Ajax kwam wel continu in de 16, of randje 16 waar het heel dreigend werd, maar vanaf daar was het vaak slordig en lukte het Ajax nauwelijks uitgespeelde kansen te creëren, alleen ze waren zoveel sterker dat ik wel constant het gevoel had dat die bal ook zomaar goed zou kunnen vallen, zoals dat bv gebeurde bij die eigen goal. Het was misschien onhandig van Schwaab en Zoet, maar die goal werd ook afgedwongen doordat Ajax continu in de aanval was. Het was een goede voorzet waar een aanvaller van Ajax in de nek van Schwaab stond. Wat ik wil zeggen is dat als je constant in de aanval bent en de tegenstander er bijna niet uit komt, dat het soms tijd nodig heeft om tot grote kansen te komen, maar dat de kans wel groot is dat de bal wel een keer (of meerdere keren) goed valt.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat idee had ik totaal niet toen ik de wedstrijd zat te kijken.
Ajax kreeg amper wat voor elkaar. De eerste goal was 'n cadeautje van het duo Zoet/Schwaab en de pingel licht en 'n cadeautje van Schwaab.
Eerste bal op het hoofd van De Jong ging er meteen in aan de andere kant. Periode daarna tot de pingel had PSV eigenlijk de paar kansjes die ze kregen af moeten maken.
Ajax was tot aan de rode kaart wel beter dan PSV, maar het was niet bepaald dat PSV alle hoeken van het veld kreeg te zien en er doelpunten in de lucht hingen.
Dan zijn we het echt niet eens.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ajax kwam wel continu in de 16, of randje 16 waar het heel dreigend werd, maar vanaf daar was het vaak slordig en lukte het Ajax nauwelijks uitgespeelde kansen te creëren, alleen ze waren zoveel sterker dat ik wel constant het gevoel had dat die bal ook zomaar goed zou kunnen vallen, zoals dat bv gebeurde bij die eigen goal. Het was misschien onhandig van Schwaab en Zoet, maar die goal werd ook afgedwongen doordat Ajax continu in de aanval was. Het was een goede voorzet waar een aanvaller van Ajax in de nek van Schwaab stond. Wat ik wil zeggen is dat als je constant in de aanval bent en de tegenstander er bijna niet uit komt, dat het soms tijd nodig heeft om tot grote kansen te komen, maar dat de kans wel groot is dat de bal wel een keer (of meerdere keren) goed valt.
Je komt hier wel stoer liggen doen maar je staat nog steeds 2 punten achter. Denk dat psv gewoon kampioen wordt.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:26 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dit is voor ons?
lalallalal, bedankt voor de drie punten dan! Geen 11 tegen 10 man kunnen uitspelengenot.
Eens, al was Ajax eigenlijk op dat moment alweer minder sterk dan in de eerste 10 minuten.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ajax kwam wel continu in de 16, of randje 16 waar het heel dreigend werd, maar vanaf daar was het vaak slordig en lukte het Ajax nauwelijks uitgespeelde kansen te creëren, alleen ze waren zoveel sterker dat ik wel constant het gevoel had dat die bal ook zomaar goed zou kunnen vallen, zoals dat bv gebeurde bij die eigen goal. Het was misschien onhandig van Schwaab en Zoet, maar die goal werd ook afgedwongen doordat Ajax continu in de aanval was. Het was een goede voorzet waar een aanvaller van Ajax in de nek van Schwaab stond. Wat ik wil zeggen is dat als je constant in de aanval bent en de tegenstander er bijna niet uit komt, dat het soms tijd nodig heeft om tot grote kansen te komen, maar dat de kans wel groot is dat de bal wel een keer (of meerdere keren) goed valt.
Winnen van het grote PSV = seizoen geslaagd.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:42 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Je komt hier wel stoer liggen doen maar je staat nog steeds 2 punten achter. Denk dat psv gewoon kampioen wordt.
Ik kan me wel voorstellen dat je blij bent als je van een kansloze positie in de competitie (rood en 1-1 tegen de concurrent met 5 punten achterstand zie ik als zodanig) naar deze positie gaat hoor.quote:Op maandag 1 april 2019 00:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Winnen van het grote PSV = seizoen geslaagd.
Leek wel alsof ze de CL hadden gewonnen.
Heb je een punt ja.quote:Op maandag 1 april 2019 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je blij bent als je van een kansloze positie in de competitie (rood en 1-1 tegen de concurrent met 5 punten achterstand zie ik als zodanig) naar deze positie gaat hoor.
quote:Op maandag 1 april 2019 02:09 schreef Scarface88 het volgende:
Het is gewoon klaar jongens. Er zit totaal geen stijgende lijn in ons spel. Kun je alles winnen tot aan AZ en dan gaat het daar wel mis. Maar het zal al wel veel eerder gebeuren heb er een super slecht gevoel over. We hebben het laten liggen in Emmen, Utrecht en Heerenveen.
Wat een onzin zeg, PSV heeft nog steeds veruit de beste papieren. Ajax met dit drukke programma en nog een paar tricky uitwedstrijden gaat dat niet volhouden om alles te winnen.quote:Op maandag 1 april 2019 02:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ajax heeft vandaag de titel gewonnen, zo simpel is het. Compleet kansloos optreden van spelers en technische staf.
Hahahahaquote:Op maandag 1 april 2019 02:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ajax heeft vandaag de titel gewonnen, zo simpel is het. Compleet kansloos optreden van spelers en technische staf.
Iets te voorbarig lijkt mijquote:Op maandag 1 april 2019 02:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
jouw mannetje Schwaab was wel topquote:Op maandag 1 april 2019 00:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Winnen van het grote PSV = seizoen geslaagd.
Leek wel alsof ze de CL hadden gewonnen.
Zo kun je natuurlijk ook zeggen dat die goal van De Jong een cadeautje was van Onana, die zat daar helemaal misquote:Op zondag 31 maart 2019 22:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat idee had ik totaal niet toen ik de wedstrijd zat te kijken.
Ajax kreeg amper wat voor elkaar. De eerste goal was 'n cadeautje van het duo Zoet/Schwaab en de pingel licht en 'n cadeautje van Schwaab.
Eerste bal op het hoofd van De Jong ging er meteen in aan de andere kant. Periode daarna tot de pingel had PSV eigenlijk de paar kansjes die ze kregen af moeten maken.
Ajax was tot aan de rode kaart wel beter dan PSV, maar het was niet bepaald dat PSV alle hoeken van het veld kreeg te zien en er doelpunten in de lucht hingen.
Nee joh, die overwinning van Ajax was wel verdiend. Uiteindelijk moet je zo'n pot met elf tegen tien altijd over de streep trekken. Gelijkspel was zeker niet meer in verhouding geweest.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat dus. Gelijkspelletje was meer in verhouding geweest. Maar we staan nog altijd bovenaan dus nog een paar wedstrijden er tegenaan klappen en 'gewoon' kampioen worden
quote:Op maandag 1 april 2019 02:09 schreef Scarface88 het volgende:
Het is gewoon klaar jongens. Er zit totaal geen stijgende lijn in ons spel. Kun je alles winnen tot aan AZ en dan gaat het daar wel mis. Maar het zal al wel veel eerder gebeuren heb er een super slecht gevoel over. We hebben het laten liggen in Emmen, Utrecht en Heerenveen.
Grappig, ik heb juist het gevoel dat Ajax het straks weer tegen een laagvlieger laat liggen. Zoals wel vaker dit seizoen. Ik zeg 60/40 voor jullie.quote:Op maandag 1 april 2019 02:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is knap dat ze in april nog voor 3 prijzen strijden, maar dat gaat ze uiteindelijk wel opbreken.quote:Op maandag 1 april 2019 00:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb je een punt ja.
Eigenlijk heb ik ze alleen na de 1-2 gehoord.
Maarja zelf 6 keer winnen en je bent kampioen (ajax laat onderweg nog wel punten liggen) daarna mogen ze de bekerwinst gaan vieren.
ik ben er ook nog niet van overtuigd, PSV speelt niet geweldig maar dat is tegen de meeste tegenstanders ook geen probleem en scheelt ook dat resultaatvoetbal geen vies woord is in Eindhovenquote:Op maandag 1 april 2019 11:36 schreef damsco het volgende:
[..]
Grappig, ik heb juist het gevoel dat Ajax het straks weer tegen een laagvlieger laat liggen. Zoals wel vaker dit seizoen. Ik zeg 60/40 voor jullie.
Wij zijn Ajax wij zijn de beste, toch?quote:Op maandag 1 april 2019 11:36 schreef damsco het volgende:
Grappig, ik heb juist het gevoel dat Ajax het straks weer tegen een laagvlieger laat liggen. Zoals wel vaker dit seizoen. Ik zeg 60/40 voor jullie.
VBL / Neem HIERRRR afscheid van Scarface88quote:Op maandag 1 april 2019 02:09 schreef Scarface88 het volgende:
Scarface voegt juist wat kleur toe aan dit topic, niet zo zeurenquote:Op maandag 1 april 2019 12:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
VBL / Neem HIERRRR afscheid van Scarface88
Da's een klassieke reden voor Ajax om punten te verspelen, dus dat is gunstig.quote:Op maandag 1 april 2019 12:55 schreef Zorro het volgende:
Wel jammer dat ajax eerder speelt dan PSV deze week. Kunnen ze sinds duizendennogwat dagen weer bovenaan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |