Ik had dit kunnen schrijven. Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:20 schreef Mr.Pomtip het volgende:
Nee! Gewoon nee! Dit is géén Kees & Co., hoe hard RTL ook gaat proberen om te doen alsof het dat wel is. Ik plaats deze al voorzichtig in het rijtje Zeg 's Aaa-remake of het uiterst ongrappige Aaf!. Simone Kleinsma? Prima! De rest? Géén Kees & Co.!
Alles wat ik hier lees valt me tegen. Klinkt als de zoveelste RTL komedieserie zonder humor. Gemaakt, nep, sfeerloos... Simone Kleinsma is weer Kees, maar dat maakt nog géén Kees & Co. Ook niet als je Chantal Janzen Coosje noemt, want zo lijken ze dat beredeneerd te hebben (eerder Kees & Coosje dus). Zij hoort hier gewoon niet thuis!
Seizoen 1 t/m 5 waren geweldig. Grote fan van. Ken alle afleveringen. Ja, ze waren hertaald uit het buitenland, maar dit was wél goed gedaan. De serie was sterk vernederlandst en wist de Engelse scripts succesvol te vertalen naar de Nederlandse TV.
Seizoen 6 was vreselijk. Ik heb het altijd stom gevonden dat Ben dood ging, want Rik Hogendoorn was zéker zo'n groot aandeel van de serie als Simone, maar dat viel uiteen. Seizoen 6 liet lang op zich wachten, maar viel erg tegen. De oude rollen werden niet opgevangen door de nieuwe en de humor veranderde. Het originele concept van 'op het eerste gezicht normaal gezin belandt in bizarre situaties' veranderde meer in 'huis, tuin en keukenprobleempjes met Kees en de rest'. Toen Ben wegviel werd het meer de 'Kees en Sonja show'. Klinkt misschien oneerbiedig en dat is niet zo bedoeld, maar door de nieuwe formule werd Kees & Co. meer een vrouwenserie dan een familieserie.
Seizoen 7 probeerde terug te buigen naar de oude formule, maar dit lukte niet. De sfeer zat er gewoon niet meer in. Het was eerder een oefening van Heye van der Heijden, die een jaar later met Kinderen geen Bezwaar op de publieke omroep kwam. Soms lijkt het alsof het grondwerk van die serie voortkwam uit seizoen 7 en 8 van Kees & Co..De humor was zwakker, de situaties normaler en de rollen terughoudender.
En nu de nieuwe serie. De koek was al op, maar met die laatste kruimels kun je blijkbaar ook nog een serie maken. 8 afleveringen klinkt ook niet als een hoopvol begin, maar als een testronde. Dit wordt geen Kees & Co. en zal weinig met de originele 5 seizoenen te maken hebben. Juist datgene dat mensen hier zoeken, zal niet te vinden zijn. Weet zeker dat Simone Kleinsma het goed zal doen, maar als dat alles is, is het géén Kees & Co.!
doet mijn vermoeden bevestigen: deze serie is niet geïnitieerd als Kees & Co.quote:„Simone als Kees nemen we mee uit, net als de titel en de titelsong, maar verder is het een compleet nieuwe serie.”
Klopt als een bus. Alleen vond ik seizoen 6 nog wel redelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:20 schreef Mr.Pomtip het volgende:
Nee! Gewoon nee! Dit is géén Kees & Co., hoe hard RTL ook gaat proberen om te doen alsof het dat wel is. Ik plaats deze al voorzichtig in het rijtje Zeg 's Aaa-remake of het uiterst ongrappige Aaf!. Simone Kleinsma? Prima! De rest? Géén Kees & Co.!
Alles wat ik hier lees valt me tegen. Klinkt als de zoveelste RTL komedieserie zonder humor. Gemaakt, nep, sfeerloos... Simone Kleinsma is weer Kees, maar dat maakt nog géén Kees & Co. Ook niet als je Chantal Janzen Coosje noemt, want zo lijken ze dat beredeneerd te hebben (eerder Kees & Coosje dus). Zij hoort hier gewoon niet thuis!
Seizoen 1 t/m 5 waren geweldig. Grote fan van. Ken alle afleveringen. Ja, ze waren hertaald uit het buitenland, maar dit was wél goed gedaan. De serie was sterk vernederlandst en wist de Engelse scripts succesvol te vertalen naar de Nederlandse TV.
Seizoen 6 was vreselijk. Ik heb het altijd stom gevonden dat Ben dood ging, want Rik Hogendoorn was zéker zo'n groot aandeel van de serie als Simone, maar dat viel uiteen. Seizoen 6 liet lang op zich wachten, maar viel erg tegen. De oude rollen werden niet opgevangen door de nieuwe en de humor veranderde. Het originele concept van 'op het eerste gezicht normaal gezin belandt in bizarre situaties' veranderde meer in 'huis, tuin en keukenprobleempjes met Kees en de rest'. Toen Ben wegviel werd het meer de 'Kees en Sonja show'. Klinkt misschien oneerbiedig en dat is niet zo bedoeld, maar door de nieuwe formule werd Kees & Co. meer een vrouwenserie dan een familieserie.
Seizoen 7 probeerde terug te buigen naar de oude formule, maar dit lukte niet. De sfeer zat er gewoon niet meer in. Het was eerder een oefening van Heye van der Heijden, die een jaar later met Kinderen geen Bezwaar op de publieke omroep kwam. Soms lijkt het alsof het grondwerk van die serie voortkwam uit seizoen 7 en 8 van Kees & Co..De humor was zwakker, de situaties normaler en de rollen terughoudender.
En nu de nieuwe serie. De koek was al op, maar met die laatste kruimels kun je blijkbaar ook nog een serie maken. 8 afleveringen klinkt ook niet als een hoopvol begin, maar als een testronde. Dit wordt geen Kees & Co. en zal weinig met de originele 5 seizoenen te maken hebben. Juist datgene dat mensen hier zoeken, zal niet te vinden zijn. Weet zeker dat Simone Kleinsma het goed zal doen, maar als dat alles is, is het géén Kees & Co.!
Karel Kurkgodquote:Op zaterdag 8 december 2018 00:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Alleen vond ik seizoen 6 nog wel redelijk.
Ik vind Chantal Janzen sowieso al een stom wijf die denkt dat ze vreselijk grappig is. Dat zij meespeelt is al voor mij een afgang. Plien van Bennekom ken ik te slecht om daar een mening over te hebben, maar ik weet zeker dat Sonja gemist gaat worden.
Ik kijk gewoon nog fijn de oude series. Met o.a. Karel Kurk en zijn star trek begrafenis
Omfg oh ja deze ga ik binnenkort terugkijkenquote:Op zondag 9 december 2018 14:24 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Karel Kurkgod
Ook die aflevering met die loodgieterssekte of zo
Lucky Slip genotquote:Op zondag 9 december 2018 14:24 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Karel Kurkgod
De bende van de paarse plug ofzo toch?quote:Op zondag 9 december 2018 14:24 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Karel Kurkgod
Broederschap van de ontstoppers. De paarse plug zat onder Ben zijn ruitenwissers als teken.quote:Op zondag 9 december 2018 23:50 schreef Japepk het volgende:
[..]
De bende van de paarse plug ofzo toch?
Ik ben geweest naar de opname en ik vond het verschrikkelijk. Vooral Chantal en Plien zijn niet om aan te gluren.quote:Op maandag 17 december 2018 23:58 schreef joelknobbe het volgende:
Iedereen oordeelt maar, ik ben al 3 keer na de opnames geweest en ik weet zeker dat iedereen Kees en co weer zal omarmen ook met de nieuwe situaties, wacht eerst de afleveringen af op tv voordat je een oordeel hebt
Daar registreer je je speciaal voor om dat te melden? Jij hebt de grappen zeker geschreven?quote:Op maandag 17 december 2018 23:58 schreef joelknobbe het volgende:
Iedereen oordeelt maar, ik ben al 3 keer na de opnames geweest en ik weet zeker dat iedereen Kees en co weer zal omarmen ook met de nieuwe situaties, wacht eerst de afleveringen af op tv voordat je een oordeel hebt
Wegwezen.quote:Op maandag 24 december 2018 02:44 schreef joelknobbe het volgende:
RTL en VIDEOLAND hebben de juiste keuze gemaakt om een oude serie te doen herleven
dat is mijn uitspraak de zaak is afgedaan
Doei, ga nu maar ergens anders een account aanmaken om de zooi te verkopen.quote:Op maandag 24 december 2018 02:44 schreef joelknobbe het volgende:
RTL en VIDEOLAND hebben de juiste keuze gemaakt om een oude serie te doen herleven
dat is mijn uitspraak de zaak is afgedaan
Karel Kurk gebruik ik nog regelmatig voor een collega die Karel heet.quote:Op zondag 9 december 2018 14:24 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Karel Kurkgod
Pics?quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:30 schreef PeterKelder het volgende:
Ik vind het nieuwe logo al vreselijk kinderlijk. Alsof ik naar dat Brugklas aan het kijken ben
Oh ik vind dat logo wel meevallen (vorige was ook niet zo bijzonder).quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het ziet er zo goedkoop en gemakzuchtig uit...
quote:
twitter:RTL4 twitterde op donderdag 07-03-2019 om 20:00:01De eerste beelden van Kees & Co! 🎉🎉 #KeesEnCo #30maart #Videoland #Wasikmaareenkatdienegenlevenshad #sitcom #rtl4 https://t.co/rSHFsh7kOL reageer retweet
SimoneGodin.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:RTL4 twitterde op donderdag 07-03-2019 om 20:00:01De eerste beelden van Kees & Co! 🎉🎉 #KeesEnCo #30maart #Videoland #Wasikmaareenkatdienegenlevenshad #sitcom #rtl4 https://t.co/rSHFsh7kOL reageer retweet
Die overdreven lachband bij ieder zinnetje is er al teveel aanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:RTL4 twitterde op donderdag 07-03-2019 om 20:00:01De eerste beelden van Kees & Co! 🎉🎉 #KeesEnCo #30maart #Videoland #Wasikmaareenkatdienegenlevenshad #sitcom #rtl4 https://t.co/rSHFsh7kOL reageer retweet
dat is aflevering 4 van seizoen 1 moeder en dochtersquote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:57 schreef Wezen1 het volgende:
Kan iemand mij vertellen in welke aflevering Ben de waarheid van Marco Borsato zingt? Ik moet altijd aan kees&co denken als ik dat nummer hoor :’)
Waarschijnlijk omdat de dochter van Joop van den Ende dit produceert.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wààrom heeft Simone hier ja tegen gezegd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |