Ik denk dat sommige topics wel in zo een gemeenschappelijke kamer kunnen. Maar zoals @Nikonlover zegt:quote:Op zondag 31 maart 2019 20:25 schreef Mikeytt het volgende:
@:sigaartje
@:sjemmert
@:squatt3r
@:stokj
@:tailless
@:tardis.
@:the-eye
@:vanillekwark
@:varkenshart
@:verbruikersnaam
@:vleeslollie
@:vogeltjesdans
@:werkman
@:wielrennerdt
@:wollah
@:yosander
quote:DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN DAN LEKKER KLB TOPICS OPENEN OVER OUDJES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 maart 2019 20:26 schreef Nikonlover het volgende:
DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN DAN LEKKER KLB TOPICS OPENEN OVER OUDJES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DM ff met verzoek en motivatiequote:Op zondag 31 maart 2019 20:28 schreef Roces18 het volgende:
wil je mij ook niet meer quoten of taggen
krijg ik spontaan aids van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me niet handig qua echte feedback.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:30 schreef Rodgrod het volgende:
Waarom fuseer je FB dan niet gelijk ook mee?
Mag @Roces18 weer op je lijst?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig qua echte feedback.
Is er nooit af geweest. Geen DM ontvangenquote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 20:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is er nooit af geweest. Geen DM ontvangen
Als je niet eens t verschil weet tussen een OP en een TS...quote:Op zondag 31 maart 2019 20:27 schreef Roces18 het volgende:
Nee ik heb liever een forum voor mongolen zoals OP. Die dan in een soort quarantaine afdeling komen waar modjes 24/7 aanwezig zijn. Soort isoleercel
quote:Op zondag 31 maart 2019 20:27 schreef Roces18 het volgende:
Nee ik heb liever een forum voor mongolen zoals OP. Die dan in een soort quarantaine afdeling komen waar modjes 24/7 aanwezig zijn. Soort isoleercel
In het Engels is OP ook original posterquote:Op zondag 31 maart 2019 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je niet eens t verschil weet tussen een OP en een TS...
Onopgevoede Puber kan ook nogquote:Op zondag 31 maart 2019 20:42 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
In het Engels is OP ook original poster
Hihi maar is leuk toch! Zegt dat ze je waarderenquote:Op zondag 31 maart 2019 20:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
heb me gvd nooit aangemeld voor een lijst
spam rotzooi
Je kan DM'en om je af te meldenquote:Op zondag 31 maart 2019 20:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
heb me gvd nooit aangemeld voor een lijst
spam rotzooi
Alleen coole mensen komen op de lijstquote:Op zondag 31 maart 2019 20:47 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hihi maar is leuk toch! Zegt dat ze je waarderen![]()
Toegevoegd aan de lijst!quote:Op zondag 31 maart 2019 20:48 schreef Marsenal het volgende:
Teleurgesteld dat ik niet genoemd wordt in de OP
@hugecoollquote:Op zondag 31 maart 2019 20:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Alleen coole mensen komen op de lijst
Wtf. Gewoon de beste mod van Fok vergeten... Toegevoegdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |