer klaarwakker in bed liggen
ik ga de hele nacht janken denk ikquote:Op zondag 31 maart 2019 23:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo gevoelig was
oké als dat echt zo is in welke taal was de screenshot die ik in groepsapp stuurde toenstraks? ;pquote:
heb jij nog contact met haar?quote:Op zondag 31 maart 2019 23:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oké als dat echt zo is in welke taal was de screenshot die ik in groepsapp stuurde toenstraks? ;p
Lees geen mongolisch srryquote:Op zondag 31 maart 2019 23:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oké als dat echt zo is in welke taal was de screenshot die ik in groepsapp stuurde toenstraks? ;p
dit was echt altijd een banger diss op de basisschool (bedoel dit niet als diss naar jou wilde gewoon een herinnering ophalen)quote:
Heel eigenaardigquote:Op zondag 31 maart 2019 23:47 schreef HPLC het volgende:
Trollscience is overigens wel de enige man waarvoor ik zou overwegen om met een straart-buttplug met kattenoortjes op m'n handen te likken.
lief (:quote:Op zondag 31 maart 2019 23:47 schreef HPLC het volgende:
Trollscience is overigens wel de enige man waarvoor ik zou overwegen om met een straart-buttplug met kattenoortjes op m'n handen te likken.
Herkenbaar probleem.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:48 schreef Flamarande het volgende:
Lig al in bed maar moet mijn tanden nog poetsen
Nee gewoon normaalquote:Op maandag 1 april 2019 00:00 schreef Trollscience het volgende:
vinden jullie het stoer als mensen wiet roken
Nee. Zie ook niet in waarom het stoer zou zijn.quote:Op maandag 1 april 2019 00:00 schreef Trollscience het volgende:
vinden jullie het stoer als mensen wiet roken
ja omdat het op een bepaalde manier toch een soort van rebellering is tegen de status ko zeg ma,, maar kan aan mij liggen weet het voor de verder rest ook nietquote:Op maandag 1 april 2019 00:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee. Zie ook niet in waarom het stoer zou zijn.
De status ko. (lol)quote:Op maandag 1 april 2019 00:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja omdat het op een bepaalde manier toch een soort van rebellering is tegen de status ko zeg ma,, maar kan aan mij liggen weet het voor de verder rest ook niet
ja voor mij persoonlik is het toch een soort van message die je stuurt naar de overheid, zo van, snap dat er wetten zijn maar ik FOK die wetten gewoon, snap je een beetje wat ik daarmee bedoel?quote:Op maandag 1 april 2019 00:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De status ko. (lol)
Het hele blowen is (vooral onder jongeren) al lang geen taboe meer heb ik het idee.
Oke possetjequote:Op maandag 1 april 2019 00:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja voor mij persoonlik is het toch een soort van message die je stuurt naar de overheid, zo van, snap dat er wetten zijn maar ik FOK die wetten gewoon, snap je een beetje wat ik daarmee bedoel?
chloro begon tog -__-quote:Op maandag 1 april 2019 07:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF @ TT,zeker een obsessie van TS.
Ik miste Fok heel erg!
Dat is je geuzennaam vriend. Je bent het welquote:Op maandag 1 april 2019 09:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jonge voor de tweede x Zo HEET IK NIET fake news :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |