nog niks gepland, maar ik ga normaal zomers niet op vakantie.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen plannen nog eigenlijk. Waar ga je naartoe?
Begrijp ik bestquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies, wil wel beetje passie en overgave als ik die tong naar binnen voel glijden
Bij jou is het juist mooi meegenomen dat zij niet naar je lelijke bakkes hoeft te kijkenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:24 schreef UitStraling het volgende:
Gezichtsrijden is echt alleen bij de 0,1 procent van de echt erg mooie vrouwen boeiend, anders is het best wel heeeeel erg kut
Ga je mee naar Iranquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog niks gepland, maar ik ga normaal zomers niet op vakantie.
misschien hier en daar nog een weekendje
Gewoon lekker om een kutje in je gezicht geduwd te krijgenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:24 schreef UitStraling het volgende:
Gezichtsrijden is echt alleen bij de 0,1 procent van de echt erg mooie vrouwen boeiend, anders is het best wel heeeeel erg kut
Fijnquote:
is best mooi volgens mij, maar is dat niet bloedheet in de zomer?quote:
Jawelquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is best mooi volgens mij, maar is dat niet bloedheet in de zomer?
Heb je al gegeten?quote:
Ophouden met die onnozele "ik heb een gleuf" onzin, heb jij vaak ontzettend lelijke mannen gepijpt dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij jou is het juist mooi meegenomen dat zij niet naar je lelijke bakkes hoeft te kijken
Ik spreek je over 5 jaar nog welquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon lekker om een kutje in je gezicht geduwd te krijgen
Jezus hoe oud denk je dat ik benquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik spreek je over 5 jaar nog wel
daar hou ik niet zo van. maar voor een weekje of 2 vakantie is het wel te doenquote:
Daar is het vies warm in de zomer, niet "kan warm zijn"quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar hou ik niet zo van. maar voor een weekje of 2 vakantie is het wel te doen
ik wil volgend jaar wel naar tokyo en daar kan het ook vies warm zijn in de zomer
Wat zal dat ook ruiken in de zomer hahaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit vind ik echt heel vies. En wij maar werken voor dat soort smeerlappen
Hier is het al vies warm tegenwoordig, voor mij danquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar is het vies warm in de zomer, niet "kan warm zijn"
Zeven t-shirts per dag, good luck
Ongeveer 30 en vrijgezel dus binnen nu en 5 jaar zul je echt wel een keer wat anders tegenkomen dan waar je jezelf op aftrok toen je 16 wasquote:
Ik vind het wel lekker zo deze zomersquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hier is het al vies warm tegenwoordig, voor mij dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |