Ja, mijn mening ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die 2 provincies kunnen samen prima door 1 deur
De ouders van mn kapitein hadden dat bootsje.. We zijn er mee vanaf Groningen naar Friesland gevaren ... En Ljouwert was een tussenstopquote:
quote:
check ff mn updatequote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik snap het even niet Chuf, is dat jouw boot? En je komt uit Groningen en woont nu in Amsterdam?
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
De ouders van mn kapitein hadden dat bootsje.. We zijn er mee vanaf Groningen naar Friesland gevaren ... En Ljouwert was een tussenstop
Deense makelarij in opdracht van de vader, is het volgens mij .. wel eens opgezocht .. nu niet meer in hun bezit .. We voeren alleen op de motor en verder surften we ons suf waar het kon
Ook erg fraai hoor. Dat houtwerk maakt het prachtig.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn broertje had zo iets.
SBE, hoe ist met je locomotief, blij mee?quote:
Hout ? dan is het wel gaafquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn broertje had zo iets.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:10 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
SBE, hoe ist met je locomotief, blij mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:12 schreef chufi het volgende:
surfen dus ... LauwersmeerKnappe snelheid had je daar aan het waterspoor te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
BM zijn ook mooi.Wel heel veel werk.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook erg fraai hoor. Dat houtwerk maakt het prachtig.
Ging ook de lucht inquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Knappe snelheid had je daar aan het waterspoor te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |