Dan zal het ze nog lelijk gaan tegenvallen hoe laag ze in de populariteitspoll staan #verrassingquote:Op zondag 31 maart 2019 18:50 schreef PoezeligDing het volgende: Alle mensen vonden Dilluh en Kweely 'zo'n leuk stel'.
![]()
Er hing gisteren nog een briefje op de deur van de caravan met maandag 13.30 GGD keuring.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:27 schreef freaky40 het volgende:
Keuring van de Tattooshop is dinsdag toch pas?
250 tasjesquote:Op zondag 31 maart 2019 19:44 schreef Crabapple het volgende:
Wat zit Hiske nou te miepen?
Valt de opbrengst soms tegen?
Drankquote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef BarryOSeven het volgende:
Jens heeft een probleem? Ik verstond niet precies hoe of wat. Iemand?
Denk wel meerderequote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef BarryOSeven het volgende:
hij heeft opmerkingen naar zijn hoofd gekregen van bezoekers en het ging over drank en hij zei dat hij een probleem heeft volgens sommigenquote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef BarryOSeven het volgende:
Morgen komt ze binnenquote:Op zondag 31 maart 2019 20:05 schreef Crabapple het volgende:
Wat is Gerrit toch veel in beeld vandaag
Staat goed bij dat grijze haar en zit niet zo strak bij Jessiequote:Op zondag 31 maart 2019 20:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
Als Gerrit die blauwe jas aan heeft dan ziet het er niet uit.... maar als Jessie m aan heeft dan zit de jas mooi
Nee, die 15 had vlak voor het evenement moeten komen, om mee te draaien, er komt nu voorlopig niemand meer, anders ook gedoemd tot 4 weken nietsnuttenquote:Op zondag 31 maart 2019 20:04 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Morgen komt nr 15, en woensdag staan er schuimpjes aan de poort met mislukte tatoeages
quote:
Ah helder.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:05 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hij heeft opmerkingen naar zijn hoofd gekregen van bezoekers en het ging over drank en hij zei dat hij een probleem heeft volgens sommigen
Beetje gepikeerd omdat Jessie niet trapt in de schijn die ze iedereen voorhoud met haar wrtw succesquote:
Zeg maar behoorlijk gepikeerd omdat ze haar door hebben.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:08 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Beetje gepikeerd omdat Jessie niet trapt in de schijn die ze iedereen voorhoud met haar wrtw succes
Geloof er niks van dat er vandaag 17000 verdiend is.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:11 schreef QuarterBack het volgende:
Gelukkig, weer een hoop geld binnen, voor wekenlang GTST spelen jammer voor de kijkers
Ze wordt met de dag arroganter en irritanterquote:Op zondag 31 maart 2019 20:08 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Beetje gepikeerd omdat Jessie niet trapt in de schijn die ze iedereen voorhoud met haar wrtw succes
Is ook nietquote:Op zondag 31 maart 2019 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geloof er niks van dat er vandaag 17000 verdiend is.
True. Het is maar toneelspel met dat geld.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:14 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Is ook niet
¤9230
Maar dat maakt niet uit voor het vervolg , wekenlang saai2
quote:Op zondag 31 maart 2019 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
True. Het is maar toneelspel met dat geld.
Zijn ze dan nu van hun schulden af?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:14 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Is ook niet
¤9230
Maar dat maakt niet uit voor het vervolg , wekenlang saai2
Wow, wat een gigantisch bedrag. Komt zeker door al die kacheltjes.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:18 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Nee, en ze verstoken nog steeds ¤3000 per maand
En er zijn vandaag ook al behoorlijk wat veren in haar behind gestopt door schuimpjes dus die wordt onuitstaanbaar....quote:Op zondag 31 maart 2019 20:13 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze wordt met de dag arroganter en irritanter
Mijn invulling bij die opmerking was, dat hij gehoord heeft van bezoekers dat Merel hem wel leuk leuk vindt.quote:
oja gezien idd, maar volgens mij ging het daar niet overquote:Op zondag 31 maart 2019 20:19 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Mijn invulling bij die opmerking was, dat hij gehoord heeft van bezoekers dat Merel hem wel leuk leuk vindt.
In de uitzending gaat het die kant uit. Gesprekje met Hiske over Jessie bijv. en dan Merel die een opmerking geeft dat ze zou liegen als ze zou zeggen dat ze hem niet leuk vindt (zo ongeveer in ieder geval)
Ik reageer op jouw opmerking dat hij zei gevaarlijk Mereltje. Ik vulde in dat hij dat in gedachten had, maar gokje natuurlijkquote:Op zondag 31 maart 2019 20:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oja gezien idd, maar volgens mij ging het daar niet over
En vreten&zuipen&beesten&bestellen&gereedschap&hout&achtergestelde facturen&Stroom&gas&belastingen&verzekeringen&dokers&Tandartsen&therapeuten en....quote:Op zondag 31 maart 2019 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Wow, wat een gigantisch bedrag. Komt zeker door al die kacheltjes.
Hou maar opquote:Op zondag 31 maart 2019 20:22 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
En vreten&zuipen&beesten&bestellen&gereedschap&hout&achtergestelde facturen&Stroom&gas&belastingen&verzekeringen&dokers&Tandartsen&therapeuten en....
Die zat zelfs nog IN een relatie...quote:Op zondag 31 maart 2019 20:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Amy is pas vrijgezel en Gerrit vindt het niks om er dan al gelijk op te duiken, dat is niks voor hem.
En hoe ging het met Shelley dan?
Roep dat maar niet te hard hierquote:
Hoe kwam Gerrit aan Amy? Ik zag ze innig samen over het marktterrein lopen, maar heb geen idee hoe die twee elkaar kennen.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Amy is pas vrijgezel en Gerrit vindt het niks om er dan al gelijk op te duiken, dat is niks voor hem.
En hoe ging het met Shelley dan?
Amy staat regelmatig op hun markt.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kwam Gerrit aan Amy? Ik zag ze innig samen over het marktterrein lopen, maar heb geen idee hoe die twee elkaar kennen.
Is ze weer op pad gestuurd, die laat zich toch ook wel kennen... mata hariquote:Op zondag 31 maart 2019 20:23 schreef schizolientje het volgende:
chris weer subtiel aan het stoken tegen Gerrit over Amy
ik vind haar helaas niet lelijkquote:Op zondag 31 maart 2019 20:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ja Merel je was idd in beeld maar het was niet zo mooi op de streams..ook al denk jezelf dat je prachtig bent
[ afbeelding ]
Ah, dat verklaart het. Dank.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Amy staat regelmatig op hun markt.
Vanaf de eerste markt hebben ze al een speciale band. Als dan niet gespeeldquote:Op zondag 31 maart 2019 20:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Amy staat regelmatig op hun markt.
Amy staat tot nu bijna alle markten ook op de uto markt en meestal in een kraam naast die waar Gerrit in staat. En had leuk contact met haar.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kwam Gerrit aan Amy? Ik zag ze innig samen over het marktterrein lopen, maar heb geen idee hoe die twee elkaar kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |