SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Mazraoui sowieso wel de zwakste schakel denk ik, zeker in verdedigend opzicht. Die staat soms echt niet op te lettenquote:Op zondag 31 maart 2019 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Enig voordeel van rode kaart voor Mazraoui is dat Veltman nu hopelijk wel moet starten en dus minuten kan maken voor Juventus-thuis.
Idd. Kan je toch beter Veltman hebben nu. Ff lekker ritme op laten doen.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind Mazraoui sowieso wel de zwakste schakel denk ik, zeker in verdedigend opzicht. Die staat soms echt niet op te letten
Nou vind ik Veltman ook een dwaas, maar zo'n Mazraoui zou ik tot het einde van het seizoen op non-actief stellen. Op de middenlijn, op zo'n manier een mogelijk kampioenschap weggooien.. Dan ben je niet goed bij je hoofd.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind Mazraoui sowieso wel de zwakste schakel denk ik, zeker in verdedigend opzicht. Die staat soms echt niet op te letten
Verdedigend is het zeker de zwakste schakel, maar op zich brengt hij aanvallend echt wel het nodige. Verdedigend ga je er niet op achteruit als je Veltman er neer zet.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
EEns Ziyecht slecht 02/ 10heb het voor mijn doen niet vaak maar 3-4 schuivertjes van Ziyech richting het doel? Zo jammerr.............quote:Op zondag 31 maart 2019 21:27 schreef PicoMMP het volgende:
Gewoon een knappe en verdiende overwinning. Mazraoui kost ons wel bijna de kop en Ziyech was echt dramatisch vandaag.
Frenkiegodquote:Op zondag 31 maart 2019 21:28 schreef RensAjacied het volgende:
Tadic, Frenkie en vooral Neres waren echt goed vandaag.
Ik zeg het nogmaals wat een god die Neres.
Wel weer 2 laconieke momenten bij de eigen 16. Moet hij straks wel afleren in Spanje.quote:
Blind was ik niet zo blij mee eigenlijk.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:31 schreef PicoMMP het volgende:
De Ligt was ook genot. Wat een baas. Die gaan we echt missen volgend seizoen.
Vreemd, ik vond Blind juist erg goed.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Blind was ik niet zo blij mee eigenlijk.
Blijft een trage vent en vaak enorm kwetsbaar.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Blind was ik niet zo blij mee eigenlijk.
Ik vind hem qua coachen zo zwak.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vreemd, ik vond Blind juist erg goed.
Dat zijn Chielinni en Godin ook, maar qua positionering goddelijk en dan kan Blind ook nog voetballenquote:Op zondag 31 maart 2019 21:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Blijft een trage vent en vaak enorm kwetsbaar.
Ten eerste mag je Blind niet vergelijken met Chiellini en Godin en ten tweede wil ik Blind nooit maar dan ook NOOIT meer op linksback zien. Die werd in zijn jonge jaren al voorbij gehuppeld door matige rechtsbuitens in de eredivisie.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:36 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Dat zijn Chielinni en Godin ook, maar qua positionering goddelijk en dan kan Blind ook nog voetballen
Is het geen centrale verdediger, wat hij nu perfect doet, dan wordt het maar een linksback als Taglafico weg gaat
Ben benieuwd hoe onze achterste linie er volgend seizoen gaat uitzien.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet echt in zich nee, maar je hebt gelukkig wel in elke linie een goede coach
Mazraoui - Pierie - Magallan - Blindquote:Op zondag 31 maart 2019 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe onze achterste linie er volgend seizoen gaat uitzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |