Bergwijn had meer kunnen doen met z'n kansje. Lozano ook. Daar stelde Ajax ook maar bar weinig tegenover.quote:Op maandag 1 april 2019 22:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die hoge bal op de Jong was natuurlijk ook ongevaarlijk en werd door toedoen van Onana gepromoveerd tot goal. Daarna zijn er maar bar weinig echt gevaarlijke kansen geweest voor PSV.
Je komt hier alleen maar om te trollen. Typische ajacied. Hier komen lachen en arrogant doen en aan het eind van het seizoen weer 2e.quote:Op maandag 1 april 2019 22:01 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Met 10 man van 11 man winnen vind ik inderdaad stoer (niet sarcastisch) dat is pure klasse. Kan best dat PSV kampioen wordt en dat is dan terecht. Ik heb een hekel aan jullie club maar kan niet eromheen dat er consistentie is in de competitiewedstrijden. Als jullie kampioen worden is dat verdiend.
Hjb opaquote:Op maandag 1 april 2019 23:57 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Je komt hier alleen maar om te trollen. Typische ajacied. Hier komen lachen en arrogant doen en aan het eind van het seizoen weer 2e.
Ziedend.quote:
Het is dan ook verdomd lastig voetballen als ze met 11 man rond de zestien hangen.quote:Op maandag 1 april 2019 23:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bergwijn had meer kunnen doen met z'n kansje. Lozano ook. Daar stelde Ajax ook maar bar weinig tegenover.
Heb van je post net een printscreen gemaakt en deze gemaild naar de knvb, geen dankquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:48 schreef Wotte het volgende:
Ik bid dagelijks dat er niet een of andere hotemetoot, onder de noemer van realistisch voetbal, op het lumineuze idee komt om van Bommel aan te stellen als bondscoach.
Ja, want hij haalt niet het maximum uit de spelersgroep. Met zijn enorme budget en kwalitatief superieure spelers is de voorsprong in de competitie zo groot dat zelfs de coaches bij de F-jeugd van FC Knudde het ook zouden kunnen?quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:48 schreef Wotte het volgende:
Ik bid dagelijks dat er niet een of andere hotemetoot, onder de noemer van realistisch voetbal, op het lumineuze idee komt om van Bommel aan te stellen als bondscoach.
PSV heeft voor een Nederlandse club toch gewoon een meer dan prima selectie en uitstekende financiële mogelijkheden?quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:45 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, want hij haalt niet het maximum uit de spelersgroep. Met zijn enorme budget en kwalitatief superieure spelers is de voorsprong in de competitie zo groot dat zelfs de coaches bij de F-jeugd van FC Knudde het ook zouden kunnen?
Nou ja, ik vind dat PSV voor de winterstop leuk, fris voetbal speelde. Na de winterstop is er weinig kut meer aan. Dat kan ooit. Het pleit voor Van Bommel dat hij niet volledig door de ondergrens zakt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:38 schreef Dejannn het volgende:
[..]
PSV heeft voor een Nederlandse club toch gewoon een meer dan prima selectie en uitstekende financiële mogelijkheden?![]()
MvB doet het natuurlijk, kijkende naar het resultaat, prima, maar in de topwedstrijden kan het beter, daarnaast lig je er in beker ook uit en in Europa kon PSV geen rol van betekenis spelen. Door PSV-fans wordt dan de kaart altijd gespeeld van 'en toch gewoon kampioen', dat zal geheid, maar een andere kaart valt er ook niet te spelen. Mocht PSV nu nog naast de titel grijpen heb je toch een behoorlijk matig seizoen achter de rug.
Daar ben ik het niet mee eens, ja thuis tegen de kleinere ploegen. Uit was het vanaf het begin met momenten vrij treurig. PSV is ook betreffende het spel meer dan eens door de ondergrens gezakt (neem Zwolle uit, Feyenoord thuis), alleen wist men dan telkens het geluk aan de zijde te hebben en nog in elk geval een gelijkspel uit het vuur te slepen. Het resultaat heeft wat dat betreft het eigenlijke niveau al een aantal keer weten te verdoezelen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat PSV voor de winterstop leuk, fris voetbal speelde. Na de winterstop is er weinig kut meer aan. Dat kan ooit. Het pleit voor Van Bommel dat hij niet volledig door de ondergrens zakt.
Mocht PSV geen kampioen worden heeft het alsnog een matig seizoen. Wordt Ajax daarentegen weer geen kampioen hebben die gewoon een kutseizoen.
Huh, deze vat ik even niet. Ajax staat wel in de bekerfinale en in de kwartfinale CL hé?quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Mocht PSV geen kampioen worden heeft het alsnog een matig seizoen. Wordt Ajax daarentegen weer geen kampioen hebben die gewoon een kutseizoen.
maar ben wel met hem eens dat niet kampioen worden toch een kater geeft ondanks de eventuele rest, alleen een CL maakt dat goed al is dat onhaalbaar. Qua vermaak wint Ajax het makkelijk van PSV dat na de winterstop gewoon weer op oogaids mode zit.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Huh, deze vat ik even niet. Ajax staat wel in de bekerfinale en in de kwartfinale CL hé?
Ik vind het raar dat hij praat van een kutseizoen terwijl je iets bereikt wat velen bijna niet meer voor mogelijk hielden Europees gezien. Dat is mij eerlijk gezegd meer waard dan een kampioenschap in de Eredivisie. Dat soort wedstrijden tegen Real blijft je toch bij. En qua vermaak ben ik het met je eens ja.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar ben wel met hem eens dat niet kampioen worden toch een kater geeft ondanks de eventuele rest, alleen een CL maakt dat goed al is dat onhaalbaar. Qua vermaak wint Ajax het makkelijk van PSV dat na de winterstop gewoon weer op oogaids mode zit.
Eens! Uiteraard zou Ajax met dit materiaal kampioen moeten worden en hebben ze het in een paar wedstrijden laten liggen. Als Ajax zich echt motiveert zijn ze ongetwijfeld de beste van Nederland, alleen lukt ze dat niet altijd, en dat is best een kwalijke zaak. Toch zal ik dit nooit als een kut seizoen beschouwen, mits ze wel gewoon minimaal de beker winnen natuurlijk...en liefst nog wat mooie dingen tegen Juventus laten zien.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat hij praat van een kutseizoen terwijl je iets bereikt wat velen bijna niet meer voor mogelijk hielden Europees gezien. Dat is mij eerlijk gezegd meer waard dan een kampioenschap in de Eredivisie. Dat soort wedstrijden tegen Real blijft je toch bij. En qua vermaak ben ik het met je eens ja.
Lul niet zo slap man, lees mijn reactie eens goed voor je zo reageert. Lees dus voorbij de eerste regelquote:Op maandag 1 april 2019 23:57 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Je komt hier alleen maar om te trollen. Typische ajacied. Hier komen lachen en arrogant doen en aan het eind van het seizoen weer 2e.
Daarom. Vorig seizoen was een kutseizoen voor Ajax, maar dit seizoen is al heel anders en vele malen beter. Ook al worden we waarschijnlijk weer geen kampioen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat hij praat van een kutseizoen terwijl je iets bereikt wat velen bijna niet meer voor mogelijk hielden Europees gezien. Dat is mij eerlijk gezegd meer waard dan een kampioenschap in de Eredivisie. Dat soort wedstrijden tegen Real blijft je toch bij. En qua vermaak ben ik het met je eens ja.
De beker is een troostprijs en mooie wedstrijden in de CL had psv 3x. Ajax had een beetje een europa league poule. Geloof niet dat hier iemand ontevreden is met onze europese prestaties en het kampioenschap maakt of we een pracht- of een kutseizoen hebben.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie persoonlijk liever dat het nederlandse voetbal vasthoudt aan het attractieve aanvalspel dan dat geneuzel van een resultaattrainer over compact staan. Om vervolgens met droge ogen te beweren dat je goed gespeeld hebt als je de gehele wedstrijd drie schoten op goal weet te produceren.quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:45 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, want hij haalt niet het maximum uit de spelersgroep. Met zijn enorme budget en kwalitatief superieure spelers is de voorsprong in de competitie zo groot dat zelfs de coaches bij de F-jeugd van FC Knudde het ook zouden kunnen?
Als je het kampioenschap haalt kan ik wel accepteren dat we vierde zijn geworden in zo'n groep.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:25 schreef XL het volgende:
[..]
De beker is een troostprijs en mooie wedstrijden in de CL had psv 3x. Ajax had een beetje een europa league poule. Geloof niet dat hier iemand ontevreden is met onze europese prestaties en het kampioenschap maakt of we een pracht- of een kutseizoen hebben.
3e had toch echt wel gekund hoorquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je het kampioenschap haalt kan ik wel accepteren dat we vierde zijn geworden in zo'n groep.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:25 schreef XL het volgende:
[..]
Ajax had een beetje een europa league poule.
Stel dat je er uitvliegt tegen Juventus en verliest van Willem II en je wordt geen kampioen, vind jij het seizoen dan geslaagd?quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Huh, deze vat ik even niet. Ajax staat wel in de bekerfinale en in de kwartfinale CL hé?
Zeker ja, als Ajax dit kan en je impliciet verwacht dat PSV een vergelijkbaar niveau heeft op basis van de Eredivisie mag je er vanuit gaan dat dat zeker tot de mogelijkheden had behoord.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |