Maar binnen 5 jaar verandert er niets bij mijquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ongeveer 30 en vrijgezel dus binnen nu en 5 jaar zul je echt wel een keer wat anders tegenkomen dan waar je jezelf op aftrok toen je 16 was
hmm, dan maar zonder klerenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar is het vies warm in de zomer, niet "kan warm zijn"
Zeven t-shirts per dag, good luck
Okquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar binnen 5 jaar verandert er niets bij mij
Hou lekker je tyfus hoeren bek dicht hoerenjongquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die ziet er ook wel aardig overleden uit haha
Waarschijnlijk beter, maar ja je loopt wel continu in de stad daar.quote:
wat nou als die vrouw ook geld met zich meeneemt?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb namelijk de komende 5 jaar geen geld voor een vrouw in mijn leven
Jaquote:
Zo werkt het nietquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat nou als die vrouw ook geld met zich meeneemt?
Ophouden met die onnozele "ik heb alle gleuven gehad" onzinquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ophouden met die onnozele "ik heb een gleuf" onzin, heb jij vaak ontzettend lelijke mannen gepijpt dan?
Als ze geld meebrengt, zal ze waarschijnlijk wel werken hoor ahahahaquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hou lekker je tyfus hoeren bek dicht hoerenjong
rijke papaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ze geld meebrengt, zal ze waarschijnlijk wel werken hoor ahahaha
Beetje matige op zoek zijnde wanhopige vrouw ook niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb namelijk de komende 5 jaar geen geld voor een vrouw in mijn leven
Hahaha ja goeiequote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ze geld meebrengt, zal ze waarschijnlijk wel werken hoor ahahaha
Geen probleem maatquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh oké, dan weet ik niet hoe het werkt
Ik trek liever af dan dat ik zesjes neuk hoor hahaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje matige op zoek zijnde wanhopige vrouw ook niet?
Waarschijnlijk zei ik tochquote:
Mee eens, 7 ook nog welquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik trek liever af dan dat ik zesjes neuk hoor haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |