Natuurlijk vriend, het was een platte en zat op een plek dat ik hem bijna niet gemist kan hebben dus gok dat die er net een uur zat.quote:
voeg me toe op kik, ben nerges vies vanquote:Op zondag 31 maart 2019 22:05 schreef Chloroform het volgende:
Heb liever iets anders vol ahahaha wink
De yoghurt zeker.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:05 schreef Chloroform het volgende:
Heb liever iets anders vol ahahaha wink
Doe normaal hommo :squote:Op zondag 31 maart 2019 22:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
voeg me toe op kik, ben nerges vies vandoe nix wat jij niet wil
Heel netjes gehandeld, hopelijk is het bij een enkele teek gebleven want dat kan natuurlijk ook he dat er gewoon meerdere op een kluitje zaten en jij denkt haha ik heb je mooi tuk maar intussen zuigen zijn broers zich helemaal vol op lastige bereikbare plekken en zit je morgen ineens met paar extra wratten daar.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Natuurlijk vriend, het was een platte en zat op een plek dat ik hem bijna niet gemist kan hebben dus gok dat die er net een uur zat.
Nu ben ik door twee verschillende wezens gezogen in mijn leven haha
Ga zo squatten boven het hoofd van mijn vriendin haha, hopelijk dat ze haar tong uitsteekt ookquote:Op zondag 31 maart 2019 22:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heel netjes gehandeld, hopelijk is het bij een enkele teek gebleven want dat kan natuurlijk ook he dat er gewoon meerdere op een kluitje zaten en jij denkt haha ik heb je mooi tuk maar intussen zuigen zijn broers zich helemaal vol op lastige bereikbare plekken en zit je morgen ineens met paar extra wratten daar.
baffefquote:
ik snap niet wat hier staat, maar ik zal het recht voor jou om het te zeggen tot de dood verdedigenquote:
Jij weet ook echt iedere situatie naar jouw hand te zetten hequote:Op zondag 31 maart 2019 22:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga zo squatten boven het hoofd van mijn vriendin haha, hopelijk dat ze haar tong uitsteekt ook
Wat is het verschil ;pquote:Op zondag 31 maart 2019 22:15 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hoop drug met een raar kloontje maar zal wel weer zo’n loser zijn
Zie het verschil nietquote:Op zondag 31 maart 2019 22:15 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hoop drug met een raar kloontje maar zal wel weer zo’n loser zijn
Wat een warm welkom in dit topic, besef me ineens weer waarom ik nooit aan die slowchats deelneem.quote:
Haha gelijk jankenquote:Op zondag 31 maart 2019 22:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat een warm welkom in dit topic, besef me ineens weer waarom ik nooit aan die slowchats deelneem.
Beseffen is geen wederkerend werkwoordquote:Op zondag 31 maart 2019 22:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat een warm welkom in dit topic, besef me ineens weer waarom ik nooit aan die slowchats deelneem.
Leuk verhaal, doen we niets mee.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beseffen is geen wederkerend werkwoord
Moet je zelf weten, retardquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |