Het meisje is de dochter van Bianca Krijgsman.quote:Op zondag 7 april 2019 21:13 schreef PeterKelder het volgende:
On-topic: de aflevering van gister was mogelijk nog erger dan de eerste. Wie heeft die twee verwende kutkoters gecast?
En Bianca is dan weer beste vriendinnen met Plien, die dan weer de rol van buurvrouw speelt. Zo rolt het balletje lekker door.quote:Op zondag 7 april 2019 21:42 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het meisje is de dochter van Bianca Krijgsman.
Die heeft dus via mama al goede contacten in Hilversum.
Ja is echt wel een zielig verhaal. 1 van zijn grootste wensen was om eens in een serie te acteren oid , dus dat heeft hij nog kunnen vervullen voordat hij stierf. Hij had een donorhart nodig maar was niet op tijd beschikbaar .quote:Op zondag 7 april 2019 21:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik lees iets over hartproblemen? Jemig.
Tante Trudy met dr bloemschortjesquote:Op zondag 7 april 2019 21:50 schreef tralalala het volgende:
Plien als tante Trudy had misschien nog net gekund.
Bracha heb ik sinds Vet Hard niet meer gezien. Maryam sinds Dunya & Desie niet meer. Jeroen kan ik me niet eens meer herinneren. Voor mij was het erg verfrissend.quote:Op zondag 7 april 2019 21:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beetje off-topic, maar: alsof Bracha van Doesburgh en Maryam Hassouni niet in negen van de tien Nederlandse producties opduiken. En Jeroen Spitzenberger heeft volgens mij een abonnement op series van Talpa Fictie
Oh WoW... die vond ik juist wel grappig. Soort kruimeltje..quote:
In Flikken Maastricht speelde hij inderdaad een Maffiafiguur.quote:Op maandag 8 april 2019 17:45 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind de personages niet sympathiek, niet leuk om naar te kijken. Vooral die Rudi, wat is dat voor een raar mafiafiguur? En die ongeïnspireerde vlakke Chantal Janzen![]()
Haha dat is dan weer wel geloofwaardigquote:Op maandag 8 april 2019 18:32 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
In Flikken Maastricht speelde hij inderdaad een Maffiafiguur.
En haar papa is Diederik van Vleuten (directeur Anton uit de Luizemoeder) dus die heeft 2 ingangen in het wereldjequote:Op zondag 7 april 2019 21:42 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het meisje is de dochter van Bianca Krijgsman.
Die heeft dus via mama al goede contacten in Hilversum.
Je bent nu in de war met een andere Diederik geloof ik.quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:55 schreef Flurrie het volgende:
[..]
En haar papa is Diederik van Vleuten (directeur Anton uit de Luizemoeder) dus die heeft 2 ingangen in het wereldje
Dat is Diederik Ebbinge..... (Die directeur dus)quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:55 schreef Flurrie het volgende:
[..]
En haar papa is Diederik van Vleuten (directeur Anton uit de Luizemoeder) dus die heeft 2 ingangen in het wereldje
Alleen werden alle afleveringen door elkaar heen opgenomenquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:50 schreef James1988 het volgende:
Het is te zien dat de acteurs wat meer op elkaar ingespeeld beginnen te raken, het voelde allemaal wat natuurlijker aan.
Ik heb een foto gezien van Irene geschminkt als Simone met een foto van de echte Simone in haar handen. Had ze niet moeten doen, want dan wordt het alleen nog maar meer duidelijk dat ze er totaal niet op lijktquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:08 schreef roos94 het volgende:
Laatste paar dagen weer de eerste seizoenen gekeken en dan besef ik des te meer hoe jammer het is dat er nu zo'n slechte remake is gemaakt.
Morgen wordt "Kees" overigens nagespeeld door Irene in de tv kantine.
Ja inderdaad en dan al die reacties op instagram van mensen dat "ze er sprekend op lijkt" -_-quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb een foto gezien van Irene geschminkt als Simone met een foto van de echte Simone in haar handen. Had ze niet moeten doen, want dan wordt het alleen nog maar meer duidelijk dat ze er totaal niet op lijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |