abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 maart 2019 @ 23:04:06 #51
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_185961342
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 22:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat idee had ik totaal niet toen ik de wedstrijd zat te kijken.

Ajax kreeg amper wat voor elkaar. De eerste goal was 'n cadeautje van het duo Zoet/Schwaab en de pingel licht en 'n cadeautje van Schwaab.

Eerste bal op het hoofd van De Jong ging er meteen in aan de andere kant. Periode daarna tot de pingel had PSV eigenlijk de paar kansjes die ze kregen af moeten maken.

Ajax was tot aan de rode kaart wel beter dan PSV, maar het was niet bepaald dat PSV alle hoeken van het veld kreeg te zien en er doelpunten in de lucht hingen.
Ajax kwam wel continu in de 16, of randje 16 waar het heel dreigend werd, maar vanaf daar was het vaak slordig en lukte het Ajax nauwelijks uitgespeelde kansen te creëren, alleen ze waren zoveel sterker dat ik wel constant het gevoel had dat die bal ook zomaar goed zou kunnen vallen, zoals dat bv gebeurde bij die eigen goal. Het was misschien onhandig van Schwaab en Zoet, maar die goal werd ook afgedwongen doordat Ajax continu in de aanval was. Het was een goede voorzet waar een aanvaller van Ajax in de nek van Schwaab stond. Wat ik wil zeggen is dat als je constant in de aanval bent en de tegenstander er bijna niet uit komt, dat het soms tijd nodig heeft om tot grote kansen te komen, maar dat de kans wel groot is dat de bal wel een keer (of meerdere keren) goed valt.
pi_185961443
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 23:04 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ajax kwam wel continu in de 16, of randje 16 waar het heel dreigend werd, maar vanaf daar was het vaak slordig en lukte het Ajax nauwelijks uitgespeelde kansen te creëren, alleen ze waren zoveel sterker dat ik wel constant het gevoel had dat die bal ook zomaar goed zou kunnen vallen, zoals dat bv gebeurde bij die eigen goal. Het was misschien onhandig van Schwaab en Zoet, maar die goal werd ook afgedwongen doordat Ajax continu in de aanval was. Het was een goede voorzet waar een aanvaller van Ajax in de nek van Schwaab stond. Wat ik wil zeggen is dat als je constant in de aanval bent en de tegenstander er bijna niet uit komt, dat het soms tijd nodig heeft om tot grote kansen te komen, maar dat de kans wel groot is dat de bal wel een keer (of meerdere keren) goed valt.
Dan zijn we het echt niet eens. :)

Eens dat Ajax beter was tot die rode kaart, maar vond 'm niet echt in de lucht hangen. Ook niet het idee dat PSV op bezwijken stond.

Die situatie met Schwaab en Zoet was eigenlijk gewoon 'n vrij overzichtelijke situatie. Wel een goed getrapte voorzet, maar keeper moet bij zoiets eigenlijk altijd los roepen en die bal pakken of in uiterste geval stompen.

Neres was op de achterlijn, eindje van de goal.

Van PSV kun je zo ook wel zeggen dat ze amper tot doelkansen kwamen omdat bv. Dumfries paar keer enorm slecht voorgaf, terwijl er tijd genoeg was om 'm precies op het hoofd van De Jong neer te leggen.
pi_185962031
quote:
10s.gif Op zondag 31 maart 2019 21:26 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Dit is voor ons?
lalallalal, bedankt voor de drie punten dan! Geen 11 tegen 10 man kunnen uitspelen _O_ genot.
Je komt hier wel stoer liggen doen maar je staat nog steeds 2 punten achter. Denk dat psv gewoon kampioen wordt.
  Redactie Sport maandag 1 april 2019 @ 00:34:19 #54
274204 crew  Mexicanobakker
pi_185962681
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 23:04 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Eens, al was Ajax eigenlijk op dat moment alweer minder sterk dan in de eerste 10 minuten.

PSV was niet efficiënt genoeg in de fase dat ze het konden beslissen en bij Ajax zat het op dat beslissende moment net wel mee (na die domme actie van mazraoui)

Ondanks dat het verschil in niveau niet zo klein was was het verschil in de wedstrijd dat wel en wordt ie dan toch op kleine dingen beslist
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_185962715
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 23:42 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Je komt hier wel stoer liggen doen maar je staat nog steeds 2 punten achter. Denk dat psv gewoon kampioen wordt.
Winnen van het grote PSV = seizoen geslaagd.

Leek wel alsof ze de CL hadden gewonnen.
  Redactie Sport maandag 1 april 2019 @ 00:41:13 #56
pi_185962781
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 00:36 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ik kan me wel voorstellen dat je blij bent als je van een kansloze positie in de competitie (rood en 1-1 tegen de concurrent met 5 punten achterstand zie ik als zodanig) naar deze positie gaat hoor.
pi_185962866
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik kan me wel voorstellen dat je blij bent als je van een kansloze positie in de competitie (rood en 1-1 tegen de concurrent met 5 punten achterstand zie ik als zodanig) naar deze positie gaat hoor.
Heb je een punt ja.
Eigenlijk heb ik ze alleen na de 1-2 gehoord.
Maarja zelf 6 keer winnen en je bent kampioen (ajax laat onderweg nog wel punten liggen) daarna mogen ze de bekerwinst gaan vieren.
pi_185963483
Het is gewoon klaar jongens. Er zit totaal geen stijgende lijn in ons spel. Kun je alles winnen tot aan AZ en dan gaat het daar wel mis. Maar het zal al wel veel eerder gebeuren heb er een super slecht gevoel over. We hebben het laten liggen in Emmen, Utrecht en Heerenveen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_185963492
Ajax heeft vandaag de titel gewonnen, zo simpel is het. Compleet kansloos optreden van spelers en technische staf.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 1 april 2019 @ 02:10:50 #60
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185963493
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 02:09 schreef Scarface88 het volgende:
Het is gewoon klaar jongens. Er zit totaal geen stijgende lijn in ons spel. Kun je alles winnen tot aan AZ en dan gaat het daar wel mis. Maar het zal al wel veel eerder gebeuren heb er een super slecht gevoel over. We hebben het laten liggen in Emmen, Utrecht en Heerenveen.
:')

quote:
15s.gif Op maandag 1 april 2019 02:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ajax heeft vandaag de titel gewonnen, zo simpel is het. Compleet kansloos optreden van spelers en technische staf.
Wat een onzin zeg, PSV heeft nog steeds veruit de beste papieren. Ajax met dit drukke programma en nog een paar tricky uitwedstrijden gaat dat niet volhouden om alles te winnen.

PSV wint sowieso thuis wel alles, en Vitesse pakken jullie ook meestal wel.
Oh.
pi_185963684
quote:
Hahahaha
  maandag 1 april 2019 @ 03:08:48 #62
484315 Johnwood
You are detained for now..
pi_185963814
Ihtarren er uit naar heugd
Police sergeant Wood,<br />25 years of duty and never ever tripped. Taking down moroccan hangjeugd
pi_185963820
quote:
Iets te voorbarig lijkt mij -O-
metal up your ass
  maandag 1 april 2019 @ 08:29:35 #64
131800 Tarado
capô de fusca
pi_185964830
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 00:36 schreef PSVCL het volgende:

[..]

jouw mannetje Schwaab was wel top
pi_185964952
PSV had het verdedigend uitstekend voor elkaar. Van Bommel heeft een goede formule gevonden om de angel uit het spel van Ajax te halen. Ajax speelde niet goed, maar dat kan net zo goed een verdienste zijn van PSV. Als een Bergwijn in vorm is kan je op deze manier prima winnen in de arena. Genoeg aanknopingspunten voor komende seizoenen zou ik zeggen.

Tegelijkertijd vond ik PSV schrikbarend slecht in het spel maken. Ik Als ajacied had de wedstrijd al opgegeven na de 1-1, ben normaal redelijk gespannen in zo'n belangrijke wedstrijd, zeker op de tribune, maar het spel van PSV bracht mij erg veel rust.

Aanvallen is ook wel het moeilijkste in het voetbal, ben benieuwd of van Bommel dat erin krijgt.
pi_185966036
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 22:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat idee had ik totaal niet toen ik de wedstrijd zat te kijken.

Ajax kreeg amper wat voor elkaar. De eerste goal was 'n cadeautje van het duo Zoet/Schwaab en de pingel licht en 'n cadeautje van Schwaab.

Eerste bal op het hoofd van De Jong ging er meteen in aan de andere kant. Periode daarna tot de pingel had PSV eigenlijk de paar kansjes die ze kregen af moeten maken.

Ajax was tot aan de rode kaart wel beter dan PSV, maar het was niet bepaald dat PSV alle hoeken van het veld kreeg te zien en er doelpunten in de lucht hingen.
Zo kun je natuurlijk ook zeggen dat die goal van De Jong een cadeautje was van Onana, die zat daar helemaal mis :s). Eigenlijk kun je dan elke goal ook wel afdoen als een cadeautje of individuele fout. Blijkbaar wist ik Ajax toch zoveel druk te zetten dat er fouten werden gemaakt, vice-versa ook, en daar is bij Ajax ook helemaal niet zoveel voor nodig, juist daarom was het een veel betere keus om iets meer naar voren te spelen en druk te zetten denk ik. Als je Ajax de bal laat rondspelen komen ze enkel meer in hun spel.

quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 23:00 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat dus. Gelijkspelletje was meer in verhouding geweest. Maar we staan nog altijd bovenaan dus nog een paar wedstrijden er tegenaan klappen en 'gewoon' kampioen worden :Y
Nee joh, die overwinning van Ajax was wel verdiend. Uiteindelijk moet je zo'n pot met elf tegen tien altijd over de streep trekken. Gelijkspel was zeker niet meer in verhouding geweest.

quote:
:')

PSV gaat echt niet alles winnen en het dan bij AZ laten liggen, dat zal gewoon nooit gebeuren. Maar goed, Ajax wint ook zeker niet alles, dus die laatste wedstrijd zal niet doorslaggevend worden denk ik :)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2019 10:26:05 ]
  maandag 1 april 2019 @ 11:36:56 #67
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_185967171
quote:
Grappig, ik heb juist het gevoel dat Ajax het straks weer tegen een laagvlieger laat liggen. Zoals wel vaker dit seizoen. Ik zeg 60/40 voor jullie.
pi_185967211
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 00:46 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Heb je een punt ja.
Eigenlijk heb ik ze alleen na de 1-2 gehoord.
Maarja zelf 6 keer winnen en je bent kampioen (ajax laat onderweg nog wel punten liggen) daarna mogen ze de bekerwinst gaan vieren.
Het is knap dat ze in april nog voor 3 prijzen strijden, maar dat gaat ze uiteindelijk wel opbreken.
BFF met GGMM
  maandag 1 april 2019 @ 11:48:40 #69
131800 Tarado
capô de fusca
pi_185967385
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 11:36 schreef damsco het volgende:

[..]

Grappig, ik heb juist het gevoel dat Ajax het straks weer tegen een laagvlieger laat liggen. Zoals wel vaker dit seizoen. Ik zeg 60/40 voor jullie.
ik ben er ook nog niet van overtuigd, PSV speelt niet geweldig maar dat is tegen de meeste tegenstanders ook geen probleem en scheelt ook dat resultaatvoetbal geen vies woord is in Eindhoven
pi_185967479
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 11:36 schreef damsco het volgende:
Wij zijn Ajax wij zijn de beste, toch?

Kan elke speeldag veranderen joh. Na gisteren zullen Derksen en v.d. Gijp wel weer roepen dat Ajax kampioen gaat worden, die wisselen ook vaker van kampioen als van onderbroek.

Komend weekend gaat een leuk rondje worden. De midweek verwacht ik weinig van.
U MAD?
pi_185967562
We hebben het gewoon laten liggen. Lozano mist weer eens een dikke kans.Bij Mexico stift hij hem er wel overheen. Bergwijn is ook veel te wild in de afronding, alhoewel hij hem ook nog had kunnen afgeven. Al met al niet eens zo slecht gespeeld. Denk wel dat we nog kampioen worden.
pi_185967711
quote:
VBL / Neem HIERRRR afscheid van Scarface88

:?
pi_185968079
quote:
Scarface voegt juist wat kleur toe aan dit topic, niet zo zeuren
  FOK!fotograaf maandag 1 april 2019 @ 12:55:48 #74
842 Zorro
Z
pi_185968566
Wel jammer dat ajax eerder speelt dan PSV deze week. Kunnen ze sinds duizendennogwat dagen weer bovenaan komen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Redactie Sport maandag 1 april 2019 @ 12:57:30 #75
pi_185968595
quote:
6s.gif Op maandag 1 april 2019 12:55 schreef Zorro het volgende:
Wel jammer dat ajax eerder speelt dan PSV deze week. Kunnen ze sinds duizendennogwat dagen weer bovenaan komen.
Da's een klassieke reden voor Ajax om punten te verspelen, dus dat is gunstig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')