In de Eredivisie zijn er maar weinig mooie logo's.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:09 schreef GGMM het volgende:
Zijn jullie nou aan het bekvechten welk logo lelijker is?
Mijn god..
Sportieve clubquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk zo'n fietsvlaggetje.
Vitessequote:Op dinsdag 2 april 2019 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de Eredivisie zijn er maar weinig mooie logo's.
Heracles en Twente zijn tof, de rest erg matig.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk zo'n fietsvlaggetje.
🤔🤔🤔quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Strak en duidelijk.
Geen gekke fratsen of kaboutertjes.
Dit laat een ernstig gebrek aan smaak zien.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 april 2019 00:50 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dit laat een ernstig gebrek aan smaak zien.
als dat de reden was haalden ze wel een chineesquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zit niet op reddit ik hoor het via via. Overmars schijnt ook achter Alvarez aan te zitten surprise surprise. Ajax blijft wanhopig op zoek om aansluiting te vinden op de Mexicaanse markt zodat ze daar ook merchandise kunnen verkopen met dat lelijke smurfenlogo. Maar hoe PSV Guti behandeld zou ik best begrip hebben wanneer ze niet voor PSV meer kiezen eerlijk gezegd.
Eens met Gutanoth die het eens is met GGMM.quote:Op woensdag 3 april 2019 06:09 schreef Gutanoth het volgende:
Ik ben het eens met GGMM, dit is wel echt een dieptepunt voor dit topic en dat zegt veel
Het helpt natuurlijk wel mee wanneer hij er ook op z'n minst iets van kan. PSV heeft dat toen ook eens geprobeerd met 2 Chinezen, totaal geen succes geworden. Lijkt me erg stug PSV daardoor nog enige naamsbekendheid heeft in China, maar misschien zit ik er compleet naast.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
als dat de reden was haalden ze wel een chinees
quote:Op woensdag 3 april 2019 09:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het helpt natuurlijk wel mee wanneer hij er ook op z'n minst iets van kan. PSV heeft dat toen ook eens geprobeerd met 2 Chinezen, totaal geen succes geworden. Lijkt me erg stug PSV daardoor nog enige naamsbekendheid heeft in China, maar misschien zit ik er compleet naast.
Ik snap je punt wel, maar we moeten toch door het hedendaagse voetbal constateren dat investeringen (zowel qua transfers als salarissen) geen garantie geven aan successenquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je als Ajax dusdanige investeringen doet en het salarisplafond stevig opkrikt meen ik dat het teleurstellend gaat zijn als je dat wederom niet in punten gaat uitdrukken in de micky mousse competitie die we hebben in Nederland. Dat ten spijt van resultaten in andere competities. Stel dat je er komend jaar wel in de voorronde CL wordt uitgeknikkerd, is dat ook zonde.
In Peking lopen ze nog allemaal in PSV shirtjes hoor.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het helpt natuurlijk wel mee wanneer hij er ook op z'n minst iets van kan. PSV heeft dat toen ook eens geprobeerd met 2 Chinezen, totaal geen succes geworden. Lijkt me erg stug PSV daardoor nog enige naamsbekendheid heeft in China, maar misschien zit ik er compleet naast.
Faal op faal op faal op faal op ....quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat is subjectief allemaal.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Garanties niet, verwachtingen wel.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:27 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar we moeten toch door het hedendaagse voetbal constateren dat investeringen (zowel qua transfers als salarissen) geen garantie geven aan successen. Dus dat hele gebeuren dat een club die het meest uitgeeft kampioen moet worden vind ik vaak wat kort door de bocht.
Uiteindelijk doen de selecties van PSV en Ajax niet zo heel veel voor elkaar onder en kan er maar één de titel pakken.
Klopt.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat is subjectief allemaal.
Dat heb je wel vaker toch?quote:
Ik denk toch dat de 15 miljard die City geïnvesteerd heeft er mede aan bijdraagt dat ze nu redelijk goed zijn.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:27 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar we moeten toch door het hedendaagse voetbal constateren dat investeringen (zowel qua transfers als salarissen) geen garantie geven aan successen. Dus dat hele gebeuren dat een club die het meest uitgeeft kampioen moet worden vind ik vaak wat kort door de bocht.
Uiteindelijk doen de selecties van PSV en Ajax niet zo heel veel voor elkaar onder en kan er maar één de titel pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |