AVI is toch lezen op basisschool Had altijd hoogste daarmee (nu lees ik nooit meer (geen tijd voor) )quote:
Was dat niet mpeg?quote:Op zondag 31 maart 2019 21:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
AVI is toch lezen op basisschool Had altijd hoogste daarmee (nu lees ik nooit meer (geen tijd voor) )
Wielrennen is geen sportquote:Op zondag 31 maart 2019 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
Is er vandaag voetbal op tv? Uh, nee.
We zitten allemaal klaar voor de eerste echte semi klassieker van het seizoen![]()
[ afbeelding ]
JUICHEN
OP aangepast.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
AVI is toch lezen op basisschool Had altijd hoogste daarmee (nu lees ik nooit meer (geen tijd voor) )
Dit is een mooiere, ik heb eigenlijk geen idee wat dat plaatje van jou voorstelt.quote:
Technisch lezen, jazeker.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wordt lezen serieus met dit kinderlijke schema gemeten?
quote:Op zondag 31 maart 2019 21:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is een mooiere, ik heb eigenlijk geen idee wat dat plaatje van jou voorstelt.
[ afbeelding ]
* verklaartquote:
Boeien.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met een trapschema en kleurtjes. Dat kan toch niet joh.
Het happen van iedereen blijft leukquote:Op zondag 31 maart 2019 21:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
* verklaart
Ik denk niet dat jij al in het PLUSvakje zit.
Ik niet zo, dus gaarne even wegwezen met die plaatjes!quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 21:52 schreef Doublepain het volgende:
@:maxi-mus
ben jij een smerige Albanees?
Laatst nogquote:Op zondag 31 maart 2019 21:54 schreef Buitendam het volgende:
Ik zeg nooit 'wegwezen'. Wat een rare edit.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kan niet? Kan heel makkelijk. Wegwezen met dat vreselijk dure oorlogstuig. Samsom heeft groot gelijk.
Haha lol zitten we op hetzelfde vakquote:Op zondag 31 maart 2019 21:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, ik volg ze al jaren op teletekst.
quote:
Zal ik er een topic aan wijden en al mijn vrienden bedanken?quote:Op zondag 31 maart 2019 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
aantal posts: 99.299 (gemiddeld 22 per dag)
BIJNA 100K JOJO
Jezus wat spannend.
Dat mag, maar voor mij hoeft dat nietquote:Op zondag 31 maart 2019 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zal ik er een topic aan wijden en al mijn vrienden bedanken?
Jouw naam wordt ook zeker niet genoemd.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat mag, maar voor mij hoeft dat niet
Zo dan.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jouw naam wordt ook zeker niet genoemd.
Hallo zeg.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn verzoek inwilligtquote:Op zondag 31 maart 2019 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 maart 2019 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn verzoek inwilligt
JA.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Jojo
Heb jij tips voor een leuk prentenboek ofzo als kraamcadeau?
?quote:Op zondag 31 maart 2019 21:52 schreef Doublepain het volgende:
@:maxi-mus
ben jij een smerige Albanees?
Giotwitter:sportzeloot twitterde op zondag 31-03-2019 om 18:52:41EINDSTAND topduels 2018/19:Feyenoord 4-7Ajax 4-6PSV 4-4 reageer retweet
Wat een god hè. Topcoachiequote:Op zondag 31 maart 2019 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
Giotwitter:sportzeloot twitterde op zondag 31-03-2019 om 18:52:41EINDSTAND topduels 2018/19:Feyenoord 4-7Ajax 4-6PSV 4-4 reageer retweet
Ik vond het maar een teleurstellende wedstrijd vandaag ouwe reus. Ondanks het resultaat. Geen idee waarom eigenlijk.quote:
#giostayquote:Op zondag 31 maart 2019 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
Dankjequote:Op zondag 31 maart 2019 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JA.
Dikkie Dik.
Gonnie en vriendjes
Het grote Fiep kijkboek
Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop heeft gepoept.
Omdat Ajax vrij matig speelde.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond het maar een teleurstellende wedstrijd vandaag ouwe reus. Ondanks het resultaat. Geen idee waarom eigenlijk.
Ik vond sommige spelers heel goed spelen en anderen heel matig tot slecht.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond het maar een teleurstellende wedstrijd vandaag ouwe reus. Ondanks het resultaat. Geen idee waarom eigenlijk.
Magallán hahahaha.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vond sommige spelers heel goed spelen en anderen heel matig tot slecht.
tegen Emmen wil je hem niet eens opstellenquote:Op zondag 31 maart 2019 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
inb4 De Ligt een schorsing tegen Juventus en dan in de uitwedstrijd met Magallán moeten aantreden.
Genieten is ons leven.
Daar heb ik vandaag nog wat leuke berichten over gepostquote:
Strijderquote:Op maandag 1 april 2019 00:31 schreef Doublepain het volgende:
Hmmm misschien maar eens slapen, over 5,5 uur weer op
Goed bezig jongequote:Op maandag 1 april 2019 08:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Moest er ook nog om 6.15 uit om mijn vriendin weg te brengen.
Maar ja, het was het waard.
3-1
Lekker UI maatquote:Op maandag 1 april 2019 08:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Moest er ook nog om 6.15 uit om mijn vriendin weg te brengen.
Maar ja, het was het waard.
3-1
Dank je maat.quote:Op maandag 1 april 2019 08:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En ondanks geen 10 alsnog gefeliciteerd he!
Nee, gaat ook niet gebeurenquote:Op maandag 1 april 2019 09:06 schreef Charlotte3 het volgende:
Mogguh, is er iemand al voor de gek gehouden, vandaag?![]()
Mij krijg je niet te pakkenquote:Op maandag 1 april 2019 09:13 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Picoooo!
Nee, ik houd mensen voor de gek vandaag.. dat wel.
Als je geen sociaal contact hebt kan je ook niet voor de gek gehouden worden.quote:
Hallo makker.quote:
hey knutquote:Op maandag 1 april 2019 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Morge vriend
[..]
Hey Ty morge gefeliciteerd he
Precies!quote:Op maandag 1 april 2019 09:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je geen sociaal contact hebt kan je ook niet voor de gek gehouden worden.
hallo ggmmquote:Op maandag 1 april 2019 09:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je geen sociaal contact hebt kan je ook niet voor de gek gehouden worden.
[..]
Hallo makker.
Goed hoor.quote:Op maandag 1 april 2019 09:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey knut
how are you (engels voor hoe gaat het)
ja bedankt
lekker lang weekendquote:Op maandag 1 april 2019 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goed hoor.
Heb vandaag een dagje vrij en hoef ook weinig te doen behalve pakket ophalen dus wel een goede dag.
Erg goed, leuk dat je het vraagt zegquote:Op maandag 1 april 2019 09:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo ggmm
hoe gaat het met je
vertel daar eens iets over
Ik start nu net apex legends op even schieten.quote:Op maandag 1 april 2019 09:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
lekker lang weekend
wat ga je doen met al die vrije tijd
kwam er gisteren achter dat er bij het postkantoor bij m'n oude huis al sinds de 22e pakket voor me staatquote:Op maandag 1 april 2019 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goed hoor.
Heb vandaag een dagje vrij en hoef ook weinig te doen behalve pakket ophalen dus wel een goede dag.
denk eraan om verschillende wapens te gebruiken (die heeft psv ook)quote:Op maandag 1 april 2019 09:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik start nu net apex legends op even schieten.
Ik heb het idee dat de bezorgers steeds meer zoals in Amerika worden en het liefst je pakketje gewoon rijdend uit de bus flikkeren.quote:Op maandag 1 april 2019 09:34 schreef Saind het volgende:
[..]
kwam er gisteren achter dat er bij het postkantoor bij m'n oude huis al sinds de 22e pakket voor me staat
hadden die klootzakken niet ff verteld ofzo, briefje lag op de mat
Daar staat IPA oud te worden
quote:Op maandag 1 april 2019 09:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
denk eraan om verschillende wapens te gebruiken (die heeft psv ook)
Dat is fortnite. (Dat is iets heel anders volgens Knut, ondanks dat het precies hetzelfde is)quote:Op maandag 1 april 2019 09:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
denk eraan om verschillende wapens te gebruiken (die heeft psv ook)
quote:Op maandag 1 april 2019 09:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is fortnite. (Dat is iets heel anders volgens Knut, ondanks dat het precies hetzelfde is)
Nee, die is niet voor de Switchquote:Op maandag 1 april 2019 09:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Heb je dat Japanse spel al van de dark soul makers?
Mortaxx zocht jou.quote:Op maandag 1 april 2019 10:05 schreef KingRoland het volgende:
Even voor de les naar de supermarkt om een flesje spa Rood te halen
Knut je veter zit losquote:Op maandag 1 april 2019 09:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Heb je dat Japanse spel al van de dark soul makers?
Xinomiequote:Op maandag 1 april 2019 10:52 schreef onlogisch het volgende:
Review beste telefoon.
4 telefoons, 2 Xiaomi's.
JE VERWACHT HET NIET.
Heb een pocophone besteld vorige week. Even testen.quote:Op maandag 1 april 2019 10:52 schreef onlogisch het volgende:
Review beste telefoon.
4 telefoons, 2 Xiaomi's.
JE VERWACHT HET NIET.
Hoeveel dan? Ik overweeg zo'n ding ookquote:Op maandag 1 april 2019 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb een pocophone besteld vorige week. Even testen.
Niet voor 296 euro trouwens. AD
Jij bent erg druk met je notes altijd.quote:Op maandag 1 april 2019 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hahaha
Heb een note van Charlotte gekregen
Iemand heeft het bij mij geprobeerd. Ze stuurde een plaatje van een positieve zwangerschapstest door via whatsapp. Ik stuurde een afbeelding van een positieve HIV test terug. Nog geen reactie.quote:
Lolquote:Op maandag 1 april 2019 11:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Iemand heeft het bij mij geprobeerd. Ze stuurde een plaatje van een positieve zwangerschapstest door via whatsapp. Ik stuurde een afbeelding van een positieve HIV test terug. Nog geen reactie.
quote:Op maandag 1 april 2019 11:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Xinomie. Kruidvat merk
.
Raar overigens om 4 telefoons te testen en dan 2 van hetzelfde merk.
Nu ben je dus een buitenvrouw kwijt?quote:Op maandag 1 april 2019 11:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Iemand heeft het bij mij geprobeerd. Ze stuurde een plaatje van een positieve zwangerschapstest door via whatsapp. Ik stuurde een afbeelding van een positieve HIV test terug. Nog geen reactie.
Het lijkt wel alsof je op een missie bent, zo loop je met die rommel te leuren hiero.quote:Op maandag 1 april 2019 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die 2 vallen beiden in een andere prijsrange, druif. Xiaomi doet het gewoon goed in het high-end segment en de wat lagere prijsklasse
Autisme is geen rommelquote:Op maandag 1 april 2019 11:51 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je op een missie bent, zo loop je met die rommel te leuren hiero.
hieroquote:Op maandag 1 april 2019 11:51 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je op een missie bent, zo loop je met die rommel te leuren hiero.
Nee, gaat om een vroegere buurvrouw. Tenzij ik haar heb kunnen bezwangeren door haar de hand te schudden 6 maanden geleden, denk ik dat het nep is.quote:Op maandag 1 april 2019 11:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nu ben je dus een buitenvrouw kwijt?
Gewoon neuken johquote:Op maandag 1 april 2019 11:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, gaat om een vroegere buurvrouw. Tenzij ik haar heb kunnen bezwangeren door haar de hand te schudden 6 maanden geleden, denk ik dat het nep is.
vreemde grap dan welquote:Op maandag 1 april 2019 11:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, gaat om een vroegere buurvrouw. Tenzij ik haar heb kunnen bezwangeren door haar de hand te schudden 6 maanden geleden, denk ik dat het nep is.
zoiets inderdaad dus ze moet wel lelijk zijn anders had the Don er wel werk van gemaaktquote:Op maandag 1 april 2019 12:10 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Het is een stille hint. Ze wil een kind van hem.
Toch jammer dat Don niet wil doneren.quote:Op maandag 1 april 2019 12:10 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Het is een stille hint. Ze wil een kind van hem.
Sinds dat hele geëmmer rond fipronil eet Don geen eieren meer, dus de productie loopt wat achter.quote:Op maandag 1 april 2019 12:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Toch jammer dat Don niet wil doneren.
Waarom volg jij non-'sporters'?quote:Op maandag 1 april 2019 12:13 schreef Saind het volgende:
Ik overweeg Raybar180 te ontvolgen op Instagram
die gozer plaatst iedere dag 30 stories, doodvermoeiend
het is 2019 manquote:Op maandag 1 april 2019 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moet de vraag niet zijn 'Waarom heb jij Instagram?'
Uh, okéquote:Op maandag 1 april 2019 12:18 schreef RensAjacied het volgende:
De onwetendheid van een deel van de Nederlandse bevolking over Molukkers is stuitend.
Hoeveel reacties met: "ze zijn hier te gast", "ga terug naar je eigen land" en zelfs moslims de schuld geven terwijl het christenen zijnheb ik weer gelezen op social media.
Uh, oké.quote:Op maandag 1 april 2019 12:18 schreef RensAjacied het volgende:
De onwetendheid van een deel van de Nederlandse bevolking over Molukkers is stuitend.
Hoeveel reacties met: "ze zijn hier te gast", "ga terug naar je eigen land" en zelfs moslims de schuld geven terwijl het christenen zijnheb ik weer gelezen op social media.
Ze moeten gewoon normaal doen Rens.quote:Op maandag 1 april 2019 12:18 schreef RensAjacied het volgende:
Culemborg?quote:Op maandag 1 april 2019 12:21 schreef Saind het volgende:
Ik ben ooit met de dood bedreigd door wat Molukkers omdat ik een frikandelbroodje en energy drank aan het halen was met een Marokkaanse vriend van me
Wordt daar nou eigenlijk met een zachte of harde G gesproken?quote:Op maandag 1 april 2019 12:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Moesten we na een paar dagen steeds langs allemaal ME checkpoints om op school te komen
In Culemborg lullen ze een beetje met een Utrechtse tongval, maar eigenlijk gewoon ABNquote:Op maandag 1 april 2019 12:23 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wordt daar nou eigenlijk met een zachte of harde G gesproken?
Geldermalsen valt wel mee, is erg blankquote:Op maandag 1 april 2019 12:28 schreef RensAjacied het volgende:
Ze wonen ook wel in de mooiste plaatsen hè Culemborg, Leerdam, Hoogeveen, Schiedam, Geldermalsen.
op zich wel slim toen dat spreiden, zouden ze met alle immigranten moeten doenquote:Op maandag 1 april 2019 12:28 schreef RensAjacied het volgende:
Ze wonen ook wel in de mooiste plaatsen hè Culemborg, Leerdam, Hoogeveen, Schiedam, Geldermalsen.
kut stationquote:Op maandag 1 april 2019 12:30 schreef Saind het volgende:
Geldermalsen is wel de Heimat dus niet teveel kankeren graag
Betuwe is op zich toch wel een mooi gebiedquote:Op maandag 1 april 2019 12:30 schreef Saind het volgende:
Geldermalsen is wel de Heimat dus niet teveel kankeren graag
Is dit een vraag?quote:Op maandag 1 april 2019 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Betuwe is op zich toch wel een mooi gebied
Ja sowieso, erg mooi zelfs. Maar Geldermalsen is een mega lelijk kutdorp. Dorpjes eromheen als Buren, Beesd, Asperen, Acquoy, Rhenoy, weet ik het, zijn allemaal best mooi. Ik kom uit Deil, ook niet echt de parel van de Betuwequote:Op maandag 1 april 2019 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Betuwe is op zich toch wel een mooi gebied
ah, najah ik vind de duinen bij ons achter wel mooier worden nu de boswachter te weinig geld heeft om onderhoud te plegen.quote:Op maandag 1 april 2019 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee, vind het landschap daar mooier dan in Noord Holland want dat is veel eentoniger
Je moet wel echt in de buurt van de rivieren blijven, daartussen is ook alleen maar saaie polderquote:Op maandag 1 april 2019 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee, vind het landschap daar mooier dan in Noord Holland want dat is veel eentoniger
de kust is wel wat anders inderdaad maar die weilanden met het water zo hoog vind ik maar niksquote:Op maandag 1 april 2019 12:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah, najah ik vind de duinen bij ons achter wel mooier worden nu de boswachter te weinig geld heeft om onderhoud te plegen.
Ja je moet wel oppassen voor polioquote:Op maandag 1 april 2019 12:38 schreef O_o_ het volgende:
Niet inenten tegen mazelen, reformatorische kerken.
De Betuwe is top.
quote:Op maandag 1 april 2019 11:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet je dan gaan kutten met ROMS flashen enzo omdat je een chinese versie hebt?quote:Op maandag 1 april 2019 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja wel prima denk ik. Nu in transit. Over 2 weken binnen waarschijnlijk
Global version dus nee.quote:Op maandag 1 april 2019 12:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet je dan gaan kutten met ROMS flashen enzo omdat je een chinese versie hebt?
Daar hoop ik op. Had een review op Tweakers gekeken/gelezen. Zag er positief uit dus ik dacht ik probeer het eens een keer.quote:Op maandag 1 april 2019 12:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Krijg je dan beetje relaxte kale android?
Wat zwakquote:Op maandag 1 april 2019 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onlogisch ging in de fout en verwijderde daarna zijn post. (lol)
223 gram kipfiletquote:Op maandag 1 april 2019 13:13 schreef Charlotte3 het volgende:
Wat hebben jullie gegeten voor lunch!?
Deze actquote:Op maandag 1 april 2019 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
223 gram kipfilet
500 gram magere kwark
1 volkoren boterham (35 gram) met 19 gram pindakaas.
En jij Charlotte?
Zelfs het aantal gram pindakaas?quote:Op maandag 1 april 2019 13:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Act
Ik weeg gewoon mijn eten af hoor.
Jazeker.quote:Op maandag 1 april 2019 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zelfs het aantal gram pindakaas?
Wat een rare opmerking dit. Zo'n opmerking kan ook alleen maar komen van iemand die zijn kat Benji noemt.quote:
En wat meet je dan? Wat doe je met die info?quote:Op maandag 1 april 2019 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen?
Meten = weten.
Ik kan wel een aantal argumenten verzinnen waardoor mensen niet het aantal gram pindakaas wegen wat ze op hun boterham smeren.quote:Op maandag 1 april 2019 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meten = weten.
Oei, woest.quote:Op maandag 1 april 2019 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een rare opmerking dit. Zo'n opmerking kan ook alleen maar komen van iemand die zijn kat Benji noemt.
Zo dan!!!1!quote:Op maandag 1 april 2019 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een rare opmerking dit. Zo'n opmerking kan ook alleen maar komen van iemand die zijn kat Benji noemt.
Ik kan wel een aantal argumenten verzinnen waardoor mensen wel het aantal gram pindakaas wegen wat ze op hun boterham smeren.quote:Op maandag 1 april 2019 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan wel een aantal argumenten verzinnen waardoor mensen niet het aantal gram pindakaas wegen wat ze op hun boterham smeren.
Aantal kcal/carbs/prot/fat. Die info gooi ik in een app (niet DE APP)quote:Op maandag 1 april 2019 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En wat meet je dan? Wat doe je met die info?
ik zou er gek van worden ook van het monotone eten trouwensquote:Op maandag 1 april 2019 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meten = weten.
Ja, bijvoorbeeld als ze bij de poot zijn genomen door een voedingsdeskundige die zich nu nog steeds de ballen uit zijn broek lacht.quote:Op maandag 1 april 2019 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan wel een aantal argumenten verzinnen waardoor mensen wel het aantal gram pindakaas wegen wat ze op hun boterham smeren.
Ik kan daar redelijk goed tegen.quote:Op maandag 1 april 2019 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zou er gek van worden ook van het monotone eten trouwens
Onder andere, ja.quote:Op maandag 1 april 2019 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld als ze bij de poot zijn genomen door een voedingsdeskundige die zich nu nog steeds de ballen uit zijn broek lacht.
Die info geeft hij door aan zijn diëtiste.quote:Op maandag 1 april 2019 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En wat meet je dan? Wat doe je met die info?
Waar wordt gezegd dat het eerst gewogen wordt voordat ik het op een boterham smeerquote:Op maandag 1 april 2019 13:29 schreef GGMM het volgende:
Een goed argument om de pindakaas die je op brood smeert eerst te wegen is bijvoorbeeld omdat je verder niets te doen hebt.
Jazeker.quote:Op maandag 1 april 2019 13:30 schreef napoleonfour het volgende:
Toch wel pindakaas zonder stukjes noot @:onlogisch ?
En dan? Wat doe je met die info?quote:Op maandag 1 april 2019 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aantal kcal/carbs/prot/fat. Die info gooi ik in een app (niet DE APP)
Pas eigenlijk pas weer sinds begin dit jaar. Want vorig jaar van september tot december heb ik het redelijk laten varen. VP weet ik momenteel niet, moet het eens opmeten. Als ik moet schatten denk ik zo'n 13%quote:Op maandag 1 april 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat moet wel want je doet al een tijdje, hoe zit het met het vet%?
Afzetten tegen het aantal kcals wat ik per dag kan eten.quote:Op maandag 1 april 2019 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan? Wat doe je met die info?
Dit had zomaar een quote op een random Willem II supporter kunnen wezen.quote:Lijkt me verschrikkelijk om zo te leven.
Ik heb ook wel eens een cheatdag.quote:En hoe doe je dat met uit eten?
Schatten?quote:Op maandag 1 april 2019 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pas eigenlijk pas weer sinds begin dit jaar. Want vorig jaar van september tot december heb ik het redelijk laten varen. VP weet ik momenteel niet, moet het eens opmeten. Als ik moet schatten denk ik zo'n 13%
Het leven van een Willem II supporter is dit jaar wat beter dan die van een Feyenoord supporter lijkt me. Rare sneer dit.quote:Op maandag 1 april 2019 13:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Afzetten tegen het aantal kcals wat ik per dag kan eten.
[..]
Dit had zomaar een quote op een random Willem II supporter kunnen wezen.
[..]
Ik heb ook wel eens een cheatdag.
Dat klopt, daarom zal ik speciaal voor mijn vriend @Tarado vanavond de huidplooimeter er even tegenaan gooienquote:
ja dat is het moeilijke, ik heb ook een tijdje een 6 pack obsessie gehad, ben er mee gestopt omdat ik er chagrijnig van werd, moet je toch te veel voor laten naar mijn idee, nu wel redelijk tevreden hoe ik eten drinken trainen invulquote:Op maandag 1 april 2019 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pas eigenlijk pas weer sinds begin dit jaar. Want vorig jaar van september tot december heb ik het redelijk laten varen. VP weet ik momenteel niet, moet het eens opmeten. Als ik moet schatten denk ik zo'n 13%
Maar eet je dan echt vrijwel elke dag hetzelfde? Denk je dat een gevarieerde voeding niet veel beter voor je is? Naast dat dat toch veel fijner leven is.quote:Op maandag 1 april 2019 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, buik is echt het allerlaatste vet wat weg gaat. Schouders zijn goed droog, armen ook. En de buik begint nu ook aan de bovenzijde op te drogen. Maar we zijn pas net begonnen. Tijd zat tot aan de zomerquote:Op maandag 1 april 2019 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat is het moeilijke, ik heb ook een tijdje een 6 pack obsessie gehad, ben er mee gestopt omdat ik er chagrijnig van werd, moet je toch te veel voor laten naar mijn idee, nu wel redelijk tevreden hoe ik eten drinken trainen invul
maar jij bent toch ook echt 2 meter ofzo?quote:
1% per maand is al heel wat dus dat zal niet meevallenquote:Op maandag 1 april 2019 13:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, buik is echt het allerlaatste vet wat weg gaat. Schouders zijn goed droog, armen ook. En de buik begint nu ook aan de bovenzijde op te drogen. Maar we zijn pas net begonnen. Tijd zat tot aan de zomer
Ik eet gevarieerd genoeg. Maak je daar maar geen zorgen om.quote:Op maandag 1 april 2019 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar eet je dan echt vrijwel elke dag hetzelfde? Denk je dat een gevarieerde voeding niet veel beter voor je is? Naast dat dat toch veel fijner leven is.
Ik verwacht niet onder de 8% te komen.quote:Op maandag 1 april 2019 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
1% per maand is al heel wat dus dat zal niet meevallen
Waar wordt dit gezegdquote:Op maandag 1 april 2019 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De rest van het jaar hoef je er niet goed uit te zien?
3!quote:Op maandag 1 april 2019 13:38 schreef GGMM het volgende:
Mijn tweet heeft 2 likes gehad.
Goeie dag dit.
Oké. Ach, als jij je er goed bij voelt is dat perfect. Fijn voor je.quote:Op maandag 1 april 2019 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik eet gevarieerd genoeg. Maak je daar maar geen zorgen om.
Overigens is 1% prima te doen. 1kg vet is zo'n 7700kcal, met een deficit van 500kcal per dag ben je die in ongeveer 2 weken kwijt. En genoeg cardioën.quote:Op maandag 1 april 2019 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
1% per maand is al heel wat dus dat zal niet meevallen
ik hoor het wel als je zover bentquote:Op maandag 1 april 2019 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Overigens is 1% prima te doen. 1kg vet is zo'n 7700kcal, met een deficit van 500kcal per dag ben je die in ongeveer 2 weken kwijt. En genoeg cardioën.
Ik zeg dat ik tot de zomer de tijd heb om een doel te halen. Ik zeg nergens dat ik na de zomer als een vies varken ga zitten snaaien. Beetje een domme opmerking van je @maxi-musquote:
Dat zeg ik ook nergens debiel.quote:Op maandag 1 april 2019 13:45 schreef onlogisch het volgende:
Ik zeg nergens dat ik na de zomer als een vies varken ga zitten snaaien
Dit was om aan te tonen hoe verwarrend het kan zijn als je verkeerde insinuaties plaatst makkerquote:
Ik stelde slechts een vraag.quote:Op maandag 1 april 2019 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit was om aan te tonen hoe verwarrend het kan zijn als je verkeerde insinuaties plaatst makker
Goed hé.
quote:Op maandag 1 april 2019 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit was om aan te tonen hoe verwarrend het kan zijn als je verkeerde insinuaties plaatst makker
Goed hé.
Doet hij daarom? Zodat hij gezien kan worden?quote:Op maandag 1 april 2019 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
Maar goed, de kans dat iemand je zonder shirt ziet voor de zomer lijkt mij inderdaad ook verwaarloosbaar.
Pas op maat. @maxi-mus insinueert hier weer in het luchtledige.quote:Op maandag 1 april 2019 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doet hij daarom? Zodat hij gezien kan worden?
Ik ging er vanuit dat hij het voor zichzelf zou doen. Gezond door het leven genot enzo.
Het gaat toch niet lukken, ik schat de kans dat Elan stopt met roken nog hoger in.quote:Op maandag 1 april 2019 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat hij het voor zichzelf zou doen. Gezond door het leven genot enzo.
Ja, vandaar dat hij van september tot december niks doet.quote:Op maandag 1 april 2019 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Exact. Mokerdom die 2.quote:Op maandag 1 april 2019 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat hij van september tot december niks doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |