SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Mazraoui sowieso wel de zwakste schakel denk ik, zeker in verdedigend opzicht. Die staat soms echt niet op te lettenquote:Op zondag 31 maart 2019 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Enig voordeel van rode kaart voor Mazraoui is dat Veltman nu hopelijk wel moet starten en dus minuten kan maken voor Juventus-thuis.
Idd. Kan je toch beter Veltman hebben nu. Ff lekker ritme op laten doen.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind Mazraoui sowieso wel de zwakste schakel denk ik, zeker in verdedigend opzicht. Die staat soms echt niet op te letten
Nou vind ik Veltman ook een dwaas, maar zo'n Mazraoui zou ik tot het einde van het seizoen op non-actief stellen. Op de middenlijn, op zo'n manier een mogelijk kampioenschap weggooien.. Dan ben je niet goed bij je hoofd.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind Mazraoui sowieso wel de zwakste schakel denk ik, zeker in verdedigend opzicht. Die staat soms echt niet op te letten
Verdedigend is het zeker de zwakste schakel, maar op zich brengt hij aanvallend echt wel het nodige. Verdedigend ga je er niet op achteruit als je Veltman er neer zet.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
EEns Ziyecht slecht 02/ 10heb het voor mijn doen niet vaak maar 3-4 schuivertjes van Ziyech richting het doel? Zo jammerr.............quote:Op zondag 31 maart 2019 21:27 schreef PicoMMP het volgende:
Gewoon een knappe en verdiende overwinning. Mazraoui kost ons wel bijna de kop en Ziyech was echt dramatisch vandaag.
Frenkiegodquote:Op zondag 31 maart 2019 21:28 schreef RensAjacied het volgende:
Tadic, Frenkie en vooral Neres waren echt goed vandaag.
Ik zeg het nogmaals wat een god die Neres.
Wel weer 2 laconieke momenten bij de eigen 16. Moet hij straks wel afleren in Spanje.quote:
Blind was ik niet zo blij mee eigenlijk.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:31 schreef PicoMMP het volgende:
De Ligt was ook genot. Wat een baas. Die gaan we echt missen volgend seizoen.
Vreemd, ik vond Blind juist erg goed.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Blind was ik niet zo blij mee eigenlijk.
Blijft een trage vent en vaak enorm kwetsbaar.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Blind was ik niet zo blij mee eigenlijk.
Ik vind hem qua coachen zo zwak.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vreemd, ik vond Blind juist erg goed.
Dat zijn Chielinni en Godin ook, maar qua positionering goddelijk en dan kan Blind ook nog voetballenquote:Op zondag 31 maart 2019 21:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Blijft een trage vent en vaak enorm kwetsbaar.
Ten eerste mag je Blind niet vergelijken met Chiellini en Godin en ten tweede wil ik Blind nooit maar dan ook NOOIT meer op linksback zien. Die werd in zijn jonge jaren al voorbij gehuppeld door matige rechtsbuitens in de eredivisie.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:36 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Dat zijn Chielinni en Godin ook, maar qua positionering goddelijk en dan kan Blind ook nog voetballen
Is het geen centrale verdediger, wat hij nu perfect doet, dan wordt het maar een linksback als Taglafico weg gaat
Ben benieuwd hoe onze achterste linie er volgend seizoen gaat uitzien.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet echt in zich nee, maar je hebt gelukkig wel in elke linie een goede coach
Mazraoui - Pierie - Magallan - Blindquote:Op zondag 31 maart 2019 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe onze achterste linie er volgend seizoen gaat uitzien.
Pierie moeten we niet halen ik zie hem al 2 seizoenen in het Abe Lenstra Stadion en het is echt een slapjanus. Het is een slimme jongen en heeft een redelijke techniek maar het is absoluut geen CV voor CL of zelfs EL niveau. Magallan durf ik nu wel te bestempelen als een miskoop.quote:
Want snelheid genot is zo belangrijk in het topvoetbal.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ten eerste mag je Blind niet vergelijken met Chiellini en Godin en ten tweede wil ik Blind nooit maar dan ook NOOIT meer op linksback zien. Die werd in zijn jonge jaren al voorbij gehuppeld door matige rechtsbuitens in de eredivisie.
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 31-03-2019 om 19:23:35This? This is for you. 😉#ajapsv https://t.co/wn0Sj8muPn reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 31-03-2019 om 19:42:45Victory Royale! ?#ajapsv https://t.co/wRleIOg4rd reageer retweet
Schuurs mag niet meedoen?quote:
En dan wilde jij Neres nog verkopen in de winter want "40 miljoen krijg je er nooit meer voor"quote:Op zondag 31 maart 2019 21:28 schreef RensAjacied het volgende:
Tadic, Frenkie en vooral Neres waren echt goed vandaag.
Ik zeg het nogmaals wat een god die Neres.
Is dit een verwijzing naar Fortnite ofzo? Ik heb dat nog nooit gespeeld.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:53 schreef TheJanitor het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 31-03-2019 om 19:23:35This? This is for you. 😉#ajapsv https://t.co/wn0Sj8muPn reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 31-03-2019 om 19:42:45Victory Royale! ?#ajapsv https://t.co/wRleIOg4rd reageer retweet
Toen was het een wisselspeler Hans.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan wilde jij Neres nog verkopen in de winter want "40 miljoen krijg je er nooit meer voor"
Dan hadden we hem nog steeds daarvoor nodig zodat we kunnen roulerenquote:Op zondag 31 maart 2019 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toen was het een wisselspeler Hans.
Ik heb altijd gezegd dat hij erin moet.
Owh nee een wisselspeler (onterecht vond ik) mag van mij voor zo'n bedrag wel weg.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hadden we hem nog steeds daarvoor nodig zodat we kunnen rouleren
Gewoon om wedstrijdritme op te doen volgens mij, niet vast bij het tweede elftal.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Owh nee een wisselspeler (onterecht vond ik) mag van mij voor zo'n bedrag wel weg.
Wel prima dat het zo gelopen is want die Lainez is nu naar het tweede gestuurd in Spanje
De coach vind hem nog niet genoeg voor het eerste elftal. Hij heeft wel minuten gemaakt maar een hopeloze indruk achtergelaten.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon om wedstrijdritme op te doen volgens mij, niet vast bij het tweede elftal.
@El-Stinho die ziet hem vaker spelen.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De coach vind hem nog niet genoeg voor het eerste elftal. Hij heeft wel minuten gemaakt maar een hopeloze indruk achtergelaten.
Contract verlengen met salarisverhoging.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:El-Stinho die ziet hem vaker spelen.
Maar goed in elk geval blij dat Neres gebleven is, hopelijk blijft hij in de zomer ookMoet eigenlijk nog een stap maken naar de echt dragende speler van Ajax.
Hij heeft vorig jaar september nog een contractverlenging gehad, geen idee in welke schaal hij nu zit. Maar lijkt me dat hij niet zo happig erop is om zijn contract nogmaals te verlengen.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Contract verlengen met salarisverhoging.
Naar dat filmpje van PSV en de Fortnite opmerking van Van Bommel, inderdaad.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit een verwijzing naar Fortnite ofzo? Ik heb dat nog nooit gespeeld.
VZquote:‘Ajax werkt nog altijd aan miljoenendeal voor lieveling van Lionel Messi’
Ajax is Cristian Pavón nog niet vergeten, zo verzekeren diverse Argentijnse media zondagavond. De buitenspeler van Boca Juniors wordt al enkele jaren met Ajax in verband gebracht, maar het is altijd de vraag gebleven hoe serieus de belangstelling was. Volgens radioprogramma El Crack Deportivo op Radio Génesis is directeur spelersbeleid Marc Overmars nog altijd gecharmeerd van de aanvaller.
Ajax volgt Pavón al sinds medio 2017, zo weet men. "En ondanks dat Cristian de laatste tijd in mindere vorm is, heeft Ajax altijd een goede indruk van hem gehad." Pavón was dit seizoen goed voor veertien competitiewedstrijden in de Primera División, waarin hij vier doelpunten maakte en twee assists gaf. Door blessureleed stond hij de afgelopen zes officiële wedstrijden aan de kant, maar vrijdagnacht vierde hij zijn rentree met een doelpunt en assist tegen Banfield (2-0 zege).
Pavón kwam in zijn loopbaan tot elf interlands, waarvan vier op het afgelopen WK. Hij kwam in alle groepswedstrijden van Argentinië tot een invalbeurt en had een basisplaats in de verloren achtste finale tegen Frankrijk (4-3). Na het toernooi werd Pavón in verband gebracht met Barcelona en bewierookt door Lionel Messi, die hem 'een nieuwe partner' en 'een heel goede speler' noemde. "Hij is heel snel en een heel ander type dan al onze andere spelers", zei de ster van Barcelona.
Het leidde tot geruchten dat Messi de clubleiding van Barcelona vroeg om werk te maken van de komst van zijn landgenoot. Pávon kreeg vervolgens een nieuw contract tot medio 2022 met een afkoopsom van 42,5 miljoen euro. Boca Juniors beseft echter dat een dergelijke transfersom niet realistisch is. Ajax zou bereid zijn om tussen de 9 en 10,5 miljoen euro te betalen voor Pavón. Sportief directeur Nicolás Burdisso is momenteel in Europa en sprak recentelijk met Ajax over een eventuele transfer, aldus fanaccount Información CABJ op Twitter.
In het verleden werden behalve Barcelona ook clubs als AS Monaco en Zenit Sint-Petersburg al in verband gebracht met de rechtsbuiten. Inmiddels zou naast Ajax ook Newcastle United interesse hebben; de Premier League-club wil negen miljoen euro neertellen voor Pavón. De 23-jarige Argentijn kwam in zijn gehele carrière tot 79 competitiewedstrijden en verzorgde daarin 21 doelpunten en 23 assists.
Hij heeft sowieso fysiek moeite om mee te komen. Je ziet, met de nadruk op af en toe, zijn klasse. Al is Betis tactisch wel een voorspelbaar elftal dit seizoen. Niet echt lekker om in te stappen voor zo'n jonge jongen. Dan krijg je natuurlijk weer alle domineesverhalen over de taal, het weer, over Guardado en alles; maar goed. Uiteindelijk mogen we heel blij zijn met Neres.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:El-Stinho die ziet hem vaker spelen.
Maar goed in elk geval blij dat Neres gebleven is, hopelijk blijft hij in de zomer ookMoet eigenlijk nog een stap maken naar de echt dragende speler van Ajax.
Ohja dat was ik alweer vergeten lolquote:Op zondag 31 maart 2019 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft vorig jaar september nog een contractverlenging gehad, geen idee in welke schaal hij nu zit. Maar lijkt me dat hij niet zo happig erop is om zijn contract nogmaals te verlengen.
Maar ik zou nu alleen De Ligt en Ziyech nog verkopen, dan met De Jong erbij zijn dat al genoeg basisspelers.
Ik vond hem wel goed spelen hoor.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
Donny maakt in de grote wedstrijden nog te vaak domme keuzes.
Klapte er goed op en had goede looplijnen maar soms met afspelen onder hoge druk mist hij het overzicht vind ik.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel goed spelen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |