Dat was een natuurlijk een bewuste tackle die hij zelf verkeerd timed, de beste man (sympathieke kerel trouwens) geeft dat ook toe na de wedstrijd. Dan hoeft dat toch niet meer te worden besproken neem ik aan.quote:Op maandag 1 april 2019 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schwaab raakte Neres natuurlijk ook niet met opzet en dat was een penalty. Opzet is niet het juiste woord.
Je maakt het jezelf er nu wel heel makkelijk vanaf zeg met zo'n GGMM-achtige opmerkingquote:
Viesmadquote:Op maandag 1 april 2019 16:13 schreef PSVCL het volgende:
https://twitter.com/devar46039542/status/1112415663895834625?s=21
100% penal onthouden
Waar de fuck heb ik 't over 'bewust'? Alsof Schwaab hem bewust raakt.. denk anders zelf even na misschienquote:Op maandag 1 april 2019 19:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf er nu wel heel makkelijk vanaf zeg met zo'n GGMM-achtige opmerkingMaar reageer eens inhoudelijk? Jij zegt dus eigenlijk: om überhaupt te kunnen spreken van een strafschop moet er sprake zijn van een bewuste actie? Iemand onbewust van de sokken lopen kan geen strafschop zijn?
Ik heb het over de situatie met Blind en Lozano, Benny.quote:Op maandag 1 april 2019 20:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waar de fuck heb ik 't over 'bewust'? Alsof Schwaab hem bewust raakt.. denk anders zelf even na misschien
Wie is Benny nou weer? Alles goed verder?quote:Op maandag 1 april 2019 20:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik heb het over de situatie met Blind en Lozano, Benny.
Zo dan, sorry. Wist niet dat je boos werd.quote:Op maandag 1 april 2019 20:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wie is Benny nou weer? Alles goed verder?
Hoe kom je erbij dat ik zeg dat er altijd sprake moet zijn van opzet, wanneer ik ook zeg dat er bij Schwaab ongetwijfeld geen opzet in het spel is?
Als bij Blind-Lozano het andersom was gebeurd, dus eerst bewust, onbewust -lekker boeiend-, pootje gehaakt en daarna omver lopen, omdat ie in z'n loop viel was het wel een penal geweest imo.
Nu valt Lozano in een duel met z'n poten voor Blind. Totaal andere situatie.
Benieuwd of je nu kunt lezen, Benny
Dat is hetzelfde als gelijkspelen tegen Utrecht, Heerenveen en Feyenoord. Dat Mark en sommige fans zeiden "voor de winterstop was het gat ook 2 punten". Glas is op die manier wel erg vol. Je had in principe 8-10 punten los kunnen/moeten staan als je nog maar op een front meedoet.quote:Op maandag 1 april 2019 19:25 schreef Zorro het volgende:
Grappig. Als ajax van AZ gewonnen had en deze wedstrijd was gelijk geworden was het ook 2 punten geweest en dan was PSV "blij de aanval te hebben afgeslagen" en heel ajax mad want "de kans laten liggen om alles in eigen hand te hebben en nou wordt het wel heel moeilijk"
En nu is het ineens vrijwel kansloos voor PSV als je dat leest.
Allebei de situaties is PSV met 2 punten koploper.
ik vind het jammer dat mikeguitaar zich altijd weer zo laat kennen.quote:Op maandag 1 april 2019 21:19 schreef Lange_Lans het volgende:
De eens zo gemoedelijke sfeer in deze toppa is totaal teniet gedaan door de zure nederlaag van gisteren. Totale paniek en angst maakt zich van - een aantal van - ons meester.
Ik vind het jammer dat ik de laatste tijd vaak jeuk aan mijn schacht heb.quote:Op maandag 1 april 2019 21:20 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat mikeguitaar zich altijd weer zo laat kennen.
zonder schaamhaar geen schaamluisquote:Op maandag 1 april 2019 21:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ik de laatste tijd vaak jeuk aan mijn schacht heb.
Met 10 man van 11 man winnen vind ik inderdaad stoer (niet sarcastisch) dat is pure klasse. Kan best dat PSV kampioen wordt en dat is dan terecht. Ik heb een hekel aan jullie club maar kan niet eromheen dat er consistentie is in de competitiewedstrijden. Als jullie kampioen worden is dat verdiend.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:42 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Je komt hier wel stoer liggen doen maar je staat nog steeds 2 punten achter. Denk dat psv gewoon kampioen wordt.
Gelukkig hebben we donderdag alweer een kans om die tendens weer wat om te buigen. Al zullen, nadat Ajax woensdag wint, de negativiteit en het pessimisme eerst nog even hoogtij vieren hier.quote:Op maandag 1 april 2019 21:19 schreef Lange_Lans het volgende:
De eens zo gemoedelijke sfeer in deze toppa is totaal teniet gedaan door de zure nederlaag van gisteren. Totale paniek en angst maakt zich van - een aantal van - ons meester.
Ik vind het ook geen pingel hoor, als zo'n scheids nou heel zuur is kan ie die geven maar het is realistisch om hem niet te geven.quote:Op maandag 1 april 2019 19:07 schreef Dejannn het volgende:
LBM heeft er wel kijk op. Je gaat toch ook geen pingel geven voor die handsbal van Viergever? Gelukkig kunnen bepaalde zaken nog in perspectief van de situatie worden gezet.
[..]
Dat was een natuurlijk een bewuste tackle die hij zelf verkeerd timed, de beste man (sympathieke kerel trouwens) geeft dat ook toe na de wedstrijd. Dan hoeft dat toch niet meer te worden besproken neem ik aan.
Dat kan inderdaad. Onana staan wel vaker te klungelen. Tegen AZ ook bijvoorbeeld.quote:Zo kun je natuurlijk ook zeggen dat die goal van De Jong een cadeautje was van Onana, die zat daar helemaal mis. Eigenlijk kun je dan elke goal ook wel afdoen als een cadeautje of individuele fout. Blijkbaar wist ik Ajax toch zoveel druk te zetten dat er fouten werden gemaakt, vice-versa ook, en daar is bij Ajax ook helemaal niet zoveel voor nodig, juist daarom was het een veel betere keus om iets meer naar voren te spelen en druk te zetten denk ik. Als je Ajax de bal laat rondspelen komen ze enkel meer in hun spel.
Die hoge bal op de Jong was natuurlijk ook ongevaarlijk en werd door toedoen van Onana gepromoveerd tot goal. Daarna zijn er maar bar weinig echt gevaarlijke kansen geweest voor PSV.quote:Op maandag 1 april 2019 22:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Onana staan wel vaker te klungelen. Tegen AZ ook bijvoorbeeld.
Zo'n communicatiefout tussen Zoet en Schwaab dat is wel echt 'n pupillenfout. Snap niet waar je vandaan haalt dat Ajax PSV zo onder druk had staan.
Dat was niet echt het geval. Ajax had meer de bal, zat beter in de wedstrijd, maar was totaal niet gevaarlijk. Twee tamelijk ongevaarlijke situaties in de 16 werden door toedoen van Schwaab (en Zoet) gepromoveerd tot goal.
Ik dacht Veltmanquote:Op maandag 1 april 2019 15:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tadic omschreef in je 2de alinea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |