Maar het zal waarschijnlijk ook geen kampioenschap worden wat je je nog jaren kan heugen, tenzij er weer een krankzinnige laatste speeldag komt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker ja, als Ajax dit kan en je impliciet verwacht dat PSV een vergelijkbaar niveau heeft op basis van de Eredivisie mag je er vanuit gaan dat dat zeker tot de mogelijkheden had behoord.
Maar het is niet dat je 4e werd in een poule met Slavia Praag en Vfb Stuttgart of in de voorronde verloor tegen Rosenborg of Osijek, het was toch minimaal Europese subtop waar je tegen speelde, dan kán het zo uitpakken, Dat is realistisch. Dat is niet iets om trots op te zijn, maar als je kampioen wordt vind ik niet dat je het seizoen als mislukt moet beschouwen.

Nee natuurlijk niet, doorgaan in CL is bonus maar het winnen toch onmogelijk, het gaat om de prijzen die je wel kan winnen en dan is het kampioenschap de belangrijkste.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker ja, als Ajax dit kan en je impliciet verwacht dat PSV een vergelijkbaar niveau heeft op basis van de Eredivisie mag je er vanuit gaan dat dat zeker tot de mogelijkheden had behoord.
Maar het is niet dat je 4e werd in een poule met Slavia Praag en Vfb Stuttgart of in de voorronde verloor tegen Rosenborg of Osijek, het was toch minimaal Europese subtop waar je tegen speelde, dan kán het zo uitpakken, Dat is realistisch. Dat is niet iets om trots op te zijn, maar als je kampioen wordt vind ik niet dat je het seizoen als mislukt moet beschouwen.

Ondergrens bedoel ik resultaten mee. Als je slecht speelt moet je in ieder geval een resultaat pakken.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:03 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, ja thuis tegen de kleinere ploegen. Uit was het vanaf het begin met momenten vrij treurig. PSV is ook betreffende het spel meer dan eens door de ondergrens gezakt (neem Zwolle uit, Feyenoord thuis), alleen wist men dan telkens het geluk aan de zijde te hebben en nog in elk geval een gelijkspel uit het vuur te slepen. Het resultaat heeft wat dat betreft het eigenlijke niveau al een aantal keer weten te verdoezelen.
Ik denk verder ook niet dat Ajax zonder kampioenschap een kutseizoen heeft, nu ben ik verder geen Ajax-fan dus misschien dat men het daar zo wel beleefd, maar Ajax heeft nog kans op de beker en Europees gezien gewoon een fantastisch jaar gedraaid. Voor PSV en Ajax moet het kampioenschap niet meer het enige doel zijn, je moet op alle vlakken meestrijden. Dat één van die twee ploegen kampioen wordt is al bijna een zekerheidje an sich. ook Europees moet je toch wat kunnen neerzetten lijkt me.

Understatement van het jaar!quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, doorgaan in CL is bonus maar het winnen toch onmogelijk, het gaat om de prijzen die je wel kan winnen en dan is het kampioenschap de belangrijkste.
Voor Ajax is het must omdat het te lang geleden is maar als PSV geen kampioen wordt is het ook geen lekker seizoen geweest, zeker gezien het voetbal sinds de winterstop.

quote:

Geslaagd niet nee want je staat uiteindelijk met lege handen maar een kutseizoen ook niet. Die kampioensjaren onder de Boer heb ik veel minder genoten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stel dat je er uitvliegt tegen Juventus en verliest van Willem II en je wordt geen kampioen, vind jij het seizoen dan geslaagd?

Het lijkt een beetje op dat laatste. Al liet hij in het begin van het seizoen Rigo bijvoorbeeld, ook nog regelmatig spelen. Maar misschien heeft hij ook wel geconstateerd dat dat allemaal niet zo een enorme talenten waren en dat de spelers waar hij mee had gewerkt in de a meer potentie hebben.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]ik vind het wel leuk dat Van Bommel goed genoeg is oud genoeg hanteert, nu is het afwachten of hij dat in de toekomst doorzet omdat dit allemaal spelers zijn die hij onder zijn hoede heeft gehad

Lief dagboekquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ajax supporters op werk (ik werk drie dagen in de week in Amsterdam) waren woestIk zei namelijk heel rustig 'Ajax uit kun je verliezen, we staan gewoon nog twee punten voor'.
Jamaar schwalbe Lozano, rood voor die, rood voor zus, VAR had twee penalties meer moeten geven.
LOLWHUUUT

haha, 7Eleven heeft een dagboek.quote:

Wat vond je van Sadilek? Die vond ik echt heel slecht spelen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op dat laatste. Al liet hij in het begin van het seizoen Rigo bijvoorbeeld, ook nog regelmatig spelen. Maar misschien heeft hij ook wel geconstateerd dat dat allemaal niet zo een enorme talenten waren en dat de spelers waar hij mee had gewerkt in de a meer potentie hebben.

Die leek echt te zeer geïnstrueerd te zijn. Was met van alles bezig behalve met voetballen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:41 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Wat vond je van Sadilek? Die vond ik echt heel slecht spelen.

Had ik ook het gevoel, kwam ook steeds op momenten in balbezit waar normaliter gewoon Ihattaren of Pereiro had gestaan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die leek echt te zeer geïnstrueerd te zijn. Was met van alles bezig behalve met voetballen.

Hij speelde wel naar voren maar leek (net als Tadic) meer bezig met irritant te doen dan met voetballenquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:41 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Wat vond je van Sadilek? Die vond ik echt heel slecht spelen.

quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
haha, 7Eleven heeft een dagboek.Supergay dit.
Wat een natte nicht zeg.

Op welke reddit vinden jullie berichten over Mexicanen die naar psv gaan?quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Edson Alvarez dus.
Ik las op Reddit dat die nu al beter is dan een De Ligt. Op Reddit zitten blijkbaar de echte kenners.

r/Walmartquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Op welke reddit vinden jullie berichten over Mexicanen die naar psv gaan?

Bedankt Hansquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:15 schreef Moustachio het volgende:
4 apr PSV - PEC Zwolle
7 apr Vitesse - PSV
14 apr PSV - De Graafschap
21 apr PSV - ADO Den Haag
25 apr Willem II - PSV
28 apr PSV - Heracles Almelo
12 mei AZ - PSV
In principe zou je tot aan AZ alles moeten winnen. Vitesse uit kan wel lastig zijn nog. Ajax gaat met hun drukke schema waarschijnlijk nog morsen dus dan ben je er al. Maar het zou me niet verbazen als het op de laatste speeldag beslist gaat worden.

Ik zit niet op reddit ik hoor het via via. Overmars schijnt ook achter Alvarez aan te zitten surprise surprise. Ajax blijft wanhopig op zoek om aansluiting te vinden op de Mexicaanse markt zodat ze daar ook merchandise kunnen verkopen met dat lelijke smurfenlogo. Maar hoe PSV Guti behandeld zou ik best begrip hebben wanneer ze niet voor PSV meer kiezen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Op welke reddit vinden jullie berichten over Mexicanen die naar psv gaan?

Heb je het logo van je eigen cluppie wel eens goed bekekenquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zit niet op reddit ik hoor het via via. Overmars schijnt ook achter Alvarez aan te zitten surprise surprise. Ajax blijft wanhopig op zoek om aansluiting te vinden op de Mexicaanse markt zodat ze daar ook merchandise kunnen verkopen met dat lelijke smurfenlogo. Maar hoe PSV Guti behandeld zou ik best begrip hebben wanneer ze niet voor PSV meer kiezen eerlijk gezegd.

Zelfs de meeste Ajacieden zelf vinden het Ajax logo afschuwelijk met die smurf.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:53 schreef damsco het volgende:
[..]
Heb je het logo van je eigen cluppie wel eens goed bekeken

Strak en duidelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:53 schreef damsco het volgende:
[..]
Heb je het logo van je eigen cluppie wel eens goed bekeken

quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Strak en duidelijk.
Geen gekke fratsen of kaboutertjes.

In de Eredivisie zijn er maar weinig mooie logo's.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:09 schreef GGMM het volgende:
Zijn jullie nou aan het bekvechten welk logo lelijker is?
Mijn god..

Sportieve clubquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk zo'n fietsvlaggetje.

Vitessequote:Op dinsdag 2 april 2019 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de Eredivisie zijn er maar weinig mooie logo's.
Heracles en Twente zijn tof, de rest erg matig.

quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk zo'n fietsvlaggetje.

🤔🤔🤔quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Strak en duidelijk.
Geen gekke fratsen of kaboutertjes.

Dit laat een ernstig gebrek aan smaak zien.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 3 april 2019 00:50 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dit laat een ernstig gebrek aan smaak zien.

als dat de reden was haalden ze wel een chineesquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zit niet op reddit ik hoor het via via. Overmars schijnt ook achter Alvarez aan te zitten surprise surprise. Ajax blijft wanhopig op zoek om aansluiting te vinden op de Mexicaanse markt zodat ze daar ook merchandise kunnen verkopen met dat lelijke smurfenlogo. Maar hoe PSV Guti behandeld zou ik best begrip hebben wanneer ze niet voor PSV meer kiezen eerlijk gezegd.

Eens met Gutanoth die het eens is met GGMM.quote:Op woensdag 3 april 2019 06:09 schreef Gutanoth het volgende:
Ik ben het eens met GGMM, dit is wel echt een dieptepunt voor dit topic en dat zegt veel

Het helpt natuurlijk wel mee wanneer hij er ook op z'n minst iets van kan. PSV heeft dat toen ook eens geprobeerd met 2 Chinezen, totaal geen succes geworden. Lijkt me erg stug PSV daardoor nog enige naamsbekendheid heeft in China, maar misschien zit ik er compleet naast.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
als dat de reden was haalden ze wel een chinees

quote:Op woensdag 3 april 2019 09:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het helpt natuurlijk wel mee wanneer hij er ook op z'n minst iets van kan. PSV heeft dat toen ook eens geprobeerd met 2 Chinezen, totaal geen succes geworden. Lijkt me erg stug PSV daardoor nog enige naamsbekendheid heeft in China, maar misschien zit ik er compleet naast.

Ik snap je punt wel, maar we moeten toch door het hedendaagse voetbal constateren dat investeringen (zowel qua transfers als salarissen) geen garantie geven aan successenquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je als Ajax dusdanige investeringen doet en het salarisplafond stevig opkrikt meen ik dat het teleurstellend gaat zijn als je dat wederom niet in punten gaat uitdrukken in de micky mousse competitie die we hebben in Nederland. Dat ten spijt van resultaten in andere competities. Stel dat je er komend jaar wel in de voorronde CL wordt uitgeknikkerd, is dat ook zonde.

In Peking lopen ze nog allemaal in PSV shirtjes hoor.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het helpt natuurlijk wel mee wanneer hij er ook op z'n minst iets van kan. PSV heeft dat toen ook eens geprobeerd met 2 Chinezen, totaal geen succes geworden. Lijkt me erg stug PSV daardoor nog enige naamsbekendheid heeft in China, maar misschien zit ik er compleet naast.

Faal op faal op faal op faal op ....quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

Ja leuk, maar dat is subjectief allemaal.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

Garanties niet, verwachtingen wel.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:27 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar we moeten toch door het hedendaagse voetbal constateren dat investeringen (zowel qua transfers als salarissen) geen garantie geven aan successen. Dus dat hele gebeuren dat een club die het meest uitgeeft kampioen moet worden vind ik vaak wat kort door de bocht.
Uiteindelijk doen de selecties van PSV en Ajax niet zo heel veel voor elkaar onder en kan er maar één de titel pakken.

Klopt.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat is subjectief allemaal.

Dat heb je wel vaker toch?quote:

Ik denk toch dat de 15 miljard die City geïnvesteerd heeft er mede aan bijdraagt dat ze nu redelijk goed zijn.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:27 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar we moeten toch door het hedendaagse voetbal constateren dat investeringen (zowel qua transfers als salarissen) geen garantie geven aan successen. Dus dat hele gebeuren dat een club die het meest uitgeeft kampioen moet worden vind ik vaak wat kort door de bocht.
Uiteindelijk doen de selecties van PSV en Ajax niet zo heel veel voor elkaar onder en kan er maar één de titel pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |