Mee eens. Maar toch zien veel mannen het wel zo omdat ze een beetje simpel zijn.quote:Op maandag 1 april 2019 17:42 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Mannen die vrouwen een slet vinden omdat ze seks heeft zijn meestal van die onzekere types zoals Elliot Rodgers
Nou ik meestal niet hoor. Voor mij was het duidelijk genoeg. Ook als ze tegen mij zeiden dat ze zeker eens een tweede keer wouden wist ik gewoon dat ze daar niks van meende.quote:Op maandag 1 april 2019 17:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Of juist niet. Vaak genoeg leugens om dit soort dingen gehoord
In tegenstelling tot vele anderen, vind ik seks nog wel iets bijzonders. Maar dan ben je meteen preuts blijkbaar. Zal wel met m'n leeftijd te maken hebben, tegenwoordig is direct zoveel mogelijk seks met zoveel mogelijk mensen de norm.quote:
Ja toch.quote:Op maandag 1 april 2019 17:49 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
In tegenstelling tot vele anderen, vind ik seks nog wel iets bijzonders. Maar dan ben je meteen preuts blijkbaar. Zal wel met m'n leeftijd te maken hebben, tegenwoordig is direct zoveel mogelijk seks met zoveel mogelijk mensen de norm.
Heeft te maken met de persoon zijn moraal.quote:Op maandag 1 april 2019 17:12 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Vrouwen moet dingen niet voor mannen gaan invullen. En andersom ook niet.
En iemand een slet noemen lijkt me ook nogal onzeker gedrag. Waarom zou je problemen hebben met een meid die vaak seks heeft?
Klopt, al merk ik wel dat het voor mannen anders is als voor vrouwen. Ik ben een slet, een man is goed bezig omdat hij zoveel heeft gescoord.quote:Op maandag 1 april 2019 17:49 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
In tegenstelling tot vele anderen, vind ik seks nog wel iets bijzonders. Maar dan ben je meteen preuts blijkbaar. Zal wel met m'n leeftijd te maken hebben, tegenwoordig is direct zoveel mogelijk seks met zoveel mogelijk mensen de norm.
Herken dit wel, was zelf altijd niet zo moeilijk om in bed te krijgen maar vind het heel vervelend als mijn partner dit ook niet was. Heb een afkeer van 'makkelijke' vrouwen maar er zelf wel veel avonden aan gespendeerdquote:Op maandag 1 april 2019 19:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klopt, al merk ik wel dat het voor mannen anders is als voor vrouwen. Ik ben een slet, een man is goed bezig omdat hij zoveel heeft gescoord.
Persoonlijk kan ik het alleen maar waarderen als een man het serieus neemt, en niet gelijk wil neuken. Iedereen ervaart dat natuurlijk anders.
Zelf vind ik seks ook betekenisvoller als je het doet met iemand die je kent, een bepaalde band mee hebt opgebouwd.
Ja, krom is dat eigenlijk héquote:Op maandag 1 april 2019 20:52 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Herken dit wel, was zelf altijd niet zo moeilijk om in bed te krijgen maar vind het heel vervelend als mijn partner dit ook niet was. Heb een afkeer van 'makkelijke' vrouwen maar er zelf wel veel avonden aan gespendeerd
Ja zo denk ik er ook over. Ik heb ook een heel verleden achter mij.quote:Op maandag 1 april 2019 21:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, krom is dat eigenlijk hé
Ben intussen wel veranderd, ook omdat ik dit gewoon niet meer wil. Losbandige leven laat ik achter me, het is tijd om volwassen te worden
Dat is goed van je, mag je trots op zijn!quote:Op maandag 1 april 2019 21:13 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja zo denk ik er ook over. Ik heb ook een heel verleden achter mij.
Maar gelukkig ben ik veranderd nu.
Nee ik ben nu monogaam.quote:Op maandag 1 april 2019 21:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is goed van je, mag je trots op zijn!
En aan de andere kant.. Wil je lekker rondneuken, dan doe je dat lekker
Nu ik nog monogaam aan de man. Dan komt het helemaal goedquote:
Ah joh wijffie. Dat komt heus wel hoor.quote:Op maandag 1 april 2019 21:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nu ik nog monogaam aan de man. Dan komt het helemaal goed
Ja, dat komt wel. Maar na zoveel mislukte dates zakt de moed mij soms in de schoenen.quote:Op maandag 1 april 2019 21:28 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ah joh wijffie. Dat komt heus wel hoor.
Ik en mijn partner begonnen in het begin ook als seksmaatjes. Maar van het 1 kwam het ander....en we begonnen gevoelens voor elkaar te krijgen. En toen besloten we samen een relatie te beginnen.![]()
Je moet gewoon heel veel verschillende mannen leren kennen en dan zal je zien dat je er eentje tegenkomt (tussen al die mannen) die prima bij je zal passen.
Kop op. Geef de moed niet op.quote:Op maandag 1 april 2019 21:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, dat komt wel. Maar na zoveel mislukte dates zakt de moed mij soms in de schoenen.
Maargoed, het komt wel.
Bedankt voor je lieve woorden
Ik hoorde dat TS nog iemand zochtquote:Op maandag 1 april 2019 21:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, dat komt wel. Maar na zoveel mislukte dates zakt de moed mij soms in de schoenen.
Maargoed, het komt wel.
Bedankt voor je lieve woorden
quote:Op maandag 1 april 2019 21:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik hoorde dat TS nog iemand zocht
het is heel simpel sameul een vrouw hoeft er geen moeite voro te doen om besekts te worden een kerel moet daar heel veel arbeid voor verichten er is niets vreemd aan dat iemand gewaardeerd word voor ze inzetquote:Op maandag 1 april 2019 21:00 schreef Samuel24 het volgende:
Ik vind het echt super oneerlijk dat een vrouw een slet is als zij veel seks heeft gehad met verschillende mannen.
Maar mannen die zoveel mogelijk vrouwen hebben gescoord zijn dan wel stoer. Are you freaking kidding me right now?![]()
En wat ben ik dan eigenlijk als homo-zijnde-jongeman dan? Ook een fucking slet!?
Ligt eraan of je anaal genomen wordt of niet.quote:Op maandag 1 april 2019 21:00 schreef Samuel24 het volgende:
Ik vind het echt super oneerlijk dat een vrouw een slet is als zij veel seks heeft gehad met verschillende mannen.
Maar mannen die zoveel mogelijk vrouwen hebben gescoord zijn dan wel stoer. Are you freaking kidding me right now?![]()
En wat ben ik dan eigenlijk als homo-zijnde-jongeman dan? Ook een fucking slet!?
Interpunctie maakt je verhaal net wat duidelijker. Niet vervelend bedoeld hoor, echt.quote:Op maandag 1 april 2019 21:51 schreef diepzeekroket het volgende:
[..]
het is heel simpel sameul een vrouw hoeft er geen moeite voro te doen om besekts te worden een kerel moet daar heel veel arbeid voor verichten er is niets vreemd aan dat iemand gewaardeerd word voor ze inzet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |