Dan zal het ze nog lelijk gaan tegenvallen hoe laag ze in de populariteitspoll staan #verrassingquote:Op zondag 31 maart 2019 18:50 schreef PoezeligDing het volgende: Alle mensen vonden Dilluh en Kweely 'zo'n leuk stel'.
![]()
Er hing gisteren nog een briefje op de deur van de caravan met maandag 13.30 GGD keuring.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:27 schreef freaky40 het volgende:
Keuring van de Tattooshop is dinsdag toch pas?
250 tasjesquote:Op zondag 31 maart 2019 19:44 schreef Crabapple het volgende:
Wat zit Hiske nou te miepen?
Valt de opbrengst soms tegen?
Drankquote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef BarryOSeven het volgende:
Jens heeft een probleem? Ik verstond niet precies hoe of wat. Iemand?
Denk wel meerderequote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef BarryOSeven het volgende:
hij heeft opmerkingen naar zijn hoofd gekregen van bezoekers en het ging over drank en hij zei dat hij een probleem heeft volgens sommigenquote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef BarryOSeven het volgende:
Morgen komt ze binnenquote:Op zondag 31 maart 2019 20:05 schreef Crabapple het volgende:
Wat is Gerrit toch veel in beeld vandaag
Staat goed bij dat grijze haar en zit niet zo strak bij Jessiequote:Op zondag 31 maart 2019 20:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
Als Gerrit die blauwe jas aan heeft dan ziet het er niet uit.... maar als Jessie m aan heeft dan zit de jas mooi
Nee, die 15 had vlak voor het evenement moeten komen, om mee te draaien, er komt nu voorlopig niemand meer, anders ook gedoemd tot 4 weken nietsnuttenquote:Op zondag 31 maart 2019 20:04 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Morgen komt nr 15, en woensdag staan er schuimpjes aan de poort met mislukte tatoeages
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |