Die hebben in al die jaren gedurende een speelronde toch wel eens tijdelijk bovenaan gestaan toch? Of zelfs dat niet?quote:Op woensdag 3 april 2019 20:28 schreef nickhguitar het volgende:
Overigens wel een enerverende dag voor onze Amsterdamse matties. Die kunnen gewoon voor het eerst sinds de val van de muur weer eens bovenaan komen. Shit is gaande.
1100 dagen niet. Zoiets.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Die hebben in al die jaren gedurende een speelronde toch wel eens tijdelijk bovenaan gestaan toch? Of zelfs dat niet?
Ziedend jaloers op de Europese campagne van ajaxquote:Op woensdag 3 april 2019 20:28 schreef nickhguitar het volgende:
Overigens wel een enerverende dag voor onze Amsterdamse matties. Die kunnen gewoon voor het eerst sinds de val van de muur weer eens bovenaan komen. Shit is gaande.
PSV had ook gewoon in Emmen moeten winnen. Bijzonder matig ploegje.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:12 schreef Pinzon het volgende:
Het angstzweet breekt langzamerhand al aardig uit hier proef ik.
nee zelfs dat niet, vandaar dat in die statistieken ook werd benadrukt dat clubs als zwolle en heerenveen een of twee dagen bovenaan hebben gestaanquote:Op woensdag 3 april 2019 21:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Die hebben in al die jaren gedurende een speelronde toch wel eens tijdelijk bovenaan gestaan toch? Of zelfs dat niet?
Ik denk dat we hier blij zijn met het huidige aantal punten, het aanstormend talent en de eensgezindheid. Mooi als we kampioen worden, dat zeker. Voor Ajax is deze wedloop wel echt spannender hoor. En Ajax heeft Veltman hihahoquote:Op woensdag 3 april 2019 22:12 schreef Pinzon het volgende:
Het angstzweet breekt langzamerhand al aardig uit hier proef ik.
Joh laat hem, je moet toch wat om jezelf enigszins kalm te houdenquote:Op woensdag 3 april 2019 23:27 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier blij zijn met het huidige aantal punten, het aanstormend talent en de eensgezindheid. Mooi als we kampioen worden, dat zeker. Voor Ajax is deze wedloop wel echt spannender hoor. En Ajax heeft Veltman hihaho
Ja sowieso, maar wat heeft dat te maken met deze kwestie?quote:Op woensdag 3 april 2019 21:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ziedend jaloers op de Europese campagne van ajax
quote:Op donderdag 4 april 2019 07:25 schreef Scarface88 het volgende:
PEC Zwolle thuis... Die wonen bij Feyenoord en bij Ajax hielden ze het tot de 86ste minuut vol en gingen er bijna met resultaat weg... Nee ik zie dat niet goedkomen vandaag. Ik denk dat vandaag de titelrace beslist zal gaan worden. Kleine kans dat de winnen.
Fijn dat je weer post op dit forum Scarface88.quote:Op donderdag 4 april 2019 07:25 schreef Scarface88 het volgende:
PEC Zwolle thuis... Die wonen bij Feyenoord en bij Ajax hielden ze het tot de 86ste minuut vol en gingen er bijna met resultaat weg... Nee ik zie dat niet goedkomen vandaag. Ik denk dat vandaag de titelrace beslist zal gaan worden. Kleine kans dat de winnen.
Jij bent echt zo'n treurige ventquote:Op donderdag 4 april 2019 07:25 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom wonen die bij Feyenoord en Ajax ?quote:Op donderdag 4 april 2019 07:25 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom kom je steeds terug? Je leest toch ook wel dat niemand hier op zit te wachten?quote:Op donderdag 4 april 2019 07:25 schreef Scarface88 het volgende:
Deze man dekt zich wel heel extreem in. En vanavond weer masturberen in een PSV-pyjama en daarna klagen op de hele wereld.quote:Op donderdag 4 april 2019 07:25 schreef Scarface88 het volgende:
Vandaar dat er in Amsterdam en omstreken soms gemopperd werd dat Ajax nadeel had van het vaker later in de speelronde spelen dan PSVquote:Op woensdag 3 april 2019 22:45 schreef Adames het volgende:
[..]
nee zelfs dat niet, vandaar dat in die statistieken ook werd benadrukt dat clubs als zwolle en heerenveen een of twee dagen bovenaan hebben gestaan
Is tijdelijk vanwege een verbouwing.quote:Op donderdag 4 april 2019 08:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom wonen die bij Feyenoord en Ajax ?
ik geloof niet zo in die psychologie van de koude grond, als je in NL kampioen wil worden kan je gewoon weinig steken laten vallen, of je dan eerder of later moet maakt weinig uitquote:Op donderdag 4 april 2019 09:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vandaar dat er in Amsterdam en omstreken soms gemopperd werd dat Ajax nadeel had van het vaker later in de speelronde spelen dan PSV
Eens. Dat Ajax nu bovenaan staat mag geen extra druk opleveren voor PSV. Focus op de eigen wedstrijd, niet op randzaken die niet te beïnvloeden zijn.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik geloof niet zo in die psychologie van de koude grond, als je in NL kampioen wil worden kan je gewoon weinig steken laten vallen, of je dan eerder of later moet maakt weinig uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |