Woon jij in de VS joh?quote:Op donderdag 4 april 2019 14:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wonnen bedoelde ik. Het was al laat in USA en lag in bed toen ik dit typte.
Ik denk gewoon niet dat we winnen vandaag. Vooral niet als we weer met Hendrix en Rosario spelen. Het loopt totaal niet. Bergwijn en Lozano weten geen knikker meer te raken en Schwaab en Zoet laten alles door. PEC is een stug ploegje.
Vermoeiend he...quote:Op donderdag 4 april 2019 18:59 schreef TehRocks het volgende:
Die omschakeling net met Hendrix is genoeg bewijs om hem nooit meer op te stellen in dit soort potjes.
Godsjezus, eerste uitbraak met wat mogelijkheid. Hij versloomt eerst het spel, kijkt drie keer en schuift hem dan in de voeten bij een blauw shirt.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vermoeiend he...
Iedereen die het ziet behalve mark.
Zag het ook ja.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:59 schreef TehRocks het volgende:
Die omschakeling net met Hendrix is genoeg bewijs om hem nooit meer op te stellen in dit soort potjes.
Hij moet meer janken bij de scheids. Dan vast wel ooit. Als ze geen VAR hebbenquote:Op donderdag 4 april 2019 18:42 schreef RipCity het volgende:
Zal de Jong ooit nog eens een pingel mee krijgen?
Mijn neefje uit 2012 kan beter typen dan jij.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat triest weer dit. We gaan nooit kampioen worden. Hendrickx kan echt niet meer. Lozano word ik ook zo moe van.
Zal wel in de familie zitten.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mijn neefje uit 2012 kan beter typen dan jij.
Dat zei je moeder gister ook.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mijn neefje uit 2012 kan beter typen dan jij.
Gek genoeg was dat aan het begin van het seizoen telkens iets waar ze op bleven hameren. Na elk duel gaf de Jong aan dat ze ook in de 2de helft vol bleven doorgaan om het doelsaldo maar omhoog te krijgen.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:20 schreef Moustachio het volgende:
Je zou denken/hopen/verwachten dat ze gezien het doelsaldo wat bepalend kan worden er vol op klappen... 1-0 vinden de jongens wel prima. Eindeloos rondtikken en breien aan beide kanten.
Ze lijken wel oververmoeid ofzo. Totaal geen fut en energie. Ik bekijk nooit trainingen maar misschien is Mark wel iemand net als Klopp die de spelers de eerste seizoenshelft helemaal opbrand. Het verschil voor en na de winterstop is echt bizar groot.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gek genoeg was dat aan het begin van het seizoen telkens iets waar ze op bleven hameren. Na elk duel gaf de Jong aan dat ze ook in de 2de helft vol bleven doorgaan om het doelsaldo maar omhoog te krijgen.
Lozano van de 9 passes 8 in verweggistan aangekomen. Bergwijn echt helemaal kansloos. Jorrit van hetzelfde. Enige voldoendes voor de Jong/Schwaab/Zoet en Pereiro. Maar gaat helemaal nergens over deze helft zo slecht.
Eens ja, Bergwijn was stukken slechterquote:Op donderdag 4 april 2019 19:23 schreef TehRocks het volgende:
Ik vond Lozano nog niet eens zo heel erg, ja niet alles lukt maar die draait zich nog goed vrij itt Bergwijn die louter de drukte in draait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |