Eerlijk gezegd vind ik het slopen van klassiekers vaak toch nogal zonde.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:29 schreef golfer het volgende:
Even een 2CV vanaf 150 meter hoogte van onder een helikopter naar beneden gooien om de vering te testen.
Dat staat me ook al jaren tegen. Ook aan het einde van het Top Gear tijdperk.quote:Op donderdag 30 december 2021 08:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het slopen van klassiekers vaak toch nogal zonde.![]()
Leuke show verder, maar dat heeft het programma niet nodig.
Weer een klassieker minder...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:58 schreef TweedeKlum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Ik kan hem niet vinden.quote:
Ik mis een beetje het gegeven dat ze maar geel weinig geld voor een auto hebben en ze dus met de meest brakke voertuigen aan komen zetten.quote:Op zaterdag 17 september 2022 11:23 schreef StateOfMind het volgende:
Ik moet hem nog kijken, maar ik blijf hopen dat ze ooit nog terug gaan naar het oude format van een X aantal afleveringen per seizoen met publiek, en af en toe een special.
Wat een geweldige tripquote:Op zaterdag 17 september 2022 11:16 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Moest ook denken aan mijn eigen winterse trip in Scandinavië (sorry voor de spam).
Thanks!quote:Op woensdag 21 september 2022 11:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een geweldige trip(en site/foto's)
Zoekt en gij zult vinden. Zulke trainingen worden met enige regelmaat gehouden.quote:Op zondag 25 december 2022 11:39 schreef TjjWester het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die grot, waar ze de Nederlandse soldaten ontmoeten. Wat is het verhaal daar achter??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |